Kale Fritsquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
PSV haha die kale dikke..
"ik heb meer gaten in hoofd gehad, dan jij bij wijven gevuld!"
Vind t wel leuke TV, maar je schiet er geen flikker mee op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is dan ook behoorlijk kansloos daar aan mee te werken
Zouden jullie gekker zijn geweest dan korvelquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vind t wel leuke TV, maar je schiet er geen flikker mee op.
Het is ook typisch een showtje geworden waarin iedereen zowat de gekste was.
Dus is inderdaad maar goed ook.
Korvel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zouden jullie gekker zijn geweest dan korvel?
harderquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten de Marokkaanse relschoppers even hard gestraft worden dan gewone voetbalsupporters, dus ook met foto's op internet en een tv-uitzending er aan besteed? Of is dat discriminatie?
Even hard. Anders is het juist discriminatiequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Moeten de Marokkaanse relschoppers even hard gestraft worden dan gewone voetbalsupporters, dus ook met foto's op internet en een tv-uitzending er aan besteed? Of is dat discriminatie?
Als dat onder discriminatie valt weet ik t ook allemala niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:24 schreef M0NTANA het volgende:
Jullie vrienden uit tilburuug..korvel is een wijk ofzo daar erges dacht ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Korvel?
Verder zeg ik juist dat wij dat niet zijn![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/16369/b38fe2db/index.htmlquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Sethje het volgende:
http://thijs008.hyves.nl/
Bezoekt allen de pagina van onze kromkamp hater
Jan Kromkamp is wel een wijf, als hij zich zó laat aftuigen door twee puisterige nep-Mocro's.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Sethje het volgende:
http://thijs008.hyves.nl/
Bezoekt allen de pagina van onze kromkamp hater
Alleen noem je nu exact de verkeerde wijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jullie vrienden uit tilburuug..korvel is een wijk ofzo daar erges dacht ik
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen noem je nu exact de verkeerde wijkwaardoor niemand het snapt.
Tilburg heeft toch helemaal geen hooligansquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef Sethje het volgende:
[quote]Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Alleen noem je nu exact de verkeerde wijkwaardoor niemand het snapt.
[/quote
![]()
Wat is die Thijs een pipo joh. Die gozer heeft geen leven meer
Ben toch benieuwd wat er precies is voorgevallen daar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jan Kromkamp is wel een wijf, als hij zich zó laat aftuigen door twee puisterige nep-Mocro's.
misschien dat iemand het met z'n telefoon nog opgenomen heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat er precies is voorgevallen daar.
Weet niet of het al gepost is, maar ik hoorde op de radio dat Kromkamp dronken was, en wilde rijden. Zijn vriendin wilde dat niet. Toen sloeg Kromkamp zijn vriendin, en toen grepen die 2 gasten in. En toen onstond er een matpartij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat er precies is voorgevallen daar.
Jan Kromkamp in elkaar geslagen : Daders melden zich.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:58 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Weet niet of het al gepost is, maar ik hoorde op de radio dat Kromkamp dronken was, en wilde rijden. Zijn vriendin wilde dat niet. Toen sloeg Kromkamp zijn vriendin, en toen grepen die 2 gasten in. En toen onstond er een matpartij.
Nu weet je nog niet wat er exact gebeurt is. Blijft een vreemde zaak.
Hooligansonlykliekje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:06 schreef Intermec het volgende:
Existenz.. als jij er zo van overtuigd bent dat Willem II geen "hooligans" heeft, wat doe je hier dan.
Net als je alleen over een wedstrijd mocht posten als je een seizoenkaart hebtquote:
Die discussie blijft mooi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Net als je alleen over een wedstrijd mocht posten als je een seizoenkaart hebt.
Jan K.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die discussie blijft mooi!![]()
Het geval Kromkamp word nu wel iets anders. Opzich wel nette zaak als die jongens opkomen voor de vriendin van Jan K. , alleen lijkt het me lastig om in zon zaak de waarheid boven water te krijgen.
Het waren er 3 ipv 2.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Het lijkt me bewezen dat Jan K. dronken was, aangezien hij die twee puisterige nep-Mocro's niet eens aankon. Zijn vriendin is de enige die de waarheid kan vertellen, maar zal ze dit doen?
Wie tegen wie is het?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het waren er 3 ipv 2.
On Topic:
Die goeie oude tijd
Lekker belangrijk, al waren het er tien. Je slaat toch geen vrouwen? Trouwens wel een leuk ding:quote:
Wanneer is dit? Ziet er nogal oud uit. En wie zijn het? NL tegen?quote:
Hij liep daar stom dronken met zijn vriendin ruzie te maken, door zijn petje was hij niet echt herkenbaar. Het zou dus kunnen, zijn vriendin kan die jongens vrijpleiten. Maar goed, dan is ze haar financieel onafhankelijke toekomst kwijt. Denk dus dat die jongens het onderspit delven, we'll see.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze wilden z'n vriendin helpen door Jan total loss te slaan? Ja daar zal ze blij mee zijn geweest. En ze wisten niet dat het Jan Kromkamp was... tuurlijk
Zag ergens foto's van die dag in de kantine, Kromkamp had een pet op, niet echt herkenbaar. En het was ook nog eens s'avonds en donker. Ik weet het nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze wilden z'n vriendin helpen door Jan total loss te slaan? Ja daar zal ze blij mee zijn geweest. En ze wisten niet dat het Jan Kromkamp was... tuurlijk
WK Kwalificatie, Nederland-Engeland in Rotterdam, 1993 gok ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso is het niet in NL, want het zijn gevechten tijdens de World Cup. Aan de kleding te zien is het niet in 2006 geweest, dus 1998 of eerder?
Hoezo? Is dat een nieuwe regel in Nederland dan? Als je ziet dat een man en zn vriendin ruzie hebben mag je hem in elkaar trappen? Zelfs al zou Jan de eerste klap hebben uitgedeeld, dit valt niet meer onder noodweer hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij liep daar stom dronken met zijn vriendin ruzie te maken, door zijn petje was hij niet echt herkenbaar. Het zou dus kunnen, zijn vriendin kan die jongens vrijpleiten. Maar goed, dan is ze haar financieel onafhankelijke toekomst kwijt. Denk dus dat die jongens het onderspit delven, we'll see.
Dus als ene Meindert Tjoelker of Joes Kloppenburg tikken krijgt, moet je ook maar niet mee bemoeien en doorlopen? Op zich vind ik het alleen maar goed dat die jongens ingrepen, als Jan K. daadwerkelijk zijn vriendin molesteerde.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat een nieuwe regel in Nederland dan? Als je ziet dat een man en zn vriendin ruzie hebben mag je hem in elkaar trappen?
Gewoon niet mee bemoeien als een gozer en zn vriendin ruzie hebben. Klaar.
Ah, gaan we toch door voor de wasmachine.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef DRD het volgende:
[..]
WK Kwalificatie, Nederland-Engeland in Rotterdam, 1993 gok ik.
Zie ook edit. Bovendien is het totaal niet te vergelijken. Nu was het eerder Jan K. die bijna de Meindert Tjoelker of Joes Kloppenburg werd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus als ene Meindert Tjoelker of Joes Kloppenburg tikken krijgt, moet je ook maar niet mee bemoeien en doorlopen? Op zich vind ik het alleen maar goed dat die jongens ingrepen, als Jan K. daadwerkelijk zijn vriendin molesteerde.
Wel ja, steeds mooierquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
molesteerde
Dan kan je wel een tik geven, maar wat tikken om iemand en een gebroken jukbeen en een gebroken neus en een gebroken oogkas te bezorgen is ietwat overdreven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus als ene Meindert Tjoelker of Joes Kloppenburg tikken krijgt, moet je ook maar niet mee bemoeien en doorlopen? Op zich vind ik het alleen maar goed dat die jongens ingrepen, als Jan K. daadwerkelijk zijn vriendin molesteerde.
Misschien dat die jongens ook wat genuttigd hadden, dan kan je nog weleens een beetje te hard zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan je wel een tik geven, maar wat tikken om iemand en een gebroken jukbeen en een gebroken neus en een gebroken oogkas te bezorgen is ietwat overdreven.
Heftige bedoeling daar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
Real Football Factories with Pwoper lad Dyer
De eerste aflevering Turkije:
Best vette aflevering moet ik zeggenquote:
Hopen dat het niet teveel op die ene BBC docu lijkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Superheld het volgende:
Argentinie denk ik
International football factory is ook van NL, f'noord - Ajax oa en iets van utrecht en den haag als k t goed had gelezen. Voorproefje staat op die site.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef Tjussa het volgende:
Is er nou ook een aflevering gemaakt van NL? Of viel daar geen hele aflevering van te bouwen?
Ali Osram?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dacht al dat die zwerver me bekend voorkwam
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_politie.html?p=3,1quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:52 schreef Apfel. het volgende:
ik lees nou net op de telegraaf dat het voorval met kromkamp over een vuurtje ging voor een sigaret van een van die jongens.
Ze heten niet allemaal Kluivert of Davids.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_politie.html?p=3,1
Voetbalvrouwen zijn vaak echte golddiggers, als de Telegraaf nou eens een miljoen biedt voor het échte verhaal, zal ze dan vertellen dat Jan K. haar geslagen heeft en helemaal geen lieverdje is? Want nu zal ze nooit haar bek open doen, aangezien ze dan haar mooie leventje gedag kan zeggen.
Dat is Rambo...nu weten ik waarom. Die mesquote:
Whaha, wat een gek! Wel grappig om het verhaal achter de foto te horenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat is Rambo...nu weten ik waarom. Die mes
Graeme Sounnes was ooit een keer coach van Galatasaray, en die werd tijdens een wedstrijd tegen Fenerbache zo uitgejoeld, dat hij een vlag van Galatasary op de middenstip in het stadion van Fener plante.
Die gekke Turk op je plaatje, heeft zich tijdje later tijdens een wedstrijd Galatasaray- Fenerbache (als het goed is) een dag van te voren opgesloten in het stadion van de tegenpartij, rende toen de volgende dag het veld op...en plante een vlag van Fener op de middenstip...en verdedigde die met een mes.
hier wat beeldmateriaal...
http://www.youtube.com/watch?v=fZO838CudUc
Dat word zo ook letterlijk verteld tijdens International Football Factories - Turkeyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Whaha, wat een gek! Wel grappig om het verhaal achter de foto te horen
Dat 'huiskamergesprek' met die PSV'ers.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:50 schreef Staanplaats het volgende:
Voor de liefhebbers!
http://www.hooligansatplay.com/html/htmldocs/index_harde_kern.htm
nog meer afleveringen van de harde kern!
Ik heb dat niet gezien, tering youtube is traag, daar heb ik geen geduld voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat word zo ook letterlijk verteld tijdens International Football Factories - Turkeyof kijken jullie alleen plaatjes
Maar idd mooi verhaal
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat 'huiskamergesprek' met die PSV'ers.
"Als zij roepen Philips verhuist naar Amsterdam, dat raakt ons veel meer."
Hebben ze toch pech, dat gaat in de toekomst echt gebeuren.. Nu gaat het heel geleidelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
back to the oldschool, back to the undergroundquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:41 schreef DRD het volgende:
[..]
WK Kwalificatie, Nederland-Engeland in Rotterdam, 1993 gok ik.
Toch grappig als je boeren "kutkankerjoden" hoort roepen. Klinkt totaal nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sowieso kunnen ze alles van onder de rivieren beter verdelen tussen Duitsland en België, ook al zijn ze boos, je ligt in een deuk door dat debiele accent van ze. De boosheid komt niet echt over, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Toch grappig als je boeren "kutkankerjoden" hoort roepen. Klinkt totaal niet![]()
Bek dicht slet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso kunnen ze alles van onder de rivieren beter verdelen tussen Duitsland en België, ook al zijn ze boos, je ligt in een deuk door dat debiele accent van ze. De boosheid komt niet echt over, zeg maar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso kunnen ze alles van onder de rivieren beter verdelen tussen Duitsland en België, ook al zijn ze boos, je ligt in een deuk door dat debiele accent van ze. De boosheid komt niet echt over, zeg maar.
En het 'leukste' is dat jullie hele stadion vol zit met zulke mensenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of dat dan ook het Nederlandse voetbal is opgedoekt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
En het 'leukste' is dat jullie hele stadion vol zit met zulke mensen![]()
Inderdaad, heel erg grappigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Men baalt in rotterdam, de enige prijs die ze hadden kunnen winnen gaat ook aan hun neus voorbijquote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpoolfans zijn ergste hooligans
De supporters van Liverpool zijn de ergste supporters die er in Europa zijn. Dat is de conclusie van een rapport van de UEFA. De gegevens zijn de afgelopen jaren verzameld door undercover-agenten. UEFA-voorzitter Michel Platini overhandigt het boekwerk dinsdag aan de Britse minister van Sport Richard Caborn.
"Welke andere fans stelen tickets van hun medesupporters en zelfs uit de handen van kinderen?", zei UEFA-woordvoerder William Gaillard vandaag. Sinds 2003 zijn er 25 incidenten met Liverpool-fans gerapporteerd.
Ook tijdens de finale van de Champions League tegen AC Milan een paar weken geleden in Athene waren er problemen. Liverpool-supporters probeerden het stadion in te komen met valse tickets en zelfs zonder kaartjes, waardoor tientallen fans met geldige kaarten werden geweigerd. De situatie liep uit de hand en de Griekse politie moest traangas en wapenstokken gebruiken.
Poeh poeh wel gekke dingen zegquote:Op zondag 3 juni 2007 18:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Liverpoolfans zijn ergste hooligans
De supporters van Liverpool zijn de ergste supporters die er in Europa zijn. Dat is de conclusie van een rapport van de UEFA. De gegevens zijn de afgelopen jaren verzameld door undercover-agenten. UEFA-voorzitter Michel Platini overhandigt het boekwerk dinsdag aan de Britse minister van Sport Richard Caborn.
"Welke andere fans stelen tickets van hun medesupporters en zelfs uit de handen van kinderen?", zei UEFA-woordvoerder William Gaillard vandaag. Sinds 2003 zijn er 25 incidenten met Liverpool-fans gerapporteerd.
Ook tijdens de finale van de Champions League tegen AC Milan een paar weken geleden in Athene waren er problemen. Liverpool-supporters probeerden het stadion in te komen met valse tickets en zelfs zonder kaartjes, waardoor tientallen fans met geldige kaarten werden geweigerd. De situatie liep uit de hand en de Griekse politie moest traangas en wapenstokken gebruiken.
Port of Rotterdam Tournament Day 2quote:
hahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef Sethje het volgende:
Lekker potje zaalvoetbal
http://www.dumpert.nl/mediabase/16673/7bbf15e7/index.html
en nee ik zal niet generaliseren![]()
Hij had beter Poulsen een klap kunnen verkopen, wat een domme overtreding.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef DRD het volgende:
Verbaasd me dat hier nog niets is gezegt over Denemarken-Zweden na ongeveer 30 seconde.:
http://www.youtube.com/watch?v=pZ2t2YFCuGU
Actie waar iedere fanatiekeling toch weleens over gedacht heeft, maar nooit uitgevoerd.
las in de krant dat het ook nog iemand is die in zweden woontquote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij had beter Poulsen een klap kunnen verkopen, wat een domme overtreding.
Hij woont in ieder geval wel in Zwedenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was een zweedse hooligan undercover
ligt er aan wat voor bierquote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef MaxPower het volgende:
Na 15 bier wist hij niet meer wat hij deed, wat een watje.
Zullen wel halve liters zijn geweest.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef MaxPower het volgende:
Na 15 bier wist hij niet meer wat hij deed, wat een watje.
Kan de pagina niet vindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef Sethje het volgende:
International Football Factories Episode 2 of 8 - Argentina
http://www.mininova.org/tor/732205
Wat een vette aflevering is dit, veel actie, mooie beelden vanuit het stadion. Vette songs, veel chaos
Wat een macht hebben die gasten daar man, onvoorstelbaar![]()
Vaag..ik heb hem vanmiddag op die manier binnengehaaldquote:
http://btjunkie.org/torre(...)82d9874a73a2ec56de58quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:25 schreef Sethje het volgende:
http://btjunkie.org/torre(...)adab5d30a986db16e63d
Jep, hoef ik tenminste niet 3 jaar te wachten op dingen die ik downloadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:01 schreef MaxPower het volgende:
jij bent een nieuwsgroep-nerd?
Wat een gezever allemaal, ik gebruik nieuwsgroepen en torrents. Als je torrents ff laat lopen zitten ze vaak zo aan een redelijke snelheid. Maja genoeg offtopic.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jep, hoef ik tenminste niet 3 jaar te wachten op dingen die ik download![]()
http://video.google.de/videoplay?docid=-413618152572882212&q=the+football+factoriesquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef Apfel. het volgende:
welke aflevering was er afgelopen maandag dan uitgezonden?
ah ok, die had k al gedownloadquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://video.google.de/videoplay?docid=-413618152572882212&q=the+football+factories
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:53 schreef Bananenman het volgende:
Danny Dyer to english media:
"The thing that freaked me out the most from doing this football documentary was the whole raping thing. In Serbia they like to rape the other firm. They get the head guy, rape him and send him back. That freaked me out. They don't want to bash him, they just want to **** him up the arse. The ultimate power. I didn't expect shit like that. I thought it'd be real right wing, macho type guys. They were adamant they weren't gay but... c'mon!"![]()
![]()
![]()
Italiequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef Apfel. het volgende:
welke aflevering was er afgelopen maandag dan uitgezonden?
Als iemand n torrentje heb, graagquote:
Via torrents gaan best snel, 1,5 uur voor n aflevering (ja, t kan wel sneller maar toch.)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Kan iemand ze op CD branden en opsturen voor me, heb altijd een hekel aan die dingen downloaden.
Bij mij duurt het twee avonden per aflevering.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Via torrents gaan best snel, 1,5 uur voor n aflevering (ja, t kan wel sneller maar toch.)
Ze komen toch ook allemaal op youtube te staan dus kun je ze daar mooi bekijken M0NTANAquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij mij duurt het twee avonden per aflevering.
Dat is kut-kwaliteit, heb liever DVD-kwaliteit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze komen toch ook allemaal op youtube te staan dus kun je ze daar mooi bekijken M0NTANA![]()
Helaas ben ik verhinderd, had best eens willen weten wie PyThje IRL is.quote:Welke neuzensletjes die hier regelmatig posten gaan er trouwens allemaal naar Defqon?
Wie weet kom je daar nog wel eens achter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef M0NTANA het volgende:
Helaas ben ik verhinderd, had best eens willen weten wie PyThje IRL is.
Geen kaart kunnen krijgen, mss dat iknog ergens iets kan regelen komende week, verder wel dominator,decibel en qbase denk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
Welke neuzensletjes die hier regelmatig posten gaan er trouwens allemaal naar Defqon?
Als je lieft bent mag je hem bij mij downloaden voor 75 kb/sec (afhankelijk van je eigen verbinding)quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bij mij duurt het twee avonden per aflevering.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Welke neuzensletjes die hier regelmatig posten gaan er trouwens allemaal naar Defqon?
Is toch niet normaaaaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
Gewoon komen TerreurRobje.
Doen we gezellig een [afbeelding] en een [afbeelding]
[afbeelding]
En die blonde gozer is dat dirk kuit himselve?quote:
Zeg de volgende keer dan effe tegen de geleerden dat ze even een pagina terug kijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Grimm het volgende:
ik moest t hier posten van de geleerden.
Stukje over de hooligans van iatlie met die gozert van footbalfactory
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=4660
Och, hou op. Heb al een voorstukje gezien. Is gewoon om je te schamen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef BB-boy het volgende:
Kunnen we jou zien rellen.
Welke Fey-ajax was dat waar die gozer was? Die play-off wedstrijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, hou op. Heb al een voorstukje gezien. Is gewoon om je te schamen.
Zie je een stel pubers liedjes zingen en wat spullen gooien alvorens hard weg te rennen naar mammiequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
Heb je alle gekheid van Argentinië en Balkan achter de rug, kom je in Nederland. Dan kan je toch nog nauwelijkse een serieuze aflevering maken?
Het wordt dan ook natuurlijk gewoon een aflevering waar ze alleen maar ouwe koeien uit de sloot halen. Beverwijk en de hele aanloop er naartoe zal het wel over gaan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef BB-boy het volgende:
Tja, zo spectaculair als de andere afleveringen zal het wel niet worden.
Ik weet niet wat er in die aflevering zit van NL. Maar als je bepaalde andere ziet met messen, pistolen, kontneuken etc. Dat gaat mij persoonlijk te ver.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
Heb je alle gekheid van Argentinië en Balkan achter de rug, kom je in Nederland. Dan kan je toch nog nauwelijkse een serieuze aflevering maken?
Echt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedden dat er iemand alsie de bus uit komt mee met een paal op zn kop wordt geslagen
De gewone wedstrijd. Zie je hem ook een hotdog halen voor de Kuip. Nou, dan weet je wel dat hij het erg spannend vindt tussen de "proper lads"quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Welke Fey-ajax was dat waar die gozer was? Die play-off wedstrijd?
quote:Danny also met up with Ajax and Feyenoord hooligans in Holland and he went on: "They didn’t want to talk to me but I was told that they like to use bombs – they make our hooligans sound tame."
Jezus, zaken uit de jaren 80 en 90 ophalenquote:
et voila. wel de extended version.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef MaxPower het volgende:
Ik verwacht ook weer beelden van de karatetrap van Boban.
Confrontatie tegen security, aantal bekende Ajax jongens opgepakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef Superheld het volgende:
Kleine groepjes joden klappen gehad op defqon van feyenoord (?)?
Echt triest als je op een feest gaat lopen rellen. Totaal geen respect voor dat soort acties...quote:Op zondag 17 juni 2007 02:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Confrontatie tegen security, aantal bekende Ajax jongens opgepakt.
Dat voorstukje was echt kut, maar goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Utca het volgende:
Ben beniewd wat Dyer er voor aflevering van maakt.
Hoop dat ie er een beetje snel op staat hehe.
quote:Langs de hoeren geweest... Langs het stadion... En maar zingen over Cambuur... Tijdje vastgezeten in Fifty Fifty... 3 man opgepakt waarvan sowieso 1 al thuis is... later door 5 man wouten naar het station gebracht waar we daar op werden gewacht door 3 busjes en in de trein id controle met 12 man politie die mee gingen naar Leeuwarden en in Leeuwarden teruggekomen nog 1 auto en 2 moters..
Even een klein verslagje
Hoe laat en waar?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond, in Engeland dan. Vannacht dus waarschijnlijk op internet, morgen de links in dit topic.
Weinig kansquote:Op maandag 18 juni 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond, in Engeland dan. Vannacht dus waarschijnlijk op internet, morgen de links in dit topic.
Heb 't gisteren gezien ja. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef denthemen het volgende:
Iemand al iets gezien?
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet iets posten namens jorien (don't ask).
Ga naar http://www.bravo.co.uk/factories/ en dan naar 'Holland'. Jorien schijnt in dat filmpje te zitten, hij houdt een groene vlag vast. Vanavond komt het hele programma op TV. Op een engelse zender.
That's all I know.![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje jammer van Den Haag... Maarja...
Dat ze ineens afbelden... Maarja....quote:
Klopt maar daar lieten ze ook een paar andere clubjes zien toch? Independiente en nog wat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, in het buitenland (Engeland in dit geval) kent men ook alleen Ajax en Feyenoord. Vergelijk het met Argentinië, waar men enkel de rivaliteit tussen River Plate en Boca Juniors kent.
Ok, van de week eens zien dan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:34 schreef Piet_Veerman het volgende:
Nu lieten ze Utrecht best uitgebreid zien hoor, dus niet alleen Feyenoord - Ajax. En zoveel tijd is er nou ook weer niet, een krap uur met 3 keer reclame..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je ze nog trouwens nog bij mij downloaden Monty?
Den Haag is ook zeer bekend in Engeland en ook PSV is sinds een jaar of 8 een bekende ploeg als het op voetbalgeweld aankomt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, in het buitenland (Engeland in dit geval) kent men ook alleen Ajax en Feyenoord. Vergelijk het met Argentinië, waar men enkel de rivaliteit tussen River Plate en Boca Juniors kent.
Rustig, over een uurtje mag je gaan lunchen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Den Haag is ook zeer bekend in Engeland en ook PSV is sinds een jaar of 8 een bekende ploeg als het op voetbalgeweld aankomt.
Als die fabels dat het alleen ajax en feyenoord is zijn ook een beetje achterhaald![]()
Je moet gewoon niet zoveel onzin verkondigen vriend, dan blijf ik gewoon rustig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rustig, over een uurtje mag je gaan lunchen.
Lijkt me twijfelachtig dat dat Cambuur supporters zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef MaxPower het volgende:
Cambuur op bezoek in Heerenveen, bij een wedstrijd van Jong Oranje...
[..]
[afbeelding]
vind je dat niet ziek dan???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef denthemen het volgende:
Psv ook? Ik kan me alleen het hek incident voor de geest halen, wat nog meer dan?
Het meest schokkende wat ik ooit gezien hebquote:
Mijn reactie was pure uitlokking, ik had verwacht dat TerroRobbie ook wel zou happen, maar die had minder honger dan jij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zoveel onzin verkondigen vriend, dan blijf ik gewoon rustig.
Als ik ze allemaal heb fik ik ze naar een dvdtje mooi menuutje erbij. Ken ik je ook opsturen. Moet je alleen nog 4 weekjes wachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Stuurde je er precies tegelijkertijd een PM over.
Zullen we voor de 65e keer de discussie gaan voeren wat nou precies supporters zijn? Wat moet je anders doen met dit mooie weer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lijkt me twijfelachtig dat dat Cambuur supporters zijn...
Wat er in de landelijke media gekomen is wel inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef denthemen het volgende:
Psv ook? Ik kan me alleen het hek incident voor de geest halen, wat nog meer dan?
Klinkt ook goed, moet binnenkort nog naar Den Bosch, dus komt goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal heb fik ik ze naar een dvdtje mooi menuutje erbij. Ken ik je ook opsturen. Moet je alleen nog 4 weekjes wachten.
(PM doet het niet krijg steeds zo;n tyfus sessie fout)
Wat een gezelligheid toch allemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt ook goed, moet binnenkort nog naar Den Bosch, dus komt goed.
Zo bedoelde ik 't nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zullen we voor de 65e keer de discussie gaan voeren wat nou precies supporters zijn? Wat moet je anders doen met dit mooie weer!
Hmmm, da's inderdaad vreemd, want bij Cambuur kent iedereen elkaar lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 't nietik heb die lui nog nooit in 't stadion gezien.
Wat hadden ze gebruikt toen ze je dat vertelden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
en ook PSV is sinds een jaar of 8 een bekende ploeg als het op voetbalgeweld aankomt.
Nou idd, als je met 100 man in t stadion zit dan ken je ze op een gegeven moment welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmmm, da's inderdaad vreemd, want bij Cambuur kent iedereen elkaar lijkt me.![]()
Ga jij nou maar werken Partyboyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat hadden ze gebruikt toen ze je dat vertelden?![]()
Zal een lekker zooitje worden danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
21 juli word er geen uitvak ingericht voor de Ajacieden in Deventer,losse kaartverkoop.
Hebben ze bij Go Ahead Eagles eigenlijk al plannen voor een nieuw te bouwen stadion?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
21 juli word er geen uitvak ingericht voor de Ajacieden in Deventer,losse kaartverkoop.
Helaas...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
Ik zit dan nog in Hongarije een soa op te lopenquote:
Een soa van bier zuipen, is dat nieuw?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik zit dan nog in Hongarije een soa op te lopen![]()
Van rukken kun je geen soa oplopen Sethquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik zit dan nog in Hongarije een soa op te lopenén bier te drinken
Huh? WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
Misschien komt hij die ass-raper uit de balkan aflevering tegenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Van rukken kun je geen soa oplopen Seth
Pindakaas...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Helaas...
Wat zit daar in?quote:
Zal morgen druk zijn in arnhem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hier zou de aflvering van Nederland moeten staan :
http://www.megaupload.com/nl/?d=ZDFBB7ZC
Ik wacht wel af tot dat jij hem hebt, heb nu die van Italië gedownload en ziet er perfect uit. Klasse!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
350 MB, mindere kwaliteit dan die anderen dus. Die waren allemaal rond de 500.
Ja, met z'n alleen tegen een hek slaan en een beetje schreeuwen, dat is heftig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef BB-boy het volgende:
Wel jammer dat ze de camera niet in het stadion kregen. Die beelden kan je niet vaak genoeg zien.
Doelde meer op de wedstrijd zelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, met z'n alleen tegen een hek slaan en een beetje schreeuwen, dat is heftig.
Vond deze aflevering niet zo boeiend. Maar dat was te verwachten.
Waarschijnlijk omdat je toch alles wel kent. Suffe aflevering inderdaad. En ajacieden zijn gewoon verkapte Hagenezen met hun bommetjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, met z'n alleen tegen een hek slaan en een beetje schreeuwen, dat is heftig.
Vond deze aflevering niet zo boeiend. Maar dat was te verwachten.
Dat was nog het grappigste jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef M0NTANA het volgende:
Whahahaha, ingang F.
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Hingen er nu binnen het supportershome van utrecht beveiligingscamera's?
Ja, hoorde wel meer overdreven of verkeerd vertaalde termen voorbij komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Verborgen camera's zeiden ze.
Ok, dat is minder. Maar dat zal komen doordat het in het stadion zit. De biertjes die ze tapten hadden wel erg veel schuim hoorquote:
Veel meer informatie op Bunnikside.nl, daar ook de eerste geluidstapes met de valse spelletjes van Martin SSturkenboom.quote:Allereerst namens George .D. de groeten,
Zoals jullie weten de zaak is weer uitgesteld, want ik mag nooit aan het woord komen.
Martin Sturkenboom heeft de supporters nooit voor vol aangezien en de politie ook niet.
Met de komst van het nieuwe bestuur waarvan in deel uit maak, was er een nieuwe tijdperk ingegaan.Mij hebben ze wel voor vol aangezien en ze weten dat ik geen informant ben.
Dus ik moest d.m.v. drugsverhalen onderuit gehaald worden.
Donderdag zal er ongetwijfeld tv camera's aanwezig zijn voor de rechtbank, dus jullie kunnen via RTV Utrecht meegenieten van de laatste mega blunder van het O.M.
Het home is van de supporters en volgend seizoen gaan de supporters weer de lakens uitdelen in het supportershome .
Ik zal dan als veiligheidscoordinator de mensen die bekend staan als informant de toegang tot het home op wedstrijddagen namens jullie weigeren.
Agressieve portiers, clowns verkleed als politieagenten ( Bertus.L.) zijn dan niet meer welkom, want het home is van de supporters.
And we shall not be moved.
We are the people
No surrender
George . D.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:37 schreef hippo-clippo het volgende:
Hij is dj ub Utrecht en hoorde dat hij vroeger in Feijenoordshirtjes liep![]()
Is al een apart topic over: Nieuwe clublied RBC: Hand in Hand kameradenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.bndestem.nl/sportbrabant/article1546173.ece
Waarom pompt hij zijn geld niet in Feyenoord?
Heb het 1e deel zitten kijken, maar weer een hoog wij zijn de gekste gehalte.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef Sethje het volgende:
Geen onaardige aflevering maar niets nieuws onder de zon.
Vond het ook maar een stel kansloze figuren bij elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Weet niet waar ze die gasten van Ajax vandaan hebben getrokken, maar dat was zeker geen ouwe garde. Die zullen hier ook niet blij mee zijn, los nog van wat er verkondigd werd.
TNT, ingang F enz.
Precies. Die Dyer doet het ook allemaal een stuk heftiger voorkomen dan het is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
Iets meer verdiepen in de hele materie, dan voorkom je dit soort blunders.
Tja, anders was het helemaal een flutshow geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies. Die Dyer doet het ook allemaal een stuk heftiger voorkomen dan het is.
Je zou als buitenlander bijna denken dat het hier wekelijks oorlog is bij het voetballen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies. Die Dyer doet het ook allemaal een stuk heftiger voorkomen dan het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |