Hoe laat en waar?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond, in Engeland dan. Vannacht dus waarschijnlijk op internet, morgen de links in dit topic.
Weinig kansquote:Op maandag 18 juni 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond, in Engeland dan. Vannacht dus waarschijnlijk op internet, morgen de links in dit topic.
Heb 't gisteren gezien ja. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef denthemen het volgende:
Iemand al iets gezien?
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet iets posten namens jorien (don't ask).
Ga naar http://www.bravo.co.uk/factories/ en dan naar 'Holland'. Jorien schijnt in dat filmpje te zitten, hij houdt een groene vlag vast. Vanavond komt het hele programma op TV. Op een engelse zender.
That's all I know.![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje jammer van Den Haag... Maarja...
Dat ze ineens afbelden... Maarja....quote:
Klopt maar daar lieten ze ook een paar andere clubjes zien toch? Independiente en nog wat...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, in het buitenland (Engeland in dit geval) kent men ook alleen Ajax en Feyenoord. Vergelijk het met Argentinië, waar men enkel de rivaliteit tussen River Plate en Boca Juniors kent.
Ok, van de week eens zien dan..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:34 schreef Piet_Veerman het volgende:
Nu lieten ze Utrecht best uitgebreid zien hoor, dus niet alleen Feyenoord - Ajax. En zoveel tijd is er nou ook weer niet, een krap uur met 3 keer reclame..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je ze nog trouwens nog bij mij downloaden Monty?
Den Haag is ook zeer bekend in Engeland en ook PSV is sinds een jaar of 8 een bekende ploeg als het op voetbalgeweld aankomt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, in het buitenland (Engeland in dit geval) kent men ook alleen Ajax en Feyenoord. Vergelijk het met Argentinië, waar men enkel de rivaliteit tussen River Plate en Boca Juniors kent.
Rustig, over een uurtje mag je gaan lunchen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Den Haag is ook zeer bekend in Engeland en ook PSV is sinds een jaar of 8 een bekende ploeg als het op voetbalgeweld aankomt.
Als die fabels dat het alleen ajax en feyenoord is zijn ook een beetje achterhaald![]()
Je moet gewoon niet zoveel onzin verkondigen vriend, dan blijf ik gewoon rustig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rustig, over een uurtje mag je gaan lunchen.
Lijkt me twijfelachtig dat dat Cambuur supporters zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef MaxPower het volgende:
Cambuur op bezoek in Heerenveen, bij een wedstrijd van Jong Oranje...
[..]
[afbeelding]
vind je dat niet ziek dan???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef denthemen het volgende:
Psv ook? Ik kan me alleen het hek incident voor de geest halen, wat nog meer dan?
Het meest schokkende wat ik ooit gezien hebquote:
Mijn reactie was pure uitlokking, ik had verwacht dat TerroRobbie ook wel zou happen, maar die had minder honger dan jij waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zoveel onzin verkondigen vriend, dan blijf ik gewoon rustig.
Als ik ze allemaal heb fik ik ze naar een dvdtje mooi menuutje erbij. Ken ik je ook opsturen. Moet je alleen nog 4 weekjes wachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Stuurde je er precies tegelijkertijd een PM over.
Zullen we voor de 65e keer de discussie gaan voeren wat nou precies supporters zijn? Wat moet je anders doen met dit mooie weer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:44 schreef Grimm het volgende:
[..]
Lijkt me twijfelachtig dat dat Cambuur supporters zijn...
Wat er in de landelijke media gekomen is wel inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef denthemen het volgende:
Psv ook? Ik kan me alleen het hek incident voor de geest halen, wat nog meer dan?
Klinkt ook goed, moet binnenkort nog naar Den Bosch, dus komt goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als ik ze allemaal heb fik ik ze naar een dvdtje mooi menuutje erbij. Ken ik je ook opsturen. Moet je alleen nog 4 weekjes wachten.
(PM doet het niet krijg steeds zo;n tyfus sessie fout)
Wat een gezelligheid toch allemaal.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt ook goed, moet binnenkort nog naar Den Bosch, dus komt goed.
Zo bedoelde ik 't nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zullen we voor de 65e keer de discussie gaan voeren wat nou precies supporters zijn? Wat moet je anders doen met dit mooie weer!
Hmmm, da's inderdaad vreemd, want bij Cambuur kent iedereen elkaar lijkt me.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 't nietik heb die lui nog nooit in 't stadion gezien.
Wat hadden ze gebruikt toen ze je dat vertelden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
en ook PSV is sinds een jaar of 8 een bekende ploeg als het op voetbalgeweld aankomt.
Nou idd, als je met 100 man in t stadion zit dan ken je ze op een gegeven moment welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hmmm, da's inderdaad vreemd, want bij Cambuur kent iedereen elkaar lijkt me.![]()
Ga jij nou maar werken Partyboyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat hadden ze gebruikt toen ze je dat vertelden?![]()
Zal een lekker zooitje worden danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
21 juli word er geen uitvak ingericht voor de Ajacieden in Deventer,losse kaartverkoop.
Hebben ze bij Go Ahead Eagles eigenlijk al plannen voor een nieuw te bouwen stadion?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
21 juli word er geen uitvak ingericht voor de Ajacieden in Deventer,losse kaartverkoop.
Helaas...quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
Ik zit dan nog in Hongarije een soa op te lopenquote:
Een soa van bier zuipen, is dat nieuw?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik zit dan nog in Hongarije een soa op te lopen![]()
Van rukken kun je geen soa oplopen Sethquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik zit dan nog in Hongarije een soa op te lopenén bier te drinken
Huh? WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:07 schreef Sethje het volgende:
Misschien komt hij die ass-raper uit de balkan aflevering tegenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Van rukken kun je geen soa oplopen Seth
Pindakaas...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:27 schreef Bananenman het volgende:
Helaas...
Wat zit daar in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |