En die blonde gozer is dat dirk kuit himselve?quote:
Zeg de volgende keer dan effe tegen de geleerden dat ze even een pagina terug kijken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:52 schreef Grimm het volgende:
ik moest t hier posten van de geleerden.
Stukje over de hooligans van iatlie met die gozert van footbalfactory
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=4660
Och, hou op. Heb al een voorstukje gezien. Is gewoon om je te schamen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:50 schreef BB-boy het volgende:
Kunnen we jou zien rellen.
Welke Fey-ajax was dat waar die gozer was? Die play-off wedstrijd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, hou op. Heb al een voorstukje gezien. Is gewoon om je te schamen.
Zie je een stel pubers liedjes zingen en wat spullen gooien alvorens hard weg te rennen naar mammiequote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
Heb je alle gekheid van Argentinië en Balkan achter de rug, kom je in Nederland. Dan kan je toch nog nauwelijkse een serieuze aflevering maken?
Het wordt dan ook natuurlijk gewoon een aflevering waar ze alleen maar ouwe koeien uit de sloot halen. Beverwijk en de hele aanloop er naartoe zal het wel over gaan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:10 schreef BB-boy het volgende:
Tja, zo spectaculair als de andere afleveringen zal het wel niet worden.
Ik weet niet wat er in die aflevering zit van NL. Maar als je bepaalde andere ziet met messen, pistolen, kontneuken etc. Dat gaat mij persoonlijk te ver.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
Heb je alle gekheid van Argentinië en Balkan achter de rug, kom je in Nederland. Dan kan je toch nog nauwelijkse een serieuze aflevering maken?
Echt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Wedden dat er iemand alsie de bus uit komt mee met een paal op zn kop wordt geslagen
De gewone wedstrijd. Zie je hem ook een hotdog halen voor de Kuip. Nou, dan weet je wel dat hij het erg spannend vindt tussen de "proper lads"quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Welke Fey-ajax was dat waar die gozer was? Die play-off wedstrijd?
quote:Danny also met up with Ajax and Feyenoord hooligans in Holland and he went on: "They didn’t want to talk to me but I was told that they like to use bombs – they make our hooligans sound tame."
Jezus, zaken uit de jaren 80 en 90 ophalenquote:
et voila. wel de extended version.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef MaxPower het volgende:
Ik verwacht ook weer beelden van de karatetrap van Boban.
Confrontatie tegen security, aantal bekende Ajax jongens opgepakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:52 schreef Superheld het volgende:
Kleine groepjes joden klappen gehad op defqon van feyenoord (?)?
Echt triest als je op een feest gaat lopen rellen. Totaal geen respect voor dat soort acties...quote:Op zondag 17 juni 2007 02:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Confrontatie tegen security, aantal bekende Ajax jongens opgepakt.
Dat voorstukje was echt kut, maar goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Utca het volgende:
Ben beniewd wat Dyer er voor aflevering van maakt.
Hoop dat ie er een beetje snel op staat hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |