Zal morgen druk zijn in arnhem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hier zou de aflvering van Nederland moeten staan :
http://www.megaupload.com/nl/?d=ZDFBB7ZC
Ik wacht wel af tot dat jij hem hebt, heb nu die van Italië gedownload en ziet er perfect uit. Klasse!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:53 schreef TerroRobbie het volgende:
350 MB, mindere kwaliteit dan die anderen dus. Die waren allemaal rond de 500.
Ja, met z'n alleen tegen een hek slaan en een beetje schreeuwen, dat is heftig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef BB-boy het volgende:
Wel jammer dat ze de camera niet in het stadion kregen. Die beelden kan je niet vaak genoeg zien.
Doelde meer op de wedstrijd zelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, met z'n alleen tegen een hek slaan en een beetje schreeuwen, dat is heftig.
Vond deze aflevering niet zo boeiend. Maar dat was te verwachten.
Waarschijnlijk omdat je toch alles wel kent. Suffe aflevering inderdaad. En ajacieden zijn gewoon verkapte Hagenezen met hun bommetjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, met z'n alleen tegen een hek slaan en een beetje schreeuwen, dat is heftig.
Vond deze aflevering niet zo boeiend. Maar dat was te verwachten.
Dat was nog het grappigste jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef M0NTANA het volgende:
Whahahaha, ingang F.
Ja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Hingen er nu binnen het supportershome van utrecht beveiligingscamera's?
Ja, hoorde wel meer overdreven of verkeerd vertaalde termen voorbij komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Verborgen camera's zeiden ze.
Ok, dat is minder. Maar dat zal komen doordat het in het stadion zit. De biertjes die ze tapten hadden wel erg veel schuim hoorquote:
Veel meer informatie op Bunnikside.nl, daar ook de eerste geluidstapes met de valse spelletjes van Martin SSturkenboom.quote:Allereerst namens George .D. de groeten,
Zoals jullie weten de zaak is weer uitgesteld, want ik mag nooit aan het woord komen.
Martin Sturkenboom heeft de supporters nooit voor vol aangezien en de politie ook niet.
Met de komst van het nieuwe bestuur waarvan in deel uit maak, was er een nieuwe tijdperk ingegaan.Mij hebben ze wel voor vol aangezien en ze weten dat ik geen informant ben.
Dus ik moest d.m.v. drugsverhalen onderuit gehaald worden.
Donderdag zal er ongetwijfeld tv camera's aanwezig zijn voor de rechtbank, dus jullie kunnen via RTV Utrecht meegenieten van de laatste mega blunder van het O.M.
Het home is van de supporters en volgend seizoen gaan de supporters weer de lakens uitdelen in het supportershome .
Ik zal dan als veiligheidscoordinator de mensen die bekend staan als informant de toegang tot het home op wedstrijddagen namens jullie weigeren.
Agressieve portiers, clowns verkleed als politieagenten ( Bertus.L.) zijn dan niet meer welkom, want het home is van de supporters.
And we shall not be moved.
We are the people
No surrender
George . D.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:37 schreef hippo-clippo het volgende:
Hij is dj ub Utrecht en hoorde dat hij vroeger in Feijenoordshirtjes liep![]()
Is al een apart topic over: Nieuwe clublied RBC: Hand in Hand kameradenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.bndestem.nl/sportbrabant/article1546173.ece
Waarom pompt hij zijn geld niet in Feyenoord?
Heb het 1e deel zitten kijken, maar weer een hoog wij zijn de gekste gehalte.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:46 schreef Sethje het volgende:
Geen onaardige aflevering maar niets nieuws onder de zon.
Vond het ook maar een stel kansloze figuren bij elkaar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Weet niet waar ze die gasten van Ajax vandaan hebben getrokken, maar dat was zeker geen ouwe garde. Die zullen hier ook niet blij mee zijn, los nog van wat er verkondigd werd.
TNT, ingang F enz.
Precies. Die Dyer doet het ook allemaal een stuk heftiger voorkomen dan het is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
Iets meer verdiepen in de hele materie, dan voorkom je dit soort blunders.
Tja, anders was het helemaal een flutshow geworden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies. Die Dyer doet het ook allemaal een stuk heftiger voorkomen dan het is.
Je zou als buitenlander bijna denken dat het hier wekelijks oorlog is bij het voetballen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Precies. Die Dyer doet het ook allemaal een stuk heftiger voorkomen dan het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |