Weet niet of ie bij jullie is geweest, maar hij is wel bij een klassieker hier in de Kuip geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij was bij de laatste Ajax-010 aanwezig dacht ik toen gehoord te hebben.
idd kon de mijne ook al niet meer vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Kap eens met een verkapte tvp verwijderen, klote mod.
Die mongool voor die groen-witte vlag?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef jna het volgende:
http://www.bravo.co.uk/factories/
En dan onderaan op Holland klikken
Jorien in actie![]()
Ziet er leuker uit dan die Netwerkreportages in ieder geval.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef BB-boy het volgende:
Indrukwekkend
Die vent probeert er maar iets spannends van te maken![]()
Volgens mij die gast die de vlag vasthoudt links .quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die mongool voor die groen-witte vlag?![]()
Volgens mij is hij die gast die rechts van de vlag staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij die gast die de vlag vasthoudt links .
Het is idd de rechter, de heldquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is hij die gast die rechts van de vlag staat.
Dan rest alleen de vraag waarom jullie er zo vreselijk voor in je broek schijten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van mijn part staat hij achteraan, het zijn allemaal stumperds![]()
Dit meen je serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan rest alleen de vraag waarom jullie er zo vreselijk voor in je broek schijten.![]()
Hehe lijkt me inderdaad dat het in scene is gezetquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje in scene gezet ofzo, ziet er zo nep uit.
En wie niet klapt die is een jood![]()
wie niet valt zongen ze toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje in scene gezet ofzo, ziet er zo nep uit.
En wie niet klapt die is een jood![]()
Komt omdat Jorien dat niet kan, en de scf doet iets met zijn allen of gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:54 schreef BB-boy het volgende:
Ze zijn nog te lui om te springen.
Maar ik sta(zit om de voorspelbare reacties voor te zijn) dan ook niet met een vlag te gillenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelf kom je ook niet echt hoog maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |