Onzin bericht dus weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
Enkele weken geleden stonden de problemen rondom de Xbox 360 (krassen op de games) nog vol in het licht bij het programma Kassa. Het werd toen duidelijk dat er zo een twee miljoen apparaten uit 2006 uitgerust waren met een slechte dvd-drive. De aandacht die Kassa eraan besteedde bleef niet onopgemerkt en er stroomden al snel zo een 1000 klachten binnen.
De Europese Commissie heeft deze situatie serieus opgevat en een afgevaardigde van de Commissie (Kuneva) heeft producent Microsoft nu om opheldering gevraagd. Microsoft had een tijd geleden al een regeling getroffen met gedupeerden maar Kuneva wil nu alsnog een reactie van Microsoft op hoe deze situatie had kunnen ontstaan.
Wanhoop is iets heel anders. Dat zou ik doen als ik een Wii had en na een half jaar nog op een goeie game zat te wachten.quote:
Niet alleen MS hoor....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft zal onderhand wel moe worden van de Europeese Unie![]()
Dan heb je nog een Wii,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanhoop is iets heel anders. Dat zou ik doen als ik een Wii had en na een half jaar nog op een goeie game zat te wachten.
Dat hebben ze ook met King Kong gedaan. Zelfs nadat het volledige spel te koop was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
De gisteren verschenen demo van de Tweede Wereldoorlog-shooter Hour of Victory is inmiddels weer verdwenen van Xbox Live. De demoversie was van vrij bedenkelijke kwaliteit, wat een reden zou kunnen zijn van het terugtrekken van de demo. Wanneer een nieuwe demoversie beschikbaar zal worden gesteld is nog niet bekend.
Lol daarom kon ik hem niet vindenNiet echt slim om zon crappy demo uit te brengen.
Ze hadden een ouwe demo er op gezet las ik net en die er weer afgehaald en nu staat de nieuwe erop.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook met King Kong gedaan. Zelfs nadat het volledige spel te koop was.
Dit is trouwens ook de reden volgens mij dat we soms zo lang op demo's en andere content moeten wachten.
Wii Sports voor E250quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanhoop is iets heel anders. Dat zou ik doen als ik een Wii had en na een half jaar nog op een goeie game zat te wachten.
nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de DVD regio gebeuren op de 360?
Ik wil wat regio 1 DVD's kopen, maar die moet ik dan wel af kunnen spelen.
Kan dat op de 360?
Ik vind het ook flauw, zeker omdat het om DVD's gaat die ik graag wil hebben maar gewoon niet in regio 2 te krijgen zijn.quote:
Ik een laptop, daarop zou het ook wel moeten werken. maar een keer proberen.quote:
South Park.quote:
South Park is coolquote:
Daarom doet de mijne er zo lang over terug te komen, hij moet de jouwe helemaal terugdragen naar NLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:00 schreef CecilBDemented het volgende:
mijn xbox zit aan de bockworsten en bier in duitsland.
Wii-gamers zitten niet zo door te zeiken over MGS4 wel of niet op hun console (nee natuurlijk trekt de Wii dat niet, maar toch).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
The A-Teamquote:
Dat mensen zoiets op hun site zetten kan nog wel, maar alle andere sites nemen het dan ook gelijk over.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii-gamers zitten niet zo door te zeiken over MGS4 wel of niet op hun console (nee natuurlijk trekt de Wii dat niet, maar toch).
Dit soort geruchten blijven komen van vage kutsites als XboxLiveGamersUnitedPS3amd00med.com. Ga liever gewoon games hypen die wél op de 360 uitkomen, Assassins Creed, Blue Dragon, Eternal Sonata of desnoods Halo fokking 3 maar hou op over MGS4 totdat Konami m bevestigd
McGyver niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef existenz het volgende:
[..]
The A-Team
Knight Rider
Dukes of Hazzard
Airwolf
![]()
Sue me![]()
Andere bronnen:quote:Epic en Microsoft at war
Het ging al een tijdje niet goed tussen Epic en Microsoft maar nu schijnt de zaak te escaleren.
Eerder al haalde Major Nelson op zijn blog al uit naar Epic Games omdat het hun schuld zou zijn dat de Xbox 360 een miljard meer gekost zou hebben dan gepland zou zijn bij Microsoft (door het extra geheugen). Immers Microsoft was van plan de Xbox 360 uit te rusten met 256 MB geheugen om zo de Xbox360 goedkoop op de markt te kunnen zetten. Epic heeft echter Microsoft duidelijk gemaakt dat dat te weinig was voor GOW hadden ze echt 512 MB nodig, Microsoft is na veel praten overstag gegaan.
Quote:
Speaking on the Major Nelson podcast, MS co-host 'e' said: "Free's great, I know what people are saying. I do find this amusing though; a lot of people may not remember this but a year ago Epic was bragging about how they cost us one billion dollars."
Microsoft is ook niet blij met de uitspraken in de pers van Epic dat Microsoft content van Epic gratis op Live moet zetten, Microsoft wil er gewoon geld voor vragen. Microsoft eist nu ook van EPIC dat ze geld vragen voor content wat op xboxlive wordt gezet. Epic blijft zijn standpunt en wil content gratis aanbieden, microsoft zal nu zelf voor content van Epic op Xboxlive geld gaan vragen tegen de wensen van Epic in.
Cliff Bleszinski van Epic zou nu zelfs Microsoft gedreigt om Gears of War over te brengen naar de PS3 om zo toch gratis content van de game via het PSN netwerk te kunnen aanbieden.
Hellaas gaat die vlieger niet op want de game GOW is contractueel gebonden aan Microsoft en mag niet op een andere console als de Xbox360 worden uitgebracht.
Wat Epic nu gaat doen is onzeker, stoppen met het ontwikkelen voor de Microsoftconsole, de overstap maken naar Sony en de PS3? Of toch Microsoft zover krijgen dat Epic zijn zin krijgt en blijven ontwikkelen voor de 360?
Nou, lekker danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid de TSST (Toshiba Samsung Storage Technologies) drive is de beruchte kras-drive. De Hitachi schijnt het zeer af en toe te doen, dus dat zal wel bij beweging van de console zijn. Bij de Philips zit je als het goed is safe.
Nogal jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:40 schreef Retuobak het volgende:
Lekker onduidelijk Twylight
Maar ja, dat ben ik wel van ze gewend, Xbox customer support houdt niet over.
Ik hoop dat Epic wint. Ik wil wel graag GoW 2 en gratis content zie ik ook wel zitten.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid de TSST (Toshiba Samsung Storage Technologies) drive is de beruchte kras-drive. De Hitachi schijnt het zeer af en toe te doen, dus dat zal wel bij beweging van de console zijn. Bij de Philips zit je als het goed is safe.
idd, 256 was echt dik te weinig geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft mag blij zijn dat ze dat extra geheugen er in gestopt hebben wat een gekken.
Ja ik heb net ook even gekeken en zelfde hiero. Geen krasjes te vinden op m'n DVD's..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef kepler het volgende:
[..]kheb ook de Samsung, en je raadt het al: geen krassen
Ik heb nooit geluk, behalve nu
Eerst lezen, dan blaten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Linksonderin van het halo 3 plaatje staat het gamefront logo, hij heeft het niet over het Microsoft gaming studios watermerk.. wat is nou triest?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt echt vet jong![]()
Ik wil wel bij Forza 2 van die nederlandse politie wagens kleuren enzo![]()
Ook dat heb ik gedaan, dat weet twi nog wel, die liep te schelden toen hij in een road block reedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes precies dat is mooi. En dan mensen aan de kant gaan zettenPOLITIE STOP
Uhhuh, it's gonna get you eventually.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij is het bij iedereen al eens gebeurd maar nu ook bij mij. Start net een spel op en boem,... rode knipperende lampen,.... De 360 start nu niet eens meer op. Zo slecht spul,.. niet normaal hoe vaak dat voorkomt zeg. Morgen maar gaan aanmelden
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Towellllllllllllllllll
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Men wat een kutding is die 360 ook, ik heb ''gelukkig'' alleen opstart problemen maar daar mag ik geloof ik al heel blij mee zijn dat het daar bij blijft.
Is echt te gek voor woorden. Nog nooit gehad met een console, maar deze,.... disc errors,.... hangers,.... en nu zelfs complete failurequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh, it's gonna get you eventually.
Sjo, wikkel dat ding in handdoeken en laat de 360 halfuur aanstaan, haal dan de handdoeken eraf en dan doettie het weerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Is echt te gek voor woorden. Nog nooit gehad met een console, maar deze,.... disc errors,.... hangers,.... en nu zelfs complete failureNee,..... leuk ding maar waardeloos in elkaar gezet. Heb mijn PS2 echt versleten de afgelopen 7 jaar,.... nooit wat mee gebeurd
Gijs,.... wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sjo, wikkel dat ding in handdoeken en laat de 360 halfuur aanstaan, haal dan de handdoeken eraf en dan doettie het weer
Testen doen ze bij driekwart niet meer, iemand had het om te proberen een goed werkende xbox opgestuurt, kreeg een nieuwe terug.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, en dan checken ze hem 'oh, werkt nog, nou, stuur maar terug'
Ben er bang voor of je hebt hem nooit stuk gehad of gelijk paar keer want die wie jij terug krijgt is eigenlijk ook helemaal gaar maar wel weer gemaakt maar toch. Elke keer als je hem aanzet hou je je hart vast voortaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef Chocobo het volgende:
De towel trick ookMaar ik geef Retuo wel gelijk. Los van het feit dat het een goede tip is MMarsu ga ik gewoon netjes de helpdesk bellen morgen. En dan maar hopen dat de 2e hands Xbox die ik dan krijg goed is
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef TwyLight het volgende:
Net even 2100 live punten besteld voor 18 euro omdat ik nog een 10euro tegoedbon van bol.com had.
kan ik direct de crackdown update kopen als ik mijn xbox terug hebMad Tracks kopen
''Wij zullen u binnen twee weken een gloednieuwe kuch*gemodde*kuch Xbox 360 sturen, Microsoft at you're service.''quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef Chocobo het volgende:
De towel trick ookMaar ik geef Retuo wel gelijk. Los van het feit dat het een goede tip is MMarsu ga ik gewoon netjes de helpdesk bellen morgen. En dan maar hopen dat de 2e hands Xbox die ik dan krijg goed is
Syb niej doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Wij zullen u binnen twee weken een gloednieuwe kuch*gemodde*kuch Xbox 360 sturen, Microsoft at you're service.''
Wat blieft?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Syb niej doenMicrosoft is goed en aardig en service is oke
Een goede 360 ja, maar voor hoelang? Ik betwijfel het ten zeerste dat je een nieuwe krijgt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Dat de service goed is enzo en dat je geen ''troep'' terug krijgt maar een goede 360.
denk dat ik dat bedoelde.
Nee oke dat klopt wel ja je krijgt een half gerepareerde terug die waarschijnlijk weer snel kapot gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een goede 360 ja, maar voor hoelang? Ik betwijfel het ten zeerste dat je een nieuwe krijgt...
Oh yeah baby...quote:Quake Wars Planned for Q3 2007
In fiscal year 2007 financial results released today, publisher Activision revealed that Splash Damage's upcoming multiplayer shooter Enemy Territory: Quake Wars is expected to release in the company's second quarter of fiscal year 2008. Given Activision's fiscal schedule, this suggests that the game will be released some time between the months of July and September of this calendar year. Though the game has always been publicly assigned a "when it's done" release projection, today's announcement suggests that Quake Wars was previously expected to ship by June of this year. "As you know, id Software makes the final decision on the release date," said Activision CFO Thomas Tippl in an analyst conference call following today's release.
Last July, Quake Wars was announced as being pushed back to 2007 from its expected 2006 release period. Activision and Splash Damage representatives have maintained a general 2007 release expectation since then. There was no indication as to whether the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of the game, developed by Nerve Software and Z-Axis respectively and revealed since that announcement, are related to the delay.
Geen Assassin's Creed? Geen Brothers In Arms:Hell's Highway? Geen BioShock? Geen PGR 4?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:01 schreef piet_pelle het volgende:
Forza 2
Halo 3
Mass Effect
Rock Band
SEGA Rally
Virtua fighter 5
Moet lukken met een studenten budget.
Ja PGR4 waarschijnlijk wel weer en Brothers in arms haal ik wel een keer uit een budgetbak. Assasins Creed en Bioshock en half Life lijken me geen reet aan. Ik weet het, shoot me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen Assassin's Creed? Geen Brothers In Arms:Hell's Highway? Geen BioShock? Geen PGR 4?![]()
*kogel door de kopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja PGR4 waarschijnlijk wel weer en Brothers in arms haal ik wel een keer uit een budgetbak. Assasins Creed en Bioshock en half Life lijken me geen reet aan. Ik weet het, shoot me.
Was AC niet 2008?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen Assassin's Creed? Geen Brothers In Arms:Hell's Highway? Geen BioShock? Geen PGR 4?![]()
Nope, 2007. Check recente Ubidays interview met Jade.quote:
Eerlijk? Neequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:27 schreef Retuobak het volgende:
Verwacht je PGR4 echt nog dit jaar met zoveel games rond het einde van het jaar?
...Jade..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, 2007. Check recente Ubidays interview met Jade.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en daarom staat er een logo van Gamefront op?
Je hebt het over watermerk.. ga jij mij zeggen dat het gamefront logo een watermerk is? en het MGS logo niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Wij zullen u binnen twee weken een gloednieuwe kuch*gemodde*kuch Xbox 360 sturen, Microsoft at you're service.''
Oe die krijg ik vandaag hopelijk ook binnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:34 schreef Boef het volgende:
Ik heb van de week NFS: Most Wanted in de bus ontvangen voor 23,99 inc. verzenden, van CD-Wow nog wel. Geeneens een Deense import. Echt een verademing na de Forza2 Demo. Lekker simplistsch tunen en painten etc. Geef mij maar lekker arcade racers, zeker omdat ik niet bepaald een autofreak ben (heb geeneens een rijbewijs).
Het feit dat het simpelweg uitspelen van de careermode (à la Fight Night Round 3) 1000 gp oplevert is een bijkomend voordeel![]()
Ik ga hem wel even kopen en spelen ja lijkt me wel aardig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:45 schreef Boef het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die, zoals ik, veel vertrouwen hebben in Call of Juarez? En niet eens vanwege de vette box-art. Het is hier alleen maar Forza2 paint jobs en MGS 4 wat de klok slaat![]()
Die lijkt mij ook wel tof want ik heb wel weer zin in een toffe co-op gamequote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:49 schreef TwyLight het volgende:
Het spel waar ik heel erg naar uitkijk en verder bijna niemand over hoor is Army of Two
Volgens hem was het een hoax omdat er een logo van Gamefront op stondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over watermerk.. ga jij mij zeggen dat het gamefront logo een watermerk is? en het MGS logo niet?
[afbeelding]
Het is wel makkelijk dat je voor alleen de SP 1000 punten krijgt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:34 schreef Boef het volgende:
Ik heb van de week NFS: Most Wanted in de bus ontvangen voor 23,99 inc. verzenden, van CD-Wow nog wel. Geeneens een Deense import. Echt een verademing na de Forza2 Demo. Lekker simplistsch tunen en painten etc. Geef mij maar lekker arcade racers, zeker omdat ik niet bepaald een autofreak ben (heb geeneens een rijbewijs).
Het feit dat het simpelweg uitspelen van de careermode (à la Fight Night Round 3) 1000 gp oplevert is een bijkomend voordeel![]()
De premium, die je gewoon moet hebben, is 400 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:00 schreef Piovan het volgende:
Hoeveel kost een normale 360 met controller nog?
Wil namelijk eentje aanschaffen, ivm gta 4 die binnenkort aankomt
Wel rond die prijs bij dim plus staat ie voor 395,- en gebruikt voor 300,-quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
Premium is geen 400 euro meer hoor tegenwoordig..
Nee niet echt, ja je hebt Over G.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Is er trouwens een vet spel voor de 360 waarbij je kan vliegen (met straaljagers ofzo?)
dat vind ik altijd wel tof
Blazing Angels is ook wel leukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Is er trouwens een vet spel voor de 360 waarbij je kan vliegen (met straaljagers ofzo?)
Battlestations: Midway!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Nee dat is niet echt mijn ding, ik zoek meer een arcade game en niet echt een strategie zoals battlestations.quote:
Xbox 360 managementquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je achievements eigenlijk ook deleten? Ik heb een paar games ertussen waar ik 5/1000 heb ofzo.
Praat.. schijnt zo te zijn dat je nu je eigen master chief kan bouwenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Halo Art
Zitten mooie tussen
Ik vind arcade trial games veel irritanter wat dat betreft, die staan er tussen als full versionquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je achievements eigenlijk ook deleten? Ik heb een paar games ertussen waar ik 5/1000 heb ofzo.
Nee kan niet.. ook niet overzicht van games die je allemaal hebt gespeeld.. kut.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
Lijkt me een fantastische optie, maar helaas alles wat je ooit hebt gespeeld zal tot in eeuwigheid aan je blijven kleven.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
En dat weerhoud mij er van om My little pony adventures 3 te gaan spelen omdat dat je dan voor eeuwig blijft achtervolgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me een fantastische optie, maar helaas alles wat je ooit hebt gespeeld zal tot in eeuwigheid aan je blijven kleven.
Jouw voorbeeld is dan weer erg extreemquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat weerhoud mij er van om My little pony adventures 3 te gaan spelen omdat dat je dan voor eeuwig blijft achtervolgen.
Bestaat die danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En dat weerhoud mij er van om My little pony adventures 3 te gaan spelen omdat dat je dan voor eeuwig blijft achtervolgen.
Eens. Dat is fucking irritant, vooral als je veel trials probeert.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind arcade trial games veel irritanter wat dat betreft, die staan er tussen als full version
Nou de reactie van de derde poster in deze link spreekt boekdelen ...quote:
Gemiddeld een 6.6quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
Koopt hier niemand Shadowrun? Echt een erg toffe game
Lees user reviewsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gemiddeld een 6.6
Nee dus, dit is een 20 euro game
Lees Gamespot of Eurogamerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lees user reviews
20 euro game my ass, deze game is online meer fun dan de Halo 3 beta
Ik geloof liever een gemiddelde op Gamerankings dan dat ik 1 user op fok hoor praten dat het goed is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nog niet 1 persoon ontmoet die hem echt heeft gekocht die er niks aanvind. Ik heb die reviews wel gelezen, maar als er zo ongelofelijk veel user reviews op verschillende sites zijn die de game echt alleen maar aanprijzen, zou ik toch wel geloven dat deze game het waard is.
Maargoed, als jullie puur reviewers willen geloven omdat ze toevallig goed kunnen schrijven, moeten jullie dat maar doen
Nee as week Forza.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:46 schreef MMaRsu het volgende:
Koopt hier niemand Shadowrun? Echt een erg toffe game
Ookal zou ik je geloven dan vind ik de game er nog niet uitzien als een game waar ik de volle mep voor neer zou willen leggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals ik zeg, lees de user reviews.
Te weinig maps? Er zijn 9 normale maps, die erg goed ontworpen zijn.
Matige graphics? Mwah, tis geen Gears maar verder ziet de game er prima uit. Halo 3 heeft ook "matige" graphics voor een Xbox 360 game, daar zie je mij ook niet over zeuren omdat het gewoon een gebalanceerde topgame is.
Ontbrekende animaties? Er zit geen ladderklim animatie in nee, omg dat verpest idd je game.
Tekort aan game modes? Het is een teambased MP shooter. Er zit TDM en Capture the flag in, en elke game is het weer anders omdat je in elke map sowieso andere magie/tech gebruikt.
Anyway, zoals ik zei, ik heb meerdere malen op XBL tijdens matches gevraagd of er mensen waren die baalden dat ze hier 60 euro voor hebben uitgegeven, niemand die daarvan baalde. Lees user reviews en bekijk zelf dat die erg verschillen van de reviews op professionele sites.
Daarnaast noemde Major Gaming League Shadowrun 1 van de beste shooters op de Xbox 360 tot nu toe.
Maargoed geloof mij vooral niet, maar mensen zoals Jeff Gerstmann
Het is ook niet de bedoeling dat je dat enorm beest bevecht maar je moet achter je vader aanlopen die staat te schreeuwenquote:Op zondag 3 juni 2007 09:26 schreef Bastard het volgende:
Lost Planet.. start nieuw spel.. loop een gang in, schiet wat dingen dood aan de muur. Loop volgende gang in.. enorm beest komt op mij af.. mol.
Weer proberen.. weer mol... weerr... en weerrr![]()
Ja kwam er ook achterquote:Op zondag 3 juni 2007 09:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je dat enorm beest bevecht maar je moet achter je vader aanlopen die staat te schreeuwen
Ik had lost planet laatst voor 35 euro gekocht bij de mediamarkt, en dat is een erg mooie prijs voor deze game.quote:Op zondag 3 juni 2007 10:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kwam er ook achter.. helemaal op een verborgen trap!
Ben nu buiten inmiddels.. ik vermaak me er wel mee moet ik zeggen
Voor elke game zijn er wel genoeg mensen die het tof vindenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nog niet 1 persoon ontmoet die hem echt heeft gekocht die er niks aanvind. Ik heb die reviews wel gelezen, maar als er zo ongelofelijk veel user reviews op verschillende sites zijn die de game echt alleen maar aanprijzen, zou ik toch wel geloven dat deze game het waard is.
Maargoed, als jullie puur reviewers willen geloven omdat ze toevallig goed kunnen schrijven, moeten jullie dat maar doen
Major Nelsonquote:Op zondag 3 juni 2007 13:02 schreef Boef het volgende:
Is er ook ergens een site waar wordt bijgehouden wat patches voor games op de 360 oplossen? Op de PC zit er altijd wel een 'readme' bij, ofzo...
Welke MM ???quote:Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Tuutje het volgende:
Ik krijg net een folder van de mediamarkt binnen. Een x360 premium voor 333,- euries. Best redelijk toch? Of zit er een addertje onder ' t gras...![]()
Ik gister voor 25 van strolie.. leuk spel voor dat geld denk ik.. ziet er niet verkeerd uitquote:Op zondag 3 juni 2007 11:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had lost planet laatst voor 35 euro gekocht bij de mediamarkt, en dat is een erg mooie prijs voor deze game.
quote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef kepler het volgende:
meest geniale filmpje ooit: http://youtube.com/watch?v=Jz3br1q5wIQ![]()
![]()
nog geen glimlach hier hoor...quote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef kepler het volgende:
![]()
Elite is hier nog niet bekend of die hier uitkomt, en ik zou voor de normale gaan, is nu nog maar 333 als je bij de MM gaat, en die Elite zal waarschijnlijk 470 gaan kosten.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef Hakmet het volgende:
Mensen,
Ik wil graag een Xbox360 aanschaffen maar is dat nu wel verstandig?
Want er schijnt een geupgrade model te komen genaam de ''elite'' zal ik voor de regular gaan of voor beter model.
Die heeft namelijk ook een HDMI aansluiting wat de normale versie dus niet heeft.
En is hier mischien bekend of er binnenkort een eventuele daling van prijs is van de 360?
Thx voor de tips alvast.
So true.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef kepler het volgende:
![]()
Maar wat ik zonde vind is dat die normale geen HDMI heeft.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Elite is hier nog niet bekend of die hier uitkomt, en ik zou voor de normale gaan, is nu nog maar 333 als je bij de MM gaat, en die Elite zal waarschijnlijk 470 gaan kosten.
En hij heeft toch niet zoveel voordelen tov de Regular.
En er komt waarschijnlijk geen prijsdaling van de 360, maar zoals ik al zei, zoek goed en je hebt al korting.
Ach, component, HDMI, de games zien er toch wel goed uit, voor die iets betere graad ga je toch niet een paar maanden wachten en 150 euro meer uitgeven?quote:Op zondag 3 juni 2007 18:04 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Maar wat ik zonde vind is dat die normale geen HDMI heeft.
Je kunt hem ook via VGA aansluiten, dat maakt qua beeldkwaliteit niet veel uit, tussen VGA en HDMI.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef Hakmet het volgende:
Mensen,
Want er schijnt een geupgrade model te komen genaam de ''elite'' zal ik voor de regular gaan of voor beter model.
Die heeft namelijk ook een HDMI aansluiting wat de normale versie dus niet heeft.
En is hier mischien bekend of er binnenkort een eventuele daling van prijs is van de 360?
Thx voor de tips alvast.
Aaah oke.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Je kunt hem ook via VGA aansluiten, dat maakt qua beeldkwaliteit niet veel uit, tussen VGA en HDMI.
Of een Xbox 360 aanschaffen verstandig is zal ik geen uitspraak over doen, maar het is wel verstandig om een langere garantie af te sluitenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:01 schreef Hakmet het volgende:
Nee hoor, wetgeving geeft je 2 jaar garantie. Als je nu 3 jaar garantie extra koopt, heb je dus feitelijk maar 1 jaar extra garantie ipv 3, want ook die 3 jaar garantie gaan per direct in.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Of een Xbox 360 aanschaffen verstandig is zal ik geen uitspraak over doen, maar het is wel verstandig om een langere garantie af te sluiten.
prijsdaling komt er zeker nog wel dit jaar, de vraag is alleen wanneer. Vlak voor Halo 3? Vlak na Halo 3 en vlak voor GTAIV? De vraag is ook hoeveel die prijsdaling zal zijnquote:Op zondag 3 juni 2007 18:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Elite is hier nog niet bekend of die hier uitkomt, en ik zou voor de normale gaan, is nu nog maar 333 als je bij de MM gaat, en die Elite zal waarschijnlijk 470 gaan kosten.
En hij heeft toch niet zoveel voordelen tov de Regular.
En er komt waarschijnlijk geen prijsdaling van de 360, maar zoals ik al zei, zoek goed en je hebt al korting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |