The Darknessquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag maar even gebeld voor reparatie van mijn xbox, en ben van plan zeker 2 nieuwe games te kopen wanneer die terug is.
tips?
forza vind ik heel mooi maar uit ervaring weet ik dat ik dat soort spellen na een paar keer spelen weer aan de kant leg omdat het te serieus is en ik gewoon mensen af wil knallen
quote:Nieuwe Unreal Tournament 3 details
Gamers moeten hun schietskills weer nodig bij gaan werken gezien het aantal shooters dat ons de komende maanden om de oren zal vliegen. Ook Unreal Tournament III vergt het uiterste van onze capaciteiten.
In de nieuwste uitgave van Official Xbox 360 Magazine leren we weer enkele kleine dingetjes uit het spel.
Ten eerste leren we dat de single-player in co-op met vier mensen te spelen is. Tegelijkertijd is er een splitscreen wanneer twee spelers het spel spelen, hierbij kunnen de spelers beide een ander pad bewandelen, te vergelijken met sommige momenten in Gears of War. Tevens leren we dat er achttien voertuigen in het spel aanwezig zijn.
Een belangrijk en daarmee gevoelig punt in een game als deze is de besturing. Gelukkig hebben de ontwikkelaars goed nieuws, de controller van de Xbox 360 werkt namelijk zeer goed voor de game. Om een voorbeeld te geven: in een oefenpotje wist een ontwikkelaar met een controller het te winnen van meerdere tegenstanders die met toetsenbord en muis speelden.
en daarom staat er een logo van Gamefront op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry sherlock, maar dit is de officiële NTSC packshot.
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en daarom staat er een logo van Gamefront op?
wel van een kampioensschaal in eindhovenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?
Triest, meneertje veranderd van onderwerpquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wel van een kampioensschaal in eindhoven
da zeggen ze danquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Triest, meneertje veranderd van onderwerp. Een teken van zwakte zegt men dan
Anyway:
[afbeelding]
Crysis >>>>> menig next-gen titel. Kom nou eens met de console aankondiging dammit
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wel van een kampioensschaal in eindhoven
Hoezo twee jaar nieuwe garantie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
de 21ste mijn kapotte xbox opgestuurd, gisteren een NIEUWE terug gekregen..
best snel die microsoft bij mij! en ik krijg er 2 jaar garantie op + 1 maand live gratis!
haha
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.quote:
Haha, you're on!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je mij een screenshot toont van deze tekening nagemaakt op de motorkap van een auto in Forza kreeg je van mij een blik vref zodat je een echte auto kan gaan painten.
En nee, ik ben niet zo als P-Style
wtf, die van mij is al sinds de 16e weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
de 21ste mijn kapotte xbox opgestuurd, gisteren een NIEUWE terug gekregen..
best snel die microsoft bij mij! en ik krijg er 2 jaar garantie op + 1 maand live gratis!
haha
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Weer 1 gemaakt in <10 min
[afbeelding]
O, hij is niet heel duidelijk :![]()
Bij reparatie/vervanging is dat NIET het geval. De 2 jaar garantie blijft bestaan. Als hij echter binnen afzienbare tijd weer kapot gaat, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.
Overigens bestaat garantie eigenlijk niet eens, mocht b.v. je xbox kapot gaan. Zou MS hem eigenlijk kosteloos moeten reparen dan wel vervangen.
Als ik iets met 2 jaar garantie koop, dan betekent dat dat de fabrikant mij kan garanderen dat het apparaat op z'n minst 2 jaar probleemloos zal werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.
Overigens bestaat garantie eigenlijk niet eens, mocht b.v. je xbox kapot gaan. Zou MS hem eigenlijk kosteloos moeten reparen dan wel vervangen.
Echter:quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik iets met 2 jaar garantie koop, dan betekent dat dat de fabrikant mij kan garanderen dat het apparaat op z'n minst 2 jaar probleemloos zal werken.
Als 'ie daarna stuk gaat...Tsja, ze hebben mij niet gegarandeerd dat het langer dan 2 jaar zal werken.
quote:Wettelijke garantie
U heeft wettelijk gezien altijd recht op een deugdelijk product. Aan deze rechten kan een extra garantie nooit afbreuk doen. Ook als u gebruik maakt van de fabrieks- of verkopergarantie, behoudt u uw rechten volgens de wet.
Want volgens de wet moet de verkoper u immers ook zonder garantie een goed product leveren. Hij is en blijft aansprakelijk, mocht er iets aan mankeren.
Zegt de verkoper dat u hem alleen kunt aanspreken als u een extra garantie bij hem koopt, laat hij u dus eigenlijk voor zijn eigen verplichtingen betalen.
waarom niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je ook tieten op je wagen doen bij Forza 2?
Linksonderin van het halo 3 plaatje staat het gamefront logo, hij heeft het niet over het Microsoft gaming studios watermerk.. wat is nou triest?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Triest, meneertje veranderd van onderwerp. Een teken van zwakte zegt men dan
Anyway:
[afbeelding]
Crysis >>>>> menig next-gen titel. Kom nou eens met de console aankondiging dammit
![]()
eens...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
Ga toch voor Forza.
CMR Dirt demo vond ik weinig aan, blijf erbij dat CMR2 het beste is uit de serie.
Vaste computer chips slijten niet bij normaal gebruik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:24 schreef wc-eend het volgende:
Onderdelen kunnen natuurlijk ook verslijten, hetzelfde met een pc die niet wordt opengemaakt.. maarja 4 jaar hoort niet echt veel uit te maken..
Loopt een sticky over bij forzamotorsport.net.. als je zo'n auto op de AH zet dan loop je de kans geband te worden.quote:
Zeik americanen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Loopt een sticky over bij forzamotorsport.net.. als je zo'n auto op de AH zet dan loop je de kans geband te worden.
Toevallig was er een Nederlander die op de A-House een auto tegen kwam met een hakenkruis er op en het nodig vond om daarover te gaan klagen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeik americanen.
Als ze dan ook even iedereen bannen die (overdreven) schelden, discrimineren , enz
En vooral de mensen die voor de vision camera strippen.
Met een hakenkruis is niks mis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toevallig was er een Nederlander die op de A-House een auto tegen kwam met een hakenkruis er op en het nodig vond om daarover te gaan klagen.
Ik had toen in een lollige bui ook een auto met een hakenkruis gemaakt en een hitler nagemaakt en ben ik de eerste de beste server gejoined die er duits uitzagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toevallig was er een Nederlander die op de A-House een auto tegen kwam met een hakenkruis er op en het nodig vond om daarover te gaan klagen.
Resident Evil 5 wordt echt vet jongquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef gijsje79 het volgende:
Resident Evil 5 verschijnt op PS3 én Xbox 360
Zou wel super gaaf zijn als je dan tegen iemand racet die een duitse politie wagen na gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt echt vet jong![]()
Ik wil wel bij Forza 2 van die nederlandse politie wagens kleuren enzo![]()
Yes precies dat is mooi. En dan mensen aan de kant gaan zettenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou wel super gaaf zijn als je dan tegen iemand racet die een duitse politie wagen na gemaakt heeft.
En dat dan tot 8 verschillende landen.
Haha die zit er idd in ja is ook wel grappig dan. Ben er nog niet uit met welke auto ik begin. Begin wel in europa denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef Heintje het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel gaaf om de Golf MK2 te pakken. (die zit toch in Forza 2) en daar dan zo'n oude wouten bak van maken.
Die gene die je alleen nog maar in Flodder films ziet.
quote:'MGS4' Xbox 360 'speculation' says Konami
Friday, June 1 2007, 10:44 BST
By David Gibbon, Gaming Reporter
Following a plethora of online reports claiming that Metal Gear Solid 4 will be released on Xbox 360, publisher Konami refused to be drawn into the debate.
It was previously reported that a number of online sites, including Xboxliveaddicts, claimed that Konami's stealth epic had been confirmed for release on Microsoft's console.
But after Digital Spy approached Konami for their reaction to the online reports, the firm would neither deny or confirm the claims and said it was all simply "speculation"
Ik met de Mini Cooper S, niet de beste maar wel een grappig wagentje. Al heb ik liever de orginele mini.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha die zit er idd in ja is ook wel grappig dan. Ben er nog niet uit met welke auto ik begin. Begin wel in europa denk ik.
Zag net in het veilinghuis een vette mini cooper staan met camouflage kleurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik met de Mini Cooper S, niet de beste maar wel een grappig wagentje. Al heb ik liever de orginele mini.
Net zoals de orginele kever in het spel had moeten zitten en niet de nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |