The Darknessquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag maar even gebeld voor reparatie van mijn xbox, en ben van plan zeker 2 nieuwe games te kopen wanneer die terug is.
tips?
forza vind ik heel mooi maar uit ervaring weet ik dat ik dat soort spellen na een paar keer spelen weer aan de kant leg omdat het te serieus is en ik gewoon mensen af wil knallen
quote:Nieuwe Unreal Tournament 3 details
Gamers moeten hun schietskills weer nodig bij gaan werken gezien het aantal shooters dat ons de komende maanden om de oren zal vliegen. Ook Unreal Tournament III vergt het uiterste van onze capaciteiten.
In de nieuwste uitgave van Official Xbox 360 Magazine leren we weer enkele kleine dingetjes uit het spel.
Ten eerste leren we dat de single-player in co-op met vier mensen te spelen is. Tegelijkertijd is er een splitscreen wanneer twee spelers het spel spelen, hierbij kunnen de spelers beide een ander pad bewandelen, te vergelijken met sommige momenten in Gears of War. Tevens leren we dat er achttien voertuigen in het spel aanwezig zijn.
Een belangrijk en daarmee gevoelig punt in een game als deze is de besturing. Gelukkig hebben de ontwikkelaars goed nieuws, de controller van de Xbox 360 werkt namelijk zeer goed voor de game. Om een voorbeeld te geven: in een oefenpotje wist een ontwikkelaar met een controller het te winnen van meerdere tegenstanders die met toetsenbord en muis speelden.
en daarom staat er een logo van Gamefront op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry sherlock, maar dit is de officiële NTSC packshot.
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en daarom staat er een logo van Gamefront op?
wel van een kampioensschaal in eindhovenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?
Triest, meneertje veranderd van onderwerpquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wel van een kampioensschaal in eindhoven
da zeggen ze danquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Triest, meneertje veranderd van onderwerp. Een teken van zwakte zegt men dan
Anyway:
[afbeelding]
Crysis >>>>> menig next-gen titel. Kom nou eens met de console aankondiging dammit
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wel van een kampioensschaal in eindhoven
Hoezo twee jaar nieuwe garantie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
de 21ste mijn kapotte xbox opgestuurd, gisteren een NIEUWE terug gekregen..
best snel die microsoft bij mij! en ik krijg er 2 jaar garantie op + 1 maand live gratis!
haha
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.quote:
Haha, you're on!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je mij een screenshot toont van deze tekening nagemaakt op de motorkap van een auto in Forza kreeg je van mij een blik vref zodat je een echte auto kan gaan painten.
En nee, ik ben niet zo als P-Style
wtf, die van mij is al sinds de 16e weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
de 21ste mijn kapotte xbox opgestuurd, gisteren een NIEUWE terug gekregen..
best snel die microsoft bij mij! en ik krijg er 2 jaar garantie op + 1 maand live gratis!
haha
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Weer 1 gemaakt in <10 min
[afbeelding]
O, hij is niet heel duidelijk :![]()
Bij reparatie/vervanging is dat NIET het geval. De 2 jaar garantie blijft bestaan. Als hij echter binnen afzienbare tijd weer kapot gaat, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.
Overigens bestaat garantie eigenlijk niet eens, mocht b.v. je xbox kapot gaan. Zou MS hem eigenlijk kosteloos moeten reparen dan wel vervangen.
Als ik iets met 2 jaar garantie koop, dan betekent dat dat de fabrikant mij kan garanderen dat het apparaat op z'n minst 2 jaar probleemloos zal werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.
Overigens bestaat garantie eigenlijk niet eens, mocht b.v. je xbox kapot gaan. Zou MS hem eigenlijk kosteloos moeten reparen dan wel vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |