The Darknessquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag maar even gebeld voor reparatie van mijn xbox, en ben van plan zeker 2 nieuwe games te kopen wanneer die terug is.
tips?
forza vind ik heel mooi maar uit ervaring weet ik dat ik dat soort spellen na een paar keer spelen weer aan de kant leg omdat het te serieus is en ik gewoon mensen af wil knallen
quote:Nieuwe Unreal Tournament 3 details
Gamers moeten hun schietskills weer nodig bij gaan werken gezien het aantal shooters dat ons de komende maanden om de oren zal vliegen. Ook Unreal Tournament III vergt het uiterste van onze capaciteiten.
In de nieuwste uitgave van Official Xbox 360 Magazine leren we weer enkele kleine dingetjes uit het spel.
Ten eerste leren we dat de single-player in co-op met vier mensen te spelen is. Tegelijkertijd is er een splitscreen wanneer twee spelers het spel spelen, hierbij kunnen de spelers beide een ander pad bewandelen, te vergelijken met sommige momenten in Gears of War. Tevens leren we dat er achttien voertuigen in het spel aanwezig zijn.
Een belangrijk en daarmee gevoelig punt in een game als deze is de besturing. Gelukkig hebben de ontwikkelaars goed nieuws, de controller van de Xbox 360 werkt namelijk zeer goed voor de game. Om een voorbeeld te geven: in een oefenpotje wist een ontwikkelaar met een controller het te winnen van meerdere tegenstanders die met toetsenbord en muis speelden.
en daarom staat er een logo van Gamefront op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry sherlock, maar dit is de officiële NTSC packshot.
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en daarom staat er een logo van Gamefront op?
wel van een kampioensschaal in eindhovenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?
Triest, meneertje veranderd van onderwerpquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wel van een kampioensschaal in eindhoven
da zeggen ze danquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Triest, meneertje veranderd van onderwerp. Een teken van zwakte zegt men dan
Anyway:
[afbeelding]
Crysis >>>>> menig next-gen titel. Kom nou eens met de console aankondiging dammit
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wel van een kampioensschaal in eindhoven
Hoezo twee jaar nieuwe garantie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
de 21ste mijn kapotte xbox opgestuurd, gisteren een NIEUWE terug gekregen..
best snel die microsoft bij mij! en ik krijg er 2 jaar garantie op + 1 maand live gratis!
haha
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.quote:
Haha, you're on!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je mij een screenshot toont van deze tekening nagemaakt op de motorkap van een auto in Forza kreeg je van mij een blik vref zodat je een echte auto kan gaan painten.
En nee, ik ben niet zo als P-Style
wtf, die van mij is al sinds de 16e weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
de 21ste mijn kapotte xbox opgestuurd, gisteren een NIEUWE terug gekregen..
best snel die microsoft bij mij! en ik krijg er 2 jaar garantie op + 1 maand live gratis!
haha
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Weer 1 gemaakt in <10 min
[afbeelding]
O, hij is niet heel duidelijk :![]()
Bij reparatie/vervanging is dat NIET het geval. De 2 jaar garantie blijft bestaan. Als hij echter binnen afzienbare tijd weer kapot gaat, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.
Overigens bestaat garantie eigenlijk niet eens, mocht b.v. je xbox kapot gaan. Zou MS hem eigenlijk kosteloos moeten reparen dan wel vervangen.
Als ik iets met 2 jaar garantie koop, dan betekent dat dat de fabrikant mij kan garanderen dat het apparaat op z'n minst 2 jaar probleemloos zal werken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nieuwe xbox, dus ook weer nieuwe garantie.
Overigens bestaat garantie eigenlijk niet eens, mocht b.v. je xbox kapot gaan. Zou MS hem eigenlijk kosteloos moeten reparen dan wel vervangen.
Echter:quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik iets met 2 jaar garantie koop, dan betekent dat dat de fabrikant mij kan garanderen dat het apparaat op z'n minst 2 jaar probleemloos zal werken.
Als 'ie daarna stuk gaat...Tsja, ze hebben mij niet gegarandeerd dat het langer dan 2 jaar zal werken.
quote:Wettelijke garantie
U heeft wettelijk gezien altijd recht op een deugdelijk product. Aan deze rechten kan een extra garantie nooit afbreuk doen. Ook als u gebruik maakt van de fabrieks- of verkopergarantie, behoudt u uw rechten volgens de wet.
Want volgens de wet moet de verkoper u immers ook zonder garantie een goed product leveren. Hij is en blijft aansprakelijk, mocht er iets aan mankeren.
Zegt de verkoper dat u hem alleen kunt aanspreken als u een extra garantie bij hem koopt, laat hij u dus eigenlijk voor zijn eigen verplichtingen betalen.
waarom niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je ook tieten op je wagen doen bij Forza 2?
Linksonderin van het halo 3 plaatje staat het gamefront logo, hij heeft het niet over het Microsoft gaming studios watermerk.. wat is nou triest?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Triest, meneertje veranderd van onderwerp. Een teken van zwakte zegt men dan
Anyway:
[afbeelding]
Crysis >>>>> menig next-gen titel. Kom nou eens met de console aankondiging dammit
![]()
eens...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
Ga toch voor Forza.
CMR Dirt demo vond ik weinig aan, blijf erbij dat CMR2 het beste is uit de serie.
Vaste computer chips slijten niet bij normaal gebruik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:24 schreef wc-eend het volgende:
Onderdelen kunnen natuurlijk ook verslijten, hetzelfde met een pc die niet wordt opengemaakt.. maarja 4 jaar hoort niet echt veel uit te maken..
Loopt een sticky over bij forzamotorsport.net.. als je zo'n auto op de AH zet dan loop je de kans geband te worden.quote:
Zeik americanen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Loopt een sticky over bij forzamotorsport.net.. als je zo'n auto op de AH zet dan loop je de kans geband te worden.
Toevallig was er een Nederlander die op de A-House een auto tegen kwam met een hakenkruis er op en het nodig vond om daarover te gaan klagen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeik americanen.
Als ze dan ook even iedereen bannen die (overdreven) schelden, discrimineren , enz
En vooral de mensen die voor de vision camera strippen.
Met een hakenkruis is niks mis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toevallig was er een Nederlander die op de A-House een auto tegen kwam met een hakenkruis er op en het nodig vond om daarover te gaan klagen.
Ik had toen in een lollige bui ook een auto met een hakenkruis gemaakt en een hitler nagemaakt en ben ik de eerste de beste server gejoined die er duits uitzagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toevallig was er een Nederlander die op de A-House een auto tegen kwam met een hakenkruis er op en het nodig vond om daarover te gaan klagen.
Resident Evil 5 wordt echt vet jongquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef gijsje79 het volgende:
Resident Evil 5 verschijnt op PS3 én Xbox 360
Zou wel super gaaf zijn als je dan tegen iemand racet die een duitse politie wagen na gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt echt vet jong![]()
Ik wil wel bij Forza 2 van die nederlandse politie wagens kleuren enzo![]()
Yes precies dat is mooi. En dan mensen aan de kant gaan zettenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou wel super gaaf zijn als je dan tegen iemand racet die een duitse politie wagen na gemaakt heeft.
En dat dan tot 8 verschillende landen.
Haha die zit er idd in ja is ook wel grappig dan. Ben er nog niet uit met welke auto ik begin. Begin wel in europa denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef Heintje het volgende:
Lijkt me trouwens ook wel gaaf om de Golf MK2 te pakken. (die zit toch in Forza 2) en daar dan zo'n oude wouten bak van maken.
Die gene die je alleen nog maar in Flodder films ziet.
quote:'MGS4' Xbox 360 'speculation' says Konami
Friday, June 1 2007, 10:44 BST
By David Gibbon, Gaming Reporter
Following a plethora of online reports claiming that Metal Gear Solid 4 will be released on Xbox 360, publisher Konami refused to be drawn into the debate.
It was previously reported that a number of online sites, including Xboxliveaddicts, claimed that Konami's stealth epic had been confirmed for release on Microsoft's console.
But after Digital Spy approached Konami for their reaction to the online reports, the firm would neither deny or confirm the claims and said it was all simply "speculation"
Ik met de Mini Cooper S, niet de beste maar wel een grappig wagentje. Al heb ik liever de orginele mini.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha die zit er idd in ja is ook wel grappig dan. Ben er nog niet uit met welke auto ik begin. Begin wel in europa denk ik.
Zag net in het veilinghuis een vette mini cooper staan met camouflage kleurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik met de Mini Cooper S, niet de beste maar wel een grappig wagentje. Al heb ik liever de orginele mini.
Net zoals de orginele kever in het spel had moeten zitten en niet de nieuwe.
Welke kleur moet je een race auto geven om hem niet op te laten vallen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zag net in het veilinghuis een vette mini cooper staan met camouflage kleuren![]()
Onzin bericht dus weer.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
Enkele weken geleden stonden de problemen rondom de Xbox 360 (krassen op de games) nog vol in het licht bij het programma Kassa. Het werd toen duidelijk dat er zo een twee miljoen apparaten uit 2006 uitgerust waren met een slechte dvd-drive. De aandacht die Kassa eraan besteedde bleef niet onopgemerkt en er stroomden al snel zo een 1000 klachten binnen.
De Europese Commissie heeft deze situatie serieus opgevat en een afgevaardigde van de Commissie (Kuneva) heeft producent Microsoft nu om opheldering gevraagd. Microsoft had een tijd geleden al een regeling getroffen met gedupeerden maar Kuneva wil nu alsnog een reactie van Microsoft op hoe deze situatie had kunnen ontstaan.
Wanhoop is iets heel anders. Dat zou ik doen als ik een Wii had en na een half jaar nog op een goeie game zat te wachten.quote:
Niet alleen MS hoor....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:20 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft zal onderhand wel moe worden van de Europeese Unie![]()
Dan heb je nog een Wii,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanhoop is iets heel anders. Dat zou ik doen als ik een Wii had en na een half jaar nog op een goeie game zat te wachten.
Dat hebben ze ook met King Kong gedaan. Zelfs nadat het volledige spel te koop was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:28 schreef AQuila360 het volgende:
De gisteren verschenen demo van de Tweede Wereldoorlog-shooter Hour of Victory is inmiddels weer verdwenen van Xbox Live. De demoversie was van vrij bedenkelijke kwaliteit, wat een reden zou kunnen zijn van het terugtrekken van de demo. Wanneer een nieuwe demoversie beschikbaar zal worden gesteld is nog niet bekend.
Lol daarom kon ik hem niet vindenNiet echt slim om zon crappy demo uit te brengen.
Ze hadden een ouwe demo er op gezet las ik net en die er weer afgehaald en nu staat de nieuwe erop.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook met King Kong gedaan. Zelfs nadat het volledige spel te koop was.
Dit is trouwens ook de reden volgens mij dat we soms zo lang op demo's en andere content moeten wachten.
Wii Sports voor E250quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanhoop is iets heel anders. Dat zou ik doen als ik een Wii had en na een half jaar nog op een goeie game zat te wachten.
nee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:29 schreef Heintje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de DVD regio gebeuren op de 360?
Ik wil wat regio 1 DVD's kopen, maar die moet ik dan wel af kunnen spelen.
Kan dat op de 360?
Ik vind het ook flauw, zeker omdat het om DVD's gaat die ik graag wil hebben maar gewoon niet in regio 2 te krijgen zijn.quote:
Ik een laptop, daarop zou het ook wel moeten werken. maar een keer proberen.quote:
South Park.quote:
South Park is coolquote:
Daarom doet de mijne er zo lang over terug te komen, hij moet de jouwe helemaal terugdragen naar NLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:00 schreef CecilBDemented het volgende:
mijn xbox zit aan de bockworsten en bier in duitsland.
Wii-gamers zitten niet zo door te zeiken over MGS4 wel of niet op hun console (nee natuurlijk trekt de Wii dat niet, maar toch).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
The A-Teamquote:
Dat mensen zoiets op hun site zetten kan nog wel, maar alle andere sites nemen het dan ook gelijk over.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii-gamers zitten niet zo door te zeiken over MGS4 wel of niet op hun console (nee natuurlijk trekt de Wii dat niet, maar toch).
Dit soort geruchten blijven komen van vage kutsites als XboxLiveGamersUnitedPS3amd00med.com. Ga liever gewoon games hypen die wél op de 360 uitkomen, Assassins Creed, Blue Dragon, Eternal Sonata of desnoods Halo fokking 3 maar hou op over MGS4 totdat Konami m bevestigd
McGyver niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:47 schreef existenz het volgende:
[..]
The A-Team
Knight Rider
Dukes of Hazzard
Airwolf
![]()
Sue me![]()
Andere bronnen:quote:Epic en Microsoft at war
Het ging al een tijdje niet goed tussen Epic en Microsoft maar nu schijnt de zaak te escaleren.
Eerder al haalde Major Nelson op zijn blog al uit naar Epic Games omdat het hun schuld zou zijn dat de Xbox 360 een miljard meer gekost zou hebben dan gepland zou zijn bij Microsoft (door het extra geheugen). Immers Microsoft was van plan de Xbox 360 uit te rusten met 256 MB geheugen om zo de Xbox360 goedkoop op de markt te kunnen zetten. Epic heeft echter Microsoft duidelijk gemaakt dat dat te weinig was voor GOW hadden ze echt 512 MB nodig, Microsoft is na veel praten overstag gegaan.
Quote:
Speaking on the Major Nelson podcast, MS co-host 'e' said: "Free's great, I know what people are saying. I do find this amusing though; a lot of people may not remember this but a year ago Epic was bragging about how they cost us one billion dollars."
Microsoft is ook niet blij met de uitspraken in de pers van Epic dat Microsoft content van Epic gratis op Live moet zetten, Microsoft wil er gewoon geld voor vragen. Microsoft eist nu ook van EPIC dat ze geld vragen voor content wat op xboxlive wordt gezet. Epic blijft zijn standpunt en wil content gratis aanbieden, microsoft zal nu zelf voor content van Epic op Xboxlive geld gaan vragen tegen de wensen van Epic in.
Cliff Bleszinski van Epic zou nu zelfs Microsoft gedreigt om Gears of War over te brengen naar de PS3 om zo toch gratis content van de game via het PSN netwerk te kunnen aanbieden.
Hellaas gaat die vlieger niet op want de game GOW is contractueel gebonden aan Microsoft en mag niet op een andere console als de Xbox360 worden uitgebracht.
Wat Epic nu gaat doen is onzeker, stoppen met het ontwikkelen voor de Microsoftconsole, de overstap maken naar Sony en de PS3? Of toch Microsoft zover krijgen dat Epic zijn zin krijgt en blijven ontwikkelen voor de 360?
Nou, lekker danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid de TSST (Toshiba Samsung Storage Technologies) drive is de beruchte kras-drive. De Hitachi schijnt het zeer af en toe te doen, dus dat zal wel bij beweging van de console zijn. Bij de Philips zit je als het goed is safe.
Nogal jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:40 schreef Retuobak het volgende:
Lekker onduidelijk Twylight
Maar ja, dat ben ik wel van ze gewend, Xbox customer support houdt niet over.
Ik hoop dat Epic wint. Ik wil wel graag GoW 2 en gratis content zie ik ook wel zitten.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:36 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
Voor alle duidelijkheid de TSST (Toshiba Samsung Storage Technologies) drive is de beruchte kras-drive. De Hitachi schijnt het zeer af en toe te doen, dus dat zal wel bij beweging van de console zijn. Bij de Philips zit je als het goed is safe.
idd, 256 was echt dik te weinig geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Microsoft mag blij zijn dat ze dat extra geheugen er in gestopt hebben wat een gekken.
Ja ik heb net ook even gekeken en zelfde hiero. Geen krasjes te vinden op m'n DVD's..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef kepler het volgende:
[..]kheb ook de Samsung, en je raadt het al: geen krassen
Ik heb nooit geluk, behalve nu
Eerst lezen, dan blaten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:15 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Linksonderin van het halo 3 plaatje staat het gamefront logo, hij heeft het niet over het Microsoft gaming studios watermerk.. wat is nou triest?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 wordt echt vet jong![]()
Ik wil wel bij Forza 2 van die nederlandse politie wagens kleuren enzo![]()
Ook dat heb ik gedaan, dat weet twi nog wel, die liep te schelden toen hij in een road block reedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yes precies dat is mooi. En dan mensen aan de kant gaan zettenPOLITIE STOP
Uhhuh, it's gonna get you eventually.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Chocobo het volgende:
Volgens mij is het bij iedereen al eens gebeurd maar nu ook bij mij. Start net een spel op en boem,... rode knipperende lampen,.... De 360 start nu niet eens meer op. Zo slecht spul,.. niet normaal hoe vaak dat voorkomt zeg. Morgen maar gaan aanmelden
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef MMaRsu het volgende:
Towellllllllllllllllll
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Men wat een kutding is die 360 ook, ik heb ''gelukkig'' alleen opstart problemen maar daar mag ik geloof ik al heel blij mee zijn dat het daar bij blijft.
Is echt te gek voor woorden. Nog nooit gehad met een console, maar deze,.... disc errors,.... hangers,.... en nu zelfs complete failurequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uhhuh, it's gonna get you eventually.
Sjo, wikkel dat ding in handdoeken en laat de 360 halfuur aanstaan, haal dan de handdoeken eraf en dan doettie het weerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
Is echt te gek voor woorden. Nog nooit gehad met een console, maar deze,.... disc errors,.... hangers,.... en nu zelfs complete failureNee,..... leuk ding maar waardeloos in elkaar gezet. Heb mijn PS2 echt versleten de afgelopen 7 jaar,.... nooit wat mee gebeurd
Gijs,.... wat zeg je nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sjo, wikkel dat ding in handdoeken en laat de 360 halfuur aanstaan, haal dan de handdoeken eraf en dan doettie het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |