Dat vind ik een te groot voordeel voor een pre order, dat gaat nergens meer overquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef gijsje79 het volgende:
Pre-order DiRT en unlock 10 extra in-game wagens
Tja, ik ga hem toch wel pre-orderen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat vind ik een te groot voordeel voor een pre order, dat gaat nergens meer over
Dat weet ik niet, ik neem aan van niet anders slaat het pre orderen nergens op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik ga hem toch wel pre-orderen.
Maar kun je als je niet pre-orderd die wagens ook krijgen of niet?
Als ik alleen de titel lees zou het ook mogelijk kunnen zijn dat je ze anders pas later in de game unlocked.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik neem aan van niet anders slaat het pre orderen nergens op.
Is het een soort Counter-Strike indeling?quote:Op donderdag 31 mei 2007 04:39 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt ScaRfAcEE ()
Toffe game, maar je moet wel met een beetje goed team spelen, teamwork is belangrijk in deze game
Wat is dat nou weer voor reden om iemand te bannen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier Dagglalalala: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=159867
Dat is niet voor niets zo. Net als dat ze VG Charts geband hebben.
Counter Strike indelingquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:20 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Is het een soort Counter-Strike indeling?
Of kun je ook een deatmatch spelen waar niemand bij elkaar hoort?
Waar zie jij die game staan voor 40 euro dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ze nou eens de demo online gooien kan ik even kijken of het wat is. Ik bedoel 40 euro zou ik er nog wel voor over hebben.
Bij veel filialen van de MM is het spel 40/42,99 euro.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar zie jij die game staan voor 40 euro dan?
Tegen de tijd dat die 40 is dan zal de demo ook allang uit zijn
Geen idee, ik heb bijna geen ervaring met PS exclusives.quote:
Ja want het was gelukkig heel grappig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Digixz het volgende:
ik denk dat ie een scheet laat en uit zn bek stinkt...
sorry kon het niet laten :x
Dan koop je toch Mad Tracks....quote:
Maar ik wil auto's painten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan koop je toch Mad Tracks....
Is misschien iets minder realistisch maar wel een racer....
Nee het was eigenlijk helemaal niet grappig, maar toch kon ik het niet laten. Vergeef me!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja want het was gelukkig heel grappig.
In dat geval adviseer ik je om een blik verf te kopen en naar een auto sloperij te gaan. Daar zullen ze vast wel wat oud ijzer hebben dat je mag 'painten'quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
In dat geval adviseer ik je om een blik verf te kopen en naar een auto sloperij te gaan. Daar zullen ze vast wel wat oud ijzer hebben dat je mag 'painten'
Een andere optie is
Start --> uitvoeren (run) --> <type>mspaint --> OK
En vervolgens met de beschikbare tools auto's "painten"
Zit die wagen ook in Forza 2quote:
Torque bow werkt beter. Als die op is de sniper gaan proberen. of een ander wapen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Digixz het volgende:
Hoe kom ik verder met GOW met die laatste baas (volgens mij) op de trein (act 5) met die vleermuizen. Is daar nog iets speciaals voor of moet je em gewoon steeds met sniper op zn kop schieten?
je kan het plaatje ook gewoon uploaden naar forzamotorsport.net hoorquote:
Ware het niet dat ik zelf de game nog niet heb maar het bij iemand heb gespeeld en die heeft geen Live.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:30 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan het plaatje ook gewoon uploaden naar forzamotorsport.net hoor
aha, nee dan is het logischquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik zelf de game nog niet heb maar het bij iemand heb gespeeld en die heeft geen Live.
Nee te lui, leeuw ook niet zelf gemaakt, is al een plaatje dat je kon kiezen, conclusie=kut auto, maarja, 10 min. mee bezig geweest, als ik de game zelf binnen heb ga ik wat mooie auto's maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:03 schreef Heintje het volgende:
Waarom dat foto maak rondje in beeld, kon je niet een foto maken en vervolgens in een of andere mode die foto bekijken zonder dat rondjein beeld?
Die leeuw is wel mooi gemaakt trouwens.
Dan hebben de makers van het spel die leeuw mooi gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee te lui, leeuw ook niet zelf gemaakt, is al een plaatje dat je kon kiezen, conclusie=kut auto, maarja, 10 min. mee bezig geweest, als ik de game zelf binnen heb ga ik wat mooie auto's maken.
Als je mij een screenshot toont van deze tekening nagemaakt op de motorkap van een auto in Forza kreeg je van mij een blik vref zodat je een echte auto kan gaan painten.quote:
Shadowrun en Dirt?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:22 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag maar even gebeld voor reparatie van mijn xbox, en ben van plan zeker 2 nieuwe games te kopen wanneer die terug is.
tips?
forza vind ik heel mooi maar uit ervaring weet ik dat ik dat soort spellen na een paar keer spelen weer aan de kant leg omdat het te serieus is en ik gewoon mensen af wil knallen
Nee moet wel wat leuks zijn om aan te starenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Shadowrun en Dirt?
@Wessiej: doe net als mij, gewoon al je auto's zwart. Simpeler kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |