Dat weten we nog nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Hoe kan je nou cheaten?
De minuut krijg je soms wel vol ja maar wat ook irri is dat mensen zich gaan ingraven ofzo en dan het stijgende water afwachten dat is ook niet leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef Heintje het volgende:
Ik doe ook mee.
Ik denk dat expres tot de laatste seconde (vloed) wachten wel gezien kan worden als cheaten,
Je mag best een keertje wat langer denken, maar als je iedere keer tot het laatste moment wacht gaat het wel opvallen, en irriteren.
Sinds wanneer is ingraven een winnende taktiek bij worms?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De minuut krijg je soms wel vol ja maar wat ook irri is dat mensen zich gaan ingraven ofzo en dan het stijgende water afwachten dat is ook niet leuk.
Niet naar beneden graven maar zo hoog mogelijk stuk zoeken en daar ingraven en dan het stijgende water afwachtenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ingraven een winnende taktiek bij worms?
Alleen in de laatste 1-2 minuten als je nog 1 a 2 worms over hebt is het een aardige tactiek om het ongeveer gelijk te trekken. In sudden death kan het ook handig zijn als je zeker bent dat de ander zonder teleports ed. zit en jij op het hoogste niveau zit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is ingraven een winnende taktiek bij worms?
klinkt goed in de orenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef AQuila360 het volgende:
Valt een beetje tegen jaEn het is zo'n leuk spel
En als je wint mag je deze titel dragen >> FOK! Worms Kampioen 2007![]()
Tof van jequote:Op maandag 4 juni 2007 16:48 schreef moz het volgende:
Count me in. Ben er waardeloos is maargoed
Gamertag = soddsliver
Welke unieke bugs ben je nou weer tegen gekomen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:09 schreef BMH het volgende:
BMHlive <- doet mee
Toch maar niet. Kep genoeg van het spel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |