Testen doen ze bij driekwart niet meer, iemand had het om te proberen een goed werkende xbox opgestuurt, kreeg een nieuwe terug.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Retuobak het volgende:
Ja, en dan checken ze hem 'oh, werkt nog, nou, stuur maar terug'
Ben er bang voor of je hebt hem nooit stuk gehad of gelijk paar keer want die wie jij terug krijgt is eigenlijk ook helemaal gaar maar wel weer gemaakt maar toch. Elke keer als je hem aanzet hou je je hart vast voortaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef Chocobo het volgende:
De towel trick ookMaar ik geef Retuo wel gelijk. Los van het feit dat het een goede tip is MMarsu ga ik gewoon netjes de helpdesk bellen morgen. En dan maar hopen dat de 2e hands Xbox die ik dan krijg goed is
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:50 schreef TwyLight het volgende:
Net even 2100 live punten besteld voor 18 euro omdat ik nog een 10euro tegoedbon van bol.com had.
kan ik direct de crackdown update kopen als ik mijn xbox terug hebMad Tracks kopen
''Wij zullen u binnen twee weken een gloednieuwe kuch*gemodde*kuch Xbox 360 sturen, Microsoft at you're service.''quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef Chocobo het volgende:
De towel trick ookMaar ik geef Retuo wel gelijk. Los van het feit dat het een goede tip is MMarsu ga ik gewoon netjes de helpdesk bellen morgen. En dan maar hopen dat de 2e hands Xbox die ik dan krijg goed is
Syb niej doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Wij zullen u binnen twee weken een gloednieuwe kuch*gemodde*kuch Xbox 360 sturen, Microsoft at you're service.''
Wat blieft?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Syb niej doenMicrosoft is goed en aardig en service is oke
Een goede 360 ja, maar voor hoelang? Ik betwijfel het ten zeerste dat je een nieuwe krijgt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Dat de service goed is enzo en dat je geen ''troep'' terug krijgt maar een goede 360.
denk dat ik dat bedoelde.
Nee oke dat klopt wel ja je krijgt een half gerepareerde terug die waarschijnlijk weer snel kapot gaatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een goede 360 ja, maar voor hoelang? Ik betwijfel het ten zeerste dat je een nieuwe krijgt...
Oh yeah baby...quote:Quake Wars Planned for Q3 2007
In fiscal year 2007 financial results released today, publisher Activision revealed that Splash Damage's upcoming multiplayer shooter Enemy Territory: Quake Wars is expected to release in the company's second quarter of fiscal year 2008. Given Activision's fiscal schedule, this suggests that the game will be released some time between the months of July and September of this calendar year. Though the game has always been publicly assigned a "when it's done" release projection, today's announcement suggests that Quake Wars was previously expected to ship by June of this year. "As you know, id Software makes the final decision on the release date," said Activision CFO Thomas Tippl in an analyst conference call following today's release.
Last July, Quake Wars was announced as being pushed back to 2007 from its expected 2006 release period. Activision and Splash Damage representatives have maintained a general 2007 release expectation since then. There was no indication as to whether the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of the game, developed by Nerve Software and Z-Axis respectively and revealed since that announcement, are related to the delay.
Geen Assassin's Creed? Geen Brothers In Arms:Hell's Highway? Geen BioShock? Geen PGR 4?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:01 schreef piet_pelle het volgende:
Forza 2
Halo 3
Mass Effect
Rock Band
SEGA Rally
Virtua fighter 5
Moet lukken met een studenten budget.
Ja PGR4 waarschijnlijk wel weer en Brothers in arms haal ik wel een keer uit een budgetbak. Assasins Creed en Bioshock en half Life lijken me geen reet aan. Ik weet het, shoot me.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen Assassin's Creed? Geen Brothers In Arms:Hell's Highway? Geen BioShock? Geen PGR 4?![]()
*kogel door de kopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja PGR4 waarschijnlijk wel weer en Brothers in arms haal ik wel een keer uit een budgetbak. Assasins Creed en Bioshock en half Life lijken me geen reet aan. Ik weet het, shoot me.
Was AC niet 2008?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen Assassin's Creed? Geen Brothers In Arms:Hell's Highway? Geen BioShock? Geen PGR 4?![]()
Nope, 2007. Check recente Ubidays interview met Jade.quote:
Eerlijk? Neequote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:27 schreef Retuobak het volgende:
Verwacht je PGR4 echt nog dit jaar met zoveel games rond het einde van het jaar?
...Jade..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope, 2007. Check recente Ubidays interview met Jade.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en daarom staat er een logo van Gamefront op?
Je hebt het over watermerk.. ga jij mij zeggen dat het gamefront logo een watermerk is? en het MGS logo niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ooit van een watermerk gehoord Bokito?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
''Wij zullen u binnen twee weken een gloednieuwe kuch*gemodde*kuch Xbox 360 sturen, Microsoft at you're service.''
Oe die krijg ik vandaag hopelijk ook binnenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:34 schreef Boef het volgende:
Ik heb van de week NFS: Most Wanted in de bus ontvangen voor 23,99 inc. verzenden, van CD-Wow nog wel. Geeneens een Deense import. Echt een verademing na de Forza2 Demo. Lekker simplistsch tunen en painten etc. Geef mij maar lekker arcade racers, zeker omdat ik niet bepaald een autofreak ben (heb geeneens een rijbewijs).
Het feit dat het simpelweg uitspelen van de careermode (à la Fight Night Round 3) 1000 gp oplevert is een bijkomend voordeel![]()
Ik ga hem wel even kopen en spelen ja lijkt me wel aardig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:45 schreef Boef het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen hier die, zoals ik, veel vertrouwen hebben in Call of Juarez? En niet eens vanwege de vette box-art. Het is hier alleen maar Forza2 paint jobs en MGS 4 wat de klok slaat![]()
Die lijkt mij ook wel tof want ik heb wel weer zin in een toffe co-op gamequote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:49 schreef TwyLight het volgende:
Het spel waar ik heel erg naar uitkijk en verder bijna niemand over hoor is Army of Two
Volgens hem was het een hoax omdat er een logo van Gamefront op stondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over watermerk.. ga jij mij zeggen dat het gamefront logo een watermerk is? en het MGS logo niet?
[afbeelding]
Het is wel makkelijk dat je voor alleen de SP 1000 punten krijgt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:34 schreef Boef het volgende:
Ik heb van de week NFS: Most Wanted in de bus ontvangen voor 23,99 inc. verzenden, van CD-Wow nog wel. Geeneens een Deense import. Echt een verademing na de Forza2 Demo. Lekker simplistsch tunen en painten etc. Geef mij maar lekker arcade racers, zeker omdat ik niet bepaald een autofreak ben (heb geeneens een rijbewijs).
Het feit dat het simpelweg uitspelen van de careermode (à la Fight Night Round 3) 1000 gp oplevert is een bijkomend voordeel![]()
De premium, die je gewoon moet hebben, is 400 euro.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:00 schreef Piovan het volgende:
Hoeveel kost een normale 360 met controller nog?
Wil namelijk eentje aanschaffen, ivm gta 4 die binnenkort aankomt
Wel rond die prijs bij dim plus staat ie voor 395,- en gebruikt voor 300,-quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
Premium is geen 400 euro meer hoor tegenwoordig..
Nee niet echt, ja je hebt Over G.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Is er trouwens een vet spel voor de 360 waarbij je kan vliegen (met straaljagers ofzo?)
dat vind ik altijd wel tof
Blazing Angels is ook wel leukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Is er trouwens een vet spel voor de 360 waarbij je kan vliegen (met straaljagers ofzo?)
Battlestations: Midway!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef TwyLight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |