quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
slotje
Smakelijkquote:
Dat vliegwiel moet wel groot genoeg zijn danquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef oshiro het volgende:
Jordy, wij werken aan een 2cilinder 4,1cc stirling
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef PretKroket het volgende:
Pfft maak het dan iig
De ExamenPub Nº 2026 - Het jaar waarin de mensheid elkaar uitroeide
100 gram is te weinigquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat vliegwiel moet wel groot genoeg zijn dan![]()
Heeft dat iets met grootte te makenquote:
hoi?quote:
angeloo!quote:
eerlijk, ik ben jou nu al zat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
dat is kadet ploertmans
die zegt geen hoi
quote:
kanker tering, nou eens op met dat kroketten gedoe, doe dat lekker in ONZ ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]
dat is maar goed ook, want veel kroketten maken je dik
Zeg hem wat hij waard isquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
kanker tering, nou eens op met dat kroketten gedoe, doe dat lekker in ONZ ofzo
Nee gek ik wil niet op FOK!radio ik ben er net heb geen zinquote:
Jij wordt toch gepwnd op elke manier die ze kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek ik wil niet op FOK!radio ik ben er net heb geen zin![]()
![]()
![]()
Hoi pop
Doe normaal of pleur op man.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PretKroket het volgende:
nou er is geen reden om zo onvriendelijk te doen hoor
omdat ik jullie niet ken stel ik mij graag verdekt op achter mijn krokettenschild
asza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the club zegt:quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PretKroket het volgende:
omdat ik jullie niet ken stel ik mij graag verdekt op achter mijn krokettenschild
je weet dat t hier 15+ is hea.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PretKroket het volgende:
Ik vond het een leuke uitzendingquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij wordt toch gepwnd op elke manier die ze kunnen verzinnen.
quote:
* nijnja geeft gelijk aan u beidequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
asza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the club zegt:
zeg is tegen die stomme pretkroket
(*)Jasza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the club zegt:
steek een kroket in je reet dan heb je pret
quote is gewoon mensen ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:48 schreef PretKroket het volgende:
ik ben hier gewoon aan het chatten dus ik zie niet in hoe ik "abnormaal" bezig ben
ik snap overigens nog steeds niet waarom jullie zo onvriendelijk tegen mij doen, dat wakkert mijn kroketgezindsheid alleen nog maar verder aan
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek ik wil niet op FOK!radio ik ben er net heb geen zin![]()
![]()
![]()
Hoi pop
Ik heb geen PUB-snaar, moet wel mijn G bijna vervangenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef PretKroket het volgende:
heb ik onbewust misschien de gevoelige PUB-snaar geraakt? zo ja, dan excuseer ik mij daarvoor, ik wil alleen maar praten
sorry,quote:
Dat is leuk man....quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
ja wat denk jij dat ik beetje op zo'n debielen radio ga ofzo
![]()
wat is er dan in goudaquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef ericajax het volgende:
lis, heb je volgende week vrijdag school?![]()
zelfde vraag aan angelo eigenlijk
ang, volgende week donderdag feest in gouda van
kanker mn baas komt ,laters
gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:58 schreef ericajax het volgende:
sms ff , kga snel laters
Zal die alwel gemerkt hebben denkikquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:11 schreef Angelob het volgende:
[..]
Na bijna 2 weken komt de aap uit de mouw! Dit kan je gewoon niet menen![]()
![]()
![]()
Vrijdags altijd vrijquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef ericajax het volgende:
dán is t goedquote:
AHAHAHAHHAHAHAquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:11 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
![]()
omg alles was een leugen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:11 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja maar ja maar ja maarquote:
Al was ze voor Feyenoord het zou mij geen reet boeienquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef Angelob het volgende:
[..]
Eerst mn Ajax shirt aantrekken... en dan dit horen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al was ze voor Feyenoord het zou mij geen reet boeien![]()
Nee, sorry je hebt geen tietenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
Ik herinner me niet eens dat ik het gepost heb
En heb sowieso niks met voetbal of wat voor sport dan ook, interesseer me alleen wel altijd in waar m'n vriend zich mee bezig houd.
Maar eten dus![]()
kk slijmbalquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Al was ze voor Feyenoord het zou mij geen reet boeien![]()
Wie ben jij om mij met fiets aan te spreken ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef PretKroket het volgende:
Liefde gaat door het hart, niet door de club he fiets
Liefde gaat door het hart van de clubquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef PretKroket het volgende:
Liefde gaat door het hart, niet door de club he fiets
Jij moest eens wetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, sorry je hebt geen tieten![]()
ik wel, en een beertender, wil je mij wel troosten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, sorry je hebt geen tieten![]()
Een feest van je baas?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef ericajax het volgende:
Ja toe evenquote:
Ja die van Amandaquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja toe even![]()
Amanda pwnt je de pan uit![]()
Beertender... ben je te lui om je flesje te doppen ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik wel, en een beertender, wil je mij wel troosten?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beertender... ben je te lui om je flesje te doppen ?![]()
Wie ik ben?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij met fiets aan te spreken ?![]()
Semi-autistisch. Als het me uitkomt dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef nijnja het volgende:
En wat voorn stoornis hebje dan precies?
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet zo`n beertender, je weet toch dak alcoholvrij ben
quote:
hmmmmquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Wie ik ben?
IK BEN PRETKROKET
HEERSER VAN DE NORTHREND-REALM
ONOMSTREDEN MEESTER VAN DE NEDERLANDSE AUTISTEN
HELD VAN WORLD OF WARCRAFT, NORTHREND REALM
DE VREES VAN DE HORDE, DE REDDER VAN DE ARMEN
Dan wens ik je heel veel sterkte? Waar bind jij aandacht aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Semi-autistisch. Als het me uitkomt dus.
Daaromquote:
aan geile tietwezensquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan wens ik je heel veel sterkte? Waar bind jij aandacht aan?
quote:
En dat terwijl je al half dood bentquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ah, lees je mijn Erica-Terpstra-Raadsel nog een keer door? Begrijpelijk![]()
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is Wolfie_Mokum nou weer dan
Ik ben de broer van Jasza, die heeft het altijd over Pub enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoiquote:
Hier welquote:
WIE heeft dat gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef PretKroket het volgende:
maar jullie hebben gelijk, ik moet mijn krokettenvel afwerpen en nakend verdergaan!
Ja, of gewoon ophoeren, anders ben je de eerste kroket die geChipsZakt gaat wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef PretKroket het volgende:
maar jullie hebben gelijk, ik moet mijn krokettenvel afwerpen en nakend verdergaan!
Nice I like, want die Chipszak is zo'n knap mokkeltjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, of gewoon ophoeren, anders ben je de eerste kroket die geChipsZakt gaat worden![]()
Ja of wij als je dat doetquote:
Bedankt voor de toestemmingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nice I like, want die Chipszak is zo'n knap mokkeltje![]()
áfwaszequote:
ja iets met Googelen op namen, leuke gesprekken, en mooie verhalenquote:
en ja, t gaat ook over Jaszaquote:
Broer van jasquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe eens linkje gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja iets met Googelen op namen, leuke gesprekken, en mooie verhalen
Het is maar waar je van houdt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nice I like, want die Chipszak is zo'n knap mokkeltje![]()
Danku.quote:
Is me broertje weer raar bezig?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
quote:
Hier ook 2 keerquote:
GEBRUIK DIE FOKKING QUOTE FUNCTIE EENS!quote:
Gothic meisjesquote:
quote:
Van?quote:
Sommige mogen er wel zijn jaquote:
quote:
wat is er mis met zout over t eten gooien ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Is me broertje weer raar bezig?
Hij gooide net ookal zout over het eten van me ouders, ik kwam niet meer bij dat wel![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, van welk deel wil je een link dan ?quote:
Ja zoveel zout was niet gezond meer, me ouders stikte bijna van het zoutquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat is er mis met zout over t eten gooien ?![]()
en wat aten ze ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ja zoveel zout was niet gezond meer, me ouders stikte bijna van het zout![]()
Hier lis de quotefunctiequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt maar zo..
ChipsZak wil gewoon een goeie paalbeurt van herr PretKroket
Pasta en ik ook, maar ik had al op me bord gelukkigquote:
jullie verdienen elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hier lis de quotefunctie
maar ter verduidelijking: Mijn paalbeurt zal een normaliserend effect op het meisje hebben
en terecht, Pasta is viesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Pasta en ik ook, maar ik had al op me bord gelukkig![]()
Hij zat vrolijk aan de spare-ribs, die gast lust ook werkelijk alleen vlees![]()
Het meest spannendequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, van welk deel wil je een link dan ?
Jij moet ook eens je hoofd houden, met dat ge-spannend van jequote:
NIETquote:
Nee gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij moet ook eens je hoofd houden, met dat ge-spannend van je.
Kijk uit, straks slinger ik een nog-niet-werkende stirlingmotor naar je hoofdquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek![]()
Spanned
Kusje
Enzo jeweets![]()
Like i fucking carequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kijk uit, straks slinger ik een nog-niet-werkende stirlingmotor naar je hoofd.
vink welquote:
Spareribsquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Best wel ja maarja ik lust het wel![]()
godver.quote:
truequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die niks lust?![]()
quote:
ja, totally.. ik weeg 40 Kgquote:
Niet leukquote:
Je tieten jaquote:
quote:
Nope maar ik welquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Bravebart het volgende:
Is die klootviool al weg ?
njha nee, + 25 ofzoquote:
bij lange na niet.quote:
Preciesquote:
yupquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef Bravebart het volgende:
Is die klootviool al weg ?
Fapsequote:
Nicequote:
quote:
Daar doen we niet aanquote:
why should i.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Leg ze eens op de weegschaal![]()
goede smaak? hoezo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Me broertje heeft wel goede smaak dan![]()
![]()
Jasza geilt op je ofzoquote:
nee.quote:
Wtf, heb je überhaupt geen zaadproductie ?quote:
OMGquote:
pfffquote:
Ik leg eierenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, heb je überhaupt geen zaadproductie ?
Geilquote:
quote:
Whats newquote:
hehe.. euuh.. dankjequote:
jeetje.. *Spreekt jas aanquote:
naaaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat is toch geen concurrentie of wel![]()
Dat zal ik Eric dan niet aandoen anders gaat het for sure foutquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hehe.. euuh.. dankje
heb jij geen foto ?
Lis ook dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Hij zal het nooit toegeven want hij is nogal verlegen![]()
ik blijf toch wel bij ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat zal ik Eric dan niet aandoen anders gaat het for sure fout![]()
hahaha dus ? oik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Hij zal het nooit toegeven want hij is nogal verlegen![]()
Hoe geniaaal!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik voer bij deze een nieuw soort post in. Het is een verbastering van een TVP en zal geplaats worden in een topic, ten einde een kwartetwillend persoon te dwarsbomen. Ik noem het de KVP, wat staat voor Kwartet Voorkomende Post.
Gebruik deze met mate en op gepaste momenten, alleen dan zal deze post uitgroeien tot een effectief middel tegen de zo gevreesde en soms gehate "Kwartetters"
Bb.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef Bravebart het volgende:
Oja, en fiets is een Hoerrrrrrrrr.
Hate your friends, love your enemiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe geniaaal!
al zou ik ze moeten haten
ff mn deur veranderenquote:
indeedquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hate your friends, love your enemies
Ik vind het loikquote:
die linkse rode?quote:
Alles kan kapot toch Bartjequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik blijf toch wel bij ericdus kom maar op
Nee, mn kamerdeurquote:
Huh, wie moet ik slopen ?quote:
dit is pure love jeweettstststquote:
zolang liiszle mara blijft staanquote:
och, dr is niets mis meequote:
quote:
Waarom zeg je dat trouwens tegen mij ?quote:
Ene EJ ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat trouwens tegen mij ?
Ze wilt je uitlachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hehe.. euuh.. dankje
heb jij geen foto ?
Maandag niet neequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan hem maar jij was helemaal niet verlegen zegtie![]()
quote:
Waarom maandag niet dan, ik ken Anthony en Jasza goed en door hun zou je toch juist verlegen moeten worden?quote:
Uhuh, en waarom zou ik die kennen ?quote:
Daar luister je toch ook naar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh, en waarom zou ik die kennen ?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Waarom maandag niet dan, ik ken Anthony en Jasza goed en door hun zou je toch juist verlegen moeten worden?![]()
Heb je mn hele AT uitgeplozen ?quote:
njha nee, zijn wel okayquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Vind je ze niet heel eng dan, vind het wel een beetje rare boys eignelijk![]()
Hoezo, op zoek naar geile hockeysletjes topics ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ja je bent hockeyer dus moest wel![]()
21quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha nee, zijn wel okay
hoe oud ben je eigk?
Je moet toch wat hequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, op zoek naar geile hockeysletjes topics ?
hoezo zou ik ze raar moeten vinden dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:06 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
21![]()
bijna tentamens![]()
Ik had wel verwacht dat je ze een beetje raar zou vinden maarja misschien zijn ze ergens nog wel charmant![]()
Ja naja gewoon, beetje speciale gasten vind ik ze altijd, maar ik kijk natuurlijk anders naar zequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo zou ik ze raar moeten vinden dan?
jas betaalde mn kaartje, dus dan is is zowizo
was t maar zon feest, dan kwam ik wel vakerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ja naja gewoon, beetje speciale gasten vind ik ze altijd, maar ik kijk natuurlijk anders naar ze![]()
Jas die een kaartje betaald, komt niet vaak voor dat ik weet dus zegt wel veel denk ik zo![]()
Volgens mij had hij je treinkaartje ook wel betaald dan![]()
Haha vond je ze zo geweldig danquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
was t maar zon feest, dan kwam ik wel vaker
ik vind ze relaxed jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Haha vond je ze zo geweldig dan![]()
![]()
Voordat je het weet moet je elke dag komen![]()
Ok Gouda ben ik afgelopen weekend nog in de buurt geweestquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind ze relaxed ja![]()
en nee, naar gouda is al ver zat
Meid, maak me gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ok Gouda ben ik afgelopen weekend nog in de buurt geweest![]()
Ik ookquote:
Geilquote:
ja? wrom?quote:
NO SHITquote:
Biosje checken met Bartjequote:
gemutlichquote:
No shitquote:
So wtf ?quote:
okay tofquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
So wtf ?
Weten we nog niet, zien we wel als we aan komen lopenZal wel of POTC3 of The number 23 worden
Teringquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef liiszle het volgende:
(*)Jasza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the clubzegt:
jij bent het belangrijkste in de wereld
Ik weet hetquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
okay tof
moet je bij jas wezen, die heeft ze alle 2 gezien
Echt was ik maar ajax fanquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef liiszle het volgende:
(*)Jasza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the clubzegt:
Jezus die gast is echt geobsedeerd ofzo, even zijn logjes gaan bekijken dan maar morgen als ie examen doetquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef liiszle het volgende:
POTC ben ik ook geweest, kon ermee door, was met leuk gezelschap dusjaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet hetMaargoed, Bart en ik gaan nooit naar slechte films, dus we zien wel
Blonde chickies met dikke jetsers ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
POTC ben ik ook geweest, kon ermee door, was met leuk gezelschap dusja![]()
Duurt alleen wel telang en is snel uitverkocht dus optijd er zijn![]()
Number 23 moet ik ook nog heen![]()
Wanneer ?quote:
Toevallig zaten die erbij jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blonde chickies met dikke jetsers ?
Nu ik heb al 2 minuut 40 gezienquote:
Geilquote:
hahaha nou tis nooit te laatquote:
doe maar nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Jezus die gast is echt geobsedeerd ofzo, even zijn logjes gaan bekijken dan maar morgen als ie examen doet![]()
Kenkersquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blonde chickies met dikke jetsers ?
Damn, ongelofelijke pauperkutboer die je bentquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu ik heb al 2 minuut 40 gezien![]()
HALLO IK ZIT ER BIJ IN DIT GEPSREK HOORquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Oeh zeker zeker, wel vriend helaas![]()
Er is nog hoop Bart lees je datquote:
Hoiquote:
Waarvoor ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is nog hoop Bart lees je dat![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof jij de enige bent met grote tietenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
HALLO IK ZIT ER BIJ IN DIT GEPSREK HOOR
en je was niet eens mee naar POTC!
*HAP*quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
HALLO IK ZIT ER BIJ IN DIT GEPSREK HOOR
en je was niet eens mee naar POTC!
yupquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Alsof jij de enige bent met grote tieten![]()
Als ik voor ajax ga zijn mag ik met lis trouwenquote:
Hongerigquote:
dat zei k heul nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik voor ajax ga zijn mag ik met lis trouwen![]()
Dat wil ik niet eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik voor ajax ga zijn mag ik met lis trouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |