Mensen die hun zin....quote:Van die mensen die naast je appels gaan eten
Vooral patat-met is altijd lekker om naast te zittenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef TNA het volgende:
Alles beter dan snacks van de Smullers in de metro.
Je vindt het zeker ook storend als iemand naast je ademhaalt? Tss. Laat mensen daar eens mee ophouden als jij aan het werk bent.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Knaag geluiden als je aan het werk bent zijn hinderlijk
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jij bent zeker zo een vieze appel knager
Haha, jouw broer heeft aids.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Mustard_Man het volgende:
Sowieso, mensen die fruit eten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
want dat is zogenaamd gezond.![]()
doch ben ik nooit ziek, en mijn broer die juist veeeeeel fruit eet loopt constant te snotteren.
conclusie: fruit is voor snotterende sukkels met aids.
Wat een geweldig nuttige aanvulling op dit topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef meh het volgende:
krijg kanker
floepte eruit sorry:$quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef Snien het volgende:
[..]
Wat een geweldig nuttige aanvulling op dit topic
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:38 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Vooral patat-met is altijd lekker om naast te zitten![]()
hey, mijn broer is een josti!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt een klapdeurjosti hè
je broer heeft aids?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Mustard_Man het volgende:
Sowieso, mensen die fruit eten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
want dat is zogenaamd gezond.![]()
doch ben ik nooit ziek, en mijn broer die juist veeeeeel fruit eet loopt constant te snotteren.
conclusie: fruit is voor snotterende sukkels met aids.
Eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt een klapdeurjosti hè
jep. dat krijg je ervan. fruit eten.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:13 schreef tong_poh het volgende:
Oh mijn god! Wat is de wereld toch kut. Het zou je toch overkomen, dat iemand zo egoistisch is om een lekker gezonde appel te eten in de nabijheid van jouw persoontje.
Vind je het ook storend als mensen ademen?
Doe jezelf en de mensheid een lol en pak een overdosis slaappillen met een halve liter whisky
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef Snien het volgende:
[..]
Wat een geweldig nuttige aanvulling op dit topic
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Pakspul het volgende:
Mensen die hun appeltje eerst schillen..... zo jammer
gast...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Knaag geluiden als je aan het werk bent zijn hinderlijk
Niet zo zeiken om niks... Ik ben dan wel geen 50 plusser maar een apple eten is gewoon lekker en gezond en houdt de tandarts weer een beetje verder van je af... Maarre...zullen we het eens hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is echt niet om aan te horen inderdaad.
50plussers doen dat vaak op hun werk, achter hun burootje.
Eerst een appel, dan volgt doorgaans nog het pellen van een sinaasappel.![]()
![]()
Je ziet mn username en denkt dat ik een fokking stinkhippie benquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef sanni het volgende:
[..]
gast...[afbeelding] jij spoort gewoon niet. Seker zo'n een type die zelf altijd op gimpen en afgerafelde 'urban'outfits met skateboard loopt rond te zeulen en een uur in de wind stinkt en bij de FEBO zijn hap haalt om die lekker in het OV dan te gaan nuttigen terwijl het het voertuig en de mensen eromheen ook een uur in de wind stinken. [afbeelding]
Ik heb een Apple,eet Apple en "damm proud off it " waldo! [afbeelding]
Dus jij luistert met graagte naar dat geknaag en geknauw?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jezus zeg, als het nou nog zou stinken oké, maar als het knaaggeluidje je al te ver gaat.. wat triest weer zeg
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef sanni het volgende:
[..]
" www-ik-verveel-me-sow-leefhoofdige-ik-kijk-altijd-100-keer-naar-mijn-mobiel-of-ik-sms-maar-weer-zo'n-nutteloos--bericht-naar-mijn-echte-vrienden-op-msn-types.nl "
Dat zeg ik niet, maar om je nou helemaal te gaan ergeren.. ik bedoel, hoe lang duurt het nou voordat je een appel op hebt gegeten?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij luistert met graagte naar dat geknaag en geknauw?
De vitamines zitten net onder de schil!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Pakspul het volgende:
Mensen die hun appeltje eerst schillen..... zo jammer
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef sanni het volgende:
[..]
Niet zo zeiken om niks... Ik ben dan wel geen 50 plusser maar een apple eten is gewoon lekker en gezond en houdt de tandarts weer een beetje verder van je af... Maarre...zullen we het eens hebben
over die " www-ik-verveel-me-sow-leefhoofdige-ik-kijk-altijd-100-keer-naar-mijn-mobiel-of-ik-sms-maar-weer-zo'n-nutteloos--bericht-naar-mijn-echte-vrienden-op-msn-types " met hun zakken chips die ze als middag/avondmaal tot zich nemen en de rust in de bioscopen e.d. verstoren..
WIE NOEMDE JOU EEN FOKKING STINKHIPPIE, ZUSTER?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je ziet mn username en denkt dat ik een fokking stinkhippie ben?
Ik heb ook een apple dus wie probeer je nou te peunen![]()
Je kan kiezen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef keepwalking het volgende:
Of van die mensen die heel ranzig hun neus ophalen met zo'n gnork geluid.
Elke fucking 3 minuten ofzo.![]()
die gast naast me 20 minutenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar om je nou helemaal te gaan ergeren.. ik bedoel, hoe lang duurt het nou voordat je een appel op hebt gegeten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |