quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ah, lees je mijn Erica-Terpstra-Raadsel nog een keer door? Begrijpelijk![]()
Ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie is Wolfie_Mokum nou weer dan
Ik ben de broer van Jasza, die heeft het altijd over Pub enzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoiquote:
Hier welquote:
WIE heeft dat gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef PretKroket het volgende:
maar jullie hebben gelijk, ik moet mijn krokettenvel afwerpen en nakend verdergaan!
Ja, of gewoon ophoeren, anders ben je de eerste kroket die geChipsZakt gaat wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef PretKroket het volgende:
maar jullie hebben gelijk, ik moet mijn krokettenvel afwerpen en nakend verdergaan!
Nice I like, want die Chipszak is zo'n knap mokkeltjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, of gewoon ophoeren, anders ben je de eerste kroket die geChipsZakt gaat worden![]()
Ja of wij als je dat doetquote:
Bedankt voor de toestemmingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nice I like, want die Chipszak is zo'n knap mokkeltje![]()
áfwaszequote:
ja iets met Googelen op namen, leuke gesprekken, en mooie verhalenquote:
en ja, t gaat ook over Jaszaquote:
Broer van jasquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doe eens linkje gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja iets met Googelen op namen, leuke gesprekken, en mooie verhalen
Het is maar waar je van houdt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Nice I like, want die Chipszak is zo'n knap mokkeltje![]()
Danku.quote:
Is me broertje weer raar bezig?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
quote:
Hier ook 2 keerquote:
GEBRUIK DIE FOKKING QUOTE FUNCTIE EENS!quote:
Gothic meisjesquote:
quote:
Van?quote:
Sommige mogen er wel zijn jaquote:
quote:
wat is er mis met zout over t eten gooien ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Is me broertje weer raar bezig?
Hij gooide net ookal zout over het eten van me ouders, ik kwam niet meer bij dat wel![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, van welk deel wil je een link dan ?quote:
Ja zoveel zout was niet gezond meer, me ouders stikte bijna van het zoutquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
wat is er mis met zout over t eten gooien ?![]()
en wat aten ze ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ja zoveel zout was niet gezond meer, me ouders stikte bijna van het zout![]()
Hier lis de quotefunctiequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt maar zo..
ChipsZak wil gewoon een goeie paalbeurt van herr PretKroket
Pasta en ik ook, maar ik had al op me bord gelukkigquote:
jullie verdienen elkaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:06 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Hier lis de quotefunctie
maar ter verduidelijking: Mijn paalbeurt zal een normaliserend effect op het meisje hebben
en terecht, Pasta is viesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:07 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Pasta en ik ook, maar ik had al op me bord gelukkig![]()
Hij zat vrolijk aan de spare-ribs, die gast lust ook werkelijk alleen vlees![]()
Het meest spannendequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, van welk deel wil je een link dan ?
Jij moet ook eens je hoofd houden, met dat ge-spannend van jequote:
NIETquote:
Nee gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij moet ook eens je hoofd houden, met dat ge-spannend van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |