quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
slotje
Smakelijkquote:
Dat vliegwiel moet wel groot genoeg zijn danquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef oshiro het volgende:
Jordy, wij werken aan een 2cilinder 4,1cc stirling
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef PretKroket het volgende:
Pfft maak het dan iig
De ExamenPub Nº 2026 - Het jaar waarin de mensheid elkaar uitroeide
100 gram is te weinigquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat vliegwiel moet wel groot genoeg zijn dan![]()
Heeft dat iets met grootte te makenquote:
hoi?quote:
angeloo!quote:
eerlijk, ik ben jou nu al zat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef PretKroket het volgende:
[..]
dat is kadet ploertmans
die zegt geen hoi
quote:
kanker tering, nou eens op met dat kroketten gedoe, doe dat lekker in ONZ ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef PretKroket het volgende:
[..]
dat is maar goed ook, want veel kroketten maken je dik
Zeg hem wat hij waard isquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
kanker tering, nou eens op met dat kroketten gedoe, doe dat lekker in ONZ ofzo
Nee gek ik wil niet op FOK!radio ik ben er net heb geen zinquote:
Jij wordt toch gepwnd op elke manier die ze kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek ik wil niet op FOK!radio ik ben er net heb geen zin![]()
![]()
![]()
Hoi pop
Doe normaal of pleur op man.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PretKroket het volgende:
nou er is geen reden om zo onvriendelijk te doen hoor
omdat ik jullie niet ken stel ik mij graag verdekt op achter mijn krokettenschild
asza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the club zegt:quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PretKroket het volgende:
omdat ik jullie niet ken stel ik mij graag verdekt op achter mijn krokettenschild
je weet dat t hier 15+ is hea.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef PretKroket het volgende:
Ik vond het een leuke uitzendingquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij wordt toch gepwnd op elke manier die ze kunnen verzinnen.
quote:
* nijnja geeft gelijk aan u beidequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
asza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the club zegt:
zeg is tegen die stomme pretkroket
(*)Jasza(*)[5/6] (*) A.F.C.A CBS (*)Cause you're the finest thang that's walked in the club zegt:
steek een kroket in je reet dan heb je pret
quote is gewoon mensen ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:48 schreef PretKroket het volgende:
ik ben hier gewoon aan het chatten dus ik zie niet in hoe ik "abnormaal" bezig ben
ik snap overigens nog steeds niet waarom jullie zo onvriendelijk tegen mij doen, dat wakkert mijn kroketgezindsheid alleen nog maar verder aan
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek ik wil niet op FOK!radio ik ben er net heb geen zin![]()
![]()
![]()
Hoi pop
Ik heb geen PUB-snaar, moet wel mijn G bijna vervangenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef PretKroket het volgende:
heb ik onbewust misschien de gevoelige PUB-snaar geraakt? zo ja, dan excuseer ik mij daarvoor, ik wil alleen maar praten
sorry,quote:
Dat is leuk man....quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
ja wat denk jij dat ik beetje op zo'n debielen radio ga ofzo
![]()
wat is er dan in goudaquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef ericajax het volgende:
lis, heb je volgende week vrijdag school?![]()
zelfde vraag aan angelo eigenlijk
ang, volgende week donderdag feest in gouda van
kanker mn baas komt ,laters
gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:58 schreef ericajax het volgende:
sms ff , kga snel laters
Zal die alwel gemerkt hebben denkikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |