maar dat lijkt me dan ook logisch.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat iedereen op zijn achterste poten staat alshet andersom gebeurt
Is dat zo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat iedereen op zijn achterste poten staat alshet andersom gebeurt
heterosexuele feesten ja maar we hebben het hier niet over een feest waar alleen homo's welkom zijn maar over een pub waar hetero's nooit welkom zijn. Dan heb je het over een georganiseerde avond of hoe je dat noemt voor een doelgroep enzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij zijn er voldoende heteroseksuele (paren-)feesten waar je als homo niet hoeft te komen, en die ook expliciet als heteroseksuele avond worden aangekondigd
bv clubs waar mannen enkel binnenkomen als ze een vrouw bij zich hebben...
Sexclubs ja...verder?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is dat zo?
Volgens mij zijn er voldoende heteroseksuele (paren-)feesten waar je als homo niet hoeft te komen, en die ook expliciet als heteroseksuele avond worden aangekondigd
bv clubs waar mannen enkel binnenkomen als ze een vrouw bij zich hebben...
NEE HET GAAT MIJ OVER HET FEIT DAT DISCRIMINATIE DISCRIMINATIE IS EN BLIJFT.quote:Ik zie enkel dat er nu opeens 'ophef' gemaakt wordt op een nogal slachtofferige en jammerende manier, met een soort van "boehoe, zij mogen het en wij niet ..."
waarbij het mensen kennelijk niet eens gaat of het nu onterecht is of volledig terecht, maar vooral omdat ze zichzelf willen 'slachtofferiseren' (iets dat overigens meerdere Fok!-topicstarters doen, ook in NWS, topics startten om hun eigen 'slachtofferschap' te bekrachtigen, meki is ook een prima voorbeeld)
Goed als hetero ben ik ook sexueel actief, ik voel echter, en vele met mij, niet de noodzaak om op een boot met mijn genotsstaaf te staan zwaaien danwel mijn partner als dan niet te staan droogneuken.quote:er is al eerder in het topic aangegeven dat discriminatie zelf niet verboden is, enkel 'ongegronde' discriminatie en als er een duidelijke en verklaarbare grond staat iedereen ook bv een beperkt toelatingsbeleid kan voeren of bv selectie mag uitvoeren op basis van die grond.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
heterosexuele feesten ja maar we hebben het hier niet over een feest waar alleen homo's welkom zijn maar over een pub waar hetero's nooit welkom zijn. Dan heb je het over een georganiseerde avond of hoe je dat noemt voor een doelgroep enzo
ik weet het niet hoor, ik denk dat je daar wel problemen over zouden komen ... en terecht ook nog want waar leg je de grens?
pub?
straat?
stad?
kan dit alleen met hetero's of kun je op die manier ook bv islamieten of joden weren?
ik vind het nogal link
Het is toch helemaal geen sexclubquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
We hebben het hier nogmaals over een kroeg, niet over een sexclub.
Als deze tent zo graag hetero's wil weren moeten ze zich profileren als sexclub voor homo's
Vreemd zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
Mooi
Kunnen we de "knapen" voortaan ook in de normale kroeg gaan weigeren
als ie gaat zeggen: "ja, maar die marokkanen zorgen voor overlast", lach ik helemaal de ballen uit m'n broek.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Vreemd zeg.
Als bepaalde tenten allochtonen (of zullen we maar gewoon Marokkanen zeggen?) weigeren vind je het wel moeten kunnen.
wat lul je nouquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
doe niet zo onnozel. als jij heel erg graag die ene gaybar in australie binnen wil, kom je er gewoon binnen heur. ook als jij hetro zou zijn geweest. totdat je homo's gaat bespugen, beschimpen, met bier begooien etc. dan mag je de zaak verlaten. doe je best en vertel mij hoe het was in australië.
Wat jou betreft dus ook de deelnemers aan de Fast Foward Dance Parade enzo, die met blote tieten etc op wagens staan? :.).quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:
Goed als hetero ben ik ook sexueel actief, ik voel echter, en vele met mij, niet de noodzaak om op een boot met mijn genotsstaaf te staan zwaaien danwel mijn partner als dan niet te staan droogneuken.
Mensen die dat wel doen hoeven van mij niet op respekt te rekenen, het feit dat ze he/ho/bi zijn doet niet terzake. Zoals ik hier wel vaker roep je bedrijft sex maar prive danwel besloten, doe je dat niet zijn de gevolgen voor jezelf en partner(s). De snollen en viezerikken die meedoen aan love/gay parades mogen ze van mij opsluiten wegens onzedelijk gedrag in het openbaar danwel eemn psychiatrische kliniek
ik snap jouw reacties in dit topic blijkbaar niet dan. kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat lul je nou
Dit is echt zo'n post van het kaliber 'als je het niet bevalt dan ga je maar naar Marokko' de de zojuist door jouw uitgelachen user wel is wil gebruiken
ik wil helemaal niet naar Australie en voor een gaybar ga ik ook de halve wereld niet over, hoe je dit in godsnaam uit mijn post kunt halen mag jij mij is uitleggen.
uit de OP:
"l ruled the Peel Hotel could ban patrons based on their sexual orientation."
dat is dus niet bespugen of beschimpen of er bier naar gooien maar enkel SEXUAL ORIENTATION ... vertaald betekend dat zoiets als "SEXUELE ORIENTATIE" maar geaardheid is misschien makkelijker.
dus als men weet dat je hetero bent mag je er niet in (hoe ze erachter willen komen weet ik verder ook niet, ik denk dat dat steekproefsgewijs gebeurt) dat vind ik geen prettige gedachte want, precenten + wisselwerking = homoacceptatie terug naar het jaar 0 want iedereen heeft binnen de kortste keren zijn eigen gescheiden gelegenheden
En dat zal wel loslopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef sp3c het volgende:
want iedereen heeft binnen de kortste keren zijn eigen gescheiden gelegenheden
ja dat zal wel aan jouw liggen dan jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap jouw reacties in dit topic blijkbaar niet dan. kan aan mij liggen.
true enoughquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat zal wel loslopen..
Het is juist heel goed wanneer (achtergestelde) minderheden een soort 'veilige haven' geboden kan worden, een plek waar ze eens zichzelf durven zijn.
Of gaan we nu ook pleiten om in Blijf-van-m'n-lijf-huizen maar mannen toe te laten?.
ik vind dat mensen die piepen om geen homobar in te mogen zielige stakkerts die niks van discriminatie afweten. ga dan gvd naar binnen en vermaak jezelf. heb je er niks te zoeken behalve lastig gedrag omdat je homo's niet mag, zoals in deze pub sprake van was volgens het nieuws, dan snap ik het hele topic niet en veel fok!kers niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal wel aan jouw liggen dan ja
maar ik probeer het nog is
ik vind het uitsluiten van bevolkingsgroepen om hun sexuele geaardheid een slecht plan
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat zal wel aan jouw liggen dan ja
maar ik probeer het nog is
ik vind het uitsluiten van bevolkingsgroepen om hun sexuele geaardheid een slecht plan
flip niet te hard in je zoektocht naar het waarom van de goddelijke ongerechtigheid dat homo sapiens sapiens soms ook homoseksueel zijn. ze vallen jou niet lastig met je hetro zijn en je hetro ontwikkeling, je hetro feestjes, je hetro filmbezoek, zeg maar je hele hetro leven. val hen dan ook niet lastig of stoor je niet aan hen. ga gewoon lekker met je hetroleven door als je mensen elkaar ziet liefhebben om welke reden dan ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
![]()
Iemand die even verder kijkt dan zijn neus lang is
En om in te haken op de M'rokko opmerking.
Een Marokkaan weigeren omdat ie Marokkaan is kan niet, en gebeurt ook vrij weinig.
Het zijn de groepjes met een bepaalde uitstraling, (zoals destijds bij "het Paard") die geweigerd worden, en met reden!
Je kunt die bordjes voor JoodenMarokkanen verbooden[/s] zo moeilijk recyclen.
Alhoewel dat mischien volgens het Anti-Israel commitee wel een goed idee is, maar dan zonder doorhalingen
Moet je toch dat artikel even goed lezen....Juridisch gezien is daarvoor namelijk helemaal geen noodzaak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
En een hetero weigeren alleen omdat ie hetero is, gebeurt in de praktijk ook niet (het is aan de buitenkant niet eens te zien).
Het zijn de groepjes hetero's met een bepaalde uitstraling die geweigerd worden. Ze komen vaak 'aapjes kijken', of omdat hun vriendin er zo graag naartoe wil.
En de sfeer in een homotent verandert gewoon enorm wanneer er (te veel) hetero's aanwezig zijn, waardoor de vaste bezoekers uiteindelijk wegblijven.
Al weer hetero feestjes hetero films.... waar? of heb jij het over sexclub bezoekquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
flip niet te hard in je zoektocht naar het waarom van de goddelijke ongerechtigheid dat homo sapiens sapiens soms ook homoseksueel zijn. ze vallen jou niet lastig met je hetro zijn en je hetro ontwikkeling, je hetro feestjes, je hetro filmbezoek, zeg maar je hele hetro leven. val hen dan ook niet lastig of stoor je niet aan hen. ga gewoon lekker met je hetroleven door als je mensen elkaar ziet liefhebben om welke reden dan ook.
als je ooit in australië bent en je ziet een bar naast de ander en die ene blijkt een homobar te zijn en de ander een hetrobar, dan zou ik kiezen wat je op dat moment het leukst lijkt om iets te gaan drinken.
"wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". die uitspraak van de bijbel blijft intrigerent en erg waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |