abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:31:30 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49961079
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

probleem is dat iedereen op zijn achterste poten staat alshet andersom gebeurt
maar dat lijkt me dan ook logisch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 12:48:55 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49961654
allicht, mij ook ... maar dat was het punt dan weer net niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:05:40 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_49963991
* Pietverdriet word regelmatig geweigerd bij gay clubs/bars...
Zie er te hetero uit schijnbaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:21:51 #154
33189 RM-rf
1/998001
pi_49964511
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:30 schreef sp3c het volgende:

probleem is dat iedereen op zijn achterste poten staat alshet andersom gebeurt
Is dat zo?

Volgens mij zijn er voldoende heteroseksuele (paren-)feesten waar je als homo niet hoeft te komen, en die ook expliciet als heteroseksuele avond worden aangekondigd
bv clubs waar mannen enkel binnenkomen als ze een vrouw bij zich hebben...

en dat is volledig legaal en ik kan me niet voorstellen dat daarover een ophef word gemaakt ...

Ik zie enkel dat er nu opeens 'ophef' gemaakt wordt op een nogal slachtofferige en jammerende manier, met een soort van "boehoe, zij mogen het en wij niet ..."
waarbij het mensen kennelijk niet eens gaat of het nu onterecht is of volledig terecht, maar vooral omdat ze zichzelf willen 'slachtofferiseren' (iets dat overigens meerdere Fok!-topicstarters doen, ook in NWS, topics startten om hun eigen 'slachtofferschap' te bekrachtigen, meki is ook een prima voorbeeld)

er is al eerder in het topic aangegeven dat discriminatie zelf niet verboden is, enkel 'ongegronde' discriminatie en als er een duidelijke en verklaarbare grond staat iedereen ook bv een beperkt toelatingsbeleid kan voeren of bv selectie mag uitvoeren op basis van die grond.

Het ontbreekt me in dit hele topic aan een duidelijke aangave wie nu de zogenoemde 'slachtoffers' zijn ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:26:50 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_49964692
Vriend van me werd eens geweigerd bij een "vrouwencafe"
Hij sloot een weddenschap af dat ie er in zou komen, ging in "drag" kwam er in en had nog nooit zoveel aandacht van vrouwen als die avond...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 15:46:50 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49967302
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Is dat zo?

Volgens mij zijn er voldoende heteroseksuele (paren-)feesten waar je als homo niet hoeft te komen, en die ook expliciet als heteroseksuele avond worden aangekondigd
heterosexuele feesten ja maar we hebben het hier niet over een feest waar alleen homo's welkom zijn maar over een pub waar hetero's nooit welkom zijn. Dan heb je het over een georganiseerde avond of hoe je dat noemt voor een doelgroep enzo

ik weet het niet hoor, ik denk dat je daar wel problemen over zouden komen ... en terecht ook nog want waar leg je de grens?
pub?
straat?
stad?
kan dit alleen met hetero's of kun je op die manier ook bv islamieten of joden weren?

ik vind het nogal link
pi_49967401
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Is dat zo?

Sexclubs ja...verder?
quote:
Ik zie enkel dat er nu opeens 'ophef' gemaakt wordt op een nogal slachtofferige en jammerende manier, met een soort van "boehoe, zij mogen het en wij niet ..."
waarbij het mensen kennelijk niet eens gaat of het nu onterecht is of volledig terecht, maar vooral omdat ze zichzelf willen 'slachtofferiseren' (iets dat overigens meerdere Fok!-topicstarters doen, ook in NWS, topics startten om hun eigen 'slachtofferschap' te bekrachtigen, meki is ook een prima voorbeeld)
NEE HET GAAT MIJ OVER HET FEIT DAT DISCRIMINATIE DISCRIMINATIE IS EN BLIJFT.
Je mag of wel of niet selecteren op geaardheid als dat mag prima maar dan moet er andersom ook niet gezeurd worden als het tegen je werkt.

Was er niet zo'n mooie rechtzaak waarin om toples bar personeel werd gevraagd en vanwege politieke correctheid (m/v) vermeld stond
de barman met veel ervaring die geweigerd werd won de rechtzaak.
quote:
er is al eerder in het topic aangegeven dat discriminatie zelf niet verboden is, enkel 'ongegronde' discriminatie en als er een duidelijke en verklaarbare grond staat iedereen ook bv een beperkt toelatingsbeleid kan voeren of bv selectie mag uitvoeren op basis van die grond.
Goed als hetero ben ik ook sexueel actief, ik voel echter, en vele met mij, niet de noodzaak om op een boot met mijn genotsstaaf te staan zwaaien danwel mijn partner als dan niet te staan droogneuken.
Mensen die dat wel doen hoeven van mij niet op respekt te rekenen, het feit dat ze he/ho/bi zijn doet niet terzake. Zoals ik hier wel vaker roep je bedrijft sex maar prive danwel besloten, doe je dat niet zijn de gevolgen voor jezelf en partner(s). De snollen en viezerikken die meedoen aan love/gay parades mogen ze van mij opsluiten wegens onzedelijk gedrag in het openbaar danwel eemn psychiatrische kliniek

We hebben het hier nogmaals over een kroeg, niet over een sexclub.
Als deze tent zo graag hetero's wil weren moeten ze zich profileren als sexclub voor homo's
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:55:50 #158
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49967642
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

heterosexuele feesten ja maar we hebben het hier niet over een feest waar alleen homo's welkom zijn maar over een pub waar hetero's nooit welkom zijn. Dan heb je het over een georganiseerde avond of hoe je dat noemt voor een doelgroep enzo

ik weet het niet hoor, ik denk dat je daar wel problemen over zouden komen ... en terecht ook nog want waar leg je de grens?
pub?
straat?
stad?
kan dit alleen met hetero's of kun je op die manier ook bv islamieten of joden weren?

ik vind het nogal link

doe niet zo onnozel. als jij heel erg graag die ene gaybar in australie binnen wil, kom je er gewoon binnen heur. ook als jij hetro zou zijn geweest. totdat je homo's gaat bespugen, beschimpen, met bier begooien etc. dan mag je de zaak verlaten. doe je best en vertel mij hoe het was in australië.
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:58:12 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49967730
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:

[..]

We hebben het hier nogmaals over een kroeg, niet over een sexclub.
Als deze tent zo graag hetero's wil weren moeten ze zich profileren als sexclub voor homo's
Het is toch helemaal geen sexclub .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:03:52 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_49967935
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Mooi
Kunnen we de "knapen" voortaan ook in de normale kroeg gaan weigeren
Vreemd zeg.

Als bepaalde tenten allochtonen (of zullen we maar gewoon Marokkanen zeggen?) weigeren vind je het wel moeten kunnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:05:42 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49968003
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef popolon het volgende:

[..]

Vreemd zeg.

Als bepaalde tenten allochtonen (of zullen we maar gewoon Marokkanen zeggen?) weigeren vind je het wel moeten kunnen.
als ie gaat zeggen: "ja, maar die marokkanen zorgen voor overlast", lach ik helemaal de ballen uit m'n broek.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 16:06:12 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49968016
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe niet zo onnozel. als jij heel erg graag die ene gaybar in australie binnen wil, kom je er gewoon binnen heur. ook als jij hetro zou zijn geweest. totdat je homo's gaat bespugen, beschimpen, met bier begooien etc. dan mag je de zaak verlaten. doe je best en vertel mij hoe het was in australië.
wat lul je nou

Dit is echt zo'n post van het kaliber 'als je het niet bevalt dan ga je maar naar Marokko' de de zojuist door jouw uitgelachen user wel is wil gebruiken
ik wil helemaal niet naar Australie en voor een gaybar ga ik ook de halve wereld niet over, hoe je dit in godsnaam uit mijn post kunt halen mag jij mij is uitleggen.

uit de OP:
"l ruled the Peel Hotel could ban patrons based on their sexual orientation."
dat is dus niet bespugen of beschimpen of er bier naar gooien maar enkel SEXUAL ORIENTATION ... vertaald betekend dat zoiets als "SEXUELE ORIENTATIE" maar geaardheid is misschien makkelijker.

dus als men weet dat je hetero bent mag je er niet in (hoe ze erachter willen komen weet ik verder ook niet, ik denk dat dat steekproefsgewijs gebeurt) dat vind ik geen prettige gedachte want, precenten + wisselwerking = homoacceptatie terug naar het jaar 0 want iedereen heeft binnen de kortste keren zijn eigen gescheiden gelegenheden
pi_49968039
Alsof ik in een homo pub zou willen komen
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49968175
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef desiredbard het volgende:

Goed als hetero ben ik ook sexueel actief, ik voel echter, en vele met mij, niet de noodzaak om op een boot met mijn genotsstaaf te staan zwaaien danwel mijn partner als dan niet te staan droogneuken.
Mensen die dat wel doen hoeven van mij niet op respekt te rekenen, het feit dat ze he/ho/bi zijn doet niet terzake. Zoals ik hier wel vaker roep je bedrijft sex maar prive danwel besloten, doe je dat niet zijn de gevolgen voor jezelf en partner(s). De snollen en viezerikken die meedoen aan love/gay parades mogen ze van mij opsluiten wegens onzedelijk gedrag in het openbaar danwel eemn psychiatrische kliniek
Wat jou betreft dus ook de deelnemers aan de Fast Foward Dance Parade enzo, die met blote tieten etc op wagens staan? :.).

Overigens is duidelijk dat je nog nooit zelf bij een 'Amsterdam Pride' geweest bent, waar honderdduizenden bezoekers (ook gezinnen) op afkomen. Een heel belangrijk evenement voor de gemeente Amsterdam. Het cliché beeld dat je ervan schetst, klopt van geen kant.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:12:29 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49968239
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat lul je nou

Dit is echt zo'n post van het kaliber 'als je het niet bevalt dan ga je maar naar Marokko' de de zojuist door jouw uitgelachen user wel is wil gebruiken
ik wil helemaal niet naar Australie en voor een gaybar ga ik ook de halve wereld niet over, hoe je dit in godsnaam uit mijn post kunt halen mag jij mij is uitleggen.

uit de OP:
"l ruled the Peel Hotel could ban patrons based on their sexual orientation."
dat is dus niet bespugen of beschimpen of er bier naar gooien maar enkel SEXUAL ORIENTATION ... vertaald betekend dat zoiets als "SEXUELE ORIENTATIE" maar geaardheid is misschien makkelijker.

dus als men weet dat je hetero bent mag je er niet in (hoe ze erachter willen komen weet ik verder ook niet, ik denk dat dat steekproefsgewijs gebeurt) dat vind ik geen prettige gedachte want, precenten + wisselwerking = homoacceptatie terug naar het jaar 0 want iedereen heeft binnen de kortste keren zijn eigen gescheiden gelegenheden
ik snap jouw reacties in dit topic blijkbaar niet dan. kan aan mij liggen.
pi_49968280
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef sp3c het volgende:

want iedereen heeft binnen de kortste keren zijn eigen gescheiden gelegenheden
En dat zal wel loslopen. .

Het is juist heel goed wanneer (achtergestelde) minderheden een soort 'veilige haven' geboden kan worden, een plek waar ze eens zichzelf durven zijn.

Of gaan we nu ook pleiten om in Blijf-van-m'n-lijf-huizen maar mannen toe te laten? .
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 16:15:50 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49968363
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik snap jouw reacties in dit topic blijkbaar niet dan. kan aan mij liggen.
ja dat zal wel aan jouw liggen dan ja

maar ik probeer het nog is
ik vind het uitsluiten van bevolkingsgroepen om hun sexuele geaardheid een slecht plan
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 16:16:13 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49968376
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En dat zal wel loslopen. .

Het is juist heel goed wanneer (achtergestelde) minderheden een soort 'veilige haven' geboden kan worden, een plek waar ze eens zichzelf durven zijn.

Of gaan we nu ook pleiten om in Blijf-van-m'n-lijf-huizen maar mannen toe te laten? .
true enough
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:25:17 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49968691
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind het uitsluiten van bevolkingsgroepen om hun sexuele geaardheid een slecht plan
ik vind dat mensen die piepen om geen homobar in te mogen zielige stakkerts die niks van discriminatie afweten. ga dan gvd naar binnen en vermaak jezelf. heb je er niks te zoeken behalve lastig gedrag omdat je homo's niet mag, zoals in deze pub sprake van was volgens het nieuws, dan snap ik het hele topic niet en veel fok!kers niet.

ga uit in een bar die jij het leukst vindt, tenzij je nichtenpesten leuk vindt...
pi_49969087
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

Iemand die even verder kijkt dan zijn neus lang is

En om in te haken op de M'rokko opmerking.

Een Marokkaan weigeren omdat ie Marokkaan is kan niet, en gebeurt ook vrij weinig.
Het zijn de groepjes met een bepaalde uitstraling, (zoals destijds bij "het Paard") die geweigerd worden, en met reden!
Je kunt die bordjes voor JoodenMarokkanen verbooden[/s] zo moeilijk recyclen.
Alhoewel dat mischien volgens het Anti-Israel commitee wel een goed idee is, maar dan zonder doorhalingen
pi_49969682
En een hetero weigeren alleen omdat ie hetero is, gebeurt in de praktijk ook niet (het is aan de buitenkant niet eens te zien).

Het zijn de groepjes hetero's met een bepaalde uitstraling die geweigerd worden. Ze komen vaak 'aapjes kijken', of omdat hun vriendin er zo graag naartoe wil.

En de sfeer in een homotent verandert gewoon enorm wanneer er (te veel) hetero's aanwezig zijn, waardoor de vaste bezoekers uiteindelijk wegblijven.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:15:44 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49970586
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Iemand die even verder kijkt dan zijn neus lang is

En om in te haken op de M'rokko opmerking.

Een Marokkaan weigeren omdat ie Marokkaan is kan niet, en gebeurt ook vrij weinig.
Het zijn de groepjes met een bepaalde uitstraling, (zoals destijds bij "het Paard") die geweigerd worden, en met reden!
Je kunt die bordjes voor JoodenMarokkanen verbooden[/s] zo moeilijk recyclen.
Alhoewel dat mischien volgens het Anti-Israel commitee wel een goed idee is, maar dan zonder doorhalingen
flip niet te hard in je zoektocht naar het waarom van de goddelijke ongerechtigheid dat homo sapiens sapiens soms ook homoseksueel zijn. ze vallen jou niet lastig met je hetro zijn en je hetro ontwikkeling, je hetro feestjes, je hetro filmbezoek, zeg maar je hele hetro leven. val hen dan ook niet lastig of stoor je niet aan hen. ga gewoon lekker met je hetroleven door als je mensen elkaar ziet liefhebben om welke reden dan ook.

als je ooit in australië bent en je ziet een bar naast de ander en die ene blijkt een homobar te zijn en de ander een hetrobar, dan zou ik kiezen wat je op dat moment het leukst lijkt om iets te gaan drinken.

"wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". die uitspraak van de bijbel blijft intrigerent en erg waar.
pi_49971560
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
En een hetero weigeren alleen omdat ie hetero is, gebeurt in de praktijk ook niet (het is aan de buitenkant niet eens te zien).

Het zijn de groepjes hetero's met een bepaalde uitstraling die geweigerd worden. Ze komen vaak 'aapjes kijken', of omdat hun vriendin er zo graag naartoe wil.

En de sfeer in een homotent verandert gewoon enorm wanneer er (te veel) hetero's aanwezig zijn, waardoor de vaste bezoekers uiteindelijk wegblijven.
Moet je toch dat artikel even goed lezen....Juridisch gezien is daarvoor namelijk helemaal geen noodzaak.
Dit artikel wijst op het stichmatiseren van hetero's
pi_49971677
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

flip niet te hard in je zoektocht naar het waarom van de goddelijke ongerechtigheid dat homo sapiens sapiens soms ook homoseksueel zijn. ze vallen jou niet lastig met je hetro zijn en je hetro ontwikkeling, je hetro feestjes, je hetro filmbezoek, zeg maar je hele hetro leven. val hen dan ook niet lastig of stoor je niet aan hen. ga gewoon lekker met je hetroleven door als je mensen elkaar ziet liefhebben om welke reden dan ook.

als je ooit in australië bent en je ziet een bar naast de ander en die ene blijkt een homobar te zijn en de ander een hetrobar, dan zou ik kiezen wat je op dat moment het leukst lijkt om iets te gaan drinken.

"wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". die uitspraak van de bijbel blijft intrigerent en erg waar.
Al weer hetero feestjes hetero films.... waar? of heb jij het over sexclub bezoek
Moet de Film nog tegen komen die zegt (15) (HETERO)

Als ik een pilsje wil drinken wil ik dat in een kroeg kunnen doen. Daar heeft mijn geaardheid werkelijk en letterlijk geen reet mee te maken.

Het betreft hier een minderheid die de dienst weer probeert uit te maken, en eerlijk gezegd denk ik een minderheid van die minderheid.
Maar het wordt hier uit naam van die missleijkmakende zgn positievediscriminatie were goed gepraat.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:51:29 #175
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49971773
Stigmatiseren?? Het wordt steeds leuker.

Er moet een reden zijn voor dat hotel om hetero's te weigeren. Alleen omdat ze hetero zijn, kan ik me nauwelijks voorstellen. Dan zouden er toch een hoop meer pubs en hotels zijn die hetero's weigeren, lijkt me.

Het enige dat ik kan bedenken is of hetero's kwamen er relschoppen, of hetero's verziekten de sfeer door met meisjes te gaan zoenen enzo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:53:56 #176
71919 wonderer
pi_49971840
De meeste dingen hoeven geen labeltje "hetero" omdat dat al gewoon verwacht wordt. Het betekent ook niet dat homo's er niet naar mogen kijken/mogen meedoen, whatever. Een homo-label betekent ook niet dat hetero's niet mee mogen doen. Het geeft alleen maar aan dat wat het ook is, homo-georienteerd is, zodat iedereen weet wat hij kan verwachten. Het is niet om een bepaalde groep buiten te sluiten.

Het hetero-label is impliciet overal aanwezig. Iedereen verwacht hetero bij iets, tenzij anders vermeld.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:55:54 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49971910
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Al weer hetero feestjes hetero films.... waar? of heb jij het over sexclub bezoek

Als ik een pilsje wil drinken wil ik dat in een kroeg kunnen doen. Daar heeft mijn geaardheid werkelijk en letterlijk geen reet mee te maken.

Het betreft hier een minderheid die de dienst weer probeert uit te maken, en eerlijk gezegd denk ik een minderheid van die minderheid.
Maar het wordt hier uit naam van die missleijkmakende zgn positievediscriminatie were goed gepraat.
je mist het punt telkens opnieuw. laat mensen die hun eigen gezelligheid, in al hun trutterige gaynessss, hebben voor wat het is. ga gewoon de bar ernaast naar binnen. vermaak jezelf met je hetrovrienden en zo... doen de buren dat met hun homovrienden, heb jij geen last van.

het lijkt bloody hell wel of ik tegen een religieuze puber sta te preken.

get a fucking life dude. mens erger je niet en leef!

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 31-05-2007 18:03:47 ]
pi_49972380
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je mist het punt telkens opnieuw. laat mensen die hun eigen gezelligheid, in al hun trutterige gaynessss, hebben voor wat het is. ga gewoon de bar ernaast naar binnen. vermaak jezelf met je hetrovrienden en zo... doen de buren dat met hun homovrienden, heb jij geen last van.

het lijkt bloody hell wel of ik tegen een religieuze puber sta te preken.

get a fucking life dude. mens erger je niet en leef!
Jij slaat de plank compleet mis
Je hoort mij hier niet zeggen dat gayness trutterig is
[sarcasme]
de buren had ik al lang hun huis uigepest als ze homo waren trouwens
[/sarcasme]

Ik kies mijn vrienden niet op hun geaardheid, dat jij dat wel lijkt te doen is natuurlijk jouw keuze.
Het feit is dat een stelletje relnichten hier weer een mooi spotlichtje schijnt op "hoe anders" ze toch zijn ipv hoe hetzelfde en normale mensen "het" toich zijn.

Die doorgeslagen eenzijdige discriminatie cultuur
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 18:10:37 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49972403
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind dat mensen die piepen om geen homobar in te mogen zielige stakkerts die niks van discriminatie afweten.
wat kan mij dat nou schelen ... ik vind dat de marine 2 vliegkampschepen moet kopen, das verder ook irrelevant
quote:
ga dan gvd naar binnen en vermaak jezelf. heb je er niks te zoeken behalve lastig gedrag omdat je homo's niet mag, zoals in deze pub sprake van was volgens het nieuws, dan snap ik het hele topic niet en veel fok!kers niet.
nu suggereer je per definitie homo's niet mag als je hetero bent

trouwens als je lastig gedrag vertoont om welke reden dan ook dan wordt zowieso je gewoon de tent uitgezet en dan hoef je niet meer terug te komen ook en daar heeft je geaardheid weinig mee te maken.
quote:
ga uit in een bar die jij het leukst vindt, tenzij je nichtenpesten leuk vindt...
ik ga zowieso uit in een bar die ik leuk vind, dat is verder ook even relevant als de genoemde vliegkampschepen want mijn mening over het deurbeleid van de kroeg in kwestie veranderd er niet door

alleen worden de grappen wat flauwer na het bezoek dan ervoor
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:11:12 #180
71919 wonderer
pi_49972416
Ze zijn normaal en ze zijn anders.
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:12:05 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49972443
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jij slaat de plank compleet mis
Je hoort mij hier niet zeggen dat gayness trutterig is
[sarcasme]
de buren had ik al lang hun huis uigepest als ze homo waren trouwens
[/sarcasme]

Ik kies mijn vrienden niet op hun geaardheid, dat jij dat wel lijkt te doen is natuurlijk jouw keuze.
Het feit is dat een stelletje relnichten hier weer een mooi spotlichtje schijnt op "hoe anders" ze toch zijn ipv hoe hetzelfde en normale mensen "het" toich zijn.

Die doorgeslagen eenzijdige discriminatie cultuur
Relnichten? Het lijkt me júist dat ze geen rellen willen.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 18:12:32 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49972462
quote:
[b]Op donderdag 31 mei 2007 17:53 schreef wonderer het volgende:[/b
Het betekent ook niet dat homo's er niet naar mogen kijken/mogen meedoen, whatever. Een homo-label betekent ook niet dat hetero's niet mee mogen doen.
nu ja in dit geval wel dus
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:14:36 #183
71919 wonderer
pi_49972528
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

nu ja in dit geval wel dus
Ja, een van de hoeveel honderdduizend pubs, hotels, vakantieparken etc in de wereld? En hoeveel pubs/hotels/vakantieparken zullen homo's weren, al zijn ze daar niet zo open over als deze pub?

Er wordt constant beweerd dat een homo-bar per definitie hetero's weert en dat "er toch ook geen specifieke hetero-bars zijn". Dat is gewoon bullshit.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 18:20:21 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49972693
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, een van de hoeveel honderdduizend pubs, hotels, vakantieparken etc in de wereld? En hoeveel pubs/hotels/vakantieparken zullen homo's weren, al zijn ze daar niet zo open over als deze pub?
topic gaat niet over die honderdduizend pubs, hotels, vakantieparken etc. in de wereld maar over deze ene in Australie en de gerechtelijke uitspraak ... ik ben tegen
quote:
Er wordt constant beweerd dat een homo-bar per definitie hetero's weert en dat "er toch ook geen specifieke hetero-bars zijn". Dat is gewoon bullshit.
ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval maar als er een vergelijkbaar bericht de andere kant op gaat verschijnt dan ben ik ook tegen ... sterker nog ik betoog al eerder in dit topic dat ik bang ben voor een impuls in die richting
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:23:52 #185
71919 wonderer
pi_49972797
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

topic gaat niet over die honderdduizend pubs, hotels, vakantieparken etc. in de wereld maar over deze ene in Australie en de gerechtelijke uitspraak ... ik ben tegen
[..]

ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval maar als er een vergelijkbaar bericht de andere kant op gaat verschijnt dan ben ik ook tegen ... sterker nog ik betoog al eerder in dit topic dat ik bang ben voor een impuls in die richting
Lees die posts van desired bard dan nog eens, daar reageerde ik op.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 18:24:26 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49972820
ik probeer posts van desired bard juist niet te lezen
pi_49972911
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Homo's

Ze willen hetzelfde worden behandeld, maar toch anders zijn
Wie is ze? Ik ben homo maar gedraag me normaal, kom zelden in gay kroegen, ben allesbehalve verwijfd, en heb een vaste partner. Bedoel je mij?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_49972957
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Garandeer jij me mijn veiligheid in elke kroeg als ik me vriend daar kus of omhels?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:58:54 #189
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_49980529
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

www.ffwdheinekendanceparade.nl
www.zomercarnaval.nl
etc etc

Alstublieft!
En wat te denken van tv reclames en straat reclames, dat is ook één grote doorlopende hetero parade.
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:02:11 #190
71919 wonderer
pi_49980679
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef MasterPeace het volgende:

[..]

En wat te denken van tv reclames en straat reclames, dat is ook één grote doorlopende hetero parade.
En als er dan een keertje een reclame is met twee mannen, is het meteen "die homo-reclame" en zul je zien dat er nog mensen gaan klagen ook.
pi_49980701
Blij dat ik geen hetero ben. 'k Zou continu veel te veel afgeleid worden.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:04:58 #192
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_49980788
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef desiredbard het volgende:

Als je als golfclub vrouwen wilt weigeren: discriminatie
Als je als sportschool: bepaalde nationaliteiten wilt ontmoedigen discriminatie
Als je als cafee, homos wilt gaan weigeren discriminatie

Maar

Als je als minderheid de maarderheid wilt gaan discrimineren dan is dat volledig ok

Het gaat hier niet of al dan niet homo zijn goed of fout is (naar ieders persoonlijke mening)
Het gaat erom dat hoewel er van de ene naar de andere kant (som) terecht "discriminatie" geroepen en bevochten wordt discriminatie de andere kant om geaccepteerd wordt.
En hoe noem je het als vrouwen gratis ergens naar binnen mogen en mannen niet of dat vrouwen gratis mogen drinken binnen en mannen niet? Dat komt namelijk veel vaker voor dan waar het in je openingspost over gaat alleen heb ik je daar nooit over zien klagen, homo's zijn zeker een grotere fascinatie voor je ofzo?

[ Bericht 21% gewijzigd door MasterPeace op 31-05-2007 22:16:49 ]
Benno Barnard
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:13:36 #193
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_49981137
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

En als er dan een keertje een reclame is met twee mannen, is het meteen "die homo-reclame" en zul je zien dat er nog mensen gaan klagen ook.
Idd, mocht er tussen de 70.000.000 reclames waarin allemaal ideale hetero gezinnen en verliefde hetero stellen uitgebeeld worden er een keertje een homo koppel tussen zitten, dan schuimbekt dergelijk volk vol woede "gatverdamme die vieze homo's zitten constant hun walgelijke levenswijze aan ons normale mensen op te dringen!"
Benno Barnard
pi_49981379
'k Moet wel zeggen dat de veelheid aan homo-topics en homo-nieuwsberichten de laatste tijd me opvalt. .

Kan me wel indenken dat 'men' iets denkt als: "Geez, alwéér een bericht over homo's."
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:27:43 #195
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49981700
Ja,inderdaad. Maar dat komt ook omdat er al die demonstraties aan de gang zijn. Dit weekend toch ook weer een in Letland?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:53:49 #196
71919 wonderer
pi_49982798
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet wel zeggen dat de veelheid aan homo-topics en homo-nieuwsberichten de laatste tijd me opvalt. .

Kan me wel indenken dat 'men' iets denkt als: "Geez, alwéér een bericht over homo's."
Dat viel mij ook al op ja. Beetje vreemd.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 23:19:35 #197
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49983833
das nogal met twee maten meten he

eerst de ffw dance parade een heteroparade noemen en vervolgens klagen dat een reclame met twee mannen "meteen die homoreclame" is
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:23:11 #198
71919 wonderer
pi_49983986
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef sp3c het volgende:
das nogal met twee maten meten he

eerst de ffw dance parade een heteroparade noemen en vervolgens klagen dat een reclame met twee mannen "meteen die homoreclame" is
Misschien snap je het gebruik van aanhalingstekens niet helemaal, maar dat waren dus niet MIJN woorden maar die van het algemene publiek.
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 23:33:24 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49984371
ja hoor jongen
pi_49989984
Verrassend veel homophobie op Fok als ik het zo lees - misschien moeten we allemaal moslim worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')