abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49941515
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ic ook in nederland moet je sommige buurten niet openlijk homoseksueel zijn.
Weet ik. Bah.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_49941645
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
Hoe kan een hetero nou verwachten dat hij voor vol wordt aangezien als hij elke gelegenheid aangrijpt om met zijn vingertje naar homo's te wijzen?

Seriously, desiredbard, je maakt dezelfde fout als Groen Links in het mocro-weiger issue: je moet niet kijken naar WAT er gebeurt, maar naar WAAROM het gebeurt.

Als homo's zich niet bedreigd zouden voelen door hetero's, op welke manier dan ook, was zo'n hotel helemaal niet nodig.
Ten dele met je eens
Maar het feit dat dit als oplossing aangedragen wordt wekt alleen maar meer irritatie

Er zullen altijd individuen zijn die anderen lastig vallen....

En die personen moet je aanpakken...het wildweg weigeren van hetero's slat als een tiet op een slagroomtaart.
Het weigeren van Moslims in zo'n tent, zou gegronder zijn gezien de nieuwsberichten.

Marrokaantjes daarentegen , (volgens Pimmetje althans) zouden weer gratis transport van en naar die club moeten krijgen en een potje vaseline op kosten van het huis
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:57:34 #103
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49941771
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ten dele met je eens
Maar het feit dat dit als oplossing aangedragen wordt wekt alleen maar meer irritatie

En die personen moet je aanpakken...het wildweg weigeren van hetero's slat als een tiet op een slagroomtaart.
Het weigeren van Moslims in zo'n tent, zou gegronder zijn gezien de nieuwsberichten.

Marrokaantjes daarentegen , (volgens Pimmetje althans) zouden weer gratis transport van en naar die club moeten krijgen en een potje vaseline op kosten van het huis
Aan drie regels tekst kun je niet echt veel afwegen. In deze is het niet de oplossing maar de media en de ongenuanceerde berichtgeving die irritatie wekt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49942347
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ten dele met je eens

Ja, want Pimmetje was exemplair voor "de" homo's
Overigens lijkt het mij dat de mogelijkheid om hetero's te weigeren slechts een handvat is. Ik bedoel: hoe kun je dat controleren? Bestaat er een homo-id ofzo? Gaydar?
Gewoon een manier om vervelende mensen er (al dan niet bij voorbaat) uit te kunnen zetten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_49942417
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, ze willen zo graag normaal gevonden worden, maar ondertussen..... hele bossen/parkeerplaatsen onveilig maken

idd, geef ze gewoon een gedeelte van de wallen of zo, hoeft het niet meer stiekem ergens in een bosje .. en de rest, parkeerplaatsen, achter het station ed, dat is zover ik weet al lang gedeeld met de hetero's
quote:
.. en blijkbaar mogen ze ook discrimineren! Ik herinner me het gezeik over "weigerambtenaren" hier.....
hierom vragen kan naar mijn idee maar een ding inhouden, en dat is dat er geregeld groepen hetero's komen die de boel opfokken .. cq ze (de homo's) worden gediscrimineerd in hun eigen zaak en nu discrimineren ze terug
pleased to meet you
pi_49950418
Hoe zit het met die boot? Laten ze nog die boot met kinderen mee varen tijdens de gayparade?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:15:12 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49950471
Ik zie niet in waar dat met deze discussie te maken heeft.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49950492
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, want Pimmetje was exemplair voor "de" homo's
Overigens lijkt het mij dat de mogelijkheid om hetero's te weigeren slechts een handvat is. Ik bedoel: hoe kun je dat controleren? Bestaat er een homo-id ofzo? Gaydar?
Gewoon een manier om vervelende mensen er (al dan niet bij voorbaat) uit te kunnen zetten.
Als je niet over de barkruk heen past .....
Bezwaar hebt tegen een reach-around terwijl je staat te pissen

Nee moet je de boel hier horen als je zegt.... billiartcafee weigert leernicht....nee dan hebben we het over discriminatie inene
pi_49950606
cut
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:20:57 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49950641
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee moet je de boel hier horen als je zegt.... billiartcafee weigert leernicht....nee dan hebben we het over discriminatie inene
nee dan hebben we het over het weigeren van een seksueel geaarde minderheid die wil komen biljarten. niet zo gek doen ventje. al je woorden die negatief zijn over homo's zetten misschien andere labiele, homofobe en nog niet uit de kast gekomen homo's, aan tot denken dat het cool of anderszins gaaf is om iets tegen homoseksuelen te hebben.

nogmaals. ken jij homo's die hetro's kapotslaan omdat die persoon hetro is?

snap je nu een beetje het verschil tussen discriminatie en verdediging?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49950821
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef desiredbard het volgende:

[..]

je kennis van homo-tenten gaat niet verder dan een aflevering "police academy"?
quote:
ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. bron?
pleased to meet you
pi_49950856
gaat die boot met kinderen nog mee varen of niet? mensen doen daar namelijk nog al schimmig over of die boot wel of niet mee gaat varen op de gayparade.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:30:41 #113
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49950899
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:29 schreef JohnDope het volgende:
gaat die boot met kinderen nog mee varen of niet? mensen doen daar namelijk nog al schimmig over of die boot wel of niet mee gaat varen op de gayparade.
Dat is toch helemaal niet deze discussie. Open een nieuw topic of zoek het oude op.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49950912
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:27 schreef moussie het volgende:

[..]

je kennis van homo-tenten gaat niet verder dan een aflevering "police academy"?
[..]

ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. bron?
Durf jij serieus te ontkennen dat als een cafe bordjes ophangt in de strekking van:
Alleen voor Hetero's
Homo's niet gewenst
Keine Cousinen

Dat daar niet , en terecht, consternatie over zou ontstaan?
pi_49950934
Ik denk persoonlijk dat als die boot met kinderen gaat meevaren op de amsterdamse gayparade, dat die russische gayparade nog al een brave gebeurtenis is in verhouding tot die gayparade in masterdam.....

Maar dan moet het wel op tijd duidelijk zijn natuurlijk, of die boot gaat varen of niet. Niet dat men het een dag van te voren te horen krijgt
pi_49951057
En is er al een topic over dat aids-injectie verhaal wat plaats vond op een sexfeest?
een control + F op "aids" gaf namelijk geen results in het nieuwsforum, wat een horrorverhaal was dat overigens....
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:39:41 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49951156
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:31 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Durf jij serieus te ontkennen dat als een cafe bordjes ophangt in de strekking van:
Alleen voor Hetero's
Homo's niet gewenst
Keine Cousinen

Dat daar niet , en terecht, consternatie over zou ontstaan?
je vergelijkt appels met peren. hoevaak moet ik nu nog zeggen, knul, dat homo's hetro's niet in elkaar slaan vanwege hun geaardheid. soms ben je ook niet meer dan een zielig stuk vreten en is je humanistische kant volledig zoek, dat terwijl je soms wel intelligent en miner homobelust overkomt.
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:40:33 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49951181
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:35 schreef JohnDope het volgende:
En is er al een topic over dat aids-injectie verhaal wat plaats vond op een sexfeest?
een control + F op "aids" gaf namelijk geen results in het nieuwsforum, wat een horrorverhaal was dat overigens....
maak er een met die paar gekken die heel lang gevangen moeten worden.
pi_49951394
Nederlanders discrimineren allochtonen ook als zij in een hetero club binnen willen. Ik wou alleen zeggen, kijk is eerst in je eigen tuin voor dat je een ander de vinger wijst.
pi_49951510
Kan iemand mij vertellen of die boot nog gaat varen
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:15:22 #121
71919 wonderer
pi_49951898
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:55 schreef JohnDope het volgende:
Kan iemand mij vertellen of die boot nog gaat varen
Ja, die boot gaat varen, voor zover ik weet. Hou je er nu over op, daar gaat dit topic niet over.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_49951917
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, die boot gaat varen, voor zover ik weet. Hou je er nu over op, daar gaat dit topic niet over.
Ok ik weet genoeg

En nu ben ik klaar hier hoor
pi_49952057
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

prima pleidooi. dat vetgedrukte vraag ik me af en zie ik ook niet als onwenselijk. gelijkgestemde zoeken elkaar vaak op omdat dat leuker is. niet alleen seksueel, maar ook qua cultuur, religie of veel andere 'samenkomsten'.
Hm, toch lijkt 't me niet zo'n goed idee. 't Is toch symptoombestrijding die tegen de principes van de grondwet ingaat. En het kan goed zijn dat homobashers ze buiten dat hotel zullen opwachten. Dan heb je er ook weinig aan
alias Capriccio Dieu Donné
pi_49952083
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Stratos het volgende:
Nederlanders discrimineren allochtonen ook als zij in een hetero club binnen willen. Ik wou alleen zeggen, kijk is eerst in je eigen tuin voor dat je een ander de vinger wijst.
Het gaat niet om wie. Het gaat om wat.
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:26:56 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49952119
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Hm, toch lijkt 't me niet zo'n goed idee. 't Is toch symptoombestrijding die tegen de principes van de grondwet ingaat. En het kan goed zijn dat homobashers ze buiten dat hotel zullen opwachten. Dan heb je er ook weinig aan
ik denk dat je dat onderschat. die baat. onschuldige mensen slaan omdat je niet eens bent met hun seksuele voorliefde is nog altijd strafbaar en desnoods mag de eigenaar met plastic hagel schieten.
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:28:38 #126
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49952144
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Ben benieuwd of ik 't hotel zou binnenkomen... hoe moet je 't bewijzen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_49952232
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik liep vandaag door de stad en ik praatte met een vriend over mijn homoseksualiteit en de blikken die we toegeworpen kregen. En ik weet dat het maar blikken zijn, maar het wat een "nette" openbare buurt.
Ze gewoon diep in de ogen terugkijken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:37:58 #128
71919 wonderer
pi_49952284
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ze gewoon diep in de ogen terugkijken.
En klappen krijgen?
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:41:29 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49952320
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Stratos het volgende:
pi_49952616
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

En klappen krijgen?
Oh, ehm, nu ja, daar heb ik doorgaans weinig last van... even niet aan gedacht... :-S

[ Bericht 4% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 31-05-2007 02:15:06 ]
pi_49952719
Geen goed plan. Niet de laatste plaats omdat het homofoben weer een stok geeft om mee te slaan. Gek genoeg zijn het juist de homofoben die over dit soort 'onrecht' het hardst schreeuwen. Alsof ze ook maar 0,01 procent belangstelling hebben om een homobar te bezoeken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:20:49 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49952778
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
Geen goed plan. Niet de laatste plaats omdat het homofoben weer een stok geeft om mee te slaan. Gek genoeg zijn het juist de homofoben die over dit soort 'onrecht' het hardst schreeuwen. Alsof ze ook maar 0,01 procent belangstelling hebben om een homobar te bezoeken.
homofobie gaat dan ook nergens anders over dan over mannen die bang zijn zelf homo te zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:30:36 #133
71919 wonderer
pi_49952887
Ik dacht even "hee, nog een topic daarover?" maar de TT was veranderd
pi_49953450
Huh? Is 't nou een hotel of een pub?
pi_49956216
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dan hebben we het over het weigeren van een seksueel geaarde minderheid die wil komen biljarten. niet zo gek doen ventje. al je woorden die negatief zijn over homo's zetten misschien andere labiele, homofobe en nog niet uit de kast gekomen homo's, aan tot denken dat het cool of anderszins gaaf is om iets tegen homoseksuelen te hebben.

nogmaals. ken jij homo's die hetro's kapotslaan omdat die persoon hetro is?

snap je nu een beetje het verschil tussen discriminatie en verdediging?
Meeste potenrammers zijn kastnichten
Ik ken geen potenrammers , maar als ik die zou kennen is de kans groter dat het een latente nicht betreft ipv een homo.

Kortom de "dames" willen weer een exlusief clubje vormen.
"We zijn zoooooo bijzonder schat.....zooooo speciaal"
We willen als normaal geaccepteerd worden maarniet normaal doen .
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:04:55 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49956310
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik ken geen potenrammers , maar als ik die zou kennen is de kans groter dat het een latente nicht betreft ipv een homo.

en wat zijn de meeste homohaters?
pi_49956407
quote:

Kortzichtig. .

Overigens, zo bijzonder is 't niet. Bij veel horeca is er deurbeleid, en kom je er niet in als je niet tot de doelgroep behoort. .
pi_49956780
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik leef niet met homo's

En het is altijd hetzelfde liedje met die lui..
Je hebt gelijk.

Het is eigenlijk hetzelfde als met AL die Ajaxsupporters; allemaal eikels die van alles kapot slaan als hun cluppie weer eens iets gewonnen heeft. Altijd hetzelfde liedje met die lui.
pi_49956805
quote:

[..]

Dat je persoonlijk geen potenrammers kent wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan. Je bent erg kortzichtig aan het redeneren.
pi_49957048
quote:

[..]

mwah, exclusieve clubjes voor van alles en nog wat zijn anders hartstikke normaal hoor .. jij gaat toch ook niet klagen als een tokkie geweigerd wordt op je golfclub bvb, of mocht je lid willen worden van de-grote-lullen-club kan je het ook schudden met je 8 cm

maw, ze doen normaal, ze zijn zichzelf .. dat jij dat niet normaal vindt is weer een ander verhaal
pleased to meet you
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 10:31:45 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49957052
we moeten het onder de aandacht brengen en zorgen dat er begrip voor ons getoond wordt en dat we geaccepteerd worden!

hetero pride parade?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_49957119
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef sp3c het volgende:
we moeten het onder de aandacht brengen en zorgen dat er begrip voor ons getoond wordt en dat we geaccepteerd worden!

hetero pride parade?
zoiets als carnaval dus ?
pleased to meet you
pi_49957224
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef sp3c het volgende:

hetero pride parade?
www.ffwdheinekendanceparade.nl
www.zomercarnaval.nl
etc etc

Alstublieft!
pi_49957363
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat je persoonlijk geen potenrammers kent wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan. Je bent erg kortzichtig aan het redeneren.
Nee de kortzichtigheid is in het deurbeleid van dat theekransje:

Ik ontken niet dat er potenrammers bestaan
Ik ontken echter dat het merendeel daarvan hetero is en dus dat iedere hetereo homohater is

Het deurbeleid van die tent slaat dus nergens op.

Als je als golfclub vrouwen wilt weigeren: discriminatie
Als je als sportschool: bepaalde nationaliteiten wilt ontmoedigen discriminatie
Als je als cafee, homos wilt gaan weigeren discriminatie

Maar

Als je als minderheid de maarderheid wilt gaan discrimineren dan is dat volledig ok

Het gaat hier niet of al dan niet homo zijn goed of fout is (naar ieders persoonlijke mening)
Het gaat erom dat hoewel er van de ene naar de andere kant (som) terecht "discriminatie" geroepen en bevochten wordt discriminatie de andere kant om geaccepteerd wordt.

We hebben een songvestival...... we hebben ook een homo songvestival (ik wist niet dat de dames en heren uitgesloten waren van de eerste)
Idem met olympische spelen.....kan ik hier wel gaan roepen dat ze mischien met de special-o-lympics mee moeten doen, maar homo's al dan niet lichamelijk/geestelijk gehandicapt worden niet uitgesloten van: de (para/special)olympische spelen.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

www.ffwdheinekendanceparade.nl
www.zomercarnaval.nl
etc etc

Alstublieft!
dat is een dance parade...voor IEDEREEN, niet suggesterend dat het een evenement is voor mensen met een specifieke sexuele voorkeur
pi_49957500
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee de kortzichtigheid is in het deurbeleid van dat theekransje:

Ik ontken niet dat er potenrammers bestaan
Ik ontken echter dat het merendeel daarvan hetero is en dus dat iedere hetereo homohater is

Het deurbeleid van die tent slaat dus nergens op.

Als je als golfclub vrouwen wilt weigeren: discriminatie
Als je als sportschool: bepaalde nationaliteiten wilt ontmoedigen discriminatie
Als je als cafee, homos wilt gaan weigeren discriminatie

Maar

Als je als minderheid de maarderheid wilt gaan discrimineren dan is dat volledig ok

Het gaat hier niet of al dan niet homo zijn goed of fout is (naar ieders persoonlijke mening)
Het gaat erom dat hoewel er van de ene naar de andere kant (som) terecht "discriminatie" geroepen en bevochten wordt discriminatie de andere kant om geaccepteerd wordt.

We hebben een songvestival...... we hebben ook een homo songvestival (ik wist niet dat de dames en heren uitgesloten waren van de eerste)
Idem met olympische spelen.....kan ik hier wel gaan roepen dat ze mischien met de special-o-lympics mee moeten doen, maar homo's al dan niet lichamelijk/geestelijk gehandicapt worden niet uitgesloten van: de (para/special)olympische spelen.
[..]

dat is een dance parade...voor IEDEREEN, niet suggesterend dat het een evenement is voor mensen met een specifieke sexuele voorkeur
Kijk, je geeft zelf al toe dat er potenrammers bestaan. Dat het merendeel van de hetero's geen problemen hebben met homo's, daar zullen ook weinig mensen je ongelijk in geven.

Zelf vraag ik me ook wel eens af wat het nut is van al die speciale evenementen. Maar goed, als zij dat graag willen, ach, er zijn belangrijkere zaken waar ik me druk om maak.

Dat er een aparte pub komt voor homo's waar ze echter veilig een biertje kunnen drinken. Ik vind het prima.

Komt nog eens bij dat er ook genoeg homo's zijn die zich van al dat overdreven gedoe niets aantrekken en wel gewoon naar heterocafes gaan en met de normale Olympische Spelen meedoen.

Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Ik snap ook niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken.
pi_49958677
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef desiredbard het volgende:

Kun je nagaan, hoe vanzelfsprekend het is dat heteroseksualiteit de norm is. Het wordt niet eens meer benoemd! Gezien het aantal blote tieten echter, en de uitingen van heteroseksueel gedrag tijdens dergelijke parades, is er wel degelijk sprake van hetero-parades.

'k Heb zelfs het vermoeden dat het door de deelnemers niet op prijs wordt gesteld wanneer er homo's tijdens zo'n hetero-parade openlijk 'affectie' zouden tonen. Waarschijnlijk komen ze er dan niet zonder kleerscheuren vanaf.

Maar net zoals het bij dergelijke parades in theorie niet verboden is voor homo's om mee te lopen, is het bij homo parades ook niet verboden voor hetero's om mee te lopen.
pi_49958876
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kun je nagaan, hoe vanzelfsprekend het is dat heteroseksualiteit de norm is. Het wordt niet eens meer benoemd! Gezien het aantal blote tieten echter, en de uitingen van heteroseksueel gedrag tijdens dergelijke parades, is er wel degelijk sprake van hetero-parades.

'k Heb zelfs het vermoeden dat het door de deelnemers niet op prijs wordt gesteld wanneer er homo's tijdens zo'n hetero-parade openlijk 'affectie' zouden tonen.

Maar net zoals het bij dergelijke parades in theorie niet verboden is voor homo's om mee te lopen, is het bij homo parades ook niet verboden voor hetero's om mee te lopen.
Hmm vreemd dat iets met 90% de norm is idd

Er zijn geen hetero parades.... ze worden niet uitgesloten en al zou dat het geval zijn dan is dat ook discriminatie en ook fout.
Dus waarom moet er iets apparts georganiseerd worden voor homo's als het zo normaal is om homo te zijn, maak je jezelf dan iet gewoon een beetje apparter dan nodig... komen we niet een heel klein beetje kllaar op al die extra aandacht ipv de gelijke sexe

En hoewel het een een homo dus niet verboden is een kroeg in te gaan... is dat nu voor hetero's wel het geval
pi_49959549
Gebruik eens interpunctie, man.

"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49960371
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef desiredbard het volgende:

Hmm vreemd dat iets met 90% de norm is idd
Snap je de betekenis van 'norm'?
quote:
Er zijn geen hetero parades.... ze worden niet uitgesloten en al zou dat het geval zijn dan is dat ook discriminatie en ook fout.
Fijn dat je het discriminatie vindt, maar dat doet niets af van 't feit dat het in de praktijk om hetero-parades gaat.
quote:
Dus waarom moet er iets apparts georganiseerd worden voor homo's als het zo normaal is om homo te zijn, maak je jezelf dan iet gewoon een beetje apparter dan nodig...
Omdat het doodnormaal is wanneer ieder subcultuurtje (ook) z'n eigen feestjes heeft.
Daarnaast speelt hier het element van emancipatie en de benodigde aandacht voor de kwestie, wat helaas nog steeds nodig is, niet alleen in Rusland en Polen, maar ook in Nederland.
quote:
En hoewel het een een homo dus niet verboden is een kroeg in te gaan... is dat nu voor hetero's wel het geval
Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je niet als hetero herkenbaar bent. .
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 12:30:14 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49961039
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Ik snap ook niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken.
probleem is dat iedereen op zijn achterste poten staat alshet andersom gebeurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')