abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:28:38 #126
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49952144
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Ben benieuwd of ik 't hotel zou binnenkomen... hoe moet je 't bewijzen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_49952232
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik liep vandaag door de stad en ik praatte met een vriend over mijn homoseksualiteit en de blikken die we toegeworpen kregen. En ik weet dat het maar blikken zijn, maar het wat een "nette" openbare buurt.
Ze gewoon diep in de ogen terugkijken.
alias Capriccio Dieu Donné
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:37:58 #128
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49952284
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ze gewoon diep in de ogen terugkijken.
En klappen krijgen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2007 @ 01:41:29 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49952320
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Stratos het volgende:
Nederlanders discrimineren allochtonen ook als zij in een hetero club binnen willen. Ik wou alleen zeggen, kijk is eerst in je eigen tuin voor dat je een ander de vinger wijst.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_49952616
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 01:37 schreef wonderer het volgende:

[..]

En klappen krijgen?
Oh, ehm, nu ja, daar heb ik doorgaans weinig last van... even niet aan gedacht... :-S

[ Bericht 4% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 31-05-2007 02:15:06 ]
alias Capriccio Dieu Donné
pi_49952719
Geen goed plan. Niet de laatste plaats omdat het homofoben weer een stok geeft om mee te slaan. Gek genoeg zijn het juist de homofoben die over dit soort 'onrecht' het hardst schreeuwen. Alsof ze ook maar 0,01 procent belangstelling hebben om een homobar te bezoeken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:20:49 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49952778
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
Geen goed plan. Niet de laatste plaats omdat het homofoben weer een stok geeft om mee te slaan. Gek genoeg zijn het juist de homofoben die over dit soort 'onrecht' het hardst schreeuwen. Alsof ze ook maar 0,01 procent belangstelling hebben om een homobar te bezoeken.
homofobie gaat dan ook nergens anders over dan over mannen die bang zijn zelf homo te zijn.
  donderdag 31 mei 2007 @ 02:30:36 #133
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49952887
Ik dacht even "hee, nog een topic daarover?" maar de TT was veranderd
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49953450
Huh? Is 't nou een hotel of een pub?
pi_49956216
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee dan hebben we het over het weigeren van een seksueel geaarde minderheid die wil komen biljarten. niet zo gek doen ventje. al je woorden die negatief zijn over homo's zetten misschien andere labiele, homofobe en nog niet uit de kast gekomen homo's, aan tot denken dat het cool of anderszins gaaf is om iets tegen homoseksuelen te hebben.

nogmaals. ken jij homo's die hetro's kapotslaan omdat die persoon hetro is?

snap je nu een beetje het verschil tussen discriminatie en verdediging?
Meeste potenrammers zijn kastnichten
Ik ken geen potenrammers , maar als ik die zou kennen is de kans groter dat het een latente nicht betreft ipv een homo.

Kortom de "dames" willen weer een exlusief clubje vormen.
"We zijn zoooooo bijzonder schat.....zooooo speciaal"
We willen als normaal geaccepteerd worden maarniet normaal doen .
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:04:55 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49956310
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:02 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik ken geen potenrammers , maar als ik die zou kennen is de kans groter dat het een latente nicht betreft ipv een homo.

en wat zijn de meeste homohaters?
pi_49956407
quote:

Kortzichtig. .

Overigens, zo bijzonder is 't niet. Bij veel horeca is er deurbeleid, en kom je er niet in als je niet tot de doelgroep behoort. .
pi_49956780
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik leef niet met homo's

En het is altijd hetzelfde liedje met die lui..
Je hebt gelijk.

Het is eigenlijk hetzelfde als met AL die Ajaxsupporters; allemaal eikels die van alles kapot slaan als hun cluppie weer eens iets gewonnen heeft. Altijd hetzelfde liedje met die lui.
pi_49956805
quote:

[..]

Dat je persoonlijk geen potenrammers kent wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan. Je bent erg kortzichtig aan het redeneren.
pi_49957048
quote:

[..]

mwah, exclusieve clubjes voor van alles en nog wat zijn anders hartstikke normaal hoor .. jij gaat toch ook niet klagen als een tokkie geweigerd wordt op je golfclub bvb, of mocht je lid willen worden van de-grote-lullen-club kan je het ook schudden met je 8 cm

maw, ze doen normaal, ze zijn zichzelf .. dat jij dat niet normaal vindt is weer een ander verhaal
pleased to meet you
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 10:31:45 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49957052
we moeten het onder de aandacht brengen en zorgen dat er begrip voor ons getoond wordt en dat we geaccepteerd worden!

hetero pride parade?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_49957119
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef sp3c het volgende:
we moeten het onder de aandacht brengen en zorgen dat er begrip voor ons getoond wordt en dat we geaccepteerd worden!

hetero pride parade?
zoiets als carnaval dus ?
pleased to meet you
pi_49957224
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef sp3c het volgende:

hetero pride parade?
www.ffwdheinekendanceparade.nl
www.zomercarnaval.nl
etc etc

Alstublieft!
pi_49957363
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat je persoonlijk geen potenrammers kent wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan. Je bent erg kortzichtig aan het redeneren.
Nee de kortzichtigheid is in het deurbeleid van dat theekransje:

Ik ontken niet dat er potenrammers bestaan
Ik ontken echter dat het merendeel daarvan hetero is en dus dat iedere hetereo homohater is

Het deurbeleid van die tent slaat dus nergens op.

Als je als golfclub vrouwen wilt weigeren: discriminatie
Als je als sportschool: bepaalde nationaliteiten wilt ontmoedigen discriminatie
Als je als cafee, homos wilt gaan weigeren discriminatie

Maar

Als je als minderheid de maarderheid wilt gaan discrimineren dan is dat volledig ok

Het gaat hier niet of al dan niet homo zijn goed of fout is (naar ieders persoonlijke mening)
Het gaat erom dat hoewel er van de ene naar de andere kant (som) terecht "discriminatie" geroepen en bevochten wordt discriminatie de andere kant om geaccepteerd wordt.

We hebben een songvestival...... we hebben ook een homo songvestival (ik wist niet dat de dames en heren uitgesloten waren van de eerste)
Idem met olympische spelen.....kan ik hier wel gaan roepen dat ze mischien met de special-o-lympics mee moeten doen, maar homo's al dan niet lichamelijk/geestelijk gehandicapt worden niet uitgesloten van: de (para/special)olympische spelen.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

www.ffwdheinekendanceparade.nl
www.zomercarnaval.nl
etc etc

Alstublieft!
dat is een dance parade...voor IEDEREEN, niet suggesterend dat het een evenement is voor mensen met een specifieke sexuele voorkeur
pi_49957500
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee de kortzichtigheid is in het deurbeleid van dat theekransje:

Ik ontken niet dat er potenrammers bestaan
Ik ontken echter dat het merendeel daarvan hetero is en dus dat iedere hetereo homohater is

Het deurbeleid van die tent slaat dus nergens op.

Als je als golfclub vrouwen wilt weigeren: discriminatie
Als je als sportschool: bepaalde nationaliteiten wilt ontmoedigen discriminatie
Als je als cafee, homos wilt gaan weigeren discriminatie

Maar

Als je als minderheid de maarderheid wilt gaan discrimineren dan is dat volledig ok

Het gaat hier niet of al dan niet homo zijn goed of fout is (naar ieders persoonlijke mening)
Het gaat erom dat hoewel er van de ene naar de andere kant (som) terecht "discriminatie" geroepen en bevochten wordt discriminatie de andere kant om geaccepteerd wordt.

We hebben een songvestival...... we hebben ook een homo songvestival (ik wist niet dat de dames en heren uitgesloten waren van de eerste)
Idem met olympische spelen.....kan ik hier wel gaan roepen dat ze mischien met de special-o-lympics mee moeten doen, maar homo's al dan niet lichamelijk/geestelijk gehandicapt worden niet uitgesloten van: de (para/special)olympische spelen.
[..]

dat is een dance parade...voor IEDEREEN, niet suggesterend dat het een evenement is voor mensen met een specifieke sexuele voorkeur
Kijk, je geeft zelf al toe dat er potenrammers bestaan. Dat het merendeel van de hetero's geen problemen hebben met homo's, daar zullen ook weinig mensen je ongelijk in geven.

Zelf vraag ik me ook wel eens af wat het nut is van al die speciale evenementen. Maar goed, als zij dat graag willen, ach, er zijn belangrijkere zaken waar ik me druk om maak.

Dat er een aparte pub komt voor homo's waar ze echter veilig een biertje kunnen drinken. Ik vind het prima.

Komt nog eens bij dat er ook genoeg homo's zijn die zich van al dat overdreven gedoe niets aantrekken en wel gewoon naar heterocafes gaan en met de normale Olympische Spelen meedoen.

Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Ik snap ook niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken.
pi_49958677
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef desiredbard het volgende:

Kun je nagaan, hoe vanzelfsprekend het is dat heteroseksualiteit de norm is. Het wordt niet eens meer benoemd! Gezien het aantal blote tieten echter, en de uitingen van heteroseksueel gedrag tijdens dergelijke parades, is er wel degelijk sprake van hetero-parades.

'k Heb zelfs het vermoeden dat het door de deelnemers niet op prijs wordt gesteld wanneer er homo's tijdens zo'n hetero-parade openlijk 'affectie' zouden tonen. Waarschijnlijk komen ze er dan niet zonder kleerscheuren vanaf.

Maar net zoals het bij dergelijke parades in theorie niet verboden is voor homo's om mee te lopen, is het bij homo parades ook niet verboden voor hetero's om mee te lopen.
pi_49958876
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Kun je nagaan, hoe vanzelfsprekend het is dat heteroseksualiteit de norm is. Het wordt niet eens meer benoemd! Gezien het aantal blote tieten echter, en de uitingen van heteroseksueel gedrag tijdens dergelijke parades, is er wel degelijk sprake van hetero-parades.

'k Heb zelfs het vermoeden dat het door de deelnemers niet op prijs wordt gesteld wanneer er homo's tijdens zo'n hetero-parade openlijk 'affectie' zouden tonen.

Maar net zoals het bij dergelijke parades in theorie niet verboden is voor homo's om mee te lopen, is het bij homo parades ook niet verboden voor hetero's om mee te lopen.
Hmm vreemd dat iets met 90% de norm is idd

Er zijn geen hetero parades.... ze worden niet uitgesloten en al zou dat het geval zijn dan is dat ook discriminatie en ook fout.
Dus waarom moet er iets apparts georganiseerd worden voor homo's als het zo normaal is om homo te zijn, maak je jezelf dan iet gewoon een beetje apparter dan nodig... komen we niet een heel klein beetje kllaar op al die extra aandacht ipv de gelijke sexe

En hoewel het een een homo dus niet verboden is een kroeg in te gaan... is dat nu voor hetero's wel het geval
pi_49959549
Gebruik eens interpunctie, man.

"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49960371
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:26 schreef desiredbard het volgende:

Hmm vreemd dat iets met 90% de norm is idd
Snap je de betekenis van 'norm'?
quote:
Er zijn geen hetero parades.... ze worden niet uitgesloten en al zou dat het geval zijn dan is dat ook discriminatie en ook fout.
Fijn dat je het discriminatie vindt, maar dat doet niets af van 't feit dat het in de praktijk om hetero-parades gaat.
quote:
Dus waarom moet er iets apparts georganiseerd worden voor homo's als het zo normaal is om homo te zijn, maak je jezelf dan iet gewoon een beetje apparter dan nodig...
Omdat het doodnormaal is wanneer ieder subcultuurtje (ook) z'n eigen feestjes heeft.
Daarnaast speelt hier het element van emancipatie en de benodigde aandacht voor de kwestie, wat helaas nog steeds nodig is, niet alleen in Rusland en Polen, maar ook in Nederland.
quote:
En hoewel het een een homo dus niet verboden is een kroeg in te gaan... is dat nu voor hetero's wel het geval
Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je niet als hetero herkenbaar bent. .
  Moderator donderdag 31 mei 2007 @ 12:30:14 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_49961039
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Ik snap ook niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken.
probleem is dat iedereen op zijn achterste poten staat alshet andersom gebeurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')