quote:Australian pub bars heterosexuals
Bron : nwes.bbc.co
Sign of Peel Hotel, 28 May 2007
The hotel's ban is a first for Australia
A gay pub in the city of Melbourne has won the right to ban heterosexuals - the first time such a decision has been made in Australia.
The Victorian state civil and administrative tribunal ruled the Peel Hotel could ban patrons based on their sexual orientation.
Als je niet over de barkruk heen kunt zakken ....... wordt je eruit gekegeld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Ik vraag me af wat die homo's voor "lakmoesproef" toepassen.
Jaloers op een homo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef desiredbard het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6697469.stm
[..]
![]()
Mooi
Kunnen we de "knapen" voortaan ook in de normale kroeg gaan weigeren
waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat potenrammers iedere keer daar de boel op stelten kwamen zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je niet over de barkruk heen kunt zakken ....... wordt je eruit gekegeld?
NIEUWSFLITSquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Homo's
Ze willen hetzelfde worden behandeld, maar toch anders zijn
Ik leef niet met homo'squote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
NIEUWSFLITS
"Ze" zijn geen homogene groep. (Ja, dat is een woordgrap)
Eigenlijk is geen enkele groep homogeen, en zeker niet zo'n enorme groep.
Leer ermee leven.
Blijkbaar ken je er ook geen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
En het is altijd hetzelfde liedje met die lui..
Nou inderdaad! Het zijn vast allemaal terroristen....gewoon naar Guantanamo Bay sturen! Allemaal!...Enge homo's toch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
Dat doen ze ook allemaal idd, ze proberen er resistent van te worden, zodat enkel de hetero's er aan sterven...echt het is allemaal een homoseksueel complot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
Ja, bah, vies, elkaar maar de hele dag met HIV inspuiten.
Nou nou nou. Het is niet zo dat je nergens meer je auto kan parkeren, of met de hond door het bos kan banjeren zonder dat je in een homobos/parkeerplaats uitkomtquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, ze willen zo graag normaal gevonden worden, maar ondertussen..... hele bossen/parkeerplaatsen onveilig maken.
Waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het overigens een uitermate dom plan.
Zo misschien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
...
Bovendien, hoe gaan ze het controleren?
OMGquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=XlYd06e551c&mode=related&search=
Omdat je juist ongeoorloofd onderscheid tussen verschillende seksuele voorkeuren zou willen opheffen. Emancipatie en alles.quote:
Ja, en dat schiet lekker op...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat je juist ongeoorloofd onderscheid tussen verschillende seksuele voorkeuren zou willen opheffen. Emancipatie en alles.
Kom, niet zo bangig. Neem een voorbeeld aan de mensen die protesteren in Rusland en Polen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en dat schiet lekker op...
De berichten van de laatste weken beangstigen mij meer en meer. Ook de reacties op dit soort berichten bijvoorbeeld hier op fok vind ik ook niet echt bemoedigend.
Een soort van veilige haven lijkt mij een heel prettig idee.
Ik doorzie alles, dus dat ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
Als je maar zag dat ik het niet meende.
Die worden massaal in elkaar geslagen. Wat dat betreft kies ik voor een veilige haven waar geen hetero's mogen komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, niet zo bangig. Neem een voorbeeld aan de mensen die protesteren in Rusland en Polen.
En jij bent homo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, niet zo bangig. Neem een voorbeeld aan de mensen die protesteren in Rusland en Polen.
Fijn. Ik ga er volgende maand heen, uit solidariteit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die worden massaal in elkaar geslagen. Wat dat betreft kies ik voor een veilige haven waar geen hetero's mogen komen.
Net zoals alle Marokkanen alles pikken, ja toch? Gewoon allemaal hetzelfde. Labels maakt alles zoveel makkelijker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
Oh alsjeblieft, niet weer...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef CLM het volgende:
[..]
Net zoals alle Marokkanen alles pikken, ja toch? Gewoon allemaal hetzelfde. Labels maakt alles zoveel makkelijker.
Stomme kutkneus.![]()
Maar ondertussen wat? Denk je nou echt dat elke homosexueel dit helemaal te gek vind?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, ze willen zo graag normaal gevonden worden, maar ondertussen..... hele bossen/parkeerplaatsen onveilig maken, en blijkbaar mogen ze ook discrimineren! Ik herinner me het gezeik over "weigerambtenaren" hier.....
Ja, dat doet er zeker wel toe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind je dat er in dit debat echt toe doen?
Precies!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef CLM het volgende:
En die bossen en parkeerplaatsen worden vooral onveilig gemaakt door getrouwde huisvaders die te bang zijn voor veroordelende mensen zoals jij en daarom nooit zichzelf (kunnen) zijn.
Waarschijnlijk niet, maar ze wilde je eigenlijk vragen voor een date.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind je dat er in dit debat echt toe doen?
Omdat jij al branieschoppend roept dat je volgende week solidair gaat zijn in Rusland..quote:
TimmyASD is zo'n kutkneus die bij elke beetje wat maar neigt naar discriminatie over Moslims/Marokkanen moord en brand schreeuwt. Maar homo's discrimineren vind hij blijkbaar wel kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, niet weer...
twee totaal verschillende dingen, hou toch op met elke keer die vergelijking.
Ik doe eigenlijk geen tomboy's. Diva's eerder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze wilde je eigenlijk vragen voor een date.
Ik wilde zeggen "oké, dan zeg ik dat tegen de verkeerde, sorry"quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef CLM het volgende:
[..]
TimmyASD is zo'n kutkneus die bij elke beetje wat maar neigt naar discriminatie over Moslims/Marokkanen moord en brand schreeuwt. Maar homo's discrimineren vind hij blijkbaar wel kunnen.
Het zijn inderdaad totaal andere dingen maar hebben in dit geval 1 ding gemeen, in beide gevallen worden ze door domme mensen over 1 kam geschoren.
Maar toen niet meer...quote:Dus huil niet.
Oh, boy, wat ken jij mij toch niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Omdat jij al branieschoppend roept dat je volgende week solidair gaat zijn in Rusland..
Nou wil ik dus wel weten in welke hoedanigheid.
Volgens mij weet je ook niet wat het is om je een minderheid te voelen. Zo komt het in ieder geval niet over.
Euh nee, ik heb geen forum nodig om een date op te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze wilde je eigenlijk vragen voor een date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |