quote:Australian pub bars heterosexuals
Bron : nwes.bbc.co
Sign of Peel Hotel, 28 May 2007
The hotel's ban is a first for Australia
A gay pub in the city of Melbourne has won the right to ban heterosexuals - the first time such a decision has been made in Australia.
The Victorian state civil and administrative tribunal ruled the Peel Hotel could ban patrons based on their sexual orientation.
Als je niet over de barkruk heen kunt zakken ....... wordt je eruit gekegeld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Ik vraag me af wat die homo's voor "lakmoesproef" toepassen.
Jaloers op een homo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:47 schreef desiredbard het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6697469.stm
[..]
![]()
Mooi
Kunnen we de "knapen" voortaan ook in de normale kroeg gaan weigeren
waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat potenrammers iedere keer daar de boel op stelten kwamen zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als je niet over de barkruk heen kunt zakken ....... wordt je eruit gekegeld?
NIEUWSFLITSquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Homo's
Ze willen hetzelfde worden behandeld, maar toch anders zijn
Ik leef niet met homo'squote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
NIEUWSFLITS
"Ze" zijn geen homogene groep. (Ja, dat is een woordgrap)
Eigenlijk is geen enkele groep homogeen, en zeker niet zo'n enorme groep.
Leer ermee leven.
Blijkbaar ken je er ook geen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
En het is altijd hetzelfde liedje met die lui..
Nou inderdaad! Het zijn vast allemaal terroristen....gewoon naar Guantanamo Bay sturen! Allemaal!...Enge homo's toch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
Dat doen ze ook allemaal idd, ze proberen er resistent van te worden, zodat enkel de hetero's er aan sterven...echt het is allemaal een homoseksueel complot.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:
Ja, bah, vies, elkaar maar de hele dag met HIV inspuiten.
Nou nou nou. Het is niet zo dat je nergens meer je auto kan parkeren, of met de hond door het bos kan banjeren zonder dat je in een homobos/parkeerplaats uitkomtquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, ze willen zo graag normaal gevonden worden, maar ondertussen..... hele bossen/parkeerplaatsen onveilig maken.
Waarom?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:51 schreef Floripas het volgende:
Ik vind het overigens een uitermate dom plan.
Zo misschien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
...
Bovendien, hoe gaan ze het controleren?
OMGquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=XlYd06e551c&mode=related&search=
Omdat je juist ongeoorloofd onderscheid tussen verschillende seksuele voorkeuren zou willen opheffen. Emancipatie en alles.quote:
Ja, en dat schiet lekker op...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat je juist ongeoorloofd onderscheid tussen verschillende seksuele voorkeuren zou willen opheffen. Emancipatie en alles.
Kom, niet zo bangig. Neem een voorbeeld aan de mensen die protesteren in Rusland en Polen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en dat schiet lekker op...
De berichten van de laatste weken beangstigen mij meer en meer. Ook de reacties op dit soort berichten bijvoorbeeld hier op fok vind ik ook niet echt bemoedigend.
Een soort van veilige haven lijkt mij een heel prettig idee.
Ik doorzie alles, dus dat ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
Als je maar zag dat ik het niet meende.
Die worden massaal in elkaar geslagen. Wat dat betreft kies ik voor een veilige haven waar geen hetero's mogen komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, niet zo bangig. Neem een voorbeeld aan de mensen die protesteren in Rusland en Polen.
En jij bent homo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom, niet zo bangig. Neem een voorbeeld aan de mensen die protesteren in Rusland en Polen.
Fijn. Ik ga er volgende maand heen, uit solidariteit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die worden massaal in elkaar geslagen. Wat dat betreft kies ik voor een veilige haven waar geen hetero's mogen komen.
Net zoals alle Marokkanen alles pikken, ja toch? Gewoon allemaal hetzelfde. Labels maakt alles zoveel makkelijker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik leef niet met homo's
Oh alsjeblieft, niet weer...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef CLM het volgende:
[..]
Net zoals alle Marokkanen alles pikken, ja toch? Gewoon allemaal hetzelfde. Labels maakt alles zoveel makkelijker.
Stomme kutkneus.![]()
Maar ondertussen wat? Denk je nou echt dat elke homosexueel dit helemaal te gek vind?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, ze willen zo graag normaal gevonden worden, maar ondertussen..... hele bossen/parkeerplaatsen onveilig maken, en blijkbaar mogen ze ook discrimineren! Ik herinner me het gezeik over "weigerambtenaren" hier.....
Ja, dat doet er zeker wel toe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind je dat er in dit debat echt toe doen?
Precies!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef CLM het volgende:
En die bossen en parkeerplaatsen worden vooral onveilig gemaakt door getrouwde huisvaders die te bang zijn voor veroordelende mensen zoals jij en daarom nooit zichzelf (kunnen) zijn.
Waarschijnlijk niet, maar ze wilde je eigenlijk vragen voor een date.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vind je dat er in dit debat echt toe doen?
Omdat jij al branieschoppend roept dat je volgende week solidair gaat zijn in Rusland..quote:
TimmyASD is zo'n kutkneus die bij elke beetje wat maar neigt naar discriminatie over Moslims/Marokkanen moord en brand schreeuwt. Maar homo's discrimineren vind hij blijkbaar wel kunnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, niet weer...
twee totaal verschillende dingen, hou toch op met elke keer die vergelijking.
Ik doe eigenlijk geen tomboy's. Diva's eerder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze wilde je eigenlijk vragen voor een date.
Ik wilde zeggen "oké, dan zeg ik dat tegen de verkeerde, sorry"quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef CLM het volgende:
[..]
TimmyASD is zo'n kutkneus die bij elke beetje wat maar neigt naar discriminatie over Moslims/Marokkanen moord en brand schreeuwt. Maar homo's discrimineren vind hij blijkbaar wel kunnen.
Het zijn inderdaad totaal andere dingen maar hebben in dit geval 1 ding gemeen, in beide gevallen worden ze door domme mensen over 1 kam geschoren.
Maar toen niet meer...quote:Dus huil niet.
Oh, boy, wat ken jij mij toch niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Omdat jij al branieschoppend roept dat je volgende week solidair gaat zijn in Rusland..
Nou wil ik dus wel weten in welke hoedanigheid.
Volgens mij weet je ook niet wat het is om je een minderheid te voelen. Zo komt het in ieder geval niet over.
Euh nee, ik heb geen forum nodig om een date op te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze wilde je eigenlijk vragen voor een date.
Miscommunicatie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "oké, dan zeg ik dat tegen de verkeerde, sorry"
[..]
Maar toen niet meer...![]()
Pas maar op, als de klok slaat blijft je gezicht zo staan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh nee, ik heb geen forum nodig om een date op te doen.Ik kwam gewoon voor een leuke discussie eigenlijk
![]()
En nog een![]()
Ja, nou, dan laat je jezelf toch zien of niet dan? Dan wordt het misschien wél duidelijk.quote:
Wat is er precies "fout" aan wat ik zei?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, nou, dan laat je jezelf toch zien of niet dan? Dan wordt het misschien wél duidelijk.
Nu komt het heel fout over in ieder geval.
Pffff, ik zeg dat het fout over komt, niet dat het fout is wat je zegt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is er precies "fout" aan wat ik zei?
Toe maar, zoveelquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh nee, ik heb geen forum nodig om een date op te doen.Ik kwam gewoon voor een leuke discussie eigenlijk
![]()
En nog een![]()
Hij is homo dus, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Pffff, ik zeg dat het fout over komt, niet dat het fout is wat je zegt.
Ik vraag gewoon wat, en jij raakt helemaal hysterisch.
Probeer anders effe serieus te doen? Dat doe ik ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Semisane het volgende:
Ik zou niet willen dat je mascara doorloopt moppie.![]()
Ik ben een "zij", en ik was op geen enkel moment hysterisch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij is homo dus, dat lijkt me duidelijk.
als je het maar gelezen hebt....quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben een "zij", en ik was op geen enkel moment hysterisch.
Dit is een interessant punt. Ik ben overigens geen 30+ (pfjew).quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Pffff, ik zeg dat het fout over komt, niet dat het fout is wat je zegt.
Ik vraag gewoon wat, en jij raakt helemaal hysterisch.
Ik wil me graag een beeld vormen van mensen waarmee ik een gesprek voer, maar dat schijnt niet te mogen/kunnen/gangbaar te zijn. Hoe dan ook...![]()
Ik, als lesbo, heb momenteel absoluut geen enkele zin om me in één van die landen nog te vertonen. De haat tegen homosexuelen wordt naar mijn idee steeds duidelijker, erger en zichbaarder. Dat vind ik dus een doodeng verschijnsel.
Ook reacties hier op fok en op andere plekken vind ik onvoorstelbaar.
Nou ben ik iemand die de veel tolerantere jaren 80/90 heeft meegemaakt, en ik zie ons gewoon weer afglijden.
Ik vraag me dus ook serieus af of dat "gelijk proberen te zijn aan hetero's" van homosexuelen wel zo'n goed idee is. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik denk dus dat homo's zo ontzettend bezig zijn met gelijk zijn en niet opvallen dat we ons aangepast hebben.
En dat is dus iets heel anders dan gelijkwaardig zijn, dat is onzichtbaar zijn, en aangepast om maar geen "overlast" te veroorzaken.
Verder denk ik dat veel homo's die nu 20-22 zijn, een heel andere kijk op de zaak hebben, dan de 30+ homo's. "We" hebben het pad geplaveid, en wat is er van over?
Dat maakt mij wel eens mismoedig ja.
Je hoeft niks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom ik naar Rusland zou moeten om me solidair op te stellen.
Ieder draagt op zijn eigen manier een steentje bij. Vind niet dat mensen elkaar daar op kunnen afrekenen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom ik naar Rusland zou moeten om me solidair op te stellen.
Bangig?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Floripas het volgende:
Ik denk ook dat het bangige projectie is op een werkelijkheid die juist toleranter wordt.
Ga dan gewoon eens een keertje. Ik ga er op uitnodiging van gays die ik daar ken. Die hebben het niet alleen maar zwaar, hoor. Er is ook lol te beleven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Bangig?
Echt, serieus, ik heb geen zak met discriminatie te maken. Ik woon in een oord waar ik niks te vrezen heb. Ik zou niet weten waar ik nou bang voor moet zijn? Ik ben geïntegreerd, ik heb een goede baan, volledig onafhankelijk, een huis als een bunker.
Maar als ik naar Rome/Polen/Rusland/Letland/Willekeurig Arabisch land ga, heb ik het idee dat ik ongewenst ben. Dat vind ik een heel eng idee. Ga nou niet zeggen dat jij daar dan schijt aan zou hebben.
Waar blijkt die grotere tolerantie dan uit naar jouw idee? Ik zie het niet namelijk.
Precies, ik teken gewoon een online petisie!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ieder draagt op zijn eigen manier een steentje bij. Vind niet dat mensen elkaar daar op kunnen afrekenen.
Nee, maar je kunt volgens mij ook niet zeggen dat ze het nou zo vreselijk makkelijk hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ga dan gewoon eens een keertje. Ik ga er op uitnodiging van gays die ik daar ken. Die hebben het niet alleen maar zwaar, hoor. Er is ook lol te beleven.
Maar is het gek dat iemand niet staat te springen om naar een land te gaan waar enkele dagen nog mensen met dezelfde geaardheid door anderen in elkaar geslagen werden, en dat de politie niks eed of gewoon lekker meedeed?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ga dan gewoon eens een keertje. Ik ga er op uitnodiging van gays die ik daar ken. Die hebben het niet alleen maar zwaar, hoor. Er is ook lol te beleven.
Linebear vertelde dat zijn vriend bedreigd is door drie marokkanen omdat ze na de film met een kus afscheid van elkaar namen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt volgens mij ook niet zeggen dat ze het nou zo vreselijk makkelijk hebben.
En wat mij ook zorgen baart is de situatie hier in Nederland. Waar het blijkbaar ook steeds normaler is om homo's in elkaar te slaan als ze elkaar zoenen op straat.
Heb je de reacties op de frontpage gelezen op dit bericht?
En, hoewel heel triest natuurlijkl dat is nog het meest onschuldige voorbeeld dat ik de afgelopen weken voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linebear vertelde dat zijn vriend bedreigd is door drie marokkanen omdat ze na de film met een kus afscheid van elkaar namen...
Nee, ze hoeft niet. Maar het is wel louterend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar is het gek dat iemand niet staat te springen om naar een land te gaan waar enkele dagen nog mensen met dezelfde geaardheid door anderen in elkaar geslagen werden, en dat de politie niks eed of gewoon lekker meedeed?
Oiquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Vistel het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat potenrammers iedere keer daar de boel op stelten kwamen zetten.
een groep eikels die tegen homo's vervelende opmerkingen gaan maken of irritant lopen doen.
denk dat als je je normaal gedraagt en niet in een grote groep komt je als hetero er echt wel in komt.
en de meeste homo's zijn wel herkenbaar
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Stel je niet aan lieverd, echt die paar hotels waar geen [s]hetero's[/s[homos welkom zijn, daar wil jij toch niet verblijven....
Tip: nooit de frontpage lezen. Dan krijg je de indruk dat Nederland bestaat uit homofobe neonazi-maagden met zowel erotofobie als glansoverstimulatie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef maedel het volgende:
Heb je de reacties op de frontpage gelezen op dit bericht?
En dan nu het meest lullige voorbeeld: drie jonge gastjes die het COC stomdronken binnenvallen om "handtasjes te pesten" en niet verder komen dan de garderobe. En dan stomverbaasd zijn als ze doorquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef maedel het volgende:
[..]
En, hoewel heel triest natuurlijkl dat is nog het meest onschuldige voorbeeld dat ik de afgelopen weken voorbij heb zien komen.
Was het maar een "paar" hotels waar homo's niet welkom zijn. Vaak genoeg gehoord dat men vreemd opkeek als een kamer voor twee mannen gereserveerd bleek en niet voor een man en een vrouw. En dat is nog onschuldig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oi
Da's iets anders
Publiek dat de orde komt verstoren mag je weigeren....en terecht
Dat heeft echter niets te maken met het feit of je he/ho/bi bent.
Punt is andersommag het niet, en evenzogoed un je daar zeggen Met een kleien aanpassing:
[..]
Maar ik ben er verslaafd aan, al die inteelt 'opinies', dat gezeur en gemier, het is ook zo heerlijk voorspelbaarquote:
High five aan jouw broertje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En dan nu het meest lullige voorbeeld: drie jonge gastjes die het COC stomdronken binnenvallen om "handtasjes te pesten" en niet verder komen dan de garderobe. En dan stomverbaasd zijn als ze doorgewonen mannen
eruit gekegeld worden. En die hadden heul geen handtas!
Paar weken geleden, verhaal van mijn lieve kleine broertje (alleen vonden die jochies hem niet zo lief en klein met zijn 1:90 en zijn mannelijke overwicht)
Nee, maar het staat er natuurlijk toch wel...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tip: nooit de frontpage lezen. Dan krijg je de indruk dat Nederland bestaat uit homofobe neonazi-maagden met zowel erotofobie als glansoverstimulatie.
"Oh, sorry, oh, wat erg, ik dacht dat het een echtpaar betrof, nou heb ik een tweepersoonsbed op die kamer"quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het maar een "paar" hotels waar homo's niet welkom zijn. Vaak genoeg gehoord dat men vreemd opkeek als een kamer voor twee mannen gereserveerd bleek en niet voor een man en een vrouw. En dat is nog onschuldig.
Vooral daar schort het nogal eens aan ben ik bang.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat je je bewust bent van anderen.
Kortom discriminatie is fout: van beide zijdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Was het maar een "paar" hotels waar homo's niet welkom zijn. Vaak genoeg gehoord dat men vreemd opkeek als een kamer voor twee mannen gereserveerd bleek en niet voor een man en een vrouw. En dat is nog onschuldig.
Ik denk dat de reden wel legitiemer is dan andersom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kortom discriminatie is fout: van beide zijden
Het feit dat het nu goedgepraat wordt om dat het door een stel nichten gebeurt is natuurlijk van de zotte
in oostenrijk, geloof ik, heb je een hotel dat kinderen verbiedt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden wel legitiemer is dan andersom.
Wat denk je trouwens bijvoorbeeld van een hotel waar geen stellen met kinderen mogen komen?
Ik bedoel dus, daadwerkelijk de kinderen meenemen dan hč. Een hotel voor mensen die 18+ zijn zeg maar.
Lijkt mij een enorme markt voor. Ik zou er zelf zo boeken![]()
Ik hou me aanbevolen voor tipsquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in oostenrijk, geloof ik, heb je een hotel dat kinderen verbiedt.![]()
De homo's die ken zouden dat voor uh ik gok 75% wel glashard zeggen, met een dikke brede lachquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
"Oh, sorry, oh, wat erg, ik dacht dat het een echtpaar betrof, nou heb ik een tweepersoonsbed op die kamer"
"Nee, maar, da's niet erg hoor, dat gaat zo wel"
"Nou, maar ik vind eht echt heel vervelend hoor, dat u nu bij elkaar in één bed moet slapen"
"Nee, we vinden het niet erg hoor, het is prima zo"
Enz. enz. en je wilt die mevrouw van het hotel, bij wie het blijkbaar niet in haar hoofd opkomt dat je een stel bent, niet voor het hoofd stoten.
Dus je zegt niet: "maar, wij zijn een stel". Dat is de aanpassing waar ik het over hebt. Je wilt die mevrouw niet voor het hoofd stoten. Je wilt niet shockeren.
En intussen ben je zelf eigenlijk heel geshockeerd.
in australië. polen, rusland, etc. ligt dat net iets anders.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De homo's die ken zouden dat voor uh ik gok 75% wel glashard zeggen, met een dikke brede lach
Die "nichten" hebben een betere reden om hetero's buiten de deur te houden dan andersom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kortom discriminatie is fout: van beide zijden
Het feit dat het nu goedgepraat wordt om dat het door een stel nichten gebeurt is natuurlijk van de zotte
nymbyquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in australië. polen, rusland, etc. ligt dat net iets anders.
van 'hetrorammen' hoor je idd weinig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die "nichten" hebben een betere reden om hetero's buiten de deur te houden dan andersom.
no your my boyfriend you?quote:
Lieverdquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden wel legitiemer is dan andersom.
Wat denk je trouwens bijvoorbeeld van een hotel waar geen stellen met kinderen mogen komen?
Ik bedoel dus, daadwerkelijk de kinderen meenemen dan hč. Een hotel voor mensen die 18+ zijn zeg maar.
Lijkt mij een enorme markt voor. Ik zou er zelf zo boeken![]()
Aangezien de meeste potenrammers ook homos zijn mogen die er nog steeds in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:58 schreef Vistel het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat potenrammers iedere keer daar de boel op stelten kwamen zetten.
prima pleidooi. dat vetgedrukte vraag ik me af en zie ik ook niet als onwenselijk. gelijkgestemde zoeken elkaar vaak op omdat dat leuker is. niet alleen seksueel, maar ook qua cultuur, religie of veel andere 'samenkomsten'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:43 schreef wonderer het volgende:
Hoe kan een hetero nou verwachten dat hij voor vol wordt aangezien als hij elke gelegenheid aangrijpt om met zijn vingertje naar homo's te wijzen?
Seriously, desiredbard, je maakt dezelfde fout als Groen Links in het mocro-weiger issue: je moet niet kijken naar WAT er gebeurt, maar naar WAAROM het gebeurt.
Als homo's zich niet bedreigd zouden voelen door hetero's, op welke manier dan ook, was zo'n hotel helemaal niet nodig.
Not in my back yard (yard I saidquote:
ic ook in nederland moet je sommige buurten niet openlijk homoseksueel zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Not in my back yard (yard I said)
In de zin van: die landen die jij noemde, daar gaan ze niet naartoe als openlijk homoseksueel omdat ze weten dat ze daar problemen kunnen krijgen. Maar hier hoeven en willen ze zich niet "aanpassen". En terecht. Dus: nimby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |