quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Sant het volgende:
jullie doen niet anders dan spammen, ik heb de hoop dit topic te blijven volgen na 3 dagen en 12 topics verder alweer opgegeven![]()
Dan kan je nog 2 topics starten zo denk ik dan maarquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Morgen ben ik voor het laatst officieel stagiair..
kom je dan ook niet meer in Stage SC??quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Morgen ben ik voor het laatst officieel stagiair..
Wat heb jij voor rare stage danquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Sant het volgende:
jullie doen niet anders dan spammen, ik heb de hoop dit topic te blijven volgen na 3 dagen en 12 topics verder alweer opgegeven![]()
tuurlijk wel, al kan ik het dan niet zo intensief volgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kom je dan ook niet meer in Stage SC??![]()
Niet eens welkom meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kom je dan ook niet meer in Stage SC??![]()
dan moet je wat vaker posten!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Sant het volgende:
moet jij wat doen op je stage...?quote:
Ik probeer het ook te volgen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Sant het volgende:
Op naar het echte leven!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hop! Op de stapel uitgerangeerde Stage SC-ers.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef Roycoooooo het volgende:
Kiele kiele kiele.. Eerst met de vinger en dan met de piele![]()
Houniet komt hier toch ook...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die komt hier ook nog wel eens, dus dat mag jij ook wel hoor!![]()
Fout lied manquote:
ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan, de boks ansloan, de boks ansloan, ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan... dat oe de titt'n overend goat stoanquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef Roycoooooo het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan, de boks ansloan, de boks ansloan, ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan... dat oe de titt'n overend goat stoan![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan, de boks ansloan, de boks ansloan, ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan... dat oe de titt'n overend goat stoan![]()
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef Roycoooooo het volgende:
ter info:quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef PieterBas het volgende:
De stageterugkomdag is dus echt niet leuk...
mag ik 50 minuten naar een speech over carriereplanning gaan luisteren.. op een vrijdagmiddag...
niet gaan, sim-pelquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef PieterBas het volgende:
mag ik 50 minuten naar een speech over carriereplanning gaan luisteren.. op een vrijdagmiddag...
Ik voel met je meequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef PieterBas het volgende:
verplicht mijn liefste.. ach.. beetje socializenquote:
waar was dat sim-pel ook al weer van..quote:
Een-na laatste stagedag voor jou hè?quote:
ist waar ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
volgens mij is het testoteron () gehalte weer te hoog gestegen hier..?
ligt msn btw plat?
testosteronquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
ligt msn btw plat?
Jij mag toch heul niet op msn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
ligt msn btw plat?
heb je geen vriendinnetje om je energie op in kwijt te kunnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:19 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
testosteron
Antwoord op je vraag: Ja!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[afbeelding]
Pedopartij infiltreert bij kinderdagverblijf
offline modusquote:
[afbeelding]
[afbeelding]
ach, als jullie de vrouwen sturen, stuur ik mijzelf. komt het helemaal goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:20 schreef PieterBas het volgende:
Bootje.. hoe willen ze ons in godsnaam met ze alle in 2.32 gaan proppen...
Neequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je geen vriendinnetje om je energie op in kwijt te kunnen
Jij hebt (had?) toch al een vriendinquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ach, als jullie de vrouwen sturen, stuur ik mijzelf. komt het helemaal goed
aja.. ach, ik welquote:
Ik heb maar 1 iemand in m'n lijst en dat ben ik zelfquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef denB het volgende:
[..]
Ik blokkeer altijd iedereen, is veel leuker
Cuckoo is de eeuwige vrijgezelquote:
Je onderschrift is goed, maar dat plaatje op zich is al topquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
gelukkig wordt mijn onderschrift gewaardeerd![]()
Er zullen heus wel wat P&A studenten komen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ach, als jullie de vrouwen sturen, stuur ik mijzelf. komt het helemaal goed
en die blok je dan gewoon?? zodat hij niet tegen je gaat pratenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 iemand in m'n lijst en dat ben ik zelf![]()
Kloptquote:
Jij wil toch ook niet dat hij tegen je praat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die blok je dan gewoon?? zodat hij niet tegen je gaat praten
Jahquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en die blok je dan gewoon?? zodat hij niet tegen je gaat praten
vanavond weer ff langsquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt (had?) toch al een vriendin?
dat gaat moeilijk, staat niet in m'n lijstquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij wil toch ook niet dat hij tegen je praat?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
JahMaar ik heb 2 accounts en 2 computers, zodat ik alsnog kan chatten
![]()
dat is conditie training voor nerds? van de ene pc naar de andere pc lopen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
JahMaar ik heb 2 accounts en 2 computers, zodat ik alsnog kan chatten
![]()
Hans en Mirellaquote:
Alles weer goed na het fok! incidentquote:
oooeeeeeeeeewwwwwww, die is goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
PNVD krijgt eigen jaarlijkse feestdag.
Kerel nieuwe UI hebbenquote:
Sok schudt ze uit de mouw hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
Nou!!! Aantal posts: 1030 (gemiddeld 1 per dag)quote:
quote:
quote:
Goeiedag, blinde vink!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou!!! Aantal posts: 1030 (gemiddeld 1 per dag)![]()
Btw; hebbie al lang dat gekleurde logo van Heracles in je avatar?
Zeg ik net graftakquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Nou!!! Aantal posts: 1030 (gemiddeld 1 per dag)![]()
Btw; hebbie al lang dat gekleurde logo van Heracles in je avatar?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
Goeinddaaaaag! Toen ik een nieuwe post aanmaakte stond dat er nog niet mooie gèèèèèk!quote:
samoquote:
en hij staat er ook in, moet je niet kijken hoe (was ook niks over genoemd), maar hij staat er inquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Damzkieee - zaterdag 12 mei 2007 @ 21:42
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef WeebI het volgende:
Als we nou nog winnen loop ik hier een jaar lang met een Ronaldinho avatar
Ik ook.
quote:
Fijn dat je mij begrijptquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hij staat er ook in, moet je niet kijken hoe (was ook niks over genoemd), maar hij staat er in![]()
UIquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef Damzkieee het volgende:
Huishoudelijke mededeling voor Dhr. R. Oycooooo :
Ik ben effe pissen, tot zo!
hahah, moest heel hard lachenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:39 schreef Sok41 het volgende:
[afbeelding]
UV-straling niet alleen slecht voor mensen, gun deze ui een trui. Giro 317.
ook wel +1 voor de grapquote:
Hoop niet dat we dezelfde definitie hebben voor triestquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel -1 omdat hij best wel triest is![]()
![]()
U hebt gezocht op triest:quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hoop niet dat we dezelfde definitie hebben voor triest![]()
IK WEL!! IK WEL!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hoop niet dat we dezelfde definitie hebben voor triest![]()
Gozert liep hier weg met een dikke tent in de broekquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gozert liep hier weg met een dikke tent in de broek![]()
too much infoquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gozert liep hier weg met een dikke tent in de broek![]()
Ik wel, komt net een presentratrice binnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Nog maar weinig vrouwelijk schoon gezien hier op de zaak vandaag
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hee Remcore verpest mijn 4-op een rij niet!
hij leeft nog..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
bootje, hoe is dat nou afgelopen met dat 'relletje' van laatst??
Wat presenteert ze?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef denB het volgende:
[..]
Ik wel, komt net een presentratrice binnen![]()
![]()
![]()
je zus was er net nogquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Nog maar weinig vrouwelijk schoon gezien hier op de zaak vandaag
Ben ik ook zeer benieuwd naarquote:
uhm, we hebben het bijgepraat.. er komt geen post meer van mij in het geslachtsdeeltopic.. iig niet zonder eerst ff overlegd te hebben..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
bootje, hoe is dat nou afgelopen met dat 'relletje' van laatst??
Troo. Daarom post ik daar sowieso niet. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden hèquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uhm, we hebben het bijgepraat.. er komt geen post meer van mij in het geslachtsdeeltopic.. iig niet zonder eerst ff overlegd te hebben..
i know.. plak enzo, maar goed. relatie is iets belangrijker dan een E-peen..
Sok, goddomme man, elke keer met die gare liedjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
hup zei me simmetje daar gaan we weer, linksom rechtsom, op en neer
okeejquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, we hebben het bijgepraat..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
relatie is iets belangrijker dan een E-peen..
Oooh sapperdiejoosiaaa, sapperdiejeeeeheeeheee holladieejeeeequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
Wat je zegt nog niet zo zeer, wat je op internet pleurt des te meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Troo. Daarom post ik daar sowieso niet. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden hè
Jumbolaai, De Bek Vol Vlaai, En De Bek Vol Pudding... Aj Niet Luuster'n Wil Sloa'k Oe Een Harsenschuddingquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
Dat helpt mij een groot deel van de dag door !quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sok, goddomme man, elke keer met die gare liedjes![]()
![]()
hoewel ik het toch beetje jammer vind.. alles is nieuw, voor ons beide, dus gebeuren er wel humor dingetjes, waarover je tijdens, en erna over kan lachen..quote:
Groot gelijk knulquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Dat helpt mij een groot deel van de dag door !![]()
Laat die fles nou maar eventjes staanquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
"Gooi Je Schoonmoeder Uit 't Raam En De IJskast Er Achteraan... Laat Je Eigen Maar Helemaal Gaan"
dat heb ik soms ook, wil ik zo uitgebreid gaan vertellen over van alles en nog wat... terwijl, zoals in jouw geval blijkt, de vriendin er minder blij mee is (zelf nog nooit meegemaakt trouwens)quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoewel ik het toch beetje jammer vind.. alles is nieuw, voor ons beide, dus gebeuren er wel humor dingetjes, waarover je tijdens, en erna over kan lachen..
ik ben altijd een persoon (ask piet) met zn hart op de tong.. iedereen mag van mij part meegenieten. maarja..
Zou je toch iets voorzichtiger mee moeten zijn in de toekomstquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hoewel ik het toch beetje jammer vind.. alles is nieuw, voor ons beide, dus gebeuren er wel humor dingetjes, waarover je tijdens, en erna over kan lachen..
ik ben altijd een persoon (ask piet) met zn hart op de tong.. iedereen mag van mij part meegenieten. maarja..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef Sok41 het volgende:
Onder de groene hemel in de blauwe zon, speelt het blikken harmonieorkest, in een grote regenton.
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos, de lange stoet de bergen in, van het circus jeroen bosch. We praten en we zingen, we lachen allemaal, want daar achter de hoge bergen, ligt het laaaaaaaaaand van Maas en Waal.
Je moet wel de bellen, fluiten en trommels erbij denken..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
whahahaha, topperrrrrrrrrrrrrrrr van de dag:
LIED
Boudewijn de Grootquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef Sok41 het volgende:
Onder de groene hemel in de blauwe zon, speelt het blikken harmonieorkest, in een grote regenton.
Daar trekt over de heuvels en door het grote bos, de lange stoet de bergen in, van het circus jeroen bosch. We praten en we zingen, we lachen allemaal, want daar achter de hoge bergen, ligt het laaaaaaaaaand van Maas en Waal.
Je moet wel de bellen, fluiten en trommels erbij denken..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef DaFan het volgende:
Zoals ik al eerder meldde, heb ik mijn ouders zover gekregen dat ze een vriend hebben gekochtNu kan ik mooi om 6 uur als ik thuiskom een pijpje doen....dat helpt me pas de dag door!
Ik heb heel vaak moeten lachen omdat bootje weer iets raars zei of deed zonder na te denken...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
whehe, zal hem wel lekker hebben gesmaaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:01 schreef Freshthinking het volgende:
Whehe, was mooi net hier.
Er was drie weken geleden ofzo een kerel jarig en die trakteerde op taart. Toen bleef er één stukje over en die zou een andere collega later die dag nog opeten.
Maar dat is dus niet gebeurd en bleef het in de koelkast staan. Nou was er vanmorgen iemand hier getrouwd en die trakteerde ook op taart. Maar zo'n andere vent zag dus dat oude stuk van drie weken geleden in de koelkast staan en dacht dat die taart ook van vandaag was. Heeft ie dat dus op zitten eten![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:01 schreef Freshthinking het volgende:
Er was drie weken geleden ofzo een kerel jarig en die trakteerde op taart. Toen bleef er één stukje over en die zou een andere collega later die dag nog opeten.
Maar dat is dus niet gebeurd en bleef het in de koelkast staan. Nou was er vanmorgen iemand hier getrouwd en die trakteerde ook op taart. Maar zo'n andere vent zag dus dat oude stuk van drie weken geleden in de koelkast staan en dacht dat die taart ook van vandaag was. Heeft ie dat dus op zitten eten![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:59 schreef DaFan het volgende:
Zoals ik al eerder meldde, heb ik mijn ouders zover gekregen dat ze Grolsch hebben gekochtNu kan ik mooi om 6 uur als ik thuiskom een pijpje opentrekken....dat helpt me pas de dag door!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:01 schreef Freshthinking het volgende:
![]()
ik zei al: als je straks met een noodvaart naar de plee loopt, zal die taart wel niet meer goed zijn geweestquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe, zal hem wel lekker hebben gesmaakt![]()
![]()
WC-racequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik zei al: als je straks met een noodvaart naar de plee loopt, zal die taart wel niet meer goed zijn geweest
Whahaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:01 schreef Freshthinking het volgende:
![]()
Whehe, grote kans van niet neequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik zei al: als je straks met een noodvaart naar de plee loopt, zal die taart wel niet meer goed zijn geweest
Nee, al ziet hij wel wat bleekjes nuquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whaha![]()
En nu hangt ie met z'n kop boven de wc?
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
1 van de beste van Boudewijn:
Vlinderliedje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk wel, alleen heel snelquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak moeten lachen omdat bootje weer iets raars zei of deed zonder na te denken...
Meester prikkebeenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja
Hij staat in de sneeuw aan de poorten van de stad,
en prikt de dagen van december op z'n hoed.
Hij fluit zn pluche lapjeskat want hij heeft last van muizenissen,
die nesten maken in zn baard.
Maar die laat hem altijd mooi fluiten, het dier preekt ernstig
voor de vissen gevallen van een haringkar
Ik door broer en zusquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:05 schreef Sok41 het volgende:
Als kind hoorde ik veel van zijn muziek door mn ouders.. Jeugdsentiment
ik telde altijd tot 9 bij verstoppertjequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Altijd eerst tot tien tellen zeiden ze altijd tegen mij
Nooit wat mee gedaan eigenlijk, alleen bij verstoppertje
Meneer de president, welterusten.quote:
Ik keek altijd stiekemquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik telde altijd tot 9 bij verstoppertje![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Meneer de president, welterusten.
Slaap maar lekker in je mooie witte huis.
Denk maar niet te veel aan al die verre kusten
waar uw jongens zitten, eenzaam, ver van thuis.
Denk vooral niet aan die zesenveertig doden,
die vergissing laatst met dat bombardement.
En vergeet het vierde van die tien geboden
die u als goed christen zeker kent.
"Verstopt zich" want deze laat geen bel rinkelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Meneer de president, welterusten.
Slaap maar lekker in je mooie witte huis.
Denk maar niet te veel aan al die verre kusten
waar uw jongens zitten, eenzaam, ver van thuis.
Denk vooral niet aan die zesenveertig doden,
die vergissing laatst met dat bombardement.
En vergeet het vierde van die tien geboden
die u als goed christen zeker kent.
quote:
Boudewijn De Groot - Meneer de Presidentquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef Sok41 het volgende:
[..]
"Verstopt zich" want deze laat geen bel rinkelen![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
You only see what your eyes get want to see
ik heb al een setje van Donkey Rollers te pakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
Goh ik zal weer eens zo'n albumpje downen
Ikke nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef Sok41 het volgende:
lol, kijken of er meer mensen b. de groot kennen
Muizen
* ReMcOrE had dat ook gelezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren was een ranzig topic over iemand die een muis had gevangen en wilde weten hoe hij hem het beste kon ombrengen
het einde had ik niet meegekregen, dankquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hij heeft uiteindelijk zn poot aan een steen gemaakt en die in een emmer water gegooid
Dierenbeulquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hij heeft uiteindelijk zn poot aan een steen gemaakt en die in een emmer water gegooid
wat een drolquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Schandalig Rem!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag denk ik al rond de 200 posts
Das toch niet normaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag denk ik al rond de 200 posts
url?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Vorige week rond deze tijd zat ik al tegen de 300...quote:
vandaag zit ik anders nog niet eens tegen de 100 aan...quote:
Hij bestaat ook. Geloof er heilig inquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef Sok41 het volgende:
kleine kans, dat ik nu een grote discussie aan de gang zet..
"God bestaat écht"
Ben je aant doen dan? Werken???quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vandaag zit ik anders nog niet eens tegen de 100 aan...![]()
Jokkebrok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij bestaat ook. Geloof er heilig in!
ben daar strax even wezig schijten, daarvoor even naar het station geweest om een treinkaartje te kopen en niets te doen en zonet even met mn baas besproken dat ik over 3 week naar Hamburg ga voor een week anderhalf!quote:
Harde jos ben je ook ehquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!13.000
Taart
Bier
Chips
tot morgen alvast!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:24 schreef francis997 het volgende:
zo, vandaag weinig tijd gehad om te fokken, ben mn verslagen maar af gaan maken. En heb een pc'tje vervangen, en een paar geinstalleerd..
loop al de halve dag met lichte kiespijn..verstandskies begint een beettje door te komen, mijn dagje is bijna voorbij.. nog 20 min. Ga zo maar beginnen met afsluiten. Nu eerst ff kopje thee drinken
![]()
en nog steeds richting Tukker Topicquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
Taart
Bier
Chips
3 weekquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben daar strax even wezig schijten, daarvoor even naar het station geweest om een treinkaartje te kopen en niets te doen en zonet even met mn baas besproken dat ik over 3 week naar Hamburg ga voor een week anderhalf!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
Taart
Bier
Chips
hou je bek, ik kom uit Grunn!quote:
Feli moatquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef Damzkieee het volgende:
Taart
Bier
Chips
ik wou er eerst 13000 doen maar raakte de tel steeds kwijt...quote:
Probeer nog eens!?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik wou er eerst 13000 doen maar raakte de tel steeds kwijt...![]()
ach gelukkig ben ik niet kansloos...!quote:
nee mag niet meer van mn baas... hij kreeg een beetje last van epileptische aanvallenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
WAT VERVEELN'D!!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef Cuckoo het volgende:
Telkens als ik die UI van Roycoooo zie, denk ik steeds dat het Jannes is!![]()
Jammer de bammer!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef Cuckoo het volgende:
Elke oosterling kent Jannes, dus jij ook!quote:
Heb jij wat tegen kleurlingen ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef Cuckoo het volgende:
Kappen met die bergen smiley's!Dat is nog irritanter dan 10x die dikke negerin in beeld!
Voor jou misschien ja, ieder zn meukquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:36 schreef Cuckoo het volgende:
Kappen met die bergen smiley's!Dat is nog irritanter dan 10x die dikke negerin in beeld!
Alles wat je hebt dat mag je houden, ik neem alleen mijn kleren mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Elke oosterling kent Jannes, dus jij ook!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Elke oosterling kent Jannes, dus jij ook!![]()
en stiekem is Jannes de broer van je vader he!quote:
Kleurling is ff een lekker woord!:quote:
Dan lijk jij hier op, mooie albino kop:quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:38 schreef Cuckoo het volgende:
Trouwens...check die gelijkenis! Volgens mij zijn het broers!![]()
Euhm... Ok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Kleurling is ff een lekker woord!:
Van Wiki:
Kleurling is een aanduiding in Zuid-Afrika voor mensen met een lichtgetinte huidskleur. De term 'kleurling' is door de apartheid besmet geraakt en werd of wordt door veel mensen als beledigend ervaren.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en stiekem is Jannes de broer van je vader he!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan lijk jij hier op, mooie albino kop:
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
de oom van Roycooooooquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en stiekem is Jannes de broer van je vader he!![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Wel een held die Jannesquote:
Ik denk het wel!quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |