Als ie toch niet zo snel meer is en je wil optie 2 dan zou ik gewoon maatje 43 kiezen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:30 schreef RoaRRR het volgende:
Wij hebben hier al enkele dagen last van muizen. Nu heb ik gzo'n lokdoosje met gif neergezet en net kwam er een muis voorbij lopen.
Ik heb deze kunnen vangen door er een doosje overheen te zetten. Dus waarschijnlijk heeft ie al van het gif lopen snoepen anders was me dat niet gelukt. ( krengen zijn veel te snel normaal)
Wat moet ik nu doen:
- wachten todat het gif zijn werk doet en het muisje dood gaat ? ( en dat vind ik dan weer wel zielig )![]()
- of het muisje uit zijn lijden verlossen ?![]()
Indien keuze 2 --> welke manier is het meest geschikt ?
Maatje 45 hier maar ben bang dat het zo'n rommel geeft als ik met mijn maatje 45 zijn kop insla, en wat nu als ie nog 1 spurt kan trekken. Is dat beest weer ontsnapt en gaat ie dood in een hoekje waar ik er niet meer bij kan !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als ie toch niet zo snel meer is en je wil optie 2 dan zou ik gewoon maatje 43 kiezen!
Ga gewoon op het doosje springen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Maatje 45 hier maar ben bang dat het zo'n rommel geeft als ik met mijn maatje 45 zijn kop insla, en wat nu als ie nog 1 spurt kan trekken. Is dat beest weer ontsnapt en gaat ie dood in een hoekje waar ik er niet meer bij kan !
YUP.. Ik heb muizen gehad en het was een meisje en een jongen, had een hele nest!!! Ik kon het niet meer bij houden en ze begonnen elkaar op te vreten! Heb ze los gelaten....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef RoaRRR het volgende:
Ja maar het gif zit in hem en neem aan dat zijn broertjes en zusjes hem niet opeten ?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef teamlead het volgende:
bij de staart pakken en met een flinke zwiep tegen de muur ofzo meppen shoud do the trick
of gewoon buiten zetten idd.
Lang leve de Tupperware, is misschien nog niet eens zo gek idee !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt hem ook in zo'n potje met vaccuumpomp steken. Langzaam het zuurtstofniveau terugbrengen, dat ie eerst rustig in slaap valt
Maar dan wordt ie gepakt door de kat van de buren en heb je morgen een verdrietig buurmeisjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef teamlead het volgende:
of gewoon buiten zetten idd.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dan wordt ie gepakt door de kat van de buren en heb je morgen een verdrietig buurmeisje
Geloof dat het gif werkt met anti-stollings stofjes zodat zijn bloed niet meer stolt, zo dun wordt dat ie in feite dood bloed. Lijkt mij wel minder plezierig en langer duren dan verdrinken ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Roltrapfee het volgende:
Niet dat ik je wil aansporen om muisjes dood te maken, maar ik denk dat een verdrinkingsdood het vriendelijkst is, vooral als dat beest toch al versuft is.
Is dat gif trouwens pijnlijk? Anders kun je toch ook gewoon even wachten?
Helaas staat mijn mikado-doos nog bij mijn ouders en ben ik niet in staat om een mooi apparaatje te knutselen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:39 schreef ruud_fr het volgende:
vierendelen
niet vergeten de vacuumpomp uit te zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Lang leve de Tupperware, is misschien nog niet eens zo gek idee !
Je moet hem dus eerst een bloedige wond toebrengen, voor je überhaupt wat aan dat gif hebt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Geloof dat het gif werkt met anti-stollings stofjes zodat zijn bloed niet meer stolt, zo dun wordt dat ie in feite dood bloed. Lijkt mij wel minder plezierig en langer duren dan verdrinken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |