Ik kwam er laats om 13.30 achter dat ik om 12.30 een gesprek had, dat is pas lastigquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ken dat. Die vertelde mij vanochtend om 9.55 dat ik om 10.00 een gesprek had met mijn baas.![]()
Whehe...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik kwam er laats om 13.30 achter dat ik om 12.30 een gesprek had, dat is pas lastig
ook beetje te laatquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Wij werden gisteren pas om half 8 wakker, terwijl m'n vriendin om 6u in de auto moest zitten...![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
Stumblen, dat is toch niet net zoiets als jumpen heh.
Ok, pfieuw.quote:
quote:
valt heel erg mee hoor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef kopje_koffie het volgende:
Essen .. wat een pokke end![]()
*koffie inschenken doet*
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef kopje_koffie het volgende:
Essen .. wat een pokke end![]()
*koffie inschenken doet*
Hee ben je weer terugquote:
das toevallig...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rij lekker met iemand mee
![]()
Als we nou met dezelfde persoon meerijden.....quote:
Hier is het niet stil hoor!quote:
owkey dan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier is het niet stil hoor!
Iron Maiden galmt door de kamer
moet de muziek wat zachter dan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:39 schreef vdvorst het volgende:
sorry dat het rustig is, ik ben ff aan het leren
Nee hoor, pc staat toch op mutequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet de muziek wat zachter dan...![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, ben hard aan het werk
Hai Muckie!quote:
Ja zeker!quote:
wat gaaaaafquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Alles voor de reis is rond.
Eerst was het wachten op de bevestiging van alle hotelreserveringen, vervolgens moesten beide huurauto's bevestigd worden en daarna moest er nog een handtekening worden gezet...![]()
Ik ga meequote:Op woensdag 30 mei 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Alles voor de reis is rond.
Eerst was het wachten op de bevestiging van alle hotelreserveringen, vervolgens moesten beide huurauto's bevestigd worden en daarna moest er nog een handtekening worden gezet...![]()
Zeker!!quote:
Ja maar.... ik heb maar voor 2 personen geboekt... (OA+vriendin)quote:
dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!! [afbeelding]
Het duurt alleen nog ruim 4 maanden.....![]()
lekker rustigquote:Dus ik werk als enige hier op kantoor de hele zomer door....![]()
![]()
OA en muckie bedoelt ie eigenlijk hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja maar.... ik heb maar voor 2 personen geboekt... (OA+vriendin)![]()
Nee!quote:
Dat betekent niet dat ik helemaal alleen ben....quote:lekker rustig
Dat zeg ik!quote:
Kun je niet nog 1 iemand bijboekenquote:
Lenny....quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
middag
20 juli...quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Kun je niet nog 1 iemand bijboeken
ik wil ook op vakantie, ik ga alleen 10 augustus pas
Heb je gezien wanneer ik ga dan??quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Kun je niet nog 1 iemand bijboeken
ik wil ook op vakantie, ik ga alleen 10 augustus pas
ttssss...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik heb me weer laten overhalen om te werken.
ja, ik wilde heel hard gaan zuipen vanavond, maar dat zit er dan ook weer niet in.quote:
oepsie, nee, niet gezien,quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je gezien wanneer ik ga dan??
Pas op 8 oktober...![]()
En waar gaat u heen vdv?
dubbel ttsss....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik wilde heel hard gaan zuipen vanavond, maar dat zit er dan ook weer niet in.
ik schat zo euhhh...18...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
vdv, hoe oud ben je?
oh, dan krijg je weer van dat briljante voerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Nog 3 kwartier. Dan mag ik weer naar de catering. YAY.
kuthypes zijn het, die kwartetten en consortenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het viel te proberen toch...![]()
????
Misselijkmakend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
oh, dan krijg je weer van dat briljante voer
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuthypes zijn het, die kwartetten en consorten
Ow dat lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
moet ik een tosti voor je bakken?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
oepsie, nee, niet gezien,
ik ga naar renesse, met vrienden zuipen
[afbeelding]
Ik lees natuurlijk weer niet verder....quote:
In dat geval is bovenstaand antwoord van eer-ik van toepassing!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok
Dan is renesse nog wel enigzins gerechtvaardigd.
oepsie, nee, niet gezien 'quote:
Dat zegt wat hm.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
Als een simpele tosti al beter is dan het voer daar...
Het ging niet slecht dus....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als een simpele tosti al beter is dan het voer daar...
Ja. Graag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
uhuh...
Slechte zaak.
moet ik 'm per DHL express verzenden naar je?
nee, ik moet dus een 6.5 halenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Het ging niet slecht dus....![]()
Gezien de staat van jouw wiskundige kennis, betekent dat een 5, waarmee je het dus hebt gehaald...![]()
denk dat je raar op staat te kijken als er straks een ventje van DHL voor de deur staat met een koude tosti in een doosjequote:
Ehm, ja. Vooral omdat jij niet weet wáár ik precies werk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
denk dat je raar op staat te kijken als er straks een ventje van DHL voor de deur staat met een koude tosti in een doosje
Er is toch maar één hoge school in Breda?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ja. Vooral omdat jij niet weet wáár ik precies werk.
Oh.. nou in dat geval...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik moet dus een 6.5 halen
Maar met een pietsie geluk, gaat dat wel lukken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef OA het volgende:
Er is toch maar één hoge school in Breda?
Oh..quote:
Zeker wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:55 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen kwartet he?
Ik val ook in deze categorie:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Niet dat jullie ook maar íets kan schelen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Studenten van tegenwoordig. Te lui om zelf naar een pc te lopen en te printen vanaf een studentencomputer.
Gij ordinaire secetaresse!!!!quote:
Ben jij aan het overwerken??quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! Schreeuw topic.
Ik ben al thuisquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:04 schreef OA het volgende:
Die is ook niet te bekennen...
Quintet trouwens!
En naar huis!![]()
Nee , me pjoeter weer aan de gang gekregen.quote:
Raar ww he...?quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee , me pjoeter weer aan de gang gekregen.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
oa...
doe eens rustig joh
Ik zit effe pirates te kijken
Was dat niet platvoet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel leuk. Het was vroeger ook zo'n dino'tje.
Platvoet en z'n vriendjes.quote:
Vaag...quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
He! Ik deed F5 en toen kreeg ik pagina 3. Helemaal leeg! -O_ (behalve het post-vakje waar ik dan bu maar gebruik van maak)
M&M pinda roeleert de pan uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kuukske het volgende:
Pinda's is lekkerder hoor Cross. Hé, Cross. Hoe is het gisteren afgelopen met dat ene meisje.
Ja goed! We waren de kroeg in, was gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kuukske het volgende:
Pinda's is lekkerder hoor Cross. Hé, Cross. Hoe is het gisteren afgelopen met dat ene meisje.
Oeh leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef crossover het volgende:
Ja goed! We waren de kroeg in, was gezellig
Maar we moesten al relatief vroeg weg, en ik moest de bus halen dus niet echt geod afscheid kunnen nemen
Maar ik zie d'r nog wel, morgen ofzo
rammstein @ 3fm?quote:
Amerika.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
rammstein @ 3fm?
beurt ook niet vaak...
Toch niet met zo'n commercieel paupernummer h e?
mwah, ok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Amerika.
Soms is 3FM nog redelijk wat het vroeger ook was hoor.
chill.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben helemaal alleen vanavond!
ooooh, dan valt het nog wel te doen iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Concierges zijn er ook nog.
Ja. Niet dat je die hier ziet. Maar ze zijn er wel.quote:
Ja ik denk het welquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh leuk. Heeft het allemaal potentie enzo?
Nee duh, die zijn continu voor jou de inbrekers aan het wegjagen 14.gifquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Niet dat je die hier ziet. Maar ze zijn er wel.
Degene die hier in wil breken is wel even zoet. Alles is ingepakt voor de verhuizingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
Nee duh, die zijn continu voor jou de inbrekers aan het wegjagen 14.gif
Ohw mooi zo! Dat is belangrijk. Er is niets zo erg als het niet kunnen vinden met de schoonoudjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef crossover het volgende:
Ja ik denk het wel
D'r ouders zijn ook best okay!
Been therequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw mooi zo! Dat is belangrijk. Er is niets zo erg als het niet kunnen vinden met de schoonoudjes.
I know.quote:
Maar die tijd heb ik gehadquote:
Na regen komt zonneschijn. Enzoquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Al de hele dag geen koffie en thee op trouwens.
merciquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
Bierze. Geniet van je examenvrijheid.
je bent wel lekker op dreef vandaag Pheno....quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
En dan sex?
Dan moet je me straks in bed zien!. Oh wacht, nee, doe dat maar niet. Ik ben niet echt voyeuristisch ingesteld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent wel lekker op dreef vandaag Pheno....![]()
![]()
Dan mag ik naar huis, dat is al een stap dichter bij sex.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
En dan sex?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je me straks in bed zien!. Oh wacht, nee, doe dat maar niet. Ik ben niet echt voyeuristisch ingesteld.
Het regent, ik ga geen verkoudheid oplopenquote:
ik wist trouwens niet dat Pingus en bed hadden, ik dacht eerder aan een nest...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het regent, ik ga geen verkoudheid oplopen
Je had de foto ergens in koffie #1xx kunnen zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wist trouwens niet dat Pingus en bed hadden, ik dacht eerder aan een nest...![]()
Altijd fijn!quote:
Hey Fritsquote:
JJ dus...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef crossover het volgende:
Ja
Wat nuWie vertelt er een verhaaltje?
Doe maar gewoon een stel smilies!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh..moet ik nu een verhaal gaan vertellen...![]()
daar ben ik echt niet goed in vrees ik...![]()
![]()
Dat is afgezaagd inmiddels....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een stel smilies!
ah..daar ben ik wel goed in...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een stel smilies!
Neeee dat kan ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Cross gaat verhaaltjes vertellen? Cool!
Je hebt op zich wel ergens trek in, maar het is al laat..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah..daar ben ik wel goed in......komt ie:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie weet wat ik precies bedoel....????
nee...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt op zich wel ergens trek in, maar het is al laat..
Toch dringt dat lekkere gevoel zich op, eigenlijk hetzelfde als verliefdheid...
Ja, dat is het.... en je bent alweer helemaal blij met alleen de gedachte!!
Je moet wel beter kijken...quote:
ik ben raar en apart weet je nog...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Boordevol energie en toch slaap?
Truste Cross!quote:
Weet jij waor MPG vanaag uithangt??quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben raar en apart weet je nog...![]()
![]()
neuh...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Truste Cross!![]()
[..]
Weet jij waor MPG vanaag uithangt??![]()
Ja, hierquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Truste Cross!![]()
[..]
Weet jij waor MPG vanaag uithangt??![]()
Waar haal je hem ineens vandaan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet wel beter kijken...![]()
Je hebt goed gekeken!!![]()
Hoi eer!
Ik weetsquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben raar en apart weet je nog...![]()
![]()
vroeg ik me ook af....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar haal je hem ineens vandaan?
Vriend, koffiemod, waarde uploader!!quote:
MSN...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar haal je hem ineens vandaan?
schatje...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieverd....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je het over de duivel hebt....![]()
Whehe... OA, goed nieuws.. ik ben ff wat aant uitzoekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Vriend, koffiemod, waarde uploader!!![]()
![]()
[..]
MSN...![]()
hij was al lang aangemeld hoor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef OA het volgende:
[..]
Vriend, koffiemod, waarde uploader!!![]()
![]()
[..]
MSN...![]()
Oh, dat is ook mooi meegenomen!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... OA, goed nieuws.. ik ben ff wat aant uitzoeken
Whehehehe....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
duiveltje is niet altijd negatief...![]()
...jeweets...
![]()
![]()
Hij meldde zich opnieuw aan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij was al lang aangemeld hoor...![]()
Duivelsch zech!quote:
Neen, ik had een conferentie in Deurne. In conferentiehotel Willibrordhaeghequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:33 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat is ook mooi meegenomen!!![]()
Zeg, wat heb jij uitgespookt vandaag?![]()
tentamen gemaakt oid?
Dan ben je geblokkeerd...quote:
Ach so...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen, ik had een conferentie in Deuren. In conferentiehotel Willibrordhaeghe.
Over het rendement van de bacheloropleiding elektrotechniek.
Voor de duidelijkheid: ik ken maar één Erik...quote:
ja du-uh...tssss...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef OA het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik ken maar één Erik...![]()
De studierendementen moeten omhoog (lees: meer studenten moeten de opleiding sneller verlaten MET diploma), en de hamvraag was hoe deze doelstelling behaald kan wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ach so...![]()
En? Valt er rendement te behalen uit die opleiding??![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij is nog steeds aangemeld bij mij hoor.....mss ligt het aan jou...
![]()
Kijk!! Spijkers met koppen geslagen dus!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
De studierendementen moeten omhoog (lees: meer studenten moeten de opleiding sneller verlaten MET diploma), en de hamvraag was hoe deze doelstelling behaald kan worden.
De dag heeft wel wat vruchtbare ideeën opgeleverd.
Daarnaast heb ik genoten van ruime hoeveelheden koffie, een uitgebreide lunch en een uitstekend verzorgd driegangendiner
Bij mij ook (denk ik)quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij is nog steeds aangemeld bij mij hoor.....mss ligt het aan jou...
![]()
helemaal mijn idee...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij ook (denk ik)
Maar eer kennende zit hij nu goed hard biertjes te tikken en rolt hij pas rond een uur of 2 zijn mand in
WAKKER WORDEN KOFFIE-VRIENDEN...IK HEB JULLIE HULP NODIG....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet morgen een cadeau kopen voor mijn beste vriend, iemand suggesties....![]()
wie zit er dan aan zijn laptop te prutsen??quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij ook (denk ik)
Maar eer kennende zit hij nu goed hard biertjes te tikken en rolt hij pas rond een uur of 2 zijn mand in
oh ja..das waar ook...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
wie zit er dan aan zijn laptop te prutsen??![]()
Trouwens... hij had zich laten verleiden morgen te gaan werken en hij zou zich inhouden qua drank(ge)(mis)bruik...![]()
Vraag zelf aan Papier wat hij wil hebben...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN KOFFIE-VRIENDEN...IK HEB JULLIE HULP NODIG....![]()
ehm....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis niet voor Papier....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag zelf aan Papier wat hij wil hebben... [afbeelding]
Hoe oud is ie, waar houdt ie van, etc....????quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar al gedaan....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm....
Speciaal geselecteerde koffiemelange?
28, Frans, houd van voetbal, mooie kleding, vrouwen (maar heeft een vriendin....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe oud is ie, waar houdt ie van, etc....????![]()
Drank, altijd goed!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
28, Frans, houd van voetbal, mooie kleding, vrouwen (maar heeft een vriendin....), hou van lekere drank...hey!!! das een idee....
![]()
![]()
Ja. Nu de voorstellen nog daadwerkelijk implementerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk!! Spijkers met koppen geslagen dus!![]()
Ik vind het nog steeds vreemd dat zeer grote aantallen studenten een opleiding niet kunnen afronden binnen de daarvoor gestelde tijd...![]()
![]()
en ik dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cadeau uitzoeken voor mijn beste vriend, en NEE tis niet Papier maar Maxime...![]()
![]()
ook goedavond lieverd....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel.
Doe een goede Franse Cognacquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
28, Frans, houd van voetbal, mooie kleding, vrouwen (maar heeft een vriendin....), hou van lekere drank...hey!!! das een idee....
![]()
![]()
Checkquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef OA het volgende:
Antwoord op de Dienstmededeling voor dhr. MPG...![]()
Of een enkeltje Frankrijk....quote:
Band... jeweets....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat zat ik me ineens ook te bedenken...![]()
![]()
Een kaarsenstandaard met jouw foto erinquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een kaarsenstandaard met jouw foto erin
Bonne nuit, dors bien et à 2main....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef OA het volgende:
Updeet #1 binnen!!![]()
#2 volgt morgenvroeg!![]()
Tis nu tvb! (tijd voor bed)![]()
A demain!![]()
Welterustenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef OA het volgende:
Updeet #1 binnen!!![]()
#2 volgt morgenvroeg!![]()
Tis nu tvb! (tijd voor bed)![]()
A demain!![]()
tsss....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geef een kind weg, je hebt er toch 2
IK meen er ook niets van...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
..je hebt het wel over mijn bescherm-engeltje....
![]()
is al goed...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef OA het volgende:
[..]
IK meen er ook niets van...![]()
Ik ben gewoon vervelend...![]()
OA...![]()
![]()
JJ:![]()
![]()
![]()
Nu echt slaapies doen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geef een kind weg, je hebt er toch 2
ja goedeavond en welterusten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond allemaal.![]()
Zo nog een paar minuutjes en ik ben weer de NachtWacht.![]()
bonne nuit et a demainquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...tis voor mij ook tvb.....dus slaap lekker iedereen en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:
truste PVquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke slapie slapie doen![]()
Tot morgen iedereen![]()
Slaap lekker lieverd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...tis voor mij ook tvb.....dus slaap lekker iedereen en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedenacht, manager.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
goedenacht, NachtWacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |