Ohw mooi zo! Dat is belangrijk. Er is niets zo erg als het niet kunnen vinden met de schoonoudjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef crossover het volgende:
Ja ik denk het wel
D'r ouders zijn ook best okay!
Been therequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw mooi zo! Dat is belangrijk. Er is niets zo erg als het niet kunnen vinden met de schoonoudjes.
I know.quote:
Maar die tijd heb ik gehadquote:
Na regen komt zonneschijn. Enzoquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Al de hele dag geen koffie en thee op trouwens.
merciquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
Bierze. Geniet van je examenvrijheid.
je bent wel lekker op dreef vandaag Pheno....quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
En dan sex?
Dan moet je me straks in bed zien!. Oh wacht, nee, doe dat maar niet. Ik ben niet echt voyeuristisch ingesteld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent wel lekker op dreef vandaag Pheno....![]()
![]()
Dan mag ik naar huis, dat is al een stap dichter bij sex.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
En dan sex?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je me straks in bed zien!. Oh wacht, nee, doe dat maar niet. Ik ben niet echt voyeuristisch ingesteld.
Het regent, ik ga geen verkoudheid oplopenquote:
ik wist trouwens niet dat Pingus en bed hadden, ik dacht eerder aan een nest...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het regent, ik ga geen verkoudheid oplopen
Je had de foto ergens in koffie #1xx kunnen zienquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wist trouwens niet dat Pingus en bed hadden, ik dacht eerder aan een nest...![]()
Altijd fijn!quote:
Hey Fritsquote:
JJ dus...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:01 schreef crossover het volgende:
Ja
Wat nuWie vertelt er een verhaaltje?
Doe maar gewoon een stel smilies!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oh..moet ik nu een verhaal gaan vertellen...![]()
daar ben ik echt niet goed in vrees ik...![]()
![]()
Dat is afgezaagd inmiddels....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een stel smilies!
ah..daar ben ik wel goed in...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe maar gewoon een stel smilies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |