oh, dan krijg je weer van dat briljante voerquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Nog 3 kwartier. Dan mag ik weer naar de catering. YAY.
kuthypes zijn het, die kwartetten en consortenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het viel te proberen toch...![]()
????
Misselijkmakend.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
oh, dan krijg je weer van dat briljante voer
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuthypes zijn het, die kwartetten en consorten
Ow dat lijkt me heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
moet ik een tosti voor je bakken?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
oepsie, nee, niet gezien,
ik ga naar renesse, met vrienden zuipen
[afbeelding]
Ik lees natuurlijk weer niet verder....quote:
In dat geval is bovenstaand antwoord van eer-ik van toepassing!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok
Dan is renesse nog wel enigzins gerechtvaardigd.
oepsie, nee, niet gezien 'quote:
Dat zegt wat hm.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
Als een simpele tosti al beter is dan het voer daar...
Het ging niet slecht dus....quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als een simpele tosti al beter is dan het voer daar...
Ja. Graag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
uhuh...
Slechte zaak.
moet ik 'm per DHL express verzenden naar je?
nee, ik moet dus een 6.5 halenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Het ging niet slecht dus....![]()
Gezien de staat van jouw wiskundige kennis, betekent dat een 5, waarmee je het dus hebt gehaald...![]()
denk dat je raar op staat te kijken als er straks een ventje van DHL voor de deur staat met een koude tosti in een doosjequote:
Ehm, ja. Vooral omdat jij niet weet wáár ik precies werk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
denk dat je raar op staat te kijken als er straks een ventje van DHL voor de deur staat met een koude tosti in een doosje
Er is toch maar één hoge school in Breda?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ja. Vooral omdat jij niet weet wáár ik precies werk.
Oh.. nou in dat geval...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik moet dus een 6.5 halen
Maar met een pietsie geluk, gaat dat wel lukken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef OA het volgende:
Er is toch maar één hoge school in Breda?
Oh..quote:
Zeker wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:55 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen kwartet he?
Ik val ook in deze categorie:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Niet dat jullie ook maar íets kan schelen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
Studenten van tegenwoordig. Te lui om zelf naar een pc te lopen en te printen vanaf een studentencomputer.
Gij ordinaire secetaresse!!!!quote:
Ben jij aan het overwerken??quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ah! Schreeuw topic.
Ik ben al thuisquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:04 schreef OA het volgende:
Die is ook niet te bekennen...
Quintet trouwens!
En naar huis!![]()
Nee , me pjoeter weer aan de gang gekregen.quote:
Raar ww he...?quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee , me pjoeter weer aan de gang gekregen.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
oa...
doe eens rustig joh
Ik zit effe pirates te kijken
Was dat niet platvoet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind het wel leuk. Het was vroeger ook zo'n dino'tje.
Platvoet en z'n vriendjes.quote:
Vaag...quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
He! Ik deed F5 en toen kreeg ik pagina 3. Helemaal leeg! -O_ (behalve het post-vakje waar ik dan bu maar gebruik van maak)
M&M pinda roeleert de pan uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kuukske het volgende:
Pinda's is lekkerder hoor Cross. Hé, Cross. Hoe is het gisteren afgelopen met dat ene meisje.
Ja goed! We waren de kroeg in, was gezelligquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:23 schreef Kuukske het volgende:
Pinda's is lekkerder hoor Cross. Hé, Cross. Hoe is het gisteren afgelopen met dat ene meisje.
Oeh leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef crossover het volgende:
Ja goed! We waren de kroeg in, was gezellig
Maar we moesten al relatief vroeg weg, en ik moest de bus halen dus niet echt geod afscheid kunnen nemen
Maar ik zie d'r nog wel, morgen ofzo
rammstein @ 3fm?quote:
Amerika.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
rammstein @ 3fm?
beurt ook niet vaak...
Toch niet met zo'n commercieel paupernummer h e?
mwah, ok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Amerika.
Soms is 3FM nog redelijk wat het vroeger ook was hoor.
chill.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben helemaal alleen vanavond!
ooooh, dan valt het nog wel te doen iddquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor. Concierges zijn er ook nog.
Ja. Niet dat je die hier ziet. Maar ze zijn er wel.quote:
Ja ik denk het welquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh leuk. Heeft het allemaal potentie enzo?
Nee duh, die zijn continu voor jou de inbrekers aan het wegjagen 14.gifquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Niet dat je die hier ziet. Maar ze zijn er wel.
Degene die hier in wil breken is wel even zoet. Alles is ingepakt voor de verhuizingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
Nee duh, die zijn continu voor jou de inbrekers aan het wegjagen 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |