Kijk!! Spijkers met koppen geslagen dus!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
De studierendementen moeten omhoog (lees: meer studenten moeten de opleiding sneller verlaten MET diploma), en de hamvraag was hoe deze doelstelling behaald kan worden.
De dag heeft wel wat vruchtbare ideeën opgeleverd.
Daarnaast heb ik genoten van ruime hoeveelheden koffie, een uitgebreide lunch en een uitstekend verzorgd driegangendiner
Bij mij ook (denk ik)quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij is nog steeds aangemeld bij mij hoor.....mss ligt het aan jou...
![]()
helemaal mijn idee...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij ook (denk ik)
Maar eer kennende zit hij nu goed hard biertjes te tikken en rolt hij pas rond een uur of 2 zijn mand in
WAKKER WORDEN KOFFIE-VRIENDEN...IK HEB JULLIE HULP NODIG....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet morgen een cadeau kopen voor mijn beste vriend, iemand suggesties....![]()
wie zit er dan aan zijn laptop te prutsen??quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bij mij ook (denk ik)
Maar eer kennende zit hij nu goed hard biertjes te tikken en rolt hij pas rond een uur of 2 zijn mand in
oh ja..das waar ook...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef OA het volgende:
[..]
wie zit er dan aan zijn laptop te prutsen??![]()
Trouwens... hij had zich laten verleiden morgen te gaan werken en hij zou zich inhouden qua drank(ge)(mis)bruik...![]()
Vraag zelf aan Papier wat hij wil hebben...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN KOFFIE-VRIENDEN...IK HEB JULLIE HULP NODIG....![]()
ehm....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis niet voor Papier....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef OA het volgende:
[..]
Vraag zelf aan Papier wat hij wil hebben... [afbeelding]
Hoe oud is ie, waar houdt ie van, etc....????quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar al gedaan....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm....
Speciaal geselecteerde koffiemelange?
28, Frans, houd van voetbal, mooie kleding, vrouwen (maar heeft een vriendin....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe oud is ie, waar houdt ie van, etc....????![]()
Drank, altijd goed!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
28, Frans, houd van voetbal, mooie kleding, vrouwen (maar heeft een vriendin....), hou van lekere drank...hey!!! das een idee....
![]()
![]()
Ja. Nu de voorstellen nog daadwerkelijk implementerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk!! Spijkers met koppen geslagen dus!![]()
Ik vind het nog steeds vreemd dat zeer grote aantallen studenten een opleiding niet kunnen afronden binnen de daarvoor gestelde tijd...![]()
![]()
en ik dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cadeau uitzoeken voor mijn beste vriend, en NEE tis niet Papier maar Maxime...![]()
![]()
ook goedavond lieverd....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel.
Doe een goede Franse Cognacquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
28, Frans, houd van voetbal, mooie kleding, vrouwen (maar heeft een vriendin....), hou van lekere drank...hey!!! das een idee....
![]()
![]()
Checkquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef OA het volgende:
Antwoord op de Dienstmededeling voor dhr. MPG...![]()
Of een enkeltje Frankrijk....quote:
Band... jeweets....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat zat ik me ineens ook te bedenken...![]()
![]()
Een kaarsenstandaard met jouw foto erinquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een kaarsenstandaard met jouw foto erin
Bonne nuit, dors bien et à 2main....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef OA het volgende:
Updeet #1 binnen!!![]()
#2 volgt morgenvroeg!![]()
Tis nu tvb! (tijd voor bed)![]()
A demain!![]()
Welterustenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef OA het volgende:
Updeet #1 binnen!!![]()
#2 volgt morgenvroeg!![]()
Tis nu tvb! (tijd voor bed)![]()
A demain!![]()
tsss....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geef een kind weg, je hebt er toch 2
IK meen er ook niets van...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
..je hebt het wel over mijn bescherm-engeltje....
![]()
is al goed...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef OA het volgende:
[..]
IK meen er ook niets van...![]()
Ik ben gewoon vervelend...![]()
OA...![]()
![]()
JJ:![]()
![]()
![]()
Nu echt slaapies doen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geef een kind weg, je hebt er toch 2
ja goedeavond en welterusten...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef Sander170 het volgende:
Goedeavond allemaal.![]()
Zo nog een paar minuutjes en ik ben weer de NachtWacht.![]()
bonne nuit et a demainquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...tis voor mij ook tvb.....dus slaap lekker iedereen en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:
truste PVquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke slapie slapie doen![]()
Tot morgen iedereen![]()
Slaap lekker lieverd!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...tis voor mij ook tvb.....dus slaap lekker iedereen en tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedenacht, manager.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef MPG het volgende:
goedenacht, NachtWacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |