Dat zal zij best voor je willen doen, als je het goed aanpakt tenminstequote:Op zondag 3 juni 2007 11:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb liever dat jij die puist op mijn rug uitknijpt, helaas dan maar![]()

quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef MeinoduesP het volgende:
Klacht, een moderator die mij de vinger laat zien, onterecht.
Heropening wil ik als troost. Dank u.

quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef MeinoduesP het volgende:
Klacht, een moderator die mij de vinger laat zien, onterecht.
Heropening wil ik als troost. Dank u.
Je kan m'n kont kussen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef MeinoduesP het volgende:
En als dit topic weer onnodig wordt gesloten: [afbeelding]

Nog erger, dus je weet dat je m'n topic onnodig hebt gesloten. Een grotere klacht. Ik eis om heropening!!quote:

Stop dat maar in het stukje-plek-waar-de-zon-niet-schijnt, beste vriend.quote:

Eisen doe je maar in de rechtszaal. Het was bagger dus staat prima op zijn plek daar onderin de lijst.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Nog erger, dus je weet dat je m'n topic onnodig hebt gesloten. Een grotere klacht. Ik eis om heropening!!

Heel dat subforum zit vol met bagger. Ik wilde alleen geholpen worden met m'n probleem!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eisen doe je maar in de rechtszaal. Het was bagger dus staat prima op zijn plek daar onderin de lijst.

hihi, een mopje. Mag wel he?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eisen doe je maar in de rechtszaal. Het was bagger dus staat prima op zijn plek daar onderin de lijst.

quote:Op zondag 3 juni 2007 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, een mopje. Mag wel he?
Staan twee mannen in de rechtzaal.
Zegt de linker; "Ik ben de rechter".
hihi, niet boos worden.

Jah, das een goede redenatie. Laten we alle bagger openhouden, er staat toch genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Heel dat subforum zit vol met bagger.

Dan was mijne toch wel topicwaardig! Vergeleken met die anderen. Maar goed. Ik open het vanavond lekker opnieuw.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, das een goede redenatie. Laten we alle bagger openhouden, er staat toch genoeg.![]()
Scheer je weg, je topic gaat niet open.

ja mag van mij ook acuut SARS krijgen hihiquote:Op zondag 3 juni 2007 14:17 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Dan was mijne toch wel topicwaardig! Vergeleken met die anderen. Maar goed. Ik open het vanavond lekker opnieuw.

en solidasrock mag ebola,hihiquote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja mag van mij ook acuut SARS krijgen hihi

Ja hoor prima, en nu weer alleen feedback hier graag.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
hey remlof, heeft je biertje gister nog gesmaakt?

Omdat we geen behoefte hebben aan n00b-bash-topics.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom is het n00b-bash-topic dicht?
[SBS] Wendy van Dijk en Fok!-administrator samen gespot!

Lieve Volkert van der G.... gooi die dan ook ff dicht ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, das een goede redenatie. Laten we alle bagger openhouden, er staat toch genoeg.![]()
Scheer je weg, je topic gaat niet open.

Dat is niet waar, er is genoeg bagger open, juist 's nachts.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
waarom wordt er in onz gemod alsof het om pol gaat?
geef eens een goede reden... 's nachts is er geen kont meer te beleven op onz.

onzquote:Op zondag 3 juni 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er is genoeg bagger open, juist 's nachts.

Zo heet dit wonderschone subforum, inderdaad.quote:

Je kan 's nachts als je zin hebt toch zelf een topic openen? Naar mijn weten ben je niet echt een bagger-user die aan de lopende band topics opent, dus dan blijft het topic vast wel openquote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef zoalshetis het volgende:

Zeik niet zo zoalshetis. Er is 's nachts genoeg te doen, het gaat alleen de volgende ochtend weer dicht.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef zoalshetis het volgende:

Ik heb geen bad. Alleen een meer dan geweldige douche. Alleen niet als je een btje verbrand bentquote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef Snakey het volgende:
Ga in een koud bad zitten.

quote:Op zondag 3 juni 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
mag deze: Waarom eigenlijk geen heteromonument? aub terug naar R&P ?
Ik weet dat jullie aandachtsspanne niet zo heel erg lang is, maar een reaktie was misschien wel op zijn plaats geweestquote:

Komt er zo aan, ik maak em even schoon voor jequote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat jullie aandachtsspanne niet zo heel erg lang is, maar een reaktie was misschien wel op zijn plaats geweest![]()

thanks, je bent een goed mensquote:Op zondag 3 juni 2007 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt er zo aan, ik maak em even schoon voor je

doei allemaalquote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef murp het volgende:
zo, ik ga zo slapen, en ik zal een hele tijd niet meer op fok verschijnen, daarom heb ik ook niet gestemd en daarom heb ik geen avatar voor mijzelf gemaakt
* murp gaat de gevaarlijke wereld in![]()

Ik gok op een psychische aandoening.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:03 schreef SiemeN het volgende:
Prachtig. Maar nogmaals: waarom een slotje zetten als het topic toch al is afgezakt en vanzelf uit de index zal verdwijnen?

quote:Op maandag 4 juni 2007 09:03 schreef SiemeN het volgende:
Prachtig. Maar nogmaals: waarom een slotje zetten als het topic toch al is afgezakt en vanzelf uit de index zal verdwijnen?
Of, gewoon omdat er anders later door users gekicked wordt?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:24 schreef jogy het volgende:
Ik gok op een psychische aandoening.

Mja, dat kan. Maar dan kan het eventueel alsnog op slot.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Of, gewoon omdat er anders later door users gekicked wordt?

Wat de neuk is "wzz"?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef remlof het volgende:
wzz

"wat zarGon zegt"quote:Op maandag 4 juni 2007 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat de neuk is "wzz"?1.
Ik hebserieus gezocht wat de afkorting "wzz" zou kunnen betekenen.1.

Nee, wij halen berichten als alleen "hoi" weg omdat we daar niks aan hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo ik heb feedback.
Dit topic is kapot, hij haalt [random] berichten weg!
Wie wil hier even naar kijken?
dank u,
KM

quote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeik niet zo zoalshetis. Er is 's nachts genoeg te doen, het gaat alleen de volgende ochtend weer dicht.
Netjes de troep weer opgeruimd en iedereen kan weer zijn gang gaan.

ooowwww my fuckingggg god!!!! een slip of the finger....quote:

Link die topics gewoon niet in het feedbacktopc!quote:Op maandag 4 juni 2007 19:09 schreef iamredleader het volgende:
Goedemorgen Vrijdag 1 Juni Aftellen tot het Weekend
Kijk, daar had ik het nou over. Doe die dingen gewoon dicht!

Omdat ik er geen enkele potentie in zie.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef FiXeR999 het volgende:
Remlof, wtfok!! waarom sluit je mijn mooie topic: Antillianen
Als het aan google ligt is het een goed topic: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stigmatiserend&meta=

Het waren murp's verkiezingen, er was niets officieels aan en ze vallen dus volledig onder zijn verantwoordelijkheid. Maar volgens mij heeft ie het best netjes gedaan allemaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Remlof, zou jij er volgend jaar op toe willen zien dat die verkiezingen volgend jaar een beetje goed verlopen?
Volgens mij was het dit jaar 3x niks

ONZ-verkiezingen is toch nooit wat officieels aan eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het waren murp's verkiezingen, er was niets officieels aan en ze vallen dus volledig onder zijn verantwoordelijkheid. Maar volgens mij heeft ie het best netjes gedaan allemaal.
Als je er verder commentaar op hebt kan je beter hem direct aanspreken.

Nee, dus moet je er niet hier over komen klagen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ONZ-verkiezingen is toch nooit wat officieels aan eigenlijk![]()

Komen er dan ook nog echte onz verkiezingen ? of word dat elke keer door iemand anders gedaan ?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het waren murp's verkiezingen, er was niets officieels aan en ze vallen dus volledig onder zijn verantwoordelijkheid. Maar volgens mij heeft ie het best netjes gedaan allemaal.
Als je er verder commentaar op hebt kan je beter hem direct aanspreken.

Er zijn jaarlijkse quasi-officiele FOK! verkiezingen, maar die zijn aan het eind van het jaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:57 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Komen er dan ook nog echte onz verkiezingen ? of word dat elke keer door iemand anders gedaan ?![]()

Aaah kquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn jaarlijkse quasi-officiele FOK! verkiezingen, maar die zijn aan het eind van het jaar.

"Was het maar kut, dan was het nog wat"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik vind het maar kut, al die verkiezingen.

Ik zal nooit meer baggeren Remlof .. beloofdquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
"Was het maar kut, dan was het nog wat"

Jeuh, ik heb nogal wat gezeur met FOK op mijn werk maar met een beetje kunst und vliegwerk is dat wel op te lossenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef zarGon het volgende:
Leuke dingen met je kinderen.
Jogy, was dat je TTT post, ofzo1 ?
Edit: vraag is al beantwoord.

Zodra jouw ouders ons gemaild hebben met het verzoek om een condoleanceregister te tekenen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo,
Waneer krijg ik weer een naamtopic?
dank u.
KM

En dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra jouw ouders ons gemaild hebben met het verzoek om een condoleanceregister te tekenen.

heb je je donorcodicil al getekend?quote:

Nee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je je donorcodicil al getekend?

Dan openen we een naamtopic, met een pul bier in de OP en een paar flinke tieten. Allemaal ter ere van jou.quote:

Nooit niet. Postaantalshowtopics zijn sowieso niet boeiend en er is een centaal topic voor ergens. Ik zoek het wel even voor je op.(momentje)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
dinsdagavondprettopicvantwylight sinds wanneer mag dit niet meer?

Ik snap je niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan openen we een naamtopic, met een pul bier in de OP en een paar flinke tieten. Allemaal ter ere van jou.
Maar niet eerder. Geef het adres alvast maar door: dirkh@fok.nl
Ik ben graag de boodschapper in deze en vraag even of ze haast willen maken.

ik snap het ook niet. ik vind je een aimabele jongeman die juist veel positieve reacties zou krijgen in een naamtopic. dirk denk dat anders over, maar wanneer niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Maaree.. laten we even ontopic blijven, tevens laatste post hiero, nu.![]()

Klopt, dat was centraal. Veel meer terug vinden dan dit topic Het grote ik heb XXXXX-posts topic! # 12 kon ik niet vinden, die is dus vol. Als je het niet erg vindt maak ik van jouw topic deeltje dertien, dus zal een kleien wijziging doorvoeren in de TT.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:49 schreef TwyLight het volgende:
oke.
niet dat dat topic me veel uitmaakt ofzo. maar vroeger mocht dat volgens mij gewoon..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |