Dat zal zij best voor je willen doen, als je het goed aanpakt tenminstequote:Op zondag 3 juni 2007 11:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb liever dat jij die puist op mijn rug uitknijpt, helaas dan maar![]()

quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef MeinoduesP het volgende:
Klacht, een moderator die mij de vinger laat zien, onterecht.
Heropening wil ik als troost. Dank u.

quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef MeinoduesP het volgende:
Klacht, een moderator die mij de vinger laat zien, onterecht.
Heropening wil ik als troost. Dank u.
Je kan m'n kont kussen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:34 schreef MeinoduesP het volgende:
En als dit topic weer onnodig wordt gesloten: [afbeelding]

Nog erger, dus je weet dat je m'n topic onnodig hebt gesloten. Een grotere klacht. Ik eis om heropening!!quote:

Stop dat maar in het stukje-plek-waar-de-zon-niet-schijnt, beste vriend.quote:

Eisen doe je maar in de rechtszaal. Het was bagger dus staat prima op zijn plek daar onderin de lijst.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Nog erger, dus je weet dat je m'n topic onnodig hebt gesloten. Een grotere klacht. Ik eis om heropening!!

Heel dat subforum zit vol met bagger. Ik wilde alleen geholpen worden met m'n probleem!quote:Op zondag 3 juni 2007 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eisen doe je maar in de rechtszaal. Het was bagger dus staat prima op zijn plek daar onderin de lijst.

hihi, een mopje. Mag wel he?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eisen doe je maar in de rechtszaal. Het was bagger dus staat prima op zijn plek daar onderin de lijst.

quote:Op zondag 3 juni 2007 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, een mopje. Mag wel he?
Staan twee mannen in de rechtzaal.
Zegt de linker; "Ik ben de rechter".
hihi, niet boos worden.

Jah, das een goede redenatie. Laten we alle bagger openhouden, er staat toch genoeg.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Heel dat subforum zit vol met bagger.

Dan was mijne toch wel topicwaardig! Vergeleken met die anderen. Maar goed. Ik open het vanavond lekker opnieuw.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, das een goede redenatie. Laten we alle bagger openhouden, er staat toch genoeg.![]()
Scheer je weg, je topic gaat niet open.

ja mag van mij ook acuut SARS krijgen hihiquote:Op zondag 3 juni 2007 14:17 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Dan was mijne toch wel topicwaardig! Vergeleken met die anderen. Maar goed. Ik open het vanavond lekker opnieuw.

en solidasrock mag ebola,hihiquote:Op zondag 3 juni 2007 15:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja mag van mij ook acuut SARS krijgen hihi

Ja hoor prima, en nu weer alleen feedback hier graag.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
hey remlof, heeft je biertje gister nog gesmaakt?

Omdat we geen behoefte hebben aan n00b-bash-topics.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom is het n00b-bash-topic dicht?
[SBS] Wendy van Dijk en Fok!-administrator samen gespot!

Lieve Volkert van der G.... gooi die dan ook ff dicht ofzoquote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, das een goede redenatie. Laten we alle bagger openhouden, er staat toch genoeg.![]()
Scheer je weg, je topic gaat niet open.

Dat is niet waar, er is genoeg bagger open, juist 's nachts.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:39 schreef zoalshetis het volgende:
waarom wordt er in onz gemod alsof het om pol gaat?
geef eens een goede reden... 's nachts is er geen kont meer te beleven op onz.

onzquote:Op zondag 3 juni 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er is genoeg bagger open, juist 's nachts.

Zo heet dit wonderschone subforum, inderdaad.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |