Jogy, ik adoreer u.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:55 schreef jogy het volgende:
trouwens, een Engelse vriendin van mij rolt de wiet gewoon puur in een vloedje, succes.

Verhuizen, droplul.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:56 schreef Anaalridder het volgende:
@ Jogy, wat kan ik eraan doen dat ik in een dorp woon? Mafkkes.

quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jogy, ik adoreer u.
Laten wij elkaar bevlekken.

BG, geile vent, welkom terugquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jogy, ik adoreer u.
Laten wij elkaar bevlekken.

Helaas dus?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ik homosexueel zou zijn zou ik graag een trio willen met remlof en jogy, ik ben heterosexueel.

Ik ook..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind jogy en remlof kwaliteitsmoderators, die een voorbeeld zouden moeten zijn voor al het modjesvolk.
En dat meen ik oprecht als feedback.

Snakey doet niets anders zoals die anderen hoor. Alleen paar kuttopics sluiten. Open ze dan ook niet.quote:

Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:37 schreef -skippybal- het volgende:
Dus hier klagen over de ham van e AH heeft niet echt veel zin?

Dat was geen pareltje maar een zwijnentopic. De OP zou alleen maar leiden tot oeverloos geouwehoer over niks en dat hebben we al genoeg.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:56 schreef zoalshetis het volgende:
de ts heeft altijd gelijk!
ben je weer door een delerium pareltjes aan het kapot maken?

delerium tremens?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was geen pareltje maar een zwijnentopic. De OP zou alleen maar leiden tot oeverloos geouwehoer over niks en dat hebben we al genoeg.
Zo en nu pas ga ik aan het bier.

adoratietopics zijn passé, zelfadoratietopics zijn al passé sinds de steentijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
delerium tremens?
zachte, humorloze wezel die je er bent. het zou over mij gaan en sinds wanneer is dat verboden?

Sinds we al genoeg aandachtsgeile usertjes hebben die zichzelf het middelpunt van hun bekrompen wereldje vinden. Valt me van je tegen zoalshetis, ik had jou hoger ingeschat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
delerium tremens?
zachte, humorloze wezel die je er bent. het zou over mij gaan en sinds wanneer is dat verboden?

maar niet verboden. en het was juist het tegendeel van adoratie, maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
adoratietopics zijn passé, zelfadoratietopics zijn al passé sinds de steentijd

het is zoalshetis.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
delerium tremens?

quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds we al genoeg aandachtsgeile usertjes hebben die zichzelf het middelpunt van hun bekrompen wereldje vinden. Valt me van je tegen zoalshetis, ik had jou hoger ingeschat.

ik snap dat je op het punt staat mijn topic weer te openen. maar de lol is er nu wel flink van af, partypooper, wat is er aan de hand met onz?quote:

Kom op zeg, het was een kuttopic en slecht ingeleid ook. Als je er iets meer moeite voor had gedaan had ik em wel opengelaten. Anders kom je even hier gezellig je frustraties spuien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap dat je op het punt staat mijn topic weer te openen. maar de lol is er nu wel flink van af, partypooper, wat is er aan de hand met onz?
ik hoop dat je biertje smaakt straks.![]()

lol. ik ben klaar zo. hou die heerlijke onz tendens vast knaap, het staat je goed. echt een toevoeging voor fok! er valt steeds minder te beleven zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op zeg, het was een kuttopic en slecht ingeleid ook. Als je er iets meer moeite voor had gedaan had ik em wel opengelaten. Anders kom je even hier gezellig je frustraties spuien.

Ow jammer. In ieder geval bedankt voor het bierquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gierige kutmod, je gaat gewoon maar de stad in, een Spaanse opzoeken en 50 euro ophoesten, want ik heb geen zus

Ze moet wel gruwelijk nat zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gierige kutmod, je gaat gewoon maar de stad in, een Spaanse opzoeken en 50 euro ophoesten, want ik heb geen zus

Ophoeren met je bagger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef KopieerMachine het volgende:
Het DirkH je doet me denken aan....
Ophoeren met dat slotje![]()
![]()
![]()

Nee, het was gewoon bagger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:21 schreef KopieerMachine het volgende:
Het DirkH je doet me denken aan....
Ophoeren met dat slotje![]()
![]()
![]()

Omdat een topic met alleen foto's van naakte dames in de OP niet in ONZ hoort.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:33 schreef amvrosios het volgende:
[UNIEK] Pics van mijn overleden cavia!
waaorm is die nou weer dicht ? ik vind het een TTT !![]()

Mocht het ondanks deze handige walkthrough alsnog misgaan, adviseren wij een doos Hansaplast bij de hand te houden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De slachter moet een moslim zijn die bekwaam is in het slachten.
De slachtplaats moet rein zijn.
De slager moet zorgdragen voor het comfort van het dier. Het slachtmes mag bijvoorbeeld niet zichtbaar zijn voor het dier of in de nabijheid van het dier geslepen worden. Het slachten mag niet door andere dieren gezien worden.
Het dier wordt met de kop in de richting van de qibla geplaatst.
Voordat een dier geslacht wordt, spreekt de slachter de woorden Bismillah, Allahu Akbar (in naam van God, God is groot) uit, waarmee hij zijn dankbaarheid en respect uit voor Diegene die in het voedsel voorziet: de Allerhoogste.
In één beweging worden de halsslagader, de luchtpijp en de zenuwbanen naar de hersenen doorgesneden. Hierdoor verliest het dier het bewustzijn en stopt het hart met kloppen.

Ben ik diegeen die ruzie zocht of je vriendinnetje? Wel eerlijk blijven gastquote:Op zondag 3 juni 2007 11:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[AA SC] :'). Bagger is Halal!
user Solidusrock zoekt duidelijk ruzie, dat het een topic in ONZ is betekent neit dat je het mag verzieken

quote:Op zondag 3 juni 2007 11:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben ik diegeen die ruzie zocht of je vriendinnetje? Wel eerlijk blijven gast
deze kwam toch eerder dan een post van''dat vriedinnetje van mij''quote:Op zondag 3 juni 2007 10:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook ik heb afhaanse collegas, hele aardige mensen.
Toen ik ze voor het eerst zag, dacht ik dat het Al-Queda aanhangers waren. Ze zien er zo terrorist-achtig uit!

zonder bagger, lukt dat?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:02 schreef Aoristus het volgende:
mag deze: Waarom eigenlijk geen heteromonument? aub terug naar R&P ?

Is dat verzieken? Tis gewoon een grapje, een lemming op een bestaande post, hoe flauw ook, wat best in een baggertopic in ONZ kan, hoe je erop reageert is de kunst om de reacties te krijgen die je wilt.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[..]
deze kwam toch eerder dan een post van''dat vriedinnetje van mij''

Als het een baggertopic was, was het al gesloten, Neen, het is een erkende SCquote:Op zondag 3 juni 2007 11:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat verzieken? Tis gewoon een grapje, hoe flauw ook, wat best in een baggertopic in ONZ kan, hoe je erop reageert is de kunst om de reacties te krijgen die je wilt.
Ga nou niet hier lopen huilen want jij hebt ook dingen gezegd die niet kunnen naar jouw maatstaven, ga je vriendin weer gezelschap houden, ze is in 1 of andere theetopic aan het slowchatten, hup hup, snel erheen voor iemand je voor is

Ja right...quote:Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als het een baggertopic was, was het al gesloten, Neen, het is een erkende SC
En ik ben niet geinterreseerd in haar, hoe graag jij dat ook wil geloven

ik heb liever dat jij die puist op mijn rug uitknijpt, helaas dan maarquote:Op zondag 3 juni 2007 11:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Foute titel dan maakt foute conclusies trekken, ik snap btw nog altijd niet waarom je je aandacht nog steeds op mij richt, ik heb geen kut, ga emel nu maar gezelschap houden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |