heb je zijn hoofd al eens gezien?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe de fuk vermoord je 20 duitsers met een kunstgebit?
Heb jij je moeders hoofd wel eens gezien? of hebben ze haar meteen terug gegooid in het water?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe de fuk vermoord je 20 duitsers met een kunstgebit?
Met kunstgebid.quote:
Nee heb je nog nooit met kunstgebit gezien... sorrie...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Met kunstgebid.
Sinds de koude oorlog heb ik hem al niet meer uitgedaan, je weet nooit waneer er oorlog komt, en dan ben ik voorbereid ''de russen staan om de hoek''
ik heb tenminste een moeder en niet alleen maar twee vaders zoals jijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Heb jij je moeders hoofd wel eens gezien? of hebben ze haar meteen terug gegooid in het water?
Dat mijn moeder soms klompen draagt maakt haar no geen man hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb tenminste een moeder en niet alleen maar twee vaders zoals jij![]()
Oh Blondiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef zarGon het volgende:
Dirkh doet me denken aan Blondi.
je moeder draagt klompenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat mijn moeder soms klompen draagt maakt haar no geen man hoor.
Ik weet natuurlijk niet uit wat voor een land jij komt...Daar werkt het vast anders!
Ik begrijp het, jij bent natuurlijk onstaan door twee homoseksuele bosnegers.
Nee jongen jouw beeld van voorplanting is verdraait, ach verschil in cultuur hé?
Ik respecteer het wel van je hoor, ontken het als je wilt jij bent gewoon een aap.
even serieus:
Hier werkt het zo, man slaapt met vrouw, toen seksen en --> geboorte autochtoon kind, de placenta of nageboorte wordt ook wel een allochtoon genoemd. Dat laatste, dat ben jij.
Beter dan een burka en overige primitieve kledij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moeder draagt klompen_!
verder kwam ik niet met lezen
whuhahahahah je moeder
draagt
klompen
![]()
![]()
![]()
Neu... DirkH slaapt gewoon. Hij is moe van al die baggertopics op slot te moeten gooien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Vroeger reagaarde DirkH nog wel eens. Voordat hij padvinder was denk ik, nu voelt hij zich te goed.
Jammer dat hij zijn humor niet meer kan tonen
Of... is er nog hoop?
Wat raar!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moeder draagt klompen_!
verder kwam ik niet met lezen
whuhahahahah je moeder
draagt
klompen
![]()
![]()
![]()
je moeder draagt klompenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Beter dan een burka en overige primitieve kledij.
Een échte vrouw is het, mijn moeder. Van de oude garde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |