Het record de Mont Ventoux opscheuren is 142km/uquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doe dat soort beklimmingen liever met de auto
OK, dan met de auto zo ver als het kan, en dan maar de fiets uit de auto halen om verder te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Angliru mag je niet op met de auto, tenminste het meest leuke stuk
Nee, want hij is helemaal in het Fries gemaakt en die taal boycot ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog kijken ?
[TV TIP] Profiel : Foppe de Haan. Ned-2.
Da's ook hier een belangrijk argument om dat soort zaken niet meer te doenquote:
zo hard daarop rijdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het record de Mont Ventoux opscheuren is 142km/u
(Je vraagt je echt af hoe het kan, maar het kon blijkbaar).
Met de fiets in de afdaling daar wel tegen de 100km/u gehaald trouwens (moet je de berg wel redelijk voor kennen overigens, probeer dat echt niet als je dat ding voor het eerst ziet)
inderdaad, je kan lullig doen, maar als je boven de 30 bent, vind ik het gewoon niet verantwoord om opeens zo'n monsterinspanning te doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's ook hier een belangrijk argument om dat soort zaken niet meer te doen
Ik zou het kunnen natrekken, maar dat doe ik lekker nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
google vindt ook niks onder wortelvink
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want hij is helemaal in het Fries gemaakt en die taal boycot ik.
Mooi kapselquote:
ik zat al helemaal vol op de terugreis dit jaar... mijn schoonouders nemen nog een doos Brut de Picpoul mee die echt niet meer in onze auto pastequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Zorgen dat je naast je normale bagage nog eens 30 kilo pasta, 10 liter olijfolie, 30 liter wijn, 10 kilo koffiebonen, tassen vol kleding, flessen pure alcohol en ook nog wat nieuwe Italiaanse boekjes etc. voor de kids allemaal netjes in de auto gepropt krijgt, da's voldoende topsport voor de vakantie
Dat is behoorlijk kut Pascalquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Het is al 23:24quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:23 schreef RayMania het volgende:
En weer twee kantjes. * RayMania is trots.
Blij als het woensdag 12:01 is.
Volgende week.quote:
Inderdaad, prachtige taalquote:
da's kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef pascalheister het volgende:
Collega van mij sprak mijn vader vanavond tijdens het sporten, hoorde mijn vader dus dat onze vestiging van HKN in Ulft gaat sluiten en alles naar Heerenveen gaat (ben deze week vrij dus heb nog niks gehoord). Wordt dus na de vakantie ook ander werk zoeken
Kijk ook nergens meer van op bij dat Pontmeyer![]()
Nu dan echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben te flauw bezig, ik ga maar eens.
Ik ook.quote:
check meteen de openstaande rekeningenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
Ik sluit straks wel even de kroeg af, nadat ik de barbonnen van de afgelopen week heb opgeteld.
Dat was volgens mij nog niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat ik stipt voor 0:00 in m'n nest lag.
vroegāhquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik kan me een tijd herinneren dat ik stipt voor 0:00 in m'n nest lag.
Ik ben bang dat er een paar deurwaarder-gevalletjes tussen zitten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef rubbereend het volgende:
check meteen de openstaande rekeningen
Heeft hij toch wel vaker?quote:
3 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nog niet zo lang geleden.
[HOOLS] Het VBL-ontbijt #1556 : met extra koffiequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef DarkShine het volgende:
golfer, hoe was je sollicitatiegesprek?
Het beste ervan hopen dus!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL-ontbijt #1556 : met extra koffie
Gematigd optimistisch dus.
Succes!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goed, morgen laatste examen, vroeg op om nog even wat te leren enzovoorts.
Zal voor je duimen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef DarkShine het volgende:
Het beste ervan hopen dus!
Ik mag vrijdag zelf op gesprek bij Vodafone, kijken wat dat word.
Dat dus altijd!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Maja mijn gezondheid gaat toch echt voor.
Vergis je niet hoe belangrijk dat eerste, behalve jouw gezondheid kan zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef DarkShine het volgende:
Werkvreugde
Leuke collega's
Zelfontplooiing
Geld
Drie keertegen 1x
Alleen is die eerste zo belangrijk en speelt me gezondheid daar ook niet echt meer...
Maar dat heeft niks met je leeftijd te maken, dat zei ik een paar jaar terug ook al en ben nu 25.
Ik weet hoe belangrijk het eerste is. Nu ook wel weer duidelijk, was liever nog even ziek (van zondag tot vandaag ziek thuis) dan dat ik morgen weer begin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe belangrijk dat eerste, behalve jouw gezondheid kan zijn.
En qua leeftijd ben ik de cijfers omgekeerd aan jou!
Denk er goed over na?
Even een time-out nemen voor jezelf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:50 schreef DarkShine het volgende:
Ik weet hoe belangrijk het eerste is. Nu ook wel weer duidelijk, was liever nog even ziek (van zondag tot vandaag ziek thuis) dan dat ik morgen weer begin.
Met zo'n instelling werken![]()
Sloppel!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
Ik ga trouwens slapen, mochten jullie me gaan missen![]()
![]()
Ik mis je nu al.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:04 schreef Grulez het volgende:
Ik ga trouwens slapen, mochten jullie me gaan missen![]()
![]()
Wees blij dat je niet op jouw Nederlands bent getest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef DarkShine het volgende:
Ze wouden wilden een referentie opvragen bij mijn huidige werkplek, gelukkig doen ze het nu bij mijn laatste stageplek. Op mijn werk weten ze nog niet dat ik iets anders zoek
Maar ik neem zowiezo sowieso zeker een weekje vrij tussen beide werkplekken in mocht ik bij Vodafone aangenomen worden.
Ben ik wel, ben ik glansrijk doorheen gekomen. Maar heb al een aantal Jup op vanavondquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet op jouw Nederlands bent getest.
Verder met branden of bieren?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu maar weer even verder, en dan slapen.
Romantische collectie gedownload?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Nacht.
Alweer bijna de hele avond cd's aan het branden (vrijdag draaien op een bruiloft, moet je wat voor over hebben...), rond een uur of twaalf kon ik de bier verleiding alleen niet weerstaan haha...
Nu maar weer even verder, en dan slapen.
Meen je dat nou? Doen ze dat echt tegenwoordig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef DarkShine het volgende:
Ben ik wel, ben ik glansrijk doorheen gekomen. Maar heb al een aantal Jup op vanavond![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:24 schreef DarkShine het volgende:
Verkijk me gewoon op 289 haha. Zag 't aan voor 299
Ik heb die test moeten doen voor mijn huidige werk (terwijl het gewoon promotie wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Doen ze dat echt tegenwoordig?
Ben ik even blij dat ze er vanuit gaan dat ik nog gewoon ouderwets behoorlijk Nederlands heb leren spreken en schrijven en dat ik dat soort tests niet meer hoef te doen.
Gebruik het woordje smurf eens als je niet uit d / dt komt.quote:hoewel ik soms nog eens tegen de lamp loop bij d/dt-kwesties en ook bij ij/ei-gedoe twijfel
Lach maarquote:
Wat begreip je er niet aan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van ei/ij kan ik het trouwens niet zo zeer begrijpen...
Nederlands is dan ook een kuttaal met al die regeltjes.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van ei/ij kan ik het trouwens niet zo zeer begrijpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |