Wat toevallig, dezelfde studie. Dus Eric overdrijft, met zijn IQ van 134quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar pittiger (ik doe dezelfde studie). Je zou toch denken dat hij er niet zoveel moeite mee moet hebben, hij is zó intelligent!
10 minuutjes...dan hangt ie erin..quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
Brian wil neuken, amanda niet.
Nog niet...............quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:05 schreef petraa het volgende:
Brian wil neuken, amanda niet.
Ik weet wel dat als een vent zo bij mij doet midden in me gezicht aaien aan me neus zitten enzo dan zou ik hem toch een muilpeer geven.quote:
Ongeveer dezelfde studie (ik had mijn post aangepast). Ik doe Communicatie Algemeen, hij doet de mediakant. Als ik zo hoor welke vakken hij heeft, verschilt dat niet zoveel van mijn 1e jaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat toevallig, dezelfde studie. Dus Eric overdrijft, met zijn IQ van 134![]()
Ah zie je wel. Ik begreep net toch echt dat hij het nog niet heeft verteld. Ben benieuwd hoe Eric erop reageert.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:06 schreef lorence1 het volgende:
Lijkt me toch niet verstandig als huub alles aan eric opbiecht voor de turkije stemming morgen![]()
Mute lijkt mij beter....quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als een vent zo bij mij doet midden in me gezicht aaien aan me neus zitten enzo dan zou ik hem toch een muilpeer geven.
edit: Het kan ook komen omdat ik het Brian zie doen en ik het zo'n walgelijke lul vind
ja ik heb fok erover heen gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mute lijkt mij beter....![]()
Jaap is sterk bezig..![]()
Dat lijkt me een menselijke reactie..quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als een vent zo bij mij doet midden in me gezicht aaien aan me neus zitten enzo dan zou ik hem toch een muilpeer geven.
edit: Het kan ook komen omdat ik het Brian zie doen en ik het zo'n walgelijke lul vind
Aha. Ik had je aanpassing niet meer gezien. Dat hij zoveel van seks weet zal wel komen door zijn onmeetbaar hoge EQquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde studie (ik had mijn post aangepast). Ik doe Communicatie Algemeen, hij doet de mediakant. Als ik zo hoor welke vakken hij heeft, verschilt dat niet zoveel van mijn 1e jaar.
En Eric is niet dom, maar zo intelligent als hij zich voordoet, vind ik hem ook niet. Hij weet veel van sex, dat dan weer wel.
Ik weet niet in hoeverre Huub dit meent. HIj heeft gisteravond gezegd dat hij de stemming 2 weken ut zou stellen als het te moeilijk zou worden. Aangezien hij Eric's stem nodig heeft, is zijn keuze nu wel logisch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:12 schreef Taurus het volgende:
Staat wel 'n beetje stom dat Huub weer vriendjes met Eric wil worden zo rond die Turkije-stemming nu. Ziet Eric dat ook of wil die gewoon weer vriendjes met Huub zijn? En meent Huub dit, of is 't 'n Jaap-Huub-pact?
Och, wel of niet 'n beetje stom maakt niet veel uit. Wat telt is wel of niet naar Turkije. Daarvoor mag je toch iedereen iedere indruk geven, die die persoon het liefst wil horen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:12 schreef Taurus het volgende:
Staat wel 'n beetje stom dat Huub weer vriendjes met Eric wil worden zo rond die Turkije-stemming nu. Ziet Eric dat ook of wil die gewoon weer vriendjes met Huub zijn? En meent Huub dit, of is 't 'n Jaap-Huub-pact?
Zijn gesprek met Eric vond plaats voor de Turkije aanbieding, en hij uitte ook al eerder zijn twijfels over de ontslagronde. Wat jij schrijft hoorde ik ook, dat hij zijn vriendschap met Eric toch wel als echt zag en dat hij gewoon boos was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Huub dit meent. HIj heeft gisteravond gezegd dat hij de stemming 2 weken ut zou stellen als het te moeilijk zou worden. Aangezien hij Eric's stem nodig heeft, is zijn keuze nu wel logisch.
Aan de andere kant zegt hij ook dat hij het uit woede heeft gedaan en het nu weer terug heeft gedraaid omdat hij zijn vriendschap met Eric als écht ziet. We shall see.
vind het ook niet zo'n goede timing van huub. Ik hoop wel dat hij brian op de bankzet. Is wel een leuke actie. Ik wil dat gezicht dan wel zien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:12 schreef Taurus het volgende:
Huub zei vanmiddag dat hij er moeite mee had om Eric weg te stemmen, terwijl ze nog een pact hebben. Dat idee knaagde aan hem. Hij zou liever eerst eerlijk Eric vertellen dat ze geen pact hebben en pas daarna actie te ondernemen. Huub klonk op dat moment heel oprecht en eerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre Huub dit meent. HIj heeft gisteravond gezegd dat hij de stemming 2 weken ut zou stellen als het te moeilijk zou worden. Aangezien hij Eric's stem nodig heeft, is zijn keuze nu wel logisch.
Aan de andere kant zegt hij ook dat hij het uit woede heeft gedaan en het nu weer terug heeft gedraaid omdat hij zijn vriendschap met Eric als écht ziet. We shall see.
idd dat hoorde ik ook. Misschien dat dat gedoe met lieke gisteren hem ook wel tot inkeer heeft gebrachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn gesprek met Eric vond plaats voor de Turkije aanbieding, en hij uitte ook al eerder zijn twijfels over de ontslagronde. Wat jij schrijft hoorde ik ook, dat hij zijn vriendschap met Eric toch wel als echt zag en dat hij gewoon boos was.
Ik denk ook dat de ontslagaanvraag voor Eric eerder uit woede (hij was in zijn eer aangetast) is aangevraagd. Maar toen weet je het met Huub nooit, hij klinkt wel vaker eerlijk en oprecht. Ik wacht eerst de volgende ronde af. Of sowieso de eerste komende 2 weken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zei vanmiddag dat hij er moeite mee had om Eric weg te stemmen, terwijl ze nog een pact hebben. Dat idee knaagde aan hem. Hij zou liever eerst eerlijk Eric vertellen dat ze geen pact hebben en pas daarna actie te ondernemen. Huub klonk op dat moment heel oprecht en eerlijk.
Geen idee, maar het lijkt me wel makkelijk voor morgenvroeg.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef flubberdewups het volgende:
Waarom doet Jaap sokken aan voor hij gaat slapen?
Omdat het heerlijk is om met sokken aan te slapen. Ik doe het ook vaak, "last" van koude voetenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef flubberdewups het volgende:
Waarom doet Jaap sokken aan voor hij gaat slapen?
Ach ja, dat krijg je met een vaste relatie he... de sleur schiet er voor je het weet in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het batsen van Kubatz schiet weer eens niet echt op. De ridder heeft z'n prinsesje niet kunnen overtuigen hem te bewerkstelligen.
Is je dekbed niet te kort dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Omdat het heerlijk is om met sokken aan te slapen. Ik doe het ook vaak, "last" van koude voeten
Same here. Maar ik schop ze 's nachts wel altijd uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Omdat het heerlijk is om met sokken aan te slapen. Ik doe het ook vaak, "last" van koude voeten
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarsjes van julliequote:Op woensdag 30 mei 2007 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de ontslagaanvraag voor Eric eerder uit woede (hij was in zijn eer aangetast) is aangevraagd. Maar toen weet je het met Huub nooit, hij klinkt wel vaker eerlijk en oprecht. Ik wacht eerst de volgende ronde af. Of sowieso de eerste komende 2 weken.
Overigens bestaat de kans dat Eric donderdag toch 'op de bank' zit nog steeds. Brian heeft al aangegeven zelf ook nog een ontslag aan te vragen, omdat hij Huub niet vertrouwt.
Als steun voor een moderator (Buzzer) die onverwachts z'n vrouw heeft verloren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met die kaarsjes van jullie![]()
Nee, het is een los dekbed, zit dus niet err vast of iets ergens. Volgens mijn vriendin spook ik in m'n slaap, ik wordt dan ook meestal slecht bedekt wakkerquote:
ik schop ze 'sochtends direct uit - voelt zo vreemd, wakker worden met je sokken aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Same here. Maar ik schop ze 's nachts wel altijd uit.
Tragisch, veel te jong.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Als steun voor een moderator (Buzzer) die onverwachts z'n vrouw heeft verloren.
Owwwquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Als steun voor een moderator (Buzzer) die onverwachts z'n vrouw heeft verloren.
Per definitiequote:Op woensdag 30 mei 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, goede sex maakt hongerig .......
Gesmikkel en gebabbel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:27 schreef FuTilE het volgende:
Key is a fact that a cat bring....
Gebeurt er nog iets?
Gek hè....quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ALs je Huub en Lieke zo bezig ziet, is het gewoon gezellig. Dat zie je bij Brian nou nooit.
Hij moest wel, de half-drie klok stond af te tellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe romantisch..... en Huub al roken tijdens het eten... ook zo charmant
Het valt mee dat hij dat al niet doet tijdens de seksquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe romantisch..... en Huub al roken tijdens het eten... ook zo charmant
Behalve dat het smerig is, is het ook nog eens ronduit onbeschoft tegenover je tafelgenoot, zeker als die zelf niet rookt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij moest wel, de half-drie klok stond af te tellen.
Inderdaad, hoewel Huub en Amanda dit wel kunnen bewerkstelligen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ALs je Huub en Lieke zo bezig ziet, is het gewoon gezellig. Dat zie je bij Brian nou nooit.
Dat doe ik ook nooit. En als er geen andere rokers aan tafel zitten, rook ik helemaal niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat het smerig is, is het ook nog eens ronduit onbeschoft tegenover je tafelgenoot, zeker als die zelf niet rookt.
Hoewel ik zelf wel rook vind ik het walgelijk als iemand zit te roken terwijl ik zit te eten, ik zal dus zelf ook geen sigaret aansteken zolang er nog iemand zit te eten.
Klok of geen klok![]()
Ik heb wel wat foute suggesties als Brian idd blijkt te gaan, maar om niemand een idee aan de hand te doen hou ik ze maar voor mequote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel Huub en Amanda dit wel kunnen bewerkstelligen.
Ik vind het alleen erg jammer dat de DGK_redactie het nodig vindt om
ParaBrodda en Natasia te beschermen en dat daarom Brainless naar
Istanbul zal gaan. Fucking Hell oneerlijk, kunnen we hier niet iets aan doen ???
Bericht aan DGK_Tegengas:quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bericht aan de DGK_redactie.
En waar zijn Brainless en Natasia nu om 0225 uur, DGK_redactie ???
Fucking op bed, voor de 200ste keer, denk eens een keer
na en neem eindelijk eens stelling, er is maar een iemand
die jullie DGK maakt, en dat is HUUB !!! Niemand anders.
Steun hem dan ook eens 100%, stelletje losers ...
Gaat Brian naar Istanbul? Volgens mij wordt dat pas morgen duidelijk toch? Ikzelf denk dat Huub wel zal gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Istanbul zal gaan. Fucking Hell oneerlijk, kunnen we hier niet iets aan doen ???
Die reactie begrijp ik niet. Wat bedoel je met 'Huub en Amanda', de eerdere post ging over Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.....
Nee, vooral niet voor je houden. Ik wil ook graag iets doen wat haalbaar is, en het mag best geld kostenquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb wel wat foute suggesties als Brian idd blijkt te gaan, maar om niemand een idee aan de hand te doen hou ik ze maar voor me![]()
![]()
Ik bedoelde de gezelligheid tussen Huub en Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die reactie begrijp ik niet. Wat bedoel je met 'Huub en Amanda', de eerdere post ging over Brian.
Brian is een fantasieloze zak.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoelde de gezelligheid tussen Huub en Amanda.
Die zie je dus nooit tussen Amanda en Brainless.
Ja, Huub heeft haar diep gepeild .........quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Huub voelt dat Lieke diepe gedachtes heeft.
Ja, helaas zijn er niet veel mensen binnen de DGK_redactie die dit ook zien ....quote:
En Brian heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog een zak zonder fantasie ...... Hoe langer je Brian meemaakt, hoe saaier hij wordt. Hij wordt alleen maar in leven gehouden omdat hij de vijand-rol speelt.quote:
Toch wist hij 19% in de populariteitspoll te scoren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn er niet veel mensen binnen de DGK_redactie die dit ook zien ....
Integendeel, zij blijven hem voorwaardelijk steunen en beschermen![]()
Welke voorwaarde ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn er niet veel mensen binnen de DGK_redactie die dit ook zien ....
Integendeel, zij blijven hem voorwaardelijk steunen en beschermen![]()
Goed gezegd, ik denk ook steeds meer dat dat de reden is, en niet langer dat men hem als de grote kanshebber zag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog een zak zonder fdantasie ...... Hoe langer je Brian meemaakt, hoe saaier hij wordt. Hij wordt alleen maar in leven gehouden omdat hij de vijand-rol speelt.
En als hij zingt, gitaar speelt, het spel speelt of verliefd is op Amanda dan is het alleen maar VALSquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En als hij al lol heeft, dan giechelt hij als een mietje en lacht hij nooit voluit.
Ja, en ik wou nog zeggen: als hij lacht, dan is het om een valsigheid. Vooral om die van zichzelf moet hij heel hard giebelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als hij zingt, gitaar speelt, het spel speelt of verliefd is op Amanda dan is het alleen maar VALS
Daar ben ik ook bang voor. Voor de rest is hij zo verschrikkelijk saai!quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog een zak zonder fantasie ...... Hoe langer je Brian meemaakt, hoe saaier hij wordt. Hij wordt alleen maar in leven gehouden omdat hij de vijand-rol speelt.
Juist. Hij mag van mij vals zijn, een JR of een Alexis hebben we ook nodig. Als hij maar wel stopt met zingen en gitaar spelen, want dat is niet vals maar VALS !quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als hij zingt, gitaar speelt, het spel speelt of verliefd is op Amanda dan is het alleen maar VALS
Uche uche, hij is al gestopt met zangles en die Ivar komt niet meer....quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Hij mag van mij vals zijn, een JR of een Alexis hebben we ook nodig. Als hij maar wel stopt met zingen en gitaar spelen, want dat is niet vals maar VALS !
Ik denk niet dat er nog een nieuwe bewoner komt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Voor de rest is hij zo verschrikkelijk saai!
Ik hoop als er een nieuwe miljonair komt dat deze een geduchte tegenstander van Huub is en Brain een toneelhaak krijgt. Ik vind het echt zo'n vreselijk klotekind!
Alleen als je hem motiveert (dan kunnen we je redenen filerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:00 schreef Frasier het volgende:
Ik begrijp dat ik mijn voorliefde voor Brain hier niet openlijk mag uitspeken?![]()
De vierde is ook Japio. Op de achtergrond zie je de vensterbank van het raam. Brian en Amanda hebben niet zo'n grote berg dekbedden opzij geklapt naar het lege bed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Even van boven naar beneden, klopt het:
[afbeelding]
Huub Lieke
Huub Lieke
Jaap
Brian Amanda
Jullie hebben gelijk. Nu zie ik het ook. Mooie vorm trouwens, van dat dekbed helemaal beneden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:01 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij is het zo:
Huub Lieke
Huub Lieke
Jaap
Jaap
DGK wordt overgenomen (hoogstwaarschijnlijk) door RTL. Huub en Tasja gaan zondag naar L & C.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog een nieuwe bewoner komt..
Ik respecteer Brain z'n eerlijkheid en respect naar vrouwen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als je hem motiveert (dan kunnen we je redenen fileren)
Waarom heb ik het gevoel dat we geflest worden...quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik respecteer Brain z'n eerlijkheid en respect naar vrouwen...![]()
Ja, idd! je emoticon zegt genoeg! SHAME ON YOU!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze uitspraak dient men niet al te serieus te nemen want op dit moment tel ik zelfs elk schaap dubbelquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Te laat!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze uitspraak dient men niet al te serieus te nemen want op dit moment tel ik zelfs elk schaap dubbel![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
In het begin zijn ze ook al een keer bij L & C geweest. Ik weet niet meer zo snel wie, ik dacht Nena en Bart. Bart gaf toen 10.000 euro voor een goed doel en verdiende dat weer terug door te stoppen met roken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
DGK wordt overgenomen (hoogstwaarschijnlijk) door RTL. Huub en Tasja gaan zondag naar L & C.
Ik denk dat het nog wel ff doorgaat in DGK. (en stiekem hoop ik het ook)
Nee, Brian heeft ook een handicapquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:09 schreef Frasier het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige hier met een "handicap"![]()
Brain drinkt toch nooit?quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Brian heeft ook een handicap
Volgens mij kunnen Jaap en Huub samen voor de leukste beelden zorgen. Een kwezelige Brian zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat de redactie 'ons' (ik weet niet meer van wie het kwam) advies serieus neemt en bij de uiteindelijke stemming gaat zeggen: Degene die gaat mag iemand meenemen. Dit moet dan wel iemand van hetzelfde geslacht zijn! Huub/Jaap, Huub/Eric of Huub/Brain.
Of:Brain/Jaap, Brain/Eric of Brain/Huub.
Wat is leuker voor tv?..........
Nu matig, maar zoek de beelden maar eens terug van het eerste personeelsfeest. Hij stond zo te kotsen dat de wasbak overliep en de emmers niet aan te slepen waren.quote:
Maar als Brain met Huub zou gaan dan gaan ze allebei vreemd! Dan heb je vette ruzie tussen Amanda en Brain en Lieke en Huub....quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen Jaap en Huub samen voor de leukste beelden zorgen. Een kwezelige Brian zie ik niet zitten.
Het voorstel kwam van chairman of chairmain of zoiets. Dat was een geweldig geinig bedacht voorstel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat de redactie 'ons' (ik weet niet meer van wie het kwam) advies serieus neemt en bij de uiteindelijke stemming gaat zeggen: Degene die gaat mag iemand meenemen. Dit moet dan wel iemand van hetzelfde geslacht zijn! Huub/Jaap, Huub/Eric of Huub/Brain.
Of:Brain/Jaap, Brain/Eric of Brain/Huub.
Wat is leuker voor tv?..........
Oh dus Brain is best wel een mietje eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu matig, maar zoek de beelden maar eens terug van het eerste personeelsfeest. Hij stond zo te kotsen dat de wasbak overliep en de emmers niet aan te slepen waren.
Of die clash tussen Huub en Brain tijdens de bangbang met Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu matig, maar zoek de beelden maar eens terug van het eerste personeelsfeest. Hij stond zo te kotsen dat de wasbak overliep en de emmers niet aan te slepen waren.
Helemaal mee eens! Maar hopen dat de redaktie er wat mee gaat doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het voorstel kwam van chairman of chairmain of zoiets. Dat was een geweldig geinig bedacht voorstel.
Ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? En dan stond BSOL zeker bij mijn bed om een snapshot te maken?
Het viel mee deze keer. Een tijd geleden had hij vaak hele verhalen, goed verstaanbaar. Dat was humor van de bovenste plank.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
Arme Jaap............
Ook voor mij is het hoog tijd (maar dat was het al langer). Het was leuk met jullie. En: sukses met Palma, ochtendploegquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:22 schreef Frasier het volgende:
Maar ja, bedtijd! Wel-te-rus-ten allemaal!![]()
!
Dit keer had hij het denk ik over zijn school. In het verleden: ER LOOPT EEN FOCKING KREEFT OVER DE VLOER!! dat vond ik zoooooo mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het viel mee deze keer. Een tijd geleden had hij vaak hele verhalen, goed verstaanbaar. Dat was humor van de bovenste plank.
Ook ik ga vertrekken. Ik denk dat de hele nachtploeg zo'n beetje weg is, Day mis ik al een tijdje. Tot morgen allemaal en veel plezier in de ochtendploegquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook voor mij is het hoog tijd (maar dat was het al langer). Het was leuk met jullie. En: sukses met Palma, ochtendploeg![]()
Trustuh! Palma zie ik na 13.00 uur wel weer een keertje. Of ik log pas na 14.30 in...quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook voor mij is het hoog tijd (maar dat was het al langer). Het was leuk met jullie. En: sukses met Palma, ochtendploeg![]()
ja dat kan. Dan kijk je gewoon niet meer!quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad APK. Ik vond het ook al een vreemde opmerking van DGK_Tegengas. Het kan niet altijd feest zijn. Zowel, dan liever niet s`nachts.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Bericht aan DGK_Tegengas:
98% van de inwoners van Nederland slaapt op dat tijdstip.
Denk eens een keer na.
Ik zie ook liever 's nachts actie, maar ik wil ook graag straks naast Sophie Ellis-Baxter wakker worden
misschien wil je die gezelligheid wel niet zien tussen brain en amand, ook al is tie er volgens mij wel minimaal net zoveel als bij huub en lieke lijkt mij. Huub en lieke hebben ook heeeeel veel ruzie, don`t forget that!quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoelde de gezelligheid tussen Huub en Amanda.
Die zie je dus nooit tussen Amanda en Brainless.
Kunnen die niet naar Istanbul met 10 euro?quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:36 schreef Nostalgist het volgende:
Palma en de meiden zijn er.....
4 x daags 500 mg, da's best veel volgens Zwabberquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:40 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Antibiotica word even besproken.
Begrijpelijk dat Brian niet mag. In zo'n live uitzending waarbij er door de regie weinig te beinvloeden valt zou hij afgaan als een gieter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:49 schreef Lobasca het volgende:
Natasia en Huub gaan naar Life and Cooking. Volgens Natasia wil Carlo de Alexis en JR van DGK
Ik kijk nooit naar L and C, vind Carlo vréselijk, zijn ze daar wel een beetje oprecht kritisch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat Brian niet mag. In zo'n live uitzending waarbij er door de regie weinig te beinvloeden valt zou hij afgaan als een gieter.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar L and C, vind Carlo vréselijk, zijn ze daar wel een beetje oprecht kritisch?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:07 schreef pullup het volgende:
Zou die tuinman nu ook a la Palma aan het mopperen zijn dat die plantjes het gore lef gehad hebben om alweer te groeien ?
Ook een manier van reclame maken.. net als iedere dag letterlijk 100 keer zeggen 'bergmankliniek'quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef beequeen het volgende:
Mogen we hier nu iedere ochtend van genieten?
[afbeelding]
Meuning![]()
Ja, rise and shine. Alleen de tieten hebben daar niet zo'n zin in. Die hangen nog steeds.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:11 schreef beequeen het volgende:
Mogen we hier nu iedere ochtend van genieten?
[afbeelding]
Meuning![]()
het kwam alleen niet aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Zwabberhoer tegen Lieke en Huub: Me and my shadow.
Vind je???quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook een manier van reclame maken.. net als iedere dag letterlijk 100 keer zeggen 'bergmankliniek'
Nee maar als iedereen zich nou stil houdt dan krijgt Brian geen kans om Huub te naaien maar is Brian degene die genaaid wordt. Dat is altijd leuk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef getl0st het volgende:
Het zit er deze donderdag helaas toch niet in dat er iemand weggaat..
Yep, maar ook tegen Wifebeater.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
Heeft Huub zowel Jaap als Lieke beloofd een van hen mee te nemen naar Istanbul?
Vanwege Jaap.... Ik hoorde Natasia eergisteren ook al klagen. Ze zei iets van: Nou en, als ie gaat gooien met eieren kost het hem meteen 10K... dus laat die eieren maar komen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Sinds de camping hebben ze geen eieren meer gekregen.
Wat is dat voor een kinderachtig iets?
Trustequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef akveor het volgende:
En weer dat gemekker met Palma. Elke ochtend het zelfde fokking irritante liedje. Ze doet d'r werk niet goed. Heeft alleen maar commentaar en een grote bek en is totaal niet ontvankelijk voor kritiek. Haar stem is niet om aan te horen. Dus ik ga maar weer naar bed.
Dat is de kleine C bultrug walvis. Zeer agressief en bijten snel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:44 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh
ik zet net de streams aan en heb een riant uitzicht op een lichtblauwe walvis met zwemband![]()
Met maatje 36quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de kleine C bultrug walvis. Zeer agressief en bijten snel.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de kleine C bultrug walvis. Zeer agressief en bijten snel.
bedoel je dat druppelspul?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef noekje het volgende:
Huub gebruikt van die eyewhitener volgens mij.
Ik vind dat ie Kubatz wel mee mag nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ie Jaap dan maar meeneemt. Daarnaast is het natuurlijk niet zeker of iemand mee mag.
Natasia zei ook, dat mag jij eigenlijk helemaal niet gebruiken. Hij laat het bestellen uit Amerika. Vond het toevallig omdat het gisteren over de kleur van de ogen ging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef RSie het volgende:
[..]
bedoel je dat druppelspul?
voor zover ik weet heeft Huub lenzen!
Een Spina Bifida-truitje dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft ook een groene met een open ruggetje.
Huubquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
Wie was nou de volgende die mocht gaan motorrijden? En wanneer gaat dat beginnen? Dat is toch ook al een tijdje terug
Het zou Huub worden, gewoon autorijles, maar dat gaat niet door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef getl0st het volgende:
Wie was nou de volgende die mocht gaan motorrijden? En wanneer gaat dat beginnen? Dat is toch ook al een tijdje terug
Truitje staat inmiddels ook op de wachtlijst. Tante Joan en Astrid verzorgen het truitje maar als ze willen stappen dan past de verpleegkundige op. Wie kan er immers beter voor je truitje zorgen dan de verpleegkundige.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Truitje staat inmiddels ook op de wachtlijst. Tante Joan en Astrid verzorgen het truitje maar als ze willen stappen dan past de verpleegkundige op. Wie kan er immers beter voor je truitje zorgen dan de verpleegkundige.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou Huub worden, gewoon autorijles, maar dat gaat niet door.
Ja gezellig hequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef AnTjUh het volgende:
en we zitten weer gezellig aan tafel met zn allen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef shmoopy het volgende:
Deze streamlock is werkelijk te asociaal voor woorden, dan kun je net zo goed alleen de uitzendingen kijken.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:57 schreef schatje het volgende:
Brian was wel slim om zijn handjes achter op de rug te houden.
Ik ben van nature een vreedzaam mens, echt, maar ik had me niet in kunnen houden en die schorre palmboom alle hoeken van het huis laten zien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef schatje het volgende:
Huub had natuurlijk wel zijn handen moeten thuishouden.
Lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Marrije het volgende:
Brian: gooi het dan tegen een vrouw aan
Huub: ik gooide het tegen Palma aan en dat dat een vrouw is moet nog bewezen worden
Eric: Palma is een vrouw
Ik dacht ik ga weer kijken want het is al over....begint het weer opnieuw...ik zeg jullie..er is een probleem met Brian...die is anders...hij uit zich sneller agressief...quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga weer kijken want het is al over....begint het weer opnieuw...ik zeg jullie..er is een probleem met Brian...die is anders...hij uit zich sneller agressief...
hij kapt er gelijk meequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
kutgrasmaaier
Hij is waarschijnlijk ff van de medicijnen af, vandaar dat de redactie van Tien zo snel is met die streamlocks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga weer kijken want het is al over....begint het weer opnieuw...ik zeg jullie..er is een probleem met Brian...die is anders...hij uit zich sneller agressief...
Dan gaat het weer mis.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
en zo meteen zitten we weer allemaal braaf aan tafel ook
blijkbaar. is toch fokking niet normaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
waar betalen we eigenlijk voor????
voor streamlocks??
Hoop ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Als Huub maar niet slaat.
met blauwe ogen en bloedneuzenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
en zo meteen zitten we weer allemaal braaf aan tafel ook
Er zijn wat activiteiten van hem geschrapt. Misschien hebben ze commentaar geleverd op zijn bijdrage aan het programma en dreigen ze met een toneelhaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
brian ook, die hoorde je net ook de heletijd schreeuwen en natasja gillenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Huub draait behoorlijk door volgens mij.
waarom bemoeit die teringrat zich uberhaupt met iets wat tussen palma en huub speelt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Brian draaide op z'n minst wel een beetje door![]()
.
Maakt niet uit, de DGK_Redactie heeft zelf geschreven dat een beetje duwen en trekken niet zo erg isquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Als Huub maar niet slaat.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
Er gaan toch geen dooien vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |