Per definitiequote:Op woensdag 30 mei 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, goede sex maakt hongerig .......
Gesmikkel en gebabbel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:27 schreef FuTilE het volgende:
Key is a fact that a cat bring....
Gebeurt er nog iets?
Gek hè....quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ALs je Huub en Lieke zo bezig ziet, is het gewoon gezellig. Dat zie je bij Brian nou nooit.
Hij moest wel, de half-drie klok stond af te tellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe romantisch..... en Huub al roken tijdens het eten... ook zo charmant
Het valt mee dat hij dat al niet doet tijdens de seksquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe romantisch..... en Huub al roken tijdens het eten... ook zo charmant
Behalve dat het smerig is, is het ook nog eens ronduit onbeschoft tegenover je tafelgenoot, zeker als die zelf niet rookt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij moest wel, de half-drie klok stond af te tellen.
Inderdaad, hoewel Huub en Amanda dit wel kunnen bewerkstelligen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
ALs je Huub en Lieke zo bezig ziet, is het gewoon gezellig. Dat zie je bij Brian nou nooit.
Dat doe ik ook nooit. En als er geen andere rokers aan tafel zitten, rook ik helemaal niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat het smerig is, is het ook nog eens ronduit onbeschoft tegenover je tafelgenoot, zeker als die zelf niet rookt.
Hoewel ik zelf wel rook vind ik het walgelijk als iemand zit te roken terwijl ik zit te eten, ik zal dus zelf ook geen sigaret aansteken zolang er nog iemand zit te eten.
Klok of geen klok![]()
Ik heb wel wat foute suggesties als Brian idd blijkt te gaan, maar om niemand een idee aan de hand te doen hou ik ze maar voor mequote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel Huub en Amanda dit wel kunnen bewerkstelligen.
Ik vind het alleen erg jammer dat de DGK_redactie het nodig vindt om
ParaBrodda en Natasia te beschermen en dat daarom Brainless naar
Istanbul zal gaan. Fucking Hell oneerlijk, kunnen we hier niet iets aan doen ???
Bericht aan DGK_Tegengas:quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bericht aan de DGK_redactie.
En waar zijn Brainless en Natasia nu om 0225 uur, DGK_redactie ???
Fucking op bed, voor de 200ste keer, denk eens een keer
na en neem eindelijk eens stelling, er is maar een iemand
die jullie DGK maakt, en dat is HUUB !!! Niemand anders.
Steun hem dan ook eens 100%, stelletje losers ...
Gaat Brian naar Istanbul? Volgens mij wordt dat pas morgen duidelijk toch? Ikzelf denk dat Huub wel zal gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg jammer dat de DGK_redactie het nodig vindt om
ParaBrodda en Natasia te beschermen en dat daarom Brainless naar
Istanbul zal gaan. Fucking Hell oneerlijk, kunnen we hier niet iets aan doen ???
Die reactie begrijp ik niet. Wat bedoel je met 'Huub en Amanda', de eerdere post ging over Brian.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
.....
Nee, vooral niet voor je houden. Ik wil ook graag iets doen wat haalbaar is, en het mag best geld kostenquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb wel wat foute suggesties als Brian idd blijkt te gaan, maar om niemand een idee aan de hand te doen hou ik ze maar voor me![]()
![]()
Ik bedoelde de gezelligheid tussen Huub en Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die reactie begrijp ik niet. Wat bedoel je met 'Huub en Amanda', de eerdere post ging over Brian.
Brian is een fantasieloze zak.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoelde de gezelligheid tussen Huub en Amanda.
Die zie je dus nooit tussen Amanda en Brainless.
Ja, Huub heeft haar diep gepeild .........quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
Huub voelt dat Lieke diepe gedachtes heeft.
Ja, helaas zijn er niet veel mensen binnen de DGK_redactie die dit ook zien ....quote:
En Brian heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog een zak zonder fantasie ...... Hoe langer je Brian meemaakt, hoe saaier hij wordt. Hij wordt alleen maar in leven gehouden omdat hij de vijand-rol speelt.quote:
Toch wist hij 19% in de populariteitspoll te scoren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn er niet veel mensen binnen de DGK_redactie die dit ook zien ....
Integendeel, zij blijven hem voorwaardelijk steunen en beschermen![]()
Welke voorwaarde ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas zijn er niet veel mensen binnen de DGK_redactie die dit ook zien ....
Integendeel, zij blijven hem voorwaardelijk steunen en beschermen![]()
Goed gezegd, ik denk ook steeds meer dat dat de reden is, en niet langer dat men hem als de grote kanshebber zag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog een zak zonder fdantasie ...... Hoe langer je Brian meemaakt, hoe saaier hij wordt. Hij wordt alleen maar in leven gehouden omdat hij de vijand-rol speelt.
En als hij zingt, gitaar speelt, het spel speelt of verliefd is op Amanda dan is het alleen maar VALSquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
En als hij al lol heeft, dan giechelt hij als een mietje en lacht hij nooit voluit.
Ja, en ik wou nog zeggen: als hij lacht, dan is het om een valsigheid. Vooral om die van zichzelf moet hij heel hard giebelen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als hij zingt, gitaar speelt, het spel speelt of verliefd is op Amanda dan is het alleen maar VALS
Daar ben ik ook bang voor. Voor de rest is hij zo verschrikkelijk saai!quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Brian heeft hoogstwaarschijnlijk ook nog een zak zonder fantasie ...... Hoe langer je Brian meemaakt, hoe saaier hij wordt. Hij wordt alleen maar in leven gehouden omdat hij de vijand-rol speelt.
Juist. Hij mag van mij vals zijn, een JR of een Alexis hebben we ook nodig. Als hij maar wel stopt met zingen en gitaar spelen, want dat is niet vals maar VALS !quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En als hij zingt, gitaar speelt, het spel speelt of verliefd is op Amanda dan is het alleen maar VALS
Uche uche, hij is al gestopt met zangles en die Ivar komt niet meer....quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Hij mag van mij vals zijn, een JR of een Alexis hebben we ook nodig. Als hij maar wel stopt met zingen en gitaar spelen, want dat is niet vals maar VALS !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |