Ik denk niet dat er nog een nieuwe bewoner komt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Voor de rest is hij zo verschrikkelijk saai!
Ik hoop als er een nieuwe miljonair komt dat deze een geduchte tegenstander van Huub is en Brain een toneelhaak krijgt. Ik vind het echt zo'n vreselijk klotekind!
Alleen als je hem motiveert (dan kunnen we je redenen filerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:00 schreef Frasier het volgende:
Ik begrijp dat ik mijn voorliefde voor Brain hier niet openlijk mag uitspeken?![]()
De vierde is ook Japio. Op de achtergrond zie je de vensterbank van het raam. Brian en Amanda hebben niet zo'n grote berg dekbedden opzij geklapt naar het lege bed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Even van boven naar beneden, klopt het:
[afbeelding]
Huub Lieke
Huub Lieke
Jaap
Brian Amanda
Jullie hebben gelijk. Nu zie ik het ook. Mooie vorm trouwens, van dat dekbed helemaal beneden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:01 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij is het zo:
Huub Lieke
Huub Lieke
Jaap
Jaap
DGK wordt overgenomen (hoogstwaarschijnlijk) door RTL. Huub en Tasja gaan zondag naar L & C.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog een nieuwe bewoner komt..
Ik respecteer Brain z'n eerlijkheid en respect naar vrouwen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als je hem motiveert (dan kunnen we je redenen fileren)
Waarom heb ik het gevoel dat we geflest worden...quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik respecteer Brain z'n eerlijkheid en respect naar vrouwen...![]()
Ja, idd! je emoticon zegt genoeg! SHAME ON YOU!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze uitspraak dient men niet al te serieus te nemen want op dit moment tel ik zelfs elk schaap dubbelquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Te laat!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Deze uitspraak dient men niet al te serieus te nemen want op dit moment tel ik zelfs elk schaap dubbel![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
In het begin zijn ze ook al een keer bij L & C geweest. Ik weet niet meer zo snel wie, ik dacht Nena en Bart. Bart gaf toen 10.000 euro voor een goed doel en verdiende dat weer terug door te stoppen met roken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
DGK wordt overgenomen (hoogstwaarschijnlijk) door RTL. Huub en Tasja gaan zondag naar L & C.
Ik denk dat het nog wel ff doorgaat in DGK. (en stiekem hoop ik het ook)
Nee, Brian heeft ook een handicapquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:09 schreef Frasier het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige hier met een "handicap"![]()
Brain drinkt toch nooit?quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, Brian heeft ook een handicap
Volgens mij kunnen Jaap en Huub samen voor de leukste beelden zorgen. Een kwezelige Brian zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat de redactie 'ons' (ik weet niet meer van wie het kwam) advies serieus neemt en bij de uiteindelijke stemming gaat zeggen: Degene die gaat mag iemand meenemen. Dit moet dan wel iemand van hetzelfde geslacht zijn! Huub/Jaap, Huub/Eric of Huub/Brain.
Of:Brain/Jaap, Brain/Eric of Brain/Huub.
Wat is leuker voor tv?..........
Nu matig, maar zoek de beelden maar eens terug van het eerste personeelsfeest. Hij stond zo te kotsen dat de wasbak overliep en de emmers niet aan te slepen waren.quote:
Maar als Brain met Huub zou gaan dan gaan ze allebei vreemd! Dan heb je vette ruzie tussen Amanda en Brain en Lieke en Huub....quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen Jaap en Huub samen voor de leukste beelden zorgen. Een kwezelige Brian zie ik niet zitten.
Het voorstel kwam van chairman of chairmain of zoiets. Dat was een geweldig geinig bedacht voorstel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat de redactie 'ons' (ik weet niet meer van wie het kwam) advies serieus neemt en bij de uiteindelijke stemming gaat zeggen: Degene die gaat mag iemand meenemen. Dit moet dan wel iemand van hetzelfde geslacht zijn! Huub/Jaap, Huub/Eric of Huub/Brain.
Of:Brain/Jaap, Brain/Eric of Brain/Huub.
Wat is leuker voor tv?..........
Oh dus Brain is best wel een mietje eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu matig, maar zoek de beelden maar eens terug van het eerste personeelsfeest. Hij stond zo te kotsen dat de wasbak overliep en de emmers niet aan te slepen waren.
Of die clash tussen Huub en Brain tijdens de bangbang met Amanda.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nu matig, maar zoek de beelden maar eens terug van het eerste personeelsfeest. Hij stond zo te kotsen dat de wasbak overliep en de emmers niet aan te slepen waren.
Helemaal mee eens! Maar hopen dat de redaktie er wat mee gaat doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het voorstel kwam van chairman of chairmain of zoiets. Dat was een geweldig geinig bedacht voorstel.
Ja!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? En dan stond BSOL zeker bij mijn bed om een snapshot te maken?
Het viel mee deze keer. Een tijd geleden had hij vaak hele verhalen, goed verstaanbaar. Dat was humor van de bovenste plank.quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
Arme Jaap............
Ook voor mij is het hoog tijd (maar dat was het al langer). Het was leuk met jullie. En: sukses met Palma, ochtendploegquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:22 schreef Frasier het volgende:
Maar ja, bedtijd! Wel-te-rus-ten allemaal!![]()
!
Dit keer had hij het denk ik over zijn school. In het verleden: ER LOOPT EEN FOCKING KREEFT OVER DE VLOER!! dat vond ik zoooooo mooi!quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het viel mee deze keer. Een tijd geleden had hij vaak hele verhalen, goed verstaanbaar. Dat was humor van de bovenste plank.
Ook ik ga vertrekken. Ik denk dat de hele nachtploeg zo'n beetje weg is, Day mis ik al een tijdje. Tot morgen allemaal en veel plezier in de ochtendploegquote:Op woensdag 30 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook voor mij is het hoog tijd (maar dat was het al langer). Het was leuk met jullie. En: sukses met Palma, ochtendploeg![]()
Trustuh! Palma zie ik na 13.00 uur wel weer een keertje. Of ik log pas na 14.30 in...quote:Op woensdag 30 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook voor mij is het hoog tijd (maar dat was het al langer). Het was leuk met jullie. En: sukses met Palma, ochtendploeg![]()
ja dat kan. Dan kijk je gewoon niet meer!quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel Huub en Amanda dit wel kunnen bewerkstelligen.
Ik vind het alleen erg jammer dat de DGK_redactie het nodig vindt om
ParaBrodda en Natasia te beschermen en dat daarom Brainless naar
Istanbul zal gaan. Fucking Hell oneerlijk, kunnen we hier niet iets aan doen ???
Inderdaad APK. Ik vond het ook al een vreemde opmerking van DGK_Tegengas. Het kan niet altijd feest zijn. Zowel, dan liever niet s`nachts.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Bericht aan DGK_Tegengas:
98% van de inwoners van Nederland slaapt op dat tijdstip.
Denk eens een keer na.
Ik zie ook liever 's nachts actie, maar ik wil ook graag straks naast Sophie Ellis-Baxter wakker worden
misschien wil je die gezelligheid wel niet zien tussen brain en amand, ook al is tie er volgens mij wel minimaal net zoveel als bij huub en lieke lijkt mij. Huub en lieke hebben ook heeeeel veel ruzie, don`t forget that!quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik bedoelde de gezelligheid tussen Huub en Amanda.
Die zie je dus nooit tussen Amanda en Brainless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |