Nee maar als iedereen zich nou stil houdt dan krijgt Brian geen kans om Huub te naaien maar is Brian degene die genaaid wordt. Dat is altijd leuk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:28 schreef getl0st het volgende:
Het zit er deze donderdag helaas toch niet in dat er iemand weggaat..
Yep, maar ook tegen Wifebeater.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:36 schreef schatje het volgende:
Heeft Huub zowel Jaap als Lieke beloofd een van hen mee te nemen naar Istanbul?
Vanwege Jaap.... Ik hoorde Natasia eergisteren ook al klagen. Ze zei iets van: Nou en, als ie gaat gooien met eieren kost het hem meteen 10K... dus laat die eieren maar komen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
Sinds de camping hebben ze geen eieren meer gekregen.
Wat is dat voor een kinderachtig iets?
Trustequote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef akveor het volgende:
En weer dat gemekker met Palma. Elke ochtend het zelfde fokking irritante liedje. Ze doet d'r werk niet goed. Heeft alleen maar commentaar en een grote bek en is totaal niet ontvankelijk voor kritiek. Haar stem is niet om aan te horen. Dus ik ga maar weer naar bed.
Dat is de kleine C bultrug walvis. Zeer agressief en bijten snel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:44 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh
ik zet net de streams aan en heb een riant uitzicht op een lichtblauwe walvis met zwemband![]()
Met maatje 36quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de kleine C bultrug walvis. Zeer agressief en bijten snel.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de kleine C bultrug walvis. Zeer agressief en bijten snel.
bedoel je dat druppelspul?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef noekje het volgende:
Huub gebruikt van die eyewhitener volgens mij.
Ik vind dat ie Kubatz wel mee mag nemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ie Jaap dan maar meeneemt. Daarnaast is het natuurlijk niet zeker of iemand mee mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |