hij kapt er gelijk meequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
kutgrasmaaier
Hij is waarschijnlijk ff van de medicijnen af, vandaar dat de redactie van Tien zo snel is met die streamlocks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga weer kijken want het is al over....begint het weer opnieuw...ik zeg jullie..er is een probleem met Brian...die is anders...hij uit zich sneller agressief...
Dan gaat het weer mis.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
en zo meteen zitten we weer allemaal braaf aan tafel ook
blijkbaar. is toch fokking niet normaalquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
waar betalen we eigenlijk voor????
voor streamlocks??
Hoop ik ook niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Als Huub maar niet slaat.
met blauwe ogen en bloedneuzenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef AnTjUh het volgende:
en zo meteen zitten we weer allemaal braaf aan tafel ook
Er zijn wat activiteiten van hem geschrapt. Misschien hebben ze commentaar geleverd op zijn bijdrage aan het programma en dreigen ze met een toneelhaakquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga weer kijken want het is al over....begint het weer opnieuw...ik zeg jullie..er is een probleem met Brian...die is anders...hij uit zich sneller agressief...
brian ook, die hoorde je net ook de heletijd schreeuwen en natasja gillenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
Huub draait behoorlijk door volgens mij.
waarom bemoeit die teringrat zich uberhaupt met iets wat tussen palma en huub speelt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Brian draaide op z'n minst wel een beetje door![]()
.
Maakt niet uit, de DGK_Redactie heeft zelf geschreven dat een beetje duwen en trekken niet zo erg isquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Als Huub maar niet slaat.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
Er gaan toch geen dooien vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |