Van 17 april 2007 jaquote:
Ik kijk 'em gewoon voor de tweede keer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Palomar het volgende:
Vanavond weer een herhaling van het Barneveldse tuinhekje !
hehe, maar wat stond daar nou precies onder in beeld? Keek net even niet en zag nog net iets heel snel wegscrollen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Pool het volgende:
Ah, er stond nu in beeld dat mevrouw een eigen achter-uitgang heeft gekregen en dus niet meer door de tuin hoeft van haar buurvrouw. Opgelost dus. En mevrouw ligt nog niet onder de grond, verrassend!![]()
Dat wat in mijn quote stond, over die nieuwe uitgang en dat het probleem dus opgelost is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, maar wat stond daar nou precies onder in beeld? Keek net even niet en zag nog net iets heel snel wegscrollen...
ja hehe, dacht dat je op een cynische manier vertelde dat ze dood was ofzo met haar eigen achter-uitgangquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat wat in mijn quote stond, over die nieuwe uitgang en dat het probleem dus opgelost is.![]()
Die oma stemt heus niet meer hoor. Heeft vroeger altijd op de ARP gestemd. Toen die partij opging in het CDA heeft ze gezegd 'dat gebeurt niet!' en dat ze haar beter drek onder de grond konden stoppen. Sindsdien nooit meer gestemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef _Boozeroony het volgende:
Ze zouden van dit soort mensen het stemrecht moeten intrekken.
Die hele aflevering is fantastischquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef Nijemanting het volgende:
De aflevering van gisteren was vooral de laatste 5 minuten interessant, bekjik die laatste 5 hier:
Laatste 5 minuten van de spraakmakende aflevering
Nou ik zie hem er voor aan om toch gewoon over dat pad te gaan lopen. Wie weet hoeveel die nog op z'n spaarrekening heeft staan....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
50.000 euro.
De rijdende rechter wou 'm gewoon even terugpakken.
Ja geen week zonder een recht van overpad ergens. Komt wel érg vaak voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Recht van overpad. Waar ken ik dat toch van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |