Wat is de maximale breedte? Dan pas ik m thuis even aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:38 schreef Brentmeister het volgende:
Plaatje in de OP moet even iets verkleind.
Die hele show is dus een grote hoax op het gebied van recht spreken.quote:Bij De Rijdende Rechter wordt niet officieel recht gesproken. Beide partijen tekenen een contract waarin zij aangeven akkoord te gaan met de uitspraak van een bindend adviseur.
Mwoh:quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die hele show is dus een grote hoax op het gebied van recht spreken.
De uitspraak is dus absoluut bindend, het is niet zo dat de mensen Ja en Amen knikken in de studio en daarna op oude voet verder gaan.quote:In Nederland is het wettelijk mogelijk dat een rechter ook buiten de officiële kanalen om, bindende beslissingen geeft. Dit kan echter alleen als beide partijen hiermee akkoord gaan. Van deze regeling wordt in dit programma gebruik gemaakt. Zo kan het dus gebeuren dat mr. Frank Visser, die in het dagelijks leven kantonrechter is in Zaandam, opeens recht spreekt in een café in Zuid-Limburg of een burenruzie in Leeuwarden beslecht.
Ik zit er klaar voorquote:Op 5 juni aandacht voor de volgende kwesties:
Monsterlijke kermis
Buren Nico Schellevis en Joke van Gaalen uit Monster zien de start van de zomer elk jaar met bonzend hart tegemoet. Sinds 1998 wordt de jaarlijks terugkerende kermis in hun straat gehouden. Hun gevel wordt als urinoir gebruikt en de herrie van de botsauto's is oorverdovend. Volgens Sjaak van der Tak, de burgemeester van Monster, is het Kerkpad waar Joke en Nico wonen de beste plek voor de kermis. Maar daar zijn de buren het helemaal niet mee eens.
Kwekkende kwelgeest
In Capelle aan de IJssel maakt de ene buurman grote bezwaren tegen de fazant die de andere buurman in zijn volière in de binnentuin houdt. In het voorjaar en aanloop naar de zomer uit het beest een paringsroep die hem door merg en been gaat. De ene partij piekert er niet over om de fazant weg te doen. De andere eist dat de fazant in de paringstijd uit logeren gaat.
Weet ikquote:
Daarom zeg ik het ffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
Ken deze heul niet.
Maak ik voor niets zo'n OP ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef Snatsie het volgende:
Gaan ze deze zomer ook nog nieuwe uitzendingen uitzenden?
Jij met je grote muilquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Van mij had die kutvogel doodgemogen.
Ik had hem waarschijnlijk dood gemaakt als ie me iedere morgen om 4 uur wakker maaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Van mij had die kutvogel doodgemogen.
Ik kende m al, dus ik kijk nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef Mojave het volgende:
bliep
Yep.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef Mojave het volgende:
is dit ook een herhaling?
Das minderquote:Ook voor rechter Frank Visser zou de toekomst bij het niet programma niet meer zeker zijn."
www.nu.nlquote:Mieke van der Weij stopt met Rijdende Rechter
HILVERSUM - Mieke van der Weij stopt met het populaire NCRV-programma De Rijdende Rechter. Voor haar wordt binnen de NCRV een nieuwe programma ontwikkeld. "Ze gaat niet weg bij ons", benadrukte een woordvoerster van de omroep vrijdag.
De Rijdende Rechter bestaat elf jaar. Van der Weij heeft bij de NCRV aangegeven iets nieuws te willen gaan doen. "Daar hebben wij zeker na elf jaar alle begrip voor. Daarom zijn we nu met haar in gesprek over een nieuw programma, waar ik verder nog niets over kan zeggen", aldus de woordvoerster.
Invalshoek
De NCRV waardeert Mieke vooral om haar journalistieke achtergrond. Of het nieuwe programma ook een journalistieke invalshoek krijgt, is onduidelijk.
Het programma De Rijdende Rechter wordt ondertussen op een aantal punten aangepast. De ideeën daarover zijn in ontwikkeling en zijn pas in het seizoen 2008 te zien.
Presentator
De nieuwe presentator wordt in ieder geval Jetske van den Elsen. Zij presenteert deze maand haar eerste avondprogramma's Korte Lontjes en Bijna Beroemd.
Van 17 april 2007 jaquote:
Ik kijk 'em gewoon voor de tweede keer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef Palomar het volgende:
Vanavond weer een herhaling van het Barneveldse tuinhekje !
hehe, maar wat stond daar nou precies onder in beeld? Keek net even niet en zag nog net iets heel snel wegscrollen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Pool het volgende:
Ah, er stond nu in beeld dat mevrouw een eigen achter-uitgang heeft gekregen en dus niet meer door de tuin hoeft van haar buurvrouw. Opgelost dus. En mevrouw ligt nog niet onder de grond, verrassend!![]()
Dat wat in mijn quote stond, over die nieuwe uitgang en dat het probleem dus opgelost is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, maar wat stond daar nou precies onder in beeld? Keek net even niet en zag nog net iets heel snel wegscrollen...
ja hehe, dacht dat je op een cynische manier vertelde dat ze dood was ofzo met haar eigen achter-uitgangquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat wat in mijn quote stond, over die nieuwe uitgang en dat het probleem dus opgelost is.![]()
Die oma stemt heus niet meer hoor. Heeft vroeger altijd op de ARP gestemd. Toen die partij opging in het CDA heeft ze gezegd 'dat gebeurt niet!' en dat ze haar beter drek onder de grond konden stoppen. Sindsdien nooit meer gestemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef _Boozeroony het volgende:
Ze zouden van dit soort mensen het stemrecht moeten intrekken.
Die hele aflevering is fantastischquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef Nijemanting het volgende:
De aflevering van gisteren was vooral de laatste 5 minuten interessant, bekjik die laatste 5 hier:
Laatste 5 minuten van de spraakmakende aflevering
Nou ik zie hem er voor aan om toch gewoon over dat pad te gaan lopen. Wie weet hoeveel die nog op z'n spaarrekening heeft staan....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
50.000 euro.
De rijdende rechter wou 'm gewoon even terugpakken.
Ja geen week zonder een recht van overpad ergens. Komt wel érg vaak voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Recht van overpad. Waar ken ik dat toch van.![]()
Jep dat viel mij ook opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |