Joden zijn niet vies van liegen tochquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, die Adriaanse zal nu wel willen, nadat ze de pers hebben voorgelogen over zn beweegredenen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Joden zijn niet vies van liegen toch![]()
En wat zijn al die Amsterdammers toch kut dit en datquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
"Het Legioen wil Co Adriaaanse, dus het Legioen krijgt Co Adriaanse"
Was geen trollen, gewoon een vermelding hoe de officele eindstand is geworden van de competitie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
trollen doe je maar ergens anders, dat over de verwijderde posts
de toon waarmee het ging was meer dan puur en alleen vermelden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Was geen trollen, gewoon een vermelding hoe de officele eindstand is geworden van de competitie.
Pas vanaf de eerste training zijn die lelijke uitshirts te koop!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand een goede online shop om het uitshirt te bestellen? Met officiele bedrukking.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:16 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig hadden ze voor volgend seizoen geen europese uitshirts besteld![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:16 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig hadden ze voor volgend seizoen geen europese uitshirts besteld![]()
Het is tenslotte niet voor niets zo vaak kapot getrokken tijdens de wedstrijden. (Wel duidelijk voor de scheidsrechter te zien dan dat er écht een overtreding gepleegd is....)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb meestal het trainingsshirt van 03/04 aan. Maar de kwaliteit van de shirts is onder Kappa idd gedaald!!
Meen je toch niet? Die laatste is echt superlelijk hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:30 schreef Maikalo het volgende:
Ik vind het nog steeds een afgang sinds dat ze voor Kappa hebben gekozen. Kijk maar naar de kwaliteit van het shirt afgelopen seizoen. Zelf draag ik het vaak het shirt van 2002/2003 [afbeelding]
Maar ik heb er altijd jeuk in zonder hemd eronder ofzo. En dat na ruim 3 jaar alweer.
Laatste echt mooie shirt:
[afbeelding]
Nee, dat hebben ze al over nagedacht. ABN-Amro blijft gewoon shirtsponsor van ajaxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef TC03 het volgende:
Fortis neemt trouwens ABN Amro over. Ajax volgend seizoen ook Fortis als shirtsponsor?
01/02 was toch dat blauwe shirt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik loop nog steeds in mijn 2001/2002 uitshirt. Wat daarna is gekomen ziet er allemaal niet uit.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |