quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:16 schreef MrSleep het volgende:
Robert Maaskant, Ron Jans, Arie Haan, Bert van Marwijk, Ruud Gullit, ...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz?? Dan gaat mn Feyenoordcap in de fik!!!

Wat, zelf oprotten?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:57 schreef BB-boy het volgende:
Bosz moet het gewoon doen.

Bosz zit toch niet stil in tegenstelling tot wat ik dacht.quote:VERSTERKING VOOR BELOFTENTEAM
Ondanks de degradatie naar de eerste divisie van het beloftenvoetbal maakt Feyenoord werk van het versterken van het beloftenteam. De Rotterdammers trokken een drietal versterkingen aan ten behoeve van Jong Feyenoord. Doelman Bart van de Beek (21, FC Lienden) vleugelverdediger Sefanja Davids (19, FC Omniworld) en aanvaller Jeffrey Raghoebar (eveneens 19, Leonidas) komen allemaal voor één seizoen op amateurbasis naar Varkenoord. Eerder werd al de talentvolle spits Dennis Koenders vastgelegd.

ik ben niet degene die het verkeerd begrijptquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Ruud begrijp me niet verkeerd, ben en blijf feyenoordfan maar met Bosz gaan we RKC achterna!!

quote:Feyenoord onderhandelt opnieuw met Co Adriaanse voor een functie als hoofdtrainer
De Amsterdammer zegde de Stadionclub vorige week af, omdat hij niet genoeg perspectief zag. Technisch manager Peter Bosz probeert de scepsis weg te nemen bij Adriaanse, die de ideale kandidaat voor Feyenoord is.
Adriaanse zit op dit moment zonder werk, omdat hij twee weken geleden was opgestapt bij Metallurg Donetsk. Daarmee leek de weg vrij voor een overgang naar Rotterdam-Zuid. Feyenoord heeft aangegeven in het belang van de club niet te willen reageren op de mogelijke komst van een nieuwe trainer.

Die zie ik over een jaartje naar Amsterdam vertrekken als ten Cate dan stopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:09 schreef Luni het volgende:
Maat van me hoort net op Rijnmond dat ze toch weer bezig zijn met Co.

Wat voor spul snuiven ze in dat nieuwe pand van Rijnmond? Zelfde spul als waar Bosz al maanden aan verslaafd isquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:09 schreef Luni het volgende:
Maat van me hoort net op Rijnmond dat ze toch weer bezig zijn met Co.

quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:09 schreef Vakkie_W het volgende:
Van Feyenoord.nl
[..]
Bosz zit toch niet stil in tegenstelling tot wat ik dacht.
Bosz![]()

Misschien dat Bosz zegt dat hij opstapt en dat Adriaanse zelf een TD mee mag nemen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef BB-boy het volgende:
Lijkt me meer een laatste waanhoopspoging. Wat hebben ze voor nieuws te melden ten opzichte van het laatste geprek?

Ban?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:12 schreef Vakkie_W het volgende:
Waar zijn Happel en Jorienvandeherik eigenlijk?

inderdaad!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Vakkie_W het volgende:
HET IS EEN GROTE PUINHOOP IN HET MAASGEBOUW!

Dat lijkt me alleen mogelijk als ze nu daadwerkelijk harde toezeggingen hebben van investeerders dat, als Adriaanse coach wordt, er een zak met geld richting de Kuip gaat om de selectie te versterken.quote:

Bijzondere spelers hoef je ook niet te verwachten denk ik. Eerst maar eens een goede, bekwame coach...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:32 schreef Tovaho het volgende:
ik vrees echt voor het nieuwe seizoen: nog geen nieuwe trainer / nog geen bijzondere nieuwe spelers = geen prestaties

Ja, maar zolang ze die niet kunnen vinden, duurt het vinden van bekwame spelers ook alleen maar langer (als ze inmiddels niet weggekaapt zijn door een andere club....)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bijzondere spelers hoef je ook niet te verwachten denk ik. Eerst maar eens een goede, bekwame coach...

Hoeveel voetballende neefjes heeft die hond wel niet he?quote:

En ze zitten allemaal bij Feyenoord.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeveel voetballende neefjes heeft die hond wel niet he?

AD.nlquote:Van Gastel opvolger Fräser
ROTTERDAM - Jean-Paul van Gastel wordt de nieuwe trainer van de A1 van Feyenoord. Hij volgt in die functie Henk Fräser op. Deze gaat komend seizoen bij ADO Den Haag aan de slag.
Van Gastel had op Varkenoord de C1 onder zijn hoede. Jeffrey Oost, die werkzaam was bij de Fettah voetbalacademie in Ghana, neemt dat team over. Ook Jan Gösgens (B2) komt terug uit Afrika. Cor Adriaanse (B1) en Gaston Taument (C2) houden hun elftal. (ANP)

hou je muil joh koekwausquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:43 schreef BobbyHill het volgende:
Ik verwissel ruud_fr en Happel nog wel eens als die foto van Kiprich voorbij komt. Ik vroeg me al wat Happel gerookt had, zo mild als hij was geworden

Want? Ik vond de vorige trainer toch wel wat beter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:00 schreef borisz het volgende:
Van Gastel goede keus

Dat is waar, Ik snap ook niet dat Henk weg moest, maar ik denk dat dit een goede keus voor feijenoord is. Iemand met een verleden in 010.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Want? Ik vond de vorige trainer toch wel wat beter.

quote:'Feyenoord waagt nog een poging bij Adriaanse'
31/5/2007 18:58
Feyenoord lijkt de strijd nog niet te hebben opgegeven om Co Adriaanse te strikken als nieuwe coach. RTV Rijnmond meldt dat de Rotterdammers de gesprekken met de werkloze trainer hebben hervat en een tweede poging wagen de Amsterdammer te overtuigen van de mogelijkheden bij Feyenoord.
Zes dagen geleden liepen de onderhandelingen spaak. Feyenoord gaf aan dat Adriaanse om persoonlijke redenen afzag van het trainersschap in De Kuip. Adriaanse's zaakwaarnemer Willem Zeijlmans vertelde dat de bij Metallurg Donetsk opgestapte coach puur op basis van voetbalredenen niet in zee ging met Feyenoord.
VI.nl benaderde Zeijlmans over de huidige stand van zaken maar kreeg te horen dat het kamp Adriaanse niet wenst te reageren. 'We hebben ons lesje na vorige week geleerd', luidde de summiere uitleg. Feyenoord liet RTV Rijnmond weten 'in het belang van de club niet te willen reageren op de mogelijke komst van een nieuwe trainer'.
Feyenoords zoektocht naar de opvolger van Erwin Koeman verloopt moeizaam. Mocht het opnieuw niet lukken met Adriaanse, dan hoeft de stadionclub in ieder geval niet aan te kloppen bij Mario Been. Hij heeft definitief voor NEC gekozen. 'Ik zit hier goed', vertelde de voormalige speler van Feyenoord aan VI.

tja, zo gaat dat nu eenmaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
"Het Legioen wil Co Adriaaanse, dus het Legioen krijgt Co Adriaanse"

Zal wel eerder zijn "De investeerders........"quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
"Het Legioen wil Co Adriaaanse, dus het Legioen krijgt Co Adriaanse"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |