Joden zijn niet vies van liegen tochquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, die Adriaanse zal nu wel willen, nadat ze de pers hebben voorgelogen over zn beweegredenen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Joden zijn niet vies van liegen toch![]()
En wat zijn al die Amsterdammers toch kut dit en datquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
"Het Legioen wil Co Adriaaanse, dus het Legioen krijgt Co Adriaanse"
Was geen trollen, gewoon een vermelding hoe de officele eindstand is geworden van de competitie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
trollen doe je maar ergens anders, dat over de verwijderde posts
de toon waarmee het ging was meer dan puur en alleen vermelden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Was geen trollen, gewoon een vermelding hoe de officele eindstand is geworden van de competitie.
Pas vanaf de eerste training zijn die lelijke uitshirts te koop!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand een goede online shop om het uitshirt te bestellen? Met officiele bedrukking.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:16 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig hadden ze voor volgend seizoen geen europese uitshirts besteld![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:16 schreef Maikalo het volgende:
Gelukkig hadden ze voor volgend seizoen geen europese uitshirts besteld![]()
Het is tenslotte niet voor niets zo vaak kapot getrokken tijdens de wedstrijden. (Wel duidelijk voor de scheidsrechter te zien dan dat er écht een overtreding gepleegd is....)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Heb meestal het trainingsshirt van 03/04 aan. Maar de kwaliteit van de shirts is onder Kappa idd gedaald!!
Meen je toch niet? Die laatste is echt superlelijk hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:30 schreef Maikalo het volgende:
Ik vind het nog steeds een afgang sinds dat ze voor Kappa hebben gekozen. Kijk maar naar de kwaliteit van het shirt afgelopen seizoen. Zelf draag ik het vaak het shirt van 2002/2003 [afbeelding]
Maar ik heb er altijd jeuk in zonder hemd eronder ofzo. En dat na ruim 3 jaar alweer.
Laatste echt mooie shirt:
[afbeelding]
Nee, dat hebben ze al over nagedacht. ABN-Amro blijft gewoon shirtsponsor van ajaxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef TC03 het volgende:
Fortis neemt trouwens ABN Amro over. Ajax volgend seizoen ook Fortis als shirtsponsor?
01/02 was toch dat blauwe shirt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik loop nog steeds in mijn 2001/2002 uitshirt. Wat daarna is gekomen ziet er allemaal niet uit.
[afbeelding]
1x tegen de leuning van de trap naar beneden gelopen > stof naar de teringquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef Tomasso het volgende:
Pff, zeikerds. Dat laatste witte uitshirt van Kappa was schitterend. Net als het thuisshirt vorig seizoen. Mijn shirt is nog nooit kapot getrokken of wat dan ook, dus ik weet niet wat jullie er allemaal mee doen...
Niet het thuisshirt. Ik heb nog zo'n adidas met V-hals. Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
1x tegen de leuning van de trap naar beneden gelopen > stof naar de tering
Witte uitshirt war mooi, blauwe sloeg nergens op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo moeten de shirts zijn, ieder jaar.
1 van de laatste fatsoenlijke shirtsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet het thuisshirt. Ik heb nog zo'n adidas met V-hals. Ziet er niet uit.
(proberen te) Halen.quote:Boze Van den Bergh wil vertrek bij RKC forceren
01 juni 2007
Ricky van den Bergh wil deze zomer koste wat kost vertrekken bij RKC Waalwijk. De middenvelder staat in de belangstelling van onder meer ADO Den Haag en Sparta en zal niet schromen om een breuk met RKC te forceren.
Ad powered by www.webads.nl
"Ik ben helemaal klaar met RKC", foetert de middenvelder in het Algemeen Dagblad. "Als de club mij niet laat gaan, dan zoeken ze het maar uit. Ik weet dan niet of ik op de eerste training zal verschijnen. Ik was ook niet aanwezig bij de Kids Club-dag en de afscheidsavond voor de spelers. Daar had ik totaal geen behoefte aan."
Van den Bergh geeft toe dat hijzelf geen best seizoen achter de rug heeft. "Maar dat komt mede door de onzekerheid. De ene week speelde ik, de andere niet. Maar binnen RKC was het vanaf dag één een bende", oordeelt de Hagenaar.
Bij RKC is men niet onder de indruk van de stoere praat van Van den Bergh. "Ricky moet eens goed kijken wat hij gepresteerd en veroorzaakt heeft. Als hij weg wil, moet er een goede prijs betaald worden. Hij kan ook zijn eigen contract afkopen. Als er niets komt, is Ricky van harte welkom op de eerste training om het gras te knippen en de lijnen te trekken. Maar kómen zal hij", waarschuwt directeur Henry van der Vegt.
Hockeyclub Rotterdam speelt met ABN-AMRO als shirtreclamequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef TC03 het volgende:
Fortis neemt trouwens ABN Amro over. Ajax volgend seizoen ook Fortis als shirtsponsor?
Maten kloppen nu ook niet > XXXLquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Neen, en sowieso klopten die maten toen helemaal niet. Kraagje vind ik mooier. Obiku![]()
quote:Als er niets komt, is Ricky van harte welkom op de eerste training om het gras te knippen en de lijnen te trekken.
quote:29-04 GAME OVER: 7E (FR-Fans.nl)
29-04 Doelstelling beleidsplan niet gehaald; en nu? (FR-Fans.nl)
02-05 'Ook Erwin Koeman valt heel veel te verwijten' (Vi.nl)
03-05 KOEMAN STAPT OP BIJ FEYENOORD (Rijnmond.nl)
03-05 Koeman miste motivatie (Feyenoord.nl)
03-05 Duut en Metgod nemen taken over (Radio Rijnmond)
03-05 Adriaanse zegt geen nee tegen Feyenoord (FcUpdate.nl)
04-05 ‘Adriaanse hebben we hier nu nodig’ (AD.nl)
04-05 Booy: "Feyenoord niet aan de orde" (AD.nl)
04-05 VI Poll: 'Adriaanse moet coach worden' (VI.nl)
04-05 'Adriaanse niet benaderd door Feyenoord' (Rijnmond.nl)
04-05 Been gelooft niet in overstap naar Feyenoord (FcUpdate.nl)
05-05 Leo Beenhakker komt weer "thuis" (FR-Fans.nl)
07-05 Beenhakker op 'no cure no pay'-basis (FcUpdate.nl)
07-05 FR-Poll: Blij met moment van Koemans vertrek (FR-Fans.nl)
12-05 FR-Poll: Vertrouwen in Beenhakker (FR-Fans.nl)
13-05 GEEN EUROPEES VOETBAL IN DE KUIP (FR-Fans.nl)
14-05 Roep om Adriaanse steeds luider (AD.nl)
15-05 Feyenoord moet haast maken met Adriaanse (VI.nl)
17-05 Adriaanse per direct weg bij Metallurg Donetsk (Nu.nl)
17-05 Feyenoord en Adriaanse in gesprek (AD.nl
18-05 Het woord is nu aan Co Adriaanse (AD.nl)
19-05 Co Adriaanse beslist na weekeinde (AD.nl)
20-05 FR-Poll: Adriaanse beste optie voor Feyenoord (FR-Fans.nl)
21-05 "Co en Feyenoord hebben overeenkomst" (Sp!ts)
21-05 Adriaanse neemt deze week beslissing (NU.nl)
22-05 "Feyenoord beloofde tien miljoen euro" (FcUpdate.nl)
25-05 Telegraaf: "CO NIET NAAR FEYENOORD" (Telegraaf)
25-05 Feyenoord bevestigt dat Adriaanse niet komt (Feyenoord.nl)
25-05 Adriaanse bedankt uit professionele overwegingen (NU.nl)
26-05 "Feyenoord wil Noorse Trond Sollied" (Telegraaf)
26-05 Regionale tv zenders noemen Booy en Jans (Rtv Utrecht)
28-05 "Geen Sollied; Huub Stevens heeft bedankt" (Studio Voetbal)
29-05 Column Willem van Hanegem: 'Stop met zoeken.' (AD.nl)
30-05 Been hoorde nog niets van Feyenoord (Metro)
31-05 "Gerets ook op het lijstje van Feyenoord" (Telegraaf)
31-05 "Feyenoord weer in gesprek met Adriaanse" (Rijnmond.nl)
31-05 Zowel Feyenoord als Adriaanse laten niets los (VI.nl)
We hebben de UEFA Cup gewonnen met een elftal vol net niet spelersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:32 schreef don-diablo het volgende:
v.d. Bergh staan we daar om te springen?Ik weet niet wat ik er van moet denken, lijkt me een net niet speler..
maar niets gepresteerdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:38 schreef Keltie het volgende:
V.D. Bergh;
Goede techniek, goede mentaliteit, geen laffe rat.
Pikt het wel op...
Aah, jij mikt op de Ronaldinho's..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar niets gepresteerd
hou toch op man. je bent al net zo gek geworden als die gasten in het Maasgebouw
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:41 schreef BobbyHill het volgende:
Van den Bergh kan wel een gaaf menneke zijn, maar wat heeft Feyenoord daar aan? Hij brengt echt nog te weinig. Kunnen ze beter El Hamdaoui halen
Nou, het zou wel fijn zijn als hij zich had kunnen onderscheiden van die prutsers uit Waalwijk. En bij Sparta in de eredivisie was hij nou ook geen garantie voor succes. Je mag toch nog wel een beetje eisen stellen, zonder dat de Ronaldinho's uit de kast getrokken worden?quote:
Mwah, Bij Sparta was het een goede kracht, straalde daar ook altijd wel gevaar uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:59 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, het zou wel fijn zijn als hij zich had kunnen onderscheiden van die prutsers uit Waalwijk. En bij Sparta in de eredivisie was hij nou ook geen garantie voor succes. Je mag toch nog wel een beetje eisen stellen, zonder dat de Ronaldinho's uit de kast getrokken worden?
Kom op zeg, je meent toch niet serieus dat je hem wel een intressante speler voor Feyenoord vind? Koop dan niks, in de Beloftes loopt ook heus wel iemand van zijn niveau.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, Bij Sparta was het een goede kracht, straalde daar ook altijd wel gevaar uit
Daarnaast heeft hij de potentie om aan te pikken...
Blijkbaar niet, gezien al die doorgebroken beloftes bij Feijenoord.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Kom op zeg, je meent toch niet serieus dat je hem wel een intressante speler voor Feyenoord vind? Koop dan niks, in de Beloftes loopt ook heus wel iemand van zijn niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |