quote:
Welke rest ?quote:
Ja klopt en ze nemen poepzakken mee voor het geval Huub op de stoep schijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Vraagje:
Lees ik het nou goed dat Huub aan Jaap én Lieke beloofd heeft om ze mee te nemen naar Istanbul??![]()
VOL is echt niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Vraagje:
Lees ik het nou goed dat Huub aan Jaap én Lieke beloofd heeft om ze mee te nemen naar Istanbul??![]()
aan jaap, lieke en brianquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Vraagje:
Mazzel met die zoete zooiquote:
Sure and done.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
akveor, wil je de sc ff veranderen in [DGK SC # 105] 2 Bagger or not 2 Bagger
Ha! Is die hond eruit? Dan ga ik je eens onverbiddellijk het hof maken!quote:
Poep jij ook op de stoepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ha! Is die hond eruit? Dan ga ik je eens onverbiddellijk het hof maken!
Zelden, dus ik ben een substantiele verbetering! Je mag ook niet aangelijnd met me wandelen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
Zelden, dus ik ben een substantiele verbetering! Je mag ook niet aangelijnd met me wandelen.
Prospera is nu helemaal gelukkig. Zij houdt van happy endings.quote:
Hij heeft een paspoort aangevraagd, levertijd 1 week. Het uitstapje is echter al dit weekend (maar dat hoorde hij pas later).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, Jaap kan niet omdat hij geen passpoort heeft, maar is wel vandaag naar het gemeentehuis gegaan voor een passpoort? Wat weet Jaap dat wij niet weten?
Delquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoefde er niet écht veel werk van te maken, he?![]()
Een poepzak die zichzelf wandeld is ultiemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoefde er niet écht veel werk van te maken, he?![]()
Het lijkt de COS wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Soms mompelt iemand een vorm van commentaar!
kijk jaap zorgt weer voor aktiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Iedereen sukkelt langzaam in slaap op de bank voor Jensen. Alleen Eric zit in het kantoor..
Jaap laat een scheet![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Iedereen sukkelt langzaam in slaap op de bank voor Jensen. Alleen Eric zit in het kantoor..
Flatulentie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
mooiiii verwoordquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:00 schreef demins het volgende:
Jaap heeft blote voeten, hetgeen hij treffend wist aan te tonen door schoenen en sokken uit te doen!
Heb je dat verhaal nog nooit gehoord? Heeft ze echt al duizend keer verteld, dat ze een burka op moest enzo. Haar lievelingsverhaaltjequote:
Nee imand zei: Ben Ik was Eranquote:
Sinds ze verkering heeft met Brian is het Mannyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef demins het volgende:
Brian en Amanda zitten er als een uitgeblust stelletje bij. Ze lijken duidelijk de wittebroodsweken voorbij...
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal nog nooit gehoord? Heeft ze echt al duizend keer verteld, dat ze een burka op moest enzo. Haar lievelingsverhaaltje![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mezelf maar even uitlaten, poepzak bij me, baas heeft geen omkijken naar me. Tot morgen.![]()
Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds ze verkering heeft met Brian is het Manny
ik hoor het haar nog zeggen......neeeee voorlopig bleef ze vrijgezel....................jahhhhhaaaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds ze verkering heeft met Brian is het Manny
Is dat zo'n kleurig, traditioneel Iraans hoedje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal nog nooit gehoord? Heeft ze echt al duizend keer verteld, dat ze een burka op moest enzo. Haar lievelingsverhaaltje![]()
Wat nouquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
[/quote
![]()
![]()
![]()
]
Ja met van die rastavlechten er aangenaaidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat zo'n kleurig, traditioneel Iraans hoedje?
Die bedoel ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja met van die rastavlechten er aangenaaid![]()
Ja ik ga me kooi inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef milk-shake het volgende:
boring in dgk en hier ook wel ....................![]()
nou ja zeg ...dus ik ben niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
On topic blijven hoor....
ik zie niks dus ik vertrouw op jou....of Petra..![]()
![]()
mmmm daarom vind ik je zo liefffffffffffffquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
On topic blijven hoor....
ik zie niks dus ik vertrouw op jou....of Petra..![]()
![]()
Vertrouwen moet je winnen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ja zeg ...dus ik ben niet te vertrouwen![]()
Jaap heeft nu het potje Ben en Jerry's van Lieke overgenomen en eet er lustig op los.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef milk-shake het volgende:
boring in dgk en hier ook wel ....................![]()
mmmmmmmmmmmmm nou zal me best doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vertrouwen moet je winnen...![]()
en als je het eenmaal hebt...tja...dan....![]()
Nou, dat duurde toch ook een paar dagen? Dat was dus voorlopigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik hoor het haar nog zeggen......neeeee voorlopig bleef ze vrijgezel....................jahhhhhaaa![]()
Heb ik je vertrouwen????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vertrouwen moet je winnen...![]()
en als je het eenmaal hebt...tja...dan....![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik je vertrouwen????![]()
Natas zit aan haar oorbel
Ik vind het wel lachen, het commentaar dat ze op Lieke heeft over haar relatie met Huub het gescheldt e.d. Is ze vergeten wat Brian bij haar heeft gedaan ?????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dat duurde toch ook een paar dagen? Dat was dus voorlopig![]()
ja het geheugen van amanda is zeer kort (soort dori....)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, het commentaar dat ze op Lieke heeft over haar relatie met Huub het gescheldt e.d. Is ze vergeten wat Brian bij haar heeft gedaan ?????![]()
Aangezien er slechts één n in Amanda zit, wordt het eigenlijk Many Briandead. Fits like a glove, denk ik dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef demins het volgende:
Mr. and Mrs. Brian and Manny Braindead
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07222/ScreenShot094.jpg]afbeelding][/url]
Zo goed als Amanda is: daar wil ze Lieke voor behoedenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, het commentaar dat ze op Lieke heeft over haar relatie met Huub het gescheldt e.d. Is ze vergeten wat Brian bij haar heeft gedaan ?????![]()
met al haar ervaring ben je daar toch wel heel blij mee danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo goed als Amanda is: daar wil ze Lieke voor behoeden![]()
Daar denk jij over na, maar Manny niet. Overigens heb je wel handschoenen nodig , als je Manny aanraakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aangezien er slechts één n in Amanda zit, wordt het eigenlijk Many Briandead. Fits like a glove, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Daar denk jij over na, maar Manny niet. Overigens heb je wel handschoenen nodig , als je Manny aanraakt.
En nu duik ik er echt in.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
deze miep is echt wel een leuk tiep![]()
mwoah, ondanks dat ik haar niet zo mooi vind heb ik wel mooiere foto's van haar gezien. Op deze heeft ze een beetje een minzaam lachje, maar daar kun je van houden natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft weer een heel lang zeververhaal. Japio is niet zo geboeid, staat op en gaat de sauna aanzetten.
Wat is de deal tussen Huub en Jaap eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
Haha Brian denkt dat de deal met Huub is dat ie hem erin laat....
Wat ik begreep is dat Huub Jaap mee zou nemen.... zodat iedereen inclusief Lieke over de zeik gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is de deal tussen Huub en Jaap eigenlijk?
Japio mag mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is de deal tussen Huub en Jaap eigenlijk?
Dank en ook aan Rooie3. Tot nu toe houdt Huub zich aardig aan dat soort afspraken dus hij zal Jaap wel meenemen, als hij iemand mag meenemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Huub Jaap mee zou nemen.... zodat iedereen inclusief Lieke over de zeik gaat.
Dat WAS de primaire deal. Maar Japio heeft geen paspoort, dus dat stukje van de deal is weggevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Huub Jaap mee zou nemen.... zodat iedereen inclusief Lieke over de zeik gaat.
Wat blijft er dan nog over van de deal waar Jaap wat aan heeft?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat WAS de primaire deal. Maar Japio heeft geen paspoort, dus dat stukje van de deal is weggevallen.
Ik heb maar kort de streams gevolg en niet gezien dat Japio een alternatief heeft gevraagd. Ik denk dat Japio en Huub gewoon een klik hebben op dit moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van de deal waar Jaap wat aan heeft?
Brian en Amanda stangen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van de deal waar Jaap wat aan heeft?
Ok, en dat laatste denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb maar kort de streams gevolg en niet gezien dat Japio een alternatief heeft gevraagd. Ik denk dat Japio en Huub gewoon een klik hebben op dit moment.
Heeft ze zelf bedacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Wacht even. Wist Lieke nou dat Huub aan Jaap beloofd heeft hem mee te nemen of komt ze daar nu achter?
Ze had dat al heel snel zelf gegokt. Huub draaide er om heen en zei dat hij ook Brian mee zou kunnen vragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Wacht even. Wist Lieke nou dat Huub aan Jaap beloofd heeft hem mee te nemen of komt ze daar nu achter?
Ze vermoedt het en Huub spreekt het niet tegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Goh, dan reageert ze wel kalm (voor haar doen).quote:
Of is ze achter geweest en geeft ze nu stem aan Amanda...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Die gok van Lieke was al vroeg vanmiddag, niet zojuist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, dan reageert ze wel kalm (voor haar doen).
Dan had ik het trouwens goed ingeschat. Je zag Huub schrikken.![]()
Hij schrok misschien omdat Lieke het aanhaalde terwijl Japio nog in de kamer stond. Een echt Lieke-mankementquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, dan reageert ze wel kalm (voor haar doen).
Dan had ik het trouwens goed ingeschat. Je zag Huub schrikken.![]()
Lieke is helemaal niet naar 'achter' geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Of is ze achter geweest en geeft ze nu stem aan Amanda...
Huub kan nl. toch niet gaan om dat hij naar life and cooking moet...
Echt een leuke manier om iemand ervan te overtuigen dat je niet vreemd zult gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Denk maar niet dat ik daat een vrouw kan ... zonder dat de camera het ziet. Ze filmen daar alles, weet je Reality ..... heet het toch"
Ah ok, dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die gok van Lieke was al vroeg vanmiddag, niet zojuist.
Ik denk dat je je daarin vergistquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Day het volgende:
Huub is overigens een stuk geobsedeerder door de prijs dan Brian.
Ja, Huub's focus wordt per uur erger. En helemaal nadat hij bedacht had dat Brian al 50.000 had gekregen. Hij is 100% overtuigd dat het hem toekomt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Lieke is helemaal niet naar 'achter' geweest.
supermans van hemquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert verteld net dat hij heel vaak coke op de boodschappenlijst heeft gezet
Huub heeft zich nog niet uitgesproken. En Lieke vraagt het niet al te nadrukkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik dan gemist.
Maar wie neemt hij nou echt mee (als het überhaupt mag)?
Wrom zou Brian zich er druk over maken die heeft al 50000 euriesquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Lieke is helemaal niet naar 'achter' geweest.
Die 50.000 zijn al helemaal op. Brian had veel schulden en de rest is opgegaan aan de verhuizing van z'n moeder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom zou Brian zich er druk over maken die heeft al 50000 euries
Poddomme...dat wil ik ook wel, dan zal ik niet verder zeuren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom zou Brian zich er druk over maken die heeft al 50000 euries
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Brian waarom zei je niet tegen mij dat Huub je tussen je benen heeft gebeft
Ik denk niet dat hij Jaap laat vallen. Als het kan i.v.m. z'n paspoort, dan neemt hij hem wel mee denk ik. Ik zie hem eerder Jaap dan Lieke meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik dan gemist.
Maar wie neemt hij nou echt mee (als het überhaupt mag)?
Tering, waar had hij zoveel schulden dan? Of is dat niet bekend?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 50.000 zijn al helemaal op. Brian had veel schulden en de rest is opgegaan aan de verhuzing van z'n moeder.
Loverboy ohnee dat is hij niet hij heeft het aan Amanda gevraagdquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Brian de indocrtrinator
Hij had ondermeer veel schulden van z'n eigen bedrijfje, klanten betaalden niet wegens wanprestatie, en iets met een schadeclaim.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:07 schreef Soho het volgende:
[..]
Tering, waar had hij zoveel schulden dan? Of is dat niet bekend?
Dat verbaasd me eigenlijk niet eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij had ondermeer veel schulden van z'n eigen bedrijfje, klanten betaalden niet wegens wanprestatie, en iets met een schadeclaim.
Geen idee (kom net weer ff bijlezen) maar de combinatie Huub/Joop in Istandoel lijkt me hilarischquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef Meganog het volgende:
Ik pik wat uitspraken op:
"Je hebt geliegt."
"Nu ging het hele balletje rond en nu valt hij weer."
"9 keer met iemand zijn die de fout maakt...en nu?"
"Gekke tante die alles krommer maakt."
Begint hij daar nu alweer over?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Dat is een extra uitzending waard, net als met de verbouwing van de villa.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen idee (kom net weer ff bijlezen) maar de combinatie Huub/Joop in Istandoel lijkt me hilarisch![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Begint hij daar nu alweer over?
Daar blijf ik voor thuis, Jaap en Huub op stap in Istanbul met 10000 euro..quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:14 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is een extra uitzending waard, net als met de verbouwing van de villa.![]()
Hier nog een dat lijkt me echt lachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Daar blijf ik voor thuis, Jaap en Huub op stap in Istanbul met 10000 euro..![]()
En semiprof tennisser, en semiprofvoetballer en semiprofzanger en en enquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zag net op Wikipedia dat Brian als beroep heeft: IT-consultant èn dichter........![]()
Waar andersquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
'Een andere keer' denk ik niet, maar we zien wel vaker dat er meer telefoontjes worden gepleegd binnen 5 minuten (o.a. Nicolaas naar moeder en naar kinderen).quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Sinds wanneer mogen de seconden die niet verbeld worden een andere keer opgemaakt worden? Is die regel aangepast? Of had Lieke net een stagaire aan de lijn. Anders kunnen ze gewoon beter per seconde afrekenen.
Gelukkig maakt ze zich daar niet zo druk om, want die streamers hadden hun oordeel al klaar op dag 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Jiska vindt dat Lieke goed over komt op tv.
Ze leest kennelijk niet hier zodat ze ziet hoe de streamers haar zien.
Heb even niet opgelet, maar bedoelde je een kort gesprekje vooraf ? Aanvragen van de buitenlijn .......quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Sinds wanneer mogen de seconden die niet verbeld worden een andere keer opgemaakt worden? Is die regel aangepast? Of had Lieke net een stagaire aan de lijn. Anders kunnen ze gewoon beter per seconde afrekenen.
Da's juist... maar ik begreep nu dat ze ze een andere keer wou opmaken... en da's nieuw voor me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
'Een andere keer' denk ik niet, maar we zien wel vaker dat er meer telefoontjes worden gepleegd binnen 5 minuten (o.a. Nicolaas naar moeder en naar kinderen).
Ja ook... maar tijdens dat gesprek werd gevraagd of ze de tijd die ze over had een andere keer mag opbellen. Huub vroeg meteen of Lieke wou vragen hoe lang die resttijd mag blijven staan. Da's toch vreemd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb even niet opgelet, maar bedoelde je een kort gesprekje vooraf ? Aanvragen van de buitenlijn .......
En zij bevestigt dat oordeel steeds.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ze zich daar niet zo druk om, want die streamers hadden hun oordeel al klaar op dag 1.
Da's toch ook logisch vind ik. Wat heeft die rat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Het gaat over gisteravond. Dat Huub Brian zo voorbij liep toen hij naar Amanda ging om zijn excuses aan te bieden over dat tyfus wijf .
Brian zit hele verhalen over Huub te vertellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Vrijwel niet te verstaan, dat praten in de sauna.
Er zit zoveel ruis op, dat jij daar dapper doorheen luistert vind ik knapquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Het gaat over gisteravond. Dat Huub Brian zo voorbij liep toen hij naar Amanda ging om zijn excuses aan te bieden over dat tyfus wijf .
Rat heeft verkering met Manny en vindt ook dat Huub excuses aan hem moet maken daarover.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef Soho het volgende:
[..]
Da's toch ook logisch vind ik. Wat heeft die rat er nou mee te maken?
Ik vind dat wel goed van Jaap. Je ziet hem vaker gewoon weglopen als miljonairs over anderen bij hem gaan staan klagen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian zit hele verhalen over Huub te vertellen.
Huub dit Huub dat.
Begint Japio gewoon over de regen.
ik hou van Jaap (oopsquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian zit hele verhalen over Huub te vertellen.
Huub dit Huub dat.
Begint Japio gewoon over de regen.
Gelukkig wisten we al dat hij stapelgek is!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Rat heeft verkering met Manny en vindt ook dat Huub excuses aan hem moet maken daarover.
Iets van "breek je een glas, dan gooi je je eigen glazen in".quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
B: Huub heeft gisteren een glas gebroken in zijn agressie richting Lieke en Erik en dan versta ik he niet meer.
Huub heeft Jaap er goed mee geholpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Er is ook niemand die een beetje interesse in Jaap zijn probleem heeft.
Iedereen is bezig om die reis te pakken.
das niet waar.... Huub heeft het vanmiddag met hem erover gesproken, dat tie niet in zijn woede moest reageren.. en een gesprek aan moest gaan met die leraar (wat ook aangegeven was in die brief)quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Er is ook niemand die een beetje interesse in Jaap zijn probleem heeft.
Iedereen is bezig om die reis te pakken.
Hmmmmmm 1 juni, want ze kon dan niet trouwen omdat ze naar de Toppers moestquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag !!! Wanneer gaat Cora ?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm 1 juni, want ze kon dan niet trouwen omdat ze naar de Toppers moest![]()
Dan mogen brrr en lellebel wel eerst hun excuses aanbieden voor het afluisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Rat heeft verkering met Manny en vindt ook dat Huub excuses aan hem moet maken daarover.
Wat mij betreft wint Huub daar dan veel pluspunten voor.quote:
Ik hoor alleen maar Huub Huub Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
Geluid in 't zwembad is trouwens ook kut.
Ja maar gelukkig vinden daarin voorzover ik zie nooit de meest interessante gesprekken plaats.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
Geluid in 't zwembad is trouwens ook kut.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Brian is al helemaal para.
Die is echt bang dat Huub de reis krijgt.
Toch hopelijk wel interresanter dan de stream op Huub en Lieke?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig vinden daarin voorzover ik zie nooit de meest interessante gesprekken plaats.
Voor mij is de leukste en beste optie Huub en Jaapquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Brian is al helemaal para.
Die is echt bang dat Huub de reis krijgt.
De enige die voor gesprekken speciaal in het zwembad gaat is Brian, als z'n broer of vriendjes op bezoek zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig vinden daarin voorzover ik zie nooit de meest interessante gesprekken plaats.
Ik kan het maar deels verstaan door de ruis. Zolang ze hard en duidelijk praten gaat het wel. Brian is vrijwel niet te verstaan op dit moment.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel interresanter dan de stream op Huub en Lieke?
Tegenwoordig gaat hij met Manny onder de douche staan als hij wat wil bespreken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De enige die voor gesprekken speciaal in het zwembad gaat is Brian, als z'n broer of vriendjes op bezoek zijn.
Een van de redenen waarom veel van ons hem Rat noemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De enige die voor gesprekken speciaal in het zwembad gaat is Brian, als z'n broer of vriendjes op bezoek zijn.
Niet alleen op dit moment, wartaal is hem eigen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het maar deels verstaan door de ruis. Zolang ze hard en duidelijk praten gaat het wel. Brian is vrijwel niet te verstaan op dit moment.
Het was ook echt goed om te zien dat Jaap het hele huis doorstruinde op zoek naar Huub. De 3 dombo's liep ie straal voorbij, met hen wilde hij zijn problemen niet delen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij betreft wint Huub daar dan veel pluspunten voor.![]()
Als je, net als Brian, je vriendin als je bezit ziet en dus het alleenrecht op beledigen, slaan en spugen hebt is daar niets vreemds aan natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we al dat hij stapelgek is!![]()
En dan nog op 19 % staan in de po-poll...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als je, net als Brian, je vriendin als je bezit ziet en dus het alleenrecht op beledigen, slaan en spugen hebt is daar niets vreemds aan natuurlijk
Heeft iedereen het hoog in z'n bol vanavond?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Hoe zeker ben je dat Erik weggestemd kan worden ?"
Brian : "IK bepaald dat, IK bepaald dat. En het zit in het prijzenpakket voor jou als ik de reis krijg"
Huub heeft een groot ego, maar Brian een opgeblazen ego...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Hoe zeker ben je dat Erik weggestemd kan worden ?"
Brian : "IK bepaald dat, IK bepaald dat. En het zit in het prijzenpakket voor jou als ik de reis krijg"
Maar wij nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Als Lieke nou de hele dag zo zou kunnen zitten, zou ze het gelukkigste meisje van de wereld zijn.
Èn een stuk of tien gewichten van 15kilo om te trainen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Als Lieke nou de hele dag zo zou kunnen zitten, zou ze het gelukkigste meisje van de wereld zijn.
En het mooie is dat Jaap de beslissende factor is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Soho het volgende:
Het is een prestige-stemming geworden voor allebei. Het is óf Huub, óf Brian. De twee grootste rivalen in de kooi. Ze zetten allebei alles in om de stemming binnen te krijgen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Doet Jaap alsof hij niet weet dat Huub de ontslagronde voor Eric heeft afgezegd?
Hij was erbij toen Huub hem introk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Doet Jaap alsof hij niet weet dat Huub de ontslagronde voor Eric heeft afgezegd?
Dat is wel het plan. Ze willen Brian op de stoel zetten, gewoon voor de gein. Omdat Brian ervan is overtuigd dat er alleen een ontslagronde voor Eric is aangevraagd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Dat was ik, dat mag je gewoon zeggen, hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Er was vanavond iemand in de COS die zei dat Huub obsessief bezig was met die reis.
Wat doet Brian nu ????
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:44 schreef Disana het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat de strategiespelletjes en -afspraken weer een beetje terug zijn. Uiteindelijk zijn ze toch spannender dan al dat 'taggen'.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]- Hij zat erbij toen Huub afbelde.
Terror in het Turkse Theehuis...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier nog een dat lijkt me echt lachen.![]()
Ik zou het het mooist vinden als de prijs naar Amanda of Eric ging. Zal die 2 assholes leren!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:46 schreef yellowfirst het volgende:
Als alles volgens plannetje lukt, verheug ik nu destemeer op het gezicht van Brian morgen..
iig niet naar Amanda met haar grote slabek, dan gun ik het nog meer aan Jaap of Erikquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het het mooist vinden als de prijs naar Amanda of Eric ging. Zal die 2 assholes leren!
Manny verdient echt helemaal nul komma niks!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
iig niet naar Amanda met haar grote slabek, dan gun ik het nog meer aan Jaap of Erik
Het leuke is dat Japio en Huub eraan denken Brian op de stoel te gaan zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat de strategiespelletjes en -afspraken weer een beetje terug zijn. Uiteindelijk zijn ze toch spannender dan al dat 'taggen'.
Inderdaad. Amanda doet alsof het reisje haar toekomt omdat ze reisjes gewend is. Te verwend om te gaan wat mij betreft.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
iig niet naar Amanda met haar grote slabek, dan gun ik het nog meer aan Jaap of Erik
Mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leuke is dat Japio en Huub eraan denken Brian op de stoel te gaan zetten.
Dit doet weer een beetje denken aan DGK in het begin. Toen werden er ook allerlei plannetje gemaakt om dingen voor elkaar te krijgen. De bewoners moesten toen écht aan het werk om elkaar te overtuigen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind dat de strategiespelletjes en -afspraken weer een beetje terug zijn. Uiteindelijk zijn ze toch spannender dan al dat 'taggen'.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja.....ik kan weer streams kijken.....
moet ik daar eigenlijk blij mee zijn?![]()
Hoewel het weinig zin heeft, zou ik dat moment niet willen missen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het leuke is dat Japio en Huub eraan denken Brian op de stoel te gaan zetten.
Precies, dat bedoel ik. Er gebeurde helemaal niets meer op dat vlak.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef Day het volgende:
[..]
Dit doet weer een beetje denken aan DGK in het begin. Toen werden er ook allerlei plannetje gemaakt om dingen voor elkaar te krijgen. De bewoners moesten toen écht aan het werk om elkaar te overtuigen.
Niet alleen nu hoor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:51 schreef Soho het volgende:
Wat klinkt Rat weer eng vanavond.
Volgens mij zei hij dat Huub dan alleen maar meer stemmen zou krijgen. Hij had het over 49%. Jaap reageerde: "neuh, 47".quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
B: Als ik wel naar Istanbul dan stel ik het zeer op prijs.
Huub voelt zijn poepgat krampen krijgen nu. Hij gaat zeggen Brian gaat een ontslagronde voor je aangevraagd. Donderdag krijgt zo'n houten ding in zijn rug. Wie maakt donderdag de show geen Jaap, geen Brian maar Huub. By the public geen 45%
Ik moet altijd zo lachen als we letterlijk zitten te tikken hoe Brian praatquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
B: Als ik wel naar Istanbul dan stel ik het zeer op prijs.
Huub voelt zijn poepgat krampen krijgen nu. Hij gaat zeggen Brian heeft een ontslagronde voor je aangevraagd. Donderdag krijgt zo'n houten ding in zijn rug. Wie maakt donderdag de show geen Jaap, geen Brian maar Huub. By the public geen 45%
Huub heeft al tegen Erik gezegd dat hij een ontslagronde had aangevraagd en weer heeft ingetrokken, omdat hij hun vriendschap weer terugwil.
Dat heb ik dan gemist, maar kan wel hoor. Het was ff vaag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:54 schreef Soho het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat Huub dan alleen maar meer stemmen zou krijgen. Hij had het over 49%. Jaap reageerde:"neuh, 47".
B: "Ik ben in ieder geval blij...ik spreek het uit...dat zogenaamde voorstel van jou...quote:
Ja het is zo verwarrend, dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je tikt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als we letterlijk zitten te tikken hoe Brian praat![]()
Dat stukje dat ik letterlijk heb overgetikt!!! Schiet mij maar lek ik snap er ook geen zak van.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
B: "Ik ben in ieder geval blij...ik spreek het uit...dat zogenaamde voorstel van jou...
snap je..?"
Uh..nee...snap er geen bal van![]()
Is dat zo? Ik dacht dat ik Huub net tegen Lieke hoorde zeggen dat hij dat nog moest vertellen. HIj wou het vanavond doen, maar heeft het uitgesteld tot morgenochtend (zegt het net tegen Eric). Of ging dat over wat anders?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
Huub heeft al tegen Erik gezegd dat hij een ontslagronde had aangevraagd en weer heeft ingetrokken, omdat hij hun vriendschap weer terugwil.
Zolang anderen maar niet gaan denken dat we zelf van die kromme constructies in elkaar flansenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja het is zo verwarrend, dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je tikt.![]()
Hij heeft het al gezegd vanavond, tenminste dat las ik terug in een COSquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat ik Huub net tegen Lieke hoorde zeggen dat hij dat nog moest vertellen. HIj wou het vanavond doen, maar heeft het uitgesteld tot morgenochtend (zegt het net tegen Eric). Of ging dat over wat anders?
Het zijn allemaal losse zinnetjes krom Nederlands zonder enig onderling verband.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja het is zo verwarrend, dat je op een gegeven moment niet meer weet wat je tikt.![]()
Ijzersterk, die Jaap..................................quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio geeft Brian een heerlijke pluim : "Man, zoals jij dat allemaal bedenkt, geniaaaaal" en met een grote glimlach laat hij Brian boven z'n eigen broeksband uitstijgen van trotsheid.
We blijven lekker bezig zo...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat stukje dat ik letterlijk heb overgetikt!!! Schiet mij maar lek ik snap er ook geen zak van.
Want die kijken 24/5 meequote:Op woensdag 30 mei 2007 00:59 schreef Day het volgende:
Handig Eric, om op de streams af te spreken dat andere je gaan helpen met je opdrachten. Zal je docent blij mee zijn
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:00 schreef Mokum020 het volgende:
Shit....alles loopt vast...
geld terug!!!!
En het wordt alleen maar pittiger (ik doe ongeveer dezelfde studie). Je zou toch denken dat hij er niet zoveel moeite mee moet hebben, hij is zó intelligent!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
Wat kan Eric zeuren over een paar daagjes studeren.
welke studie dat hij dan precies, dat heb ik even gemistquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
En het wordt alleen maar pittiger (ik doe dezelfde studie). Je zou toch denken dat hij er niet zoveel moeite mee moet hebben, hij is zó intelligent!
Dat niet. Maar er hoeft maar 1 persoon kwade bedoelingen te hebben. Iemand die dat arrogante smoeltje niet uit kan staan, bvb. Wat ik me prima voor kan stellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |