Zit je nu helemaal alleen hier?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef petraa het volgende:
Fipo
Wat gaat het weer worden?quote:
IK moet donderdag met de jongste mee op schoolreisje naar Bobbejaanland hoe is het weer daar dan ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Redelijkzon maar af en toe ook een buitje
iig voor deze week
donderdag/vrijdag misschien onweerskansen
Je ben t een hele lieve Remy, tot morgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
En weer ben ik alleen op de wereld.
Zo het nu naar lijkt zullen jullie het niet droog houden. Aantal buien, en zoals ik al eerder vermelde, mogelijk met onweer, echter is deze kans klein. De temperaturen zullen met moeite de 20 graden halen, maar morgen kan alles weer anders zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
IK moet donderdag met de jongste mee op schoolreisje naar Bobbejaanland hoe is het weer daar dan ?
![]()
Ik schuif ook ff aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
En weer ben ik alleen op de wereld.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ben t een hele lieve Remy, tot morgen.![]()
![]()
Geef morgen maar een zonnige Updatequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo het nu naar lijkt zullen jullie het niet droog houden. Aantal buien, en zoals ik al eerder vermelde, mogelijk met onweer, echter is deze kans klein. De temperaturen zullen met moeite de 20 graden halen, maar morgen kan alles weer anders zijnkortom, wil morgen best nog wel even een update geven
donderdag ochtend ook wel
![]()
Euh, update om 6 uur is mogelijk hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Geef morgen maar een zonnige Updateehm donderdagochtend gaat hem niet worden ik moet om half 8 op school zijn.
![]()
Oke doe maar dan!!!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Euh, update om 6 uur is mogelijk hoordan ben ik van bed af
En genoteerdquote:
quote:
HMMM Meloen dat klinkt lekker, ik heb ook niet veel te vertellen, behalve dat hier nog een hockey trainingsbroek ligt die ik moet maken en een tshirt en een trui, overal komen gaten in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb weinig te vertellen. Ben moe. Chagerijnig. Maar de meloen smaakt prima!
![]()
Nah lekker danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook maar weinig te vertellenhet loopt alweer richting bed tijd
(00:00)
morgen weer vroeg op
![]()
Ja, jij hebt kids hé? Houdt je ook wel bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
HMMM Meloen dat klinkt lekker, ik heb ook niet veel te vertellen, behalve dat hier nog een hockey trainingsbroek ligt die ik moet maken en een tshirt en een trui, overal komen gaten in.![]()
Nogalquote:
Jij hebt je weerpraatje nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook maar weinig te vertellenhet loopt alweer richting bed tijd
(00:00)
morgen weer vroeg op
![]()
Ik heb het idee dat me wasmachine die gaten in kleding maakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, jij hebt kids hé? Houdt je ook wel bezig.
Wat doe jij om geld binnen te halen. Ben jij een soort Piet Paulusma ???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nogalje moet toch wat doen om wat geld binnen te halen he
Weet niet of je ook een droger gebruikt, die kan de boel ook snel laten slijten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat me wasmachine die gaten in kleding maakt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat doe jij om geld binnen te halen. Ben jij een soort Piet Paulusma ???![]()
Nee deze kleding gaat niet in de droger, en het is in alles een heel klein rot gaatje, heb al zitten voelen in me trommel maar voel niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet niet of je ook een droger gebruikt, die kan de boel ook snel laten slijten.
Motten????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee deze kleding gaat niet in de droger, en het is in alles een heel klein rot gaatje, heb al zitten voelen in me trommel maar voel niks.
Hmmm Hockeybroek is 2 maanden oud, dan toch nog geen motten ?quote:
Ik had piet Paulusma niet door moeten strepen.quote:
Ik?? Weerpraatje?? Voor wat?? Duitsland?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je weerpraatje nog.
Ik heb vandaag tussen de buien door, 2x 10 km gefietst![]()
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat doe jij om geld binnen te halen. Ben jij een soort Piet Paulusma ???![]()
Eerlijk gezegt of gezegd (bij sommige woorden weet ik het echt niet), heb ik nooit last van motten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm Hockeybroek is 2 maanden oud, dan toch nog geen motten ?![]()
En wat voor weer word het zondag meneer?quote:
Ha die Veulen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En wat voor weer word het zondag meneer?
![]()
Nou moeten we niet te ver vooruit kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
En wat voor weer word het zondag meneer?
![]()
Ik heb ook nooit last van motten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerlijk gezegt of gezegd (bij sommige woorden weet ik het echt niet), heb ik nooit last van motten.
Waarschijnlijk omdat mijn kasten vol met heerlijk geurende zeepjes liggen.
Je gaat natuurlijk ook niet zo maar een nieuwe wasmachine kopen.
Maar ik heb zondag een evenement in de openluchtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou moeten we niet te ver vooruit kijkenik kan wel zeggen dat we een regenachtige dag krijgen, maar kan ook zomaar een zomerdag worden met veel zon en zomerse temperaturen, maar kan ook zomaar een omslag worden naar herfst weer met stormen en onweersbuien
kortom, verder dan 2 dagen moet je niet gaan voorspellen, vooral niet met zulk weer
Je wast kleding wel met de ritsen dicht??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat me wasmachine die gaten in kleding maakt.![]()
Dan komen we daar toch gezellig weer op terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik heb zondag een evenement in de openlucht![]()
(Gezellige boerenkermis op de kinderboerderij...)
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wast kleding wel met de ritsen dicht??
Edit: waskweer
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan komen we daar toch gezellig weer op terug?
Tja het zou moeten kunnen, hij zweeft daar ergens hoog in de lucht!quote:
Dan ligt het daar iig niet aan... ik weiger opvoedkundig gezien zelfs spijkerbroeken te wassen waarvan de ritsen niet dichtzittenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Stom he, dat je soms op iemands uiterlijk kan afgaan en dan heb je 3 woorden met hem/haar gewisseld en dan denk je wat een arrogante *#$(*#$)#)%$
quote:
mmm nou dan hoop ik dat me eerste indruk gelijk had.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ligt het daar iig niet aan... ik weiger opvoedkundig gezien zelfs spijkerbroeken te wassen waarvan de ritsen niet dichtzitten
Ja soms heb je dat.... soms blijkt het achteraf mee te vallen en soms had je eerste indruk helemaal gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |