quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef milk-shake het volgende:
[..]
deze miep is echt wel een leuk tiep![]()
mwoah, ondanks dat ik haar niet zo mooi vind heb ik wel mooiere foto's van haar gezien. Op deze heeft ze een beetje een minzaam lachje, maar daar kun je van houden natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft weer een heel lang zeververhaal. Japio is niet zo geboeid, staat op en gaat de sauna aanzetten.
Wat is de deal tussen Huub en Jaap eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
Haha Brian denkt dat de deal met Huub is dat ie hem erin laat....
Wat ik begreep is dat Huub Jaap mee zou nemen.... zodat iedereen inclusief Lieke over de zeik gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is de deal tussen Huub en Jaap eigenlijk?
Japio mag mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is de deal tussen Huub en Jaap eigenlijk?
Dank en ook aan Rooie3. Tot nu toe houdt Huub zich aardig aan dat soort afspraken dus hij zal Jaap wel meenemen, als hij iemand mag meenemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Huub Jaap mee zou nemen.... zodat iedereen inclusief Lieke over de zeik gaat.
Dat WAS de primaire deal. Maar Japio heeft geen paspoort, dus dat stukje van de deal is weggevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Huub Jaap mee zou nemen.... zodat iedereen inclusief Lieke over de zeik gaat.
Wat blijft er dan nog over van de deal waar Jaap wat aan heeft?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat WAS de primaire deal. Maar Japio heeft geen paspoort, dus dat stukje van de deal is weggevallen.
Ik heb maar kort de streams gevolg en niet gezien dat Japio een alternatief heeft gevraagd. Ik denk dat Japio en Huub gewoon een klik hebben op dit moment.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van de deal waar Jaap wat aan heeft?
Brian en Amanda stangen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van de deal waar Jaap wat aan heeft?
Ok, en dat laatste denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb maar kort de streams gevolg en niet gezien dat Japio een alternatief heeft gevraagd. Ik denk dat Japio en Huub gewoon een klik hebben op dit moment.
Heeft ze zelf bedacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Wacht even. Wist Lieke nou dat Huub aan Jaap beloofd heeft hem mee te nemen of komt ze daar nu achter?
Ze had dat al heel snel zelf gegokt. Huub draaide er om heen en zei dat hij ook Brian mee zou kunnen vragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Wacht even. Wist Lieke nou dat Huub aan Jaap beloofd heeft hem mee te nemen of komt ze daar nu achter?
Ze vermoedt het en Huub spreekt het niet tegenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Goh, dan reageert ze wel kalm (voor haar doen).quote:
Of is ze achter geweest en geeft ze nu stem aan Amanda...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
Die gok van Lieke was al vroeg vanmiddag, niet zojuist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, dan reageert ze wel kalm (voor haar doen).
Dan had ik het trouwens goed ingeschat. Je zag Huub schrikken.![]()
Hij schrok misschien omdat Lieke het aanhaalde terwijl Japio nog in de kamer stond. Een echt Lieke-mankementquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, dan reageert ze wel kalm (voor haar doen).
Dan had ik het trouwens goed ingeschat. Je zag Huub schrikken.![]()
Lieke is helemaal niet naar 'achter' geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:57 schreef farceman het volgende:
[..]
Of is ze achter geweest en geeft ze nu stem aan Amanda...
Huub kan nl. toch niet gaan om dat hij naar life and cooking moet...
Echt een leuke manier om iemand ervan te overtuigen dat je niet vreemd zult gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Lieke : "Denk maar niet dat ik daat een vrouw kan ... zonder dat de camera het ziet. Ze filmen daar alles, weet je Reality ..... heet het toch"
Ah ok, dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die gok van Lieke was al vroeg vanmiddag, niet zojuist.
Ik denk dat je je daarin vergistquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Day het volgende:
Huub is overigens een stuk geobsedeerder door de prijs dan Brian.
Ja, Huub's focus wordt per uur erger. En helemaal nadat hij bedacht had dat Brian al 50.000 had gekregen. Hij is 100% overtuigd dat het hem toekomt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Lieke is helemaal niet naar 'achter' geweest.
supermans van hemquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert verteld net dat hij heel vaak coke op de boodschappenlijst heeft gezet
Huub heeft zich nog niet uitgesproken. En Lieke vraagt het niet al te nadrukkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik dan gemist.
Maar wie neemt hij nou echt mee (als het überhaupt mag)?
Wrom zou Brian zich er druk over maken die heeft al 50000 euriesquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Lieke is helemaal niet naar 'achter' geweest.
Die 50.000 zijn al helemaal op. Brian had veel schulden en de rest is opgegaan aan de verhuizing van z'n moeder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom zou Brian zich er druk over maken die heeft al 50000 euries
Poddomme...dat wil ik ook wel, dan zal ik niet verder zeuren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wrom zou Brian zich er druk over maken die heeft al 50000 euries
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Brian waarom zei je niet tegen mij dat Huub je tussen je benen heeft gebeft
Ik denk niet dat hij Jaap laat vallen. Als het kan i.v.m. z'n paspoort, dan neemt hij hem wel mee denk ik. Ik zie hem eerder Jaap dan Lieke meenemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, dat heb ik dan gemist.
Maar wie neemt hij nou echt mee (als het überhaupt mag)?
Tering, waar had hij zoveel schulden dan? Of is dat niet bekend?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die 50.000 zijn al helemaal op. Brian had veel schulden en de rest is opgegaan aan de verhuzing van z'n moeder.
Loverboy ohnee dat is hij niet hij heeft het aan Amanda gevraagdquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:09 schreef Lobasca het volgende:
Brian de indocrtrinator
Hij had ondermeer veel schulden van z'n eigen bedrijfje, klanten betaalden niet wegens wanprestatie, en iets met een schadeclaim.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:07 schreef Soho het volgende:
[..]
Tering, waar had hij zoveel schulden dan? Of is dat niet bekend?
Dat verbaasd me eigenlijk niet eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij had ondermeer veel schulden van z'n eigen bedrijfje, klanten betaalden niet wegens wanprestatie, en iets met een schadeclaim.
Geen idee (kom net weer ff bijlezen) maar de combinatie Huub/Joop in Istandoel lijkt me hilarischquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:53 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:11 schreef Meganog het volgende:
Ik pik wat uitspraken op:
"Je hebt geliegt."
"Nu ging het hele balletje rond en nu valt hij weer."
"9 keer met iemand zijn die de fout maakt...en nu?"
"Gekke tante die alles krommer maakt."
Begint hij daar nu alweer over?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
Dat is een extra uitzending waard, net als met de verbouwing van de villa.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Geen idee (kom net weer ff bijlezen) maar de combinatie Huub/Joop in Istandoel lijkt me hilarisch![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Begint hij daar nu alweer over?
Daar blijf ik voor thuis, Jaap en Huub op stap in Istanbul met 10000 euro..quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:14 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat is een extra uitzending waard, net als met de verbouwing van de villa.![]()
Hier nog een dat lijkt me echt lachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Daar blijf ik voor thuis, Jaap en Huub op stap in Istanbul met 10000 euro..![]()
En semiprof tennisser, en semiprofvoetballer en semiprofzanger en en enquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zag net op Wikipedia dat Brian als beroep heeft: IT-consultant èn dichter........![]()
Waar andersquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
'Een andere keer' denk ik niet, maar we zien wel vaker dat er meer telefoontjes worden gepleegd binnen 5 minuten (o.a. Nicolaas naar moeder en naar kinderen).quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Sinds wanneer mogen de seconden die niet verbeld worden een andere keer opgemaakt worden? Is die regel aangepast? Of had Lieke net een stagaire aan de lijn. Anders kunnen ze gewoon beter per seconde afrekenen.
Gelukkig maakt ze zich daar niet zo druk om, want die streamers hadden hun oordeel al klaar op dag 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Jiska vindt dat Lieke goed over komt op tv.
Ze leest kennelijk niet hier zodat ze ziet hoe de streamers haar zien.
Heb even niet opgelet, maar bedoelde je een kort gesprekje vooraf ? Aanvragen van de buitenlijn .......quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:17 schreef akveor het volgende:
Sinds wanneer mogen de seconden die niet verbeld worden een andere keer opgemaakt worden? Is die regel aangepast? Of had Lieke net een stagaire aan de lijn. Anders kunnen ze gewoon beter per seconde afrekenen.
Da's juist... maar ik begreep nu dat ze ze een andere keer wou opmaken... en da's nieuw voor me.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
'Een andere keer' denk ik niet, maar we zien wel vaker dat er meer telefoontjes worden gepleegd binnen 5 minuten (o.a. Nicolaas naar moeder en naar kinderen).
Ja ook... maar tijdens dat gesprek werd gevraagd of ze de tijd die ze over had een andere keer mag opbellen. Huub vroeg meteen of Lieke wou vragen hoe lang die resttijd mag blijven staan. Da's toch vreemd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb even niet opgelet, maar bedoelde je een kort gesprekje vooraf ? Aanvragen van de buitenlijn .......
En zij bevestigt dat oordeel steeds.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ze zich daar niet zo druk om, want die streamers hadden hun oordeel al klaar op dag 1.
Da's toch ook logisch vind ik. Wat heeft die rat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Het gaat over gisteravond. Dat Huub Brian zo voorbij liep toen hij naar Amanda ging om zijn excuses aan te bieden over dat tyfus wijf .
Brian zit hele verhalen over Huub te vertellen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Vrijwel niet te verstaan, dat praten in de sauna.
Er zit zoveel ruis op, dat jij daar dapper doorheen luistert vind ik knapquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
Het gaat over gisteravond. Dat Huub Brian zo voorbij liep toen hij naar Amanda ging om zijn excuses aan te bieden over dat tyfus wijf .
Rat heeft verkering met Manny en vindt ook dat Huub excuses aan hem moet maken daarover.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:24 schreef Soho het volgende:
[..]
Da's toch ook logisch vind ik. Wat heeft die rat er nou mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |