Sinds ze verkering heeft met Brian is het Mannyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef demins het volgende:
Brian en Amanda zitten er als een uitgeblust stelletje bij. Ze lijken duidelijk de wittebroodsweken voorbij...
jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal nog nooit gehoord? Heeft ze echt al duizend keer verteld, dat ze een burka op moest enzo. Haar lievelingsverhaaltje![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mezelf maar even uitlaten, poepzak bij me, baas heeft geen omkijken naar me. Tot morgen.![]()
Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds ze verkering heeft met Brian is het Manny
ik hoor het haar nog zeggen......neeeee voorlopig bleef ze vrijgezel....................jahhhhhaaaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Sinds ze verkering heeft met Brian is het Manny
Is dat zo'n kleurig, traditioneel Iraans hoedje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal nog nooit gehoord? Heeft ze echt al duizend keer verteld, dat ze een burka op moest enzo. Haar lievelingsverhaaltje![]()
Wat nouquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 mei 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
[/quote
![]()
![]()
![]()
]
Ja met van die rastavlechten er aangenaaidquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat zo'n kleurig, traditioneel Iraans hoedje?
Die bedoel ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja met van die rastavlechten er aangenaaid![]()
Ja ik ga me kooi inquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef milk-shake het volgende:
boring in dgk en hier ook wel ....................![]()
nou ja zeg ...dus ik ben niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
On topic blijven hoor....
ik zie niks dus ik vertrouw op jou....of Petra..![]()
![]()
mmmm daarom vind ik je zo liefffffffffffffquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
On topic blijven hoor....
ik zie niks dus ik vertrouw op jou....of Petra..![]()
![]()
Vertrouwen moet je winnen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ja zeg ...dus ik ben niet te vertrouwen![]()
Jaap heeft nu het potje Ben en Jerry's van Lieke overgenomen en eet er lustig op los.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:09 schreef milk-shake het volgende:
boring in dgk en hier ook wel ....................![]()
mmmmmmmmmmmmm nou zal me best doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vertrouwen moet je winnen...![]()
en als je het eenmaal hebt...tja...dan....![]()
Nou, dat duurde toch ook een paar dagen? Dat was dus voorlopigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik hoor het haar nog zeggen......neeeee voorlopig bleef ze vrijgezel....................jahhhhhaaa![]()
Heb ik je vertrouwen????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vertrouwen moet je winnen...![]()
en als je het eenmaal hebt...tja...dan....![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb ik je vertrouwen????![]()
Natas zit aan haar oorbel
Ik vind het wel lachen, het commentaar dat ze op Lieke heeft over haar relatie met Huub het gescheldt e.d. Is ze vergeten wat Brian bij haar heeft gedaan ?????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, dat duurde toch ook een paar dagen? Dat was dus voorlopig![]()
ja het geheugen van amanda is zeer kort (soort dori....)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, het commentaar dat ze op Lieke heeft over haar relatie met Huub het gescheldt e.d. Is ze vergeten wat Brian bij haar heeft gedaan ?????![]()
Aangezien er slechts één n in Amanda zit, wordt het eigenlijk Many Briandead. Fits like a glove, denk ik dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef demins het volgende:
Mr. and Mrs. Brian and Manny Braindead
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07222/ScreenShot094.jpg]afbeelding][/url]
Zo goed als Amanda is: daar wil ze Lieke voor behoedenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, het commentaar dat ze op Lieke heeft over haar relatie met Huub het gescheldt e.d. Is ze vergeten wat Brian bij haar heeft gedaan ?????![]()
met al haar ervaring ben je daar toch wel heel blij mee danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zo goed als Amanda is: daar wil ze Lieke voor behoeden![]()
Daar denk jij over na, maar Manny niet. Overigens heb je wel handschoenen nodig , als je Manny aanraakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aangezien er slechts één n in Amanda zit, wordt het eigenlijk Many Briandead. Fits like a glove, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Daar denk jij over na, maar Manny niet. Overigens heb je wel handschoenen nodig , als je Manny aanraakt.
En nu duik ik er echt in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |