quote:
Welke rest ?quote:
Ja klopt en ze nemen poepzakken mee voor het geval Huub op de stoep schijtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Vraagje:
Lees ik het nou goed dat Huub aan Jaap én Lieke beloofd heeft om ze mee te nemen naar Istanbul??![]()
VOL is echt niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Vraagje:
Lees ik het nou goed dat Huub aan Jaap én Lieke beloofd heeft om ze mee te nemen naar Istanbul??![]()
aan jaap, lieke en brianquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef Marieke_B het volgende:
Vraagje:
Mazzel met die zoete zooiquote:
Sure and done.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef petraa het volgende:
akveor, wil je de sc ff veranderen in [DGK SC # 105] 2 Bagger or not 2 Bagger
Ha! Is die hond eruit? Dan ga ik je eens onverbiddellijk het hof maken!quote:
Poep jij ook op de stoepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ha! Is die hond eruit? Dan ga ik je eens onverbiddellijk het hof maken!
Zelden, dus ik ben een substantiele verbetering! Je mag ook niet aangelijnd met me wandelen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef demins het volgende:
[..]
Zelden, dus ik ben een substantiele verbetering! Je mag ook niet aangelijnd met me wandelen.
Prospera is nu helemaal gelukkig. Zij houdt van happy endings.quote:
Hij heeft een paspoort aangevraagd, levertijd 1 week. Het uitstapje is echter al dit weekend (maar dat hoorde hij pas later).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, Jaap kan niet omdat hij geen passpoort heeft, maar is wel vandaag naar het gemeentehuis gegaan voor een passpoort? Wat weet Jaap dat wij niet weten?
Delquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoefde er niet écht veel werk van te maken, he?![]()
Een poepzak die zichzelf wandeld is ultiemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoefde er niet écht veel werk van te maken, he?![]()
Het lijkt de COS wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef demins het volgende:
Soms mompelt iemand een vorm van commentaar!
kijk jaap zorgt weer voor aktiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Iedereen sukkelt langzaam in slaap op de bank voor Jensen. Alleen Eric zit in het kantoor..
Jaap laat een scheet![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Iedereen sukkelt langzaam in slaap op de bank voor Jensen. Alleen Eric zit in het kantoor..
Flatulentie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
mooiiii verwoordquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:00 schreef demins het volgende:
Jaap heeft blote voeten, hetgeen hij treffend wist aan te tonen door schoenen en sokken uit te doen!
Heb je dat verhaal nog nooit gehoord? Heeft ze echt al duizend keer verteld, dat ze een burka op moest enzo. Haar lievelingsverhaaltjequote:
Nee imand zei: Ben Ik was Eranquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |