Ik vind dat wel goed van Jaap. Je ziet hem vaker gewoon weglopen als miljonairs over anderen bij hem gaan staan klagen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian zit hele verhalen over Huub te vertellen.
Huub dit Huub dat.
Begint Japio gewoon over de regen.
ik hou van Jaap (oopsquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian zit hele verhalen over Huub te vertellen.
Huub dit Huub dat.
Begint Japio gewoon over de regen.
Gelukkig wisten we al dat hij stapelgek is!quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Rat heeft verkering met Manny en vindt ook dat Huub excuses aan hem moet maken daarover.
Iets van "breek je een glas, dan gooi je je eigen glazen in".quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
B: Huub heeft gisteren een glas gebroken in zijn agressie richting Lieke en Erik en dan versta ik he niet meer.
Huub heeft Jaap er goed mee geholpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Er is ook niemand die een beetje interesse in Jaap zijn probleem heeft.
Iedereen is bezig om die reis te pakken.
das niet waar.... Huub heeft het vanmiddag met hem erover gesproken, dat tie niet in zijn woede moest reageren.. en een gesprek aan moest gaan met die leraar (wat ook aangegeven was in die brief)quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Er is ook niemand die een beetje interesse in Jaap zijn probleem heeft.
Iedereen is bezig om die reis te pakken.
Hmmmmmm 1 juni, want ze kon dan niet trouwen omdat ze naar de Toppers moestquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag !!! Wanneer gaat Cora ?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm 1 juni, want ze kon dan niet trouwen omdat ze naar de Toppers moest![]()
Dan mogen brrr en lellebel wel eerst hun excuses aanbieden voor het afluisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Rat heeft verkering met Manny en vindt ook dat Huub excuses aan hem moet maken daarover.
Wat mij betreft wint Huub daar dan veel pluspunten voor.quote:
Ik hoor alleen maar Huub Huub Huub.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
Geluid in 't zwembad is trouwens ook kut.
Ja maar gelukkig vinden daarin voorzover ik zie nooit de meest interessante gesprekken plaats.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
Geluid in 't zwembad is trouwens ook kut.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Brian is al helemaal para.
Die is echt bang dat Huub de reis krijgt.
Toch hopelijk wel interresanter dan de stream op Huub en Lieke?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig vinden daarin voorzover ik zie nooit de meest interessante gesprekken plaats.
Voor mij is de leukste en beste optie Huub en Jaapquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:32 schreef rooie3 het volgende:
Brian is al helemaal para.
Die is echt bang dat Huub de reis krijgt.
De enige die voor gesprekken speciaal in het zwembad gaat is Brian, als z'n broer of vriendjes op bezoek zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig vinden daarin voorzover ik zie nooit de meest interessante gesprekken plaats.
Ik kan het maar deels verstaan door de ruis. Zolang ze hard en duidelijk praten gaat het wel. Brian is vrijwel niet te verstaan op dit moment.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Toch hopelijk wel interresanter dan de stream op Huub en Lieke?
Tegenwoordig gaat hij met Manny onder de douche staan als hij wat wil bespreken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De enige die voor gesprekken speciaal in het zwembad gaat is Brian, als z'n broer of vriendjes op bezoek zijn.
Een van de redenen waarom veel van ons hem Rat noemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De enige die voor gesprekken speciaal in het zwembad gaat is Brian, als z'n broer of vriendjes op bezoek zijn.
Niet alleen op dit moment, wartaal is hem eigen....quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het maar deels verstaan door de ruis. Zolang ze hard en duidelijk praten gaat het wel. Brian is vrijwel niet te verstaan op dit moment.
Het was ook echt goed om te zien dat Jaap het hele huis doorstruinde op zoek naar Huub. De 3 dombo's liep ie straal voorbij, met hen wilde hij zijn problemen niet delen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat mij betreft wint Huub daar dan veel pluspunten voor.![]()
Als je, net als Brian, je vriendin als je bezit ziet en dus het alleenrecht op beledigen, slaan en spugen hebt is daar niets vreemds aan natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig wisten we al dat hij stapelgek is!![]()
En dan nog op 19 % staan in de po-poll...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als je, net als Brian, je vriendin als je bezit ziet en dus het alleenrecht op beledigen, slaan en spugen hebt is daar niets vreemds aan natuurlijk
Heeft iedereen het hoog in z'n bol vanavond?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Hoe zeker ben je dat Erik weggestemd kan worden ?"
Brian : "IK bepaald dat, IK bepaald dat. En het zit in het prijzenpakket voor jou als ik de reis krijg"
Huub heeft een groot ego, maar Brian een opgeblazen ego...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Hoe zeker ben je dat Erik weggestemd kan worden ?"
Brian : "IK bepaald dat, IK bepaald dat. En het zit in het prijzenpakket voor jou als ik de reis krijg"
Maar wij nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Als Lieke nou de hele dag zo zou kunnen zitten, zou ze het gelukkigste meisje van de wereld zijn.
Èn een stuk of tien gewichten van 15kilo om te trainen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Als Lieke nou de hele dag zo zou kunnen zitten, zou ze het gelukkigste meisje van de wereld zijn.
En het mooie is dat Jaap de beslissende factor is..quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Soho het volgende:
Het is een prestige-stemming geworden voor allebei. Het is óf Huub, óf Brian. De twee grootste rivalen in de kooi. Ze zetten allebei alles in om de stemming binnen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |