quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Assertiviteitscursus zou je goeddoen. Hielp bij mij ook.
Dat is een beetje deel van het probleem. Rationeel gezien kan ik al mijn problemen wel de das om doen, maar emotioneel niet. Mijn ratio en emoties spreken elkaar heftig tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
En als je nu eens objectief naar jezelf probeert te kijken? Neem afstand van jezelf, en doe net alsof je een vreemde bent. Hoe zie je jezelf dan?
Dat had ik laatst ook... Wonderer, kun jij zien of er iets mis is met de layout van de OP?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, ik zat te klooien met die url naar het topic van SCH,
Waarom werkt dat niet?![]()
Ik zal eens op zolder kijken, daar moet ik nog wel wat zooi hebben liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg maedel.. kan ik bij jou een nieuw toetsenbord reclameren? Mijn F5-toets is versleten in de tijd die je nodig had voor een nieuw topic
Geen idee. De links in het stukje dat je laatst hebt toegevoegd doet het ook niet. OP bug denk ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, ik zat te klooien met die url naar het topic van SCH,
Waarom werkt dat niet?![]()
Kun je nagaan hoe goed het geholpen heeftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heb jij die nodig gehad? Dat had ik nou niet gedacht. Zeker niet bij jou...
Lieverd, anderen hebben het probleem niet dat ze jouw emoties voelen, die zien alleen wat jouw ratio ziet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een beetje deel van het probleem. Rationeel gezien kan ik al mijn problemen wel de das om doen, maar emotioneel niet. Mijn ratio en emoties spreken elkaar heftig tegen.
oh, dat doet het bij mij dan weer wel...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee. De links in het stukje dat je laatst hebt toegevoegd doet het ook niet. OP bug denk ik?
Sturen? Ik verwacht dat je hem persoonlijk komt brengen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zal eens op zolder kijken, daar moet ik nog wel wat zooi hebben liggen
Waar kan ik naartoe sturen?
Mag ik je dan complimenteren? Want dan heb je idd heel goed opgepikt waar het om draaitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed het geholpen heeft
Ik had precies dezelfde problemen als Erik hoor, minus de vervelende ouders. Niemand begreep mij(n genderdysforie), ik maakte moeilijk contact met anderen, durfde amper wat te zeggen en was doodsbang om af te gaan.
RL en online zijn nog wel twee verschillende dingen... maar niet zo HEEL verschillend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mag ik je dan complimenteren? Want dan heb je idd heel goed opgepikt waar het om draait
Je meet ging toch ook goed?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, online ben ik in ieder geval veel makkelijker in de omgang met vreemden.
En ook dat is begrijpelijk. IRL is er geen <backspace>quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, online ben ik in ieder geval veel makkelijker in de omgang met vreemden.
volgens mij wel ja, mevrouw Stemband was het in elk geval nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef maedel het volgende:
ik?
Sjeezus, ik moest echt heel erg nadenken waar dat ook weer over ging...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wel ja, mevrouw Stemband was het in elk geval niet![]()
Geloof het of niet, tot een goede driekwart jaar geleden was ik ook zo... Het heeft bij mij wat langer geduurd voordat k mijn les leerde ben ik bang. Tja, die eigenwijsheid he...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Je wil niet weten hoe onzeker ik was. En hoe bang ik van tevoren was (en hoe het uiteindelijk meeviel. hetvalt altijd mee).
Ik dacht dat ik erg wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Sjeezus, ik moest echt heel erg nadenken waar dat ook weer over ging...
Ik ben er trouwens net achter gekomen dat het vandaag helemaal geen woensdag is, en dat die film die ik wou zien dus morgen pas op tv komt...![]()
ja ik zat te dubben of ik kweetniet erbij moest zetten maar gokte dat ik 1e poging wel zonder konquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Sjeezus, ik moest echt heel erg nadenken waar dat ook weer over ging...
Ik vond/vind PJ Rens wel een irritante vent, of eigenlijk een vies mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik zat te dubben of ik kweetniet erbij moest zetten maar gokte dat ik 1e poging wel zonder kon
en je pakt het al direct op![]()
ik vond hem wel grappig, maar nu niet meer, immers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vond/vind PJ Rens wel een irritante vent, of eigenlijk een vies mannetje
Wordt het niet eens tijd voor een extra pilletje voor jou (of misschien juist eentje minder?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
fipo
extra pilletje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een extra pilletje voor jou (of misschien juist eentje minder?)
Nou nou, puber...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:01 schreef Sebasser het volgende:
nou nou, schokkend hoor.
Welke film !quote:
White Noisequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Blue_ei het volgende:
[..]
Welke film !
[heb geen zin om alles terug te lezen]
Ja hoorquote:Alles oke maedel tijd geleden![]()
Ik heb 'm nog nooit gezien, maar het onderwerp spreekt me wel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
White noise is spannend, en een beetje vreemd.
overal en nergens op forum landquote:[)
Waar waart gij al die tijd?
Nou, dat is wat anders dan wat je zei dus...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh, waar slaat dit op?
als ik zoek op PJ rens dan krijg ik niets bijzonders?
Het einde was echt een anti climax.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, nee, dit is precies wat ik net zei.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat is wat anders dan wat je zei dus...
Let nou gewoon eens op wat je zegt....
Blauwoogje!quote:
Zij, als rel-tommy zou toch beter moeten weten...quote:
oh, sebas... we zijn er gewoon ingestampt.. allebei...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zij, als rel-tommy zou toch beter moeten weten...
en toen kwam je erachter dat Christine van der Horst zijn assistente was bij doet hij 't of doet hij 't niet ?quote:
Goed gezien, erg blauwquote:
En nu ga ik pas rillen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen kwam je erachter dat Christine van der Horst zijn assistente was bij doet hij 't of doet hij 't niet ?
Of wordt het dan nog erger als ik vertel dat hij de hoofdrol heeft gespeeld in de Film Brandende liefde wat een eigentijdse versie van Turks Fruit moest voorstellen omdat het ook om een boek van Jan Wolkers gingquote:
Brandende liefde zegt me niks.. En als ik jouw verhaal zo lees mag ik daar heel blij om zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of wordt het dan nog erger als ik vertel dat hij de hoofdrol heeft gespeeld in de Film Brandende liefde wat een eigentijdse versie van Turks Fruit moest voorstellen omdat het ook om een boek van Jan Wolkers ging
Maar dat men toen zijn stem gedubt heeft en dit dus door een andere acteur heeft laten inspreken![]()
Volgens mij had Monique van der Ven deze zin toen ook moeten zeggen en nooit aan die opnames moeten deelnemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brandende liefde zegt me niks.. En als ik jouw verhaal zo lees mag ik daar heel blij om zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oh, sebas... we zijn er gewoon ingestampt.. allebei...
Lieverd, nog maar ééntje.. morgen krijg je hem terug, met alleen maar een paar kleine opmerkingenquote:
zo, die is op het randje....quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, nog maar ééntje.. morgen krijg je hem terug, met alleen maar een paar kleine opmerkingen
vanwege modder, kou en regen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:54 schreef liefie_ het volgende:
ben trouwens echt onwijs verkouden van dat pinkpop
Ga hem schoppen dan, waar wacht je op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:15 schreef maedel het volgende:
volgens mij staat er gvd iemand in onze tuin iets te snoeien...![]()
Nee, in die van mij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:16 schreef JamesBrowny het volgende:
In jullie tuin?!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:20 schreef JamesBrowny het volgende:
Wonen jullie samen? Echt waar? Wat vindt Maedels vrouw daarvan?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef maedel het volgende:
zo'n ouwe knook van de seniorenwoningen hierachter...
Maar ik zag 'm, dus ik heb 'm van een afstandje (meter of 40) eens heel indringend aan staan kijken.
En toen daalde hij weer van z'n trapje af.
Van de andere kant van de heg af zeg maar, net of hij bij ons iets aan het snoeien was (wij hebben daar een bult liggen met hoog gras er op. Maar dat kan die mensen niet bekoren, want die willen alleen maar keurig aangeharkt grind enzo.
quote:
Of van haar indringende blik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Blijkbaar was ie bang geworden van die enge vrouw in tuinbroek.
Maedel, volgens mij noemt ie je een psychopatische moordenaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
Net als bij zo'n film eh, waar die moordenaar zo naar binnen kijkt bij die persoon die net de moord heeft gezien, zo heel indringent, dat is best eng, goed gedaan maedel.
Dat is toch netjes?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Of van haar indringende blik.
Misschien komt ie dadelijk wel terug met een stel vriendjes.
Bij kennissen van mij hebben ze trouwens takken van een boom gesnoeid(de buren, omdat ze op het dak hingen van de schuur) okee, dat mocht, was nodig om het dak te kunnen repareren, maar nu hebben ze het afval in HUN tuin gegooid...Ligt het aan mij, of slaat dat nergens op?
Volgens mij was het gewoon een grapje...Ik vond het iig wel grappigquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
en weer een bewijs dat je niet volwassen bent.![]()
Die man denkt dat wij niet thuis zijn dokus. Hij zag mij en kwam er tot zijn schrik achter dat er dus wel iemand thuis was, en dat hij nu heel erg betrapt was.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
en weer een bewijs dat je niet volwassen bent.![]()
Die man denkt dat wij niet thuis zijn dokus. Hij zag mij en kwam er tot zijn schrik achter dat er dus wel iemand thuis was, en dat hij nu heel erg betrapt was.
Nee, ik meende het over die seriemoordenaar serieus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een grapje...Ik vond het iig wel grappig![]()
[sub](ik blijf die superman leuk vinden!)[/sub]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is toch netjes?
Als ik bijvoorbeeld een heg zie he, en die steekt wat uit over de stoep ofzo, dan kan ik ze wel heel erg gaan naaien door dat stuk der af te snoeien, maar om het adn vervolgens ook nog eens in hun tuin te gaan gooien gaat wat te ver opzich, dat is netjes, eigen tuin, immers, bejaard.
over takken snoeien en vervolgens in eigen tuin gooien, maar forget it, ben net wakker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
![]()
Ik volg eventjes niet waar je het nou over hebt...
Je haalt twee dingen door elkaar, twee verhalen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
over takken snoeien en vervolgens in eigen tuin gooien, maar forget it, ben net wakker.
Laat maar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:31 schreef JamesBrowny het volgende:
Okee.....
Dat is netjes, eigen tuin, bejaard, volg het niet hoor.
Ah, vandaar, maar ben je zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar, twee verhalen...
Ik heb het even voor je getekend, wat er gebeurde:
[afbeelding]
quote:
mmkay, van het weekend heb ik (plus nog 7 anderen ofzoot) een discussie gehad over het al dan niet zeker kunnen zijn van iets. en we zijn er uitgekomen dat je nergens zeker van kunt zijn.quote:
Je moet daar niet over discussieren, zonde van je tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
mmkay, van het weekend heb ik (plus nog 7 anderen ofzoot) een discussie gehad over het al dan niet zeker kunnen zijn van iets. en we zijn er uitgekomen dat je nergens zeker van kunt zijn.
Oh, maar omtoch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:39 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, ik vertelde een verhaal over snoeiafval in tuin gooien. Maedel over snoien in haar tuin door buurman.
Helemaal niet, het is best grappig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Je moet daar niet over discussieren, zonde van je tijd.
Oh, en ik weet zeker dat ik precies de letters heb getikt die hier nu staan.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef JamesBrowny het volgende:
knap, weer een antwoord waar ik niks mee kan.
Slapen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is best grappig.
Maar wat moet je anders, midden in de nacht, zo rond half 3 ofzoot. buiten, op een groot grasveld, omringt door bomen.
onzin?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:44 schreef JamesBrowny het volgende:
Ships, het is gewoon alweer bijna twaalf uur! heb ik hier mijn tijd weer zitten verdoen met onzin tikken, terwijl ik eigenlijk had moeten poetsen!
nee hoor want misschien werken onze hersens wel zo dat als jij denkt dat je een e typt er eigenlijk een o staat maar werken iedereens hersens zo ook dus lezen wij een e ipv een oquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:40 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Oh, en ik weet zeker dat ik precies de letters heb getikt die hier nu staan.
Dat weet niet je zeker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor want misschien werken onze hersens wel zo dat als jij denkt dat je een e typt er eigenlijk een o staat maar werken iedereens hersens zo ook dus lezen wij een e ipv een o
en dan zullen we dat nooit weten
Daar heb ik ook over nagedacht, maar dan met kleuren, als ik de lucht zie zoals jij zwart ziet, noem ik zwart voor jou dus blauw, maar dan nog, IS het gewoon blauw. Voor iedereen, alleen zie je het misschien anders.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor want misschien werken onze hersens wel zo dat als jij denkt dat je een e typt er eigenlijk een o staat maar werken iedereens hersens zo ook dus lezen wij een e ipv een o
en dan zullen we dat nooit weten
Nee hoor, pak nog maar snel een bakje, bijna middaguur, dan weer nieuwe ronde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij ben ik uren te laat voor het vaste koffie rondje hier ?
mmkay, doei.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht, maar dan met kleuren, als ik de lucht zie zoals jij zwart ziet, noem ik zwart voor jou dus blauw, maar dan nog, IS het gewoon blauw. Voor iedereen, alleen zie je het misschien anders.
Ik bedoelde gewoon dat ik eigenlijk andere dingen moet doen trouwens...
Ja, maar er is nog wel hoor, ik heb net verse gezet voor mezelf, als je wil mag je ook wel een kopje!quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij ben ik uren te laat voor het vaste koffie rondje hier ?
Okay.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ben nog niet weg, want heb geen zin.
Ik ga koffie zetten en brood maken enzo.quote:
maar bij de lunch drink ik altijd karnemelk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee hoor, pak nog maar snel een bakje, bijna middaguur, dan weer nieuwe ronde.
Ja, dat heet heet water.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is er ook een thee zonder smaak dan?
Damn, ik wil ook een werkster!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef liefie_ het volgende:
godverdegodver! ik haat thuis wonen!
de werkster heeft mn map opgeruimt! daar zit mn hele leven in!
kutwerkster!
Nee, dat is heet water, geen thee zonder smaakje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:08 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, dat heet heet water.
Nu ben ik wel weg!![]()
ik haat die van onsquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook een werkster!
Pepermuntthee trouwens, voor de geïnteresseerden.
het is opgeruimt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:30 schreef maedel het volgende:
kun je dan niet beter zorgen dat het opgeruimd is zodat ze er om heen kan poetsen?![]()
Dat was ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook een werkster!
Pepermuntthee trouwens, voor de geïnteresseerden.
Ik bedoelde ook niet zonder smaakje, ik bedoelde de "gewone" thee, maar ik ben stom om dat uit te leggen, want dat wsit je heus wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dat is heet water, geen thee zonder smaakje.
je bedoelt die standaard blend English heet dat volgens mij in die groene Pickwick doos ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zonder smaakje, ik bedoelde de "gewone" thee, maar ik ben stom om dat uit te leggen, want dat wsit je heus wel.
zonder dit experiment uit te voeren gok ik erop dat de aanslag in het kopje van de kruidenthee en elk geval een aantal tinten lichter is dan die van gewone theequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:49 schreef maedel het volgende:
moet je die gewone thee eens een dag laten staan, en dan een kruidenthee.
Zoek de verschillen.
Gewone thee:
En zelfs niet eens te vindenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zonder dit experiment uit te voeren gok ik erop dat de aanslag in het kopje van de kruidenthee en elk geval een aantal tinten lichter is dan die van gewone thee
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ahd een 8 voor het praktisch deel van tekenen!
bron: nosquote:In Turkije wordt een hotel geopend dat alleen toegankelijk is voor homo's en lesbo's. Het complex staat in de badplaats Kemer aan de Turkse Rivièra en is niet toegankelijk voor hetero's.
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je dan een speciale homopas hebben?
Ik eet vanavond pannenkoekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:53 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik eet een ovenschotel met gehakt, kidneybonen, prei, ben benieuwd, nog nooit gehad..
Tip: pannenkoeken!!! Makkelijk en snel en je kan erop gooien wat je wil kijk maar
Angstaanjagende droom. En ontroerend ook welquote:even korte uitleg vorige post:
Ik ben altijd bang dat er iets met de kindjes of mijn vriend gebeurt, en dus ook met mezelf, wat moeten ze zonder mij? Ik droomde dat ik aangevallen werd bij de deur en meegenomen naar de slaapkamer met een mes op mijn keel, in mijn droom moest ik huilen omdat het niet ondenkbaar was dat de kindjes de kamer in zouden lopen en dat hun moeder vermoord was.
Ik smeekte die vent zowat om me mee te nemen ergens naartoe zodat mijn kindjes me niet zouden vinden als ik dood was.
Om mezelf maak ik me niet zo'n zorgen(ik ben er dan toch niet meer...)alles draait om de kindjes.
Nee. Hard mijn best gedaan om de draad van de droom weer op te pakken, maar helaasquote:
Je kunt toch ook wel gewoon 'n receptje op 't internet vinden? Dan wordt 't tenminste echt wat. 'k Heb de lekkerste gerechten gevonden op 't internet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
De keuze is gevallen op een fijne Italiaanse courgette/brocolli/tomaat achtige saus met spaghetti. Onder het mom van "als je er maar genoeg kruiden op gooit wordt het nog wel wat".
Goedemorgen trouwens Wonderer
Klote Erik.. .Dat wordt een her dus...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb Frans verpest.Ik had een 5,7 nodig voor een 6. Maar nu heb ik tussen de 3,1 en 5,1 gehaald. Wat er dus op neerkomt dat ik tussen de 4,2 en 5,2 uitkom op mijn eindlijst, een 4 of 5 dus.
volgens mij heb ik heel m'n schoolcarriere nooit hoger dan een 7 gescoord voor tekenenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ahd een 8 voor het praktisch deel van tekenen!
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Poesjes!
Beebie poez welquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield?
Ik heb het nog als negende achtste vak gehad in de vijfde, maar ik was de enige met zowel wiskunde B als Frans, dus die vakken hadden ze tegenover elkaar geroosterd. Kreeg ik priveles van de docent die daar nou niet echt geschikt voor was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klote Erik.. .Dat wordt een her dus...
Frans...:N ik heb het laten vallen zodra ik de kans had. Mooie taal, maar ik was er geen ster in. Kon een heel boek lezen en dan blij zijn als ik wist hoe de hoofdpersoon heette.. Ik had een pretpakket
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
"Dan wordt het tenminste echt wat". Nou nou, je hebt wel vertrouwen in de kookkunsten van Maedel zeg.
Huh wat? ik weet van niks?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die zijn gewoon stik jalours op het succes van dat hotel Alex in Barcelona![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Poesjes!
*zoekt naar een restje in een doos op zolder*quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef wonderer het volgende:
*wacht op medeleven*
Katten.quote:
wel geslaagd? Ik had gewoon het standaard aantal vakken, 7 dus. Gymnastiek en Expressie niet meegeteld natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het nog als negende achtste vak gehad in de vijfde, maar ik was de enige met zowel wiskunde B als Frans, dus die vakken hadden ze tegenover elkaar geroosterd. Kreeg ik priveles van de docent die daar nou niet echt geschikt voor was.
Weet je wat ook lekker is, en simpelquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou inderdaad.![]()
Het wordt keilekker hoor!![]()
[..]
Huh wat? ik weet van niks?
Nee, ik heb het halverwege het jaar laten vallen, het schoot echt niet op. Ik ben dan wel geniaal maar met een les in de week van een half uur lukt het echt niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wel geslaagd? Ik had gewoon het standaard aantal vakken, 7 dus. Gymnastiek en Expressie niet meegeteld natuurlijk
Ik leef met je mee, droom, nachtrust verstoord door wekker, niet meer kunnen verderdromen...quote:
Ik heb scheikunde in mijn laatste jaar laten vallen, kon me toen helemaal niet concentreren en was gewoon een vak teveel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het halverwege het jaar laten vallen, het schoot echt niet op. Ik ben dan wel geniaal maar met een les in de week van een half uur lukt het echt niet.
dank je wel, dat had ik even nodig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:52 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, droom, nachtrust verstoord door wekker, niet meer kunnen verderdromen...
knuffel? (wel op afstand dan, om nou even in het vliegtuig te springen gaat wat ver...) en een![]()
Lievquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dit zijn de mijne toen ze klein waren:
[afbeelding]
Het hangt van Wiskunde af, wat echt klote is, omdat ik wiskunde fucking moeilijk vind.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Kl*te van je Frans trouwens Erik, haal je het wel sowieso? (denk het wel toch, wat ik heb gelezen)
Dat meen je niet echt he... ik geloof niet dat jij je zo snel uit het veld laat slaan. Of was je droom zo bijzonder dat hij o wacht.. .het gaat om een droom van jou, natuurlijk... stomme vraag...quote:
*duim*quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hangt van Wiskunde af, wat echt klote is, omdat ik wiskunde fucking moeilijk vind.
Ik heb ook altijd heel filmische dromen, net of ik, in een speelfilm zit, heel leuk en spannend, maar ik onthoud ze bijna nooit... Alleen de enge.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat meen je niet echt he... ik geloof niet dat jij je zo snel uit het veld laat slaan. Of was je droom zo bijzonder dat hij o wacht.. .het gaat om een droom van jou, natuurlijk... stomme vraag...![]()
Vertel!
raspen? wordt dat dan geen snot?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:49 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is, en simpel
Paar courgettes raspen, knoflook erbij en even in de pan, slagroom erbij, wat meel om t dikker te maken, peper en zout,ik doe altijd wat cayennepeper. Tagliatelli koken, saus er overhen en koude gerookte zalm erbijDat eten we morgen! (o, en meestal een naanbrood erbij)
Mja, ik kan de significantie niet goed uitleggen. Maar het ging om een gesprek dat ik ging voeren met iemand die ik uiteindelijk zo ver had gekregen dat hij wat met me ging eten zodat we konden praten, en door dat gesprek zouden we dichter bij elkaar komen. Maar dat ging dus niet door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat meen je niet echt he... ik geloof niet dat jij je zo snel uit het veld laat slaan. Of was je droom zo bijzonder dat hij o wacht.. .het gaat om een droom van jou, natuurlijk... stomme vraag...![]()
Vertel!
Smakelijk dan!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef maedel het volgende:
[..]
raspen? wordt dat dan geen snot?
Overigens, wij eten nooit knoflook en nooit vis (vrouw lust het niet), dus euh, dat krijg ik hier niet kwijt denk ik
Maar, het ziet er goed uit, en ook belangrijk, het is klaar
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:07 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik wilde trouwens even iets met jullie delen uit een ander topic, vind het zo leuk!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag het ookal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef maedel het volgende:
reltopic alert:
Homo's mogen wel discrimineren
goede keuze van je dus om niet naar mijn tip te luisterenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k Ben geradbraakt van het klussen, en ik ben verkouden
Ben m'n fietssleutels kwijt
m'n tentstokken ben ik ook kwijt
Heb aldus in 't weekeinde met twee andere jongens in een tent geslapen (it's not what you think)
Al met al een fijn weekeindje NPK (Noordelijk Pinkster Kamp)
Neuh, dat was ik tochquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van poesjes hield?
Ik houd sowieso niet zo van fruit, alleen watermeloen vind ik echt lekker...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh, dat was ik tochnet als dat ik ook geen liefhebber van pruimen ben
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer, you have mail
eindelijk... of niet?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goede keuze van je dus om niet naar mijn tip te luisteren
Hoorde dinsdagochtend trouwens dat het grandioos mislukt was
De klokken waren niet boven de beukende beats uit te horen geweest
en ja vanwege de uniekheid van het project hadden ze ook niet kunnen oefenen![]()
JB... je kwartjes vallen niet echt snel vandaag, is het wel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:28 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet zo van fruit, alleen watermeloen vind ik echt lekker...![]()
Oh wacht....![]()
![]()
niet zo heel veel hoorquote:
Ik heb er nog een liggen, die doe ik dan tegelijk. Die andere drie hoef ik voorlopig nog niet terug te verwachten, geloof ik...quote:
Deze had ik wel door hoor...Was een heel flauw grapjequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JB... je kwartjes vallen niet echt snel vandaag, is het wel?
Van het discussieren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef maedel het volgende:
pffff, ik ben er helemaal moe van.
Grappig dat je Floripas nog niet kende. Die kom ik toch wel regelmatig tegen in homo-POL of homo-NWSquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef maedel het volgende:
Lekker gereld?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:35 schreef maedel het volgende:
toch waren de journalisten er weer in geslaagd om van die randstadtypes te vinden die speciaal hiervoor naar Groningen waren afgereist en dus erg teleurgesteld warenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tsja, als muziek zo hard moet staan, weet je al wel dat 't weinig om 't lijf heeft.
mag ik dan wel af en toe bij de vingers zijn in plaats van bijdehand ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef maedel het volgende:
mensen moeten gewoon normaal doen ipv bijdehand willen zijn.
Tot zover mijn statement van de dag.
Niet zo bijdehand jijquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik dan wel af en toe bij de vingers zijn in plaats van bijdehand ?
Goed zo wonderer, anders had ik hem op zijn vingers getiktquote:
Ja daarom vroeg ik jullie juist om dispensatiequote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik jullie juist om dispensatie
maar dat wordt blijkbaar dus niet verstrekt aan mij ?
Goed plan. Ik ga met je mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef maedel het volgende:
amaai, hier ook al zeg...
Nou ga ik dus gewoon echt even douchen.
maar ik wil ook helemaal geen voorkeur, laat staan een behandelingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, gewoon naast de anderen. Geen voorkeursbehandeling voor iemand, want eigenlijk is een voorkeursbehandeling ook alleen maar een nadeelbehandeling voor de rest, nietwaar?.
Sim-pel!
Goed verwoord Erik, geen positieve en geen negatieve discriminatie in dit topic!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, gewoon naast de anderen. Geen voorkeursbehandeling voor iemand, want eigenlijk is een voorkeursbehandeling ook alleen maar een nadeelbehandeling voor de rest, nietwaar?.
Sim-pel!
Op seksueel vlak geef ik mannen een voorkeursbehandelingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sim-pel!
Dat is ook gewoon logischquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op seksueel vlak geef ik mannen een voorkeursbehandeling![]()
Simpele zielenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch waren de journalisten er weer in geslaagd om van die randstadtypes te vinden die speciaal hiervoor naar Groningen waren afgereist en dus erg teleurgesteld waren![]()
tja, daarin kan ik je geen ongelijk geven .Maar in dit topic komen we niet voor de sex toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Op seksueel vlak geef ik mannen een voorkeursbehandeling![]()
Nope.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja, daarin kan ik je geen ongelijk geven .Maar in dit topic komen we niet voor de sex toch?
Nee, liever niet nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieder geval niet voor de seks met mannen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's ook helemaal niks voor meisjes, da's mannenwerk
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
mag ik hier dan ook niet zeggen dat voor en na hier gewisseld kunnen wordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja, daarin kan ik je geen ongelijk geven .Maar in dit topic komen we niet voor de sex toch?
jij.. vunz...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik hier dan ook niet zeggen dat voor en na hier gewisseld kunnen worden![]()
nee hoor ik voldoe alleen gewoon graag aan het verwachtingspatroon dat jullie hier van mij hebbenquote:
Leuke binnenkomer, gezien het onderwerpquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Zo, fris gewassen kom ik mij weer in de groep gooien.
"Vangt Wonderer met 2 armen op voordat ze op de grond valt "quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:34 schreef wonderer het volgende:
Zo, fris gewassen kom ik mij weer in de groep gooien.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuke binnenkomer, gezien het onderwerp
Nee, maar het is wel een logische gevolgtrekking.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word altijd moe van mensen die zeggen dat homohaters zelf homo zijn. Draagt totaal niet bij aan de discussie.
hmm.. laat me maarquote:
gezelschapsdame/heer ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand een goed synoniem voor "beau"? Chaperon is me te formeel. Hoe noem je iemand die met je meegaat naar een feest maar niet je vriendje is??
oppas... babysit.. of gewoon gezelschapquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef wonderer het volgende:
Weet iemand een goed synoniem voor "beau"? Chaperon is me te formeel. Hoe noem je iemand die met je meegaat naar een feest maar niet je vriendje is??
"afspraakje" was het toenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Mja. Danspartner? "date" wil ik niet, dat woord gebruikten ze toen vast nog niet.
Ja, ik geloof dat het daar toch op neerkomt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
"afspraakje" was het toen
Ik denk dat niet alle mannen het daarmee eens zullen zijn...quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee die filmpjes dat geloof ik wel, maar waarom lig jij op dat tijdstip niet gewoon in de veren ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:![]()
Uh oh, nu gaat iedereen zich afvragen waarom ik op dit tijdstip me bezighoudt met dergelijke filmpjes
Ja lekker, ik heb net nieuwe verse gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:33 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen trouwens, iemand zin in koffie?![]()
Mietjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:31 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik denk dat niet alle mannen het daarmee eens zullen zijn...![]()
Maar 't is zeker de moeite van 't kijken waard, hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee die filmpjes dat geloof ik wel,
Ja nu ja, dat moest ook gewoon, want nu ben ik echt ziekquote:maar waarom lig jij op dat tijdstip niet gewoon in de veren ?![]()
Niemand neemt zo'n gek ook serieus, dunkt me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:57 schreef JamesBrowny het volgende:
die gewoon echt NIET kan en niemand zegt er iets van...
Maar ik heb de link van die filmpjes ook naar huis toe gestuurd zodat ik vanaaf kan kijken hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar 't is zeker de moeite van 't kijken waard, hoor
[..]
Ja nu ja, dat moest ook gewoon, want nu ben ik echt ziek
'k had nog een klusje voor vandaag te klaren en daar zat ik dus tot zo laat tegenaan te hikken...![]()
Waarom zeg jij niks dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:57 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik zit me nu nog te ergeren, ik snap niet dat iedereen het normaal vind wat sommige mensen zeggen.
Ja dat riep ik dus eerst ook altijd dat ik zieken/mensen die verkouden zijn dus een glas vese jus aanbood. Maar volgens Wonderer bevat cranberry sap dus nog meer gezonde bestanddelen dan sinasappels. Maar dat zal ze vanmiddag hier graag nog wel eens nader uitleggen als ze gaat teruglezen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb 'n hekel aan mensen die zeggen 'dat lust ik niet', maar hierbij moet ik toch echt zeggen da'k cranberry sap niet lust, 't is me te zoet en te wee van smaak.
Nja, ik heb een hele lading sinaasappelen in huis, en een handpersje, dus ik zal me straks wel even verwennen met versgeperste jus.
Ja, ach, ik dacht er maar weer eens een prikkelende stelling in te gooienquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ha, Maed.
Ook al zoiets ja....quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:09 schreef Sebasser het volgende:
lijmkam.
Prikkelende stelling?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ach, ik dacht er maar weer eens een prikkelende stelling in te gooien
Ja deze:quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja deze:
hallo
-ja, nou is mijn grapje wel om zeep natuurlijk-
Als er iets niet zoet is, is het cranberry sap wel. Zure meukquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb 'n hekel aan mensen die zeggen 'dat lust ik niet', maar hierbij moet ik toch echt zeggen da'k cranberry sap niet lust, 't is me te zoet en te wee van smaak.
Nja, ik heb een hele lading sinaasappelen in huis, en een handpersje, dus ik zal me straks wel even verwennen met versgeperste jus.
Oh, ja sorryquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja deze:
hallo
-ja, nou is mijn grapje wel om zeep natuurlijk-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |